Verder is het ook cool dat je van alles om en kapot kan schieten/lopen, en dat bv houten planken heel anders reageren op een schot dan een baksteen enz.
En het ragdoll-systeem is ook heel leuk, vijanden die door een stapel dozen afgrond in storten of vijanden die dood van een trap rollen enzo. En met granaten is het natuurlijk helemaal pret.
[Dit bericht is gewijzigd door err op 20-10-2003 16:34]
quote:Nice screenies!
Op maandag 20 oktober 2003 22:36 schreef hp22 het volgende:
Screenies
Ik ga em ook maar eens installen!
spoiler:
quote:Stuk of 8 chapters. Waarvan in Part III stuk of 3 looplevels zijn in een stonede bui
Op maandag 20 oktober 2003 22:57 schreef Manweth het volgende:
Hoeveel Parts en Chapters zijn er eigenlijk.
Ik ben nu bij Part III en Chapter 3 of 4 geloof ik.
[edit]
Godver die Kung Fu mod voor MP 2 is echt nergens meer te downloaden ![]()
[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door Mr.Noodle op 21-10-2003 00:11]
quote:Nou, ik mag hopen dat halflife 2 een stuk beter is, qua graphics. Sommige textures vind ik ronduit lelijk, en de wereld is nog best hoekig.
Op maandag 20 oktober 2003 13:12 schreef Evil_Jur het volgende:
Trouwens ik heb de beste graphics bekeken op een dikke pc van een maat van me, en het is echt bloedmooi. Ongeveer het niveau wat ik van Half Life 2 verwacht.Verder is het ook cool dat je van alles om en kapot kan schieten/lopen, en dat bv houten planken heel anders reageren op een schot dan een baksteen enz.
En het ragdoll-systeem is ook heel leuk, vijanden die door een stapel dozen afgrond in storten of vijanden die dood van een trap rollen enzo. En met granaten is het natuurlijk helemaal pret.
quote:Granaat, Slow-mo en dan de Stryker. Kan je tegenstanders tegen het plafond schieten
Op dinsdag 21 oktober 2003 01:31 schreef Lexie het volgende:[..]
Nou, ik mag hopen dat halflife 2 een stuk beter is, qua graphics. Sommige textures vind ik ronduit lelijk, en de wereld is nog best hoekig.
quote:Dan ondersteunt jou systeem misschien niet alle grafische opties, zoals mijn systeem. Maar op een nieuw behoorlijk snel systeem zag het er echt geweldig uit.
Op dinsdag 21 oktober 2003 01:31 schreef Lexie het volgende:[..]
Nou, ik mag hopen dat halflife 2 een stuk beter is, qua graphics. Sommige textures vind ik ronduit lelijk, en de wereld is nog best hoekig.
quote:Mijn GF4 Ti4200 64 ondersteunt helaas ook geen mirror's en pixel shader skins...
Op dinsdag 21 oktober 2003 10:37 schreef Evil_Jur het volgende:[..]
Dan ondersteunt jou systeem misschien niet alle grafische opties, zoals mijn systeem. Maar op een nieuw behoorlijk snel systeem zag het er echt geweldig uit.
quote:ik heb halo op 1024 res, alles op max, loopt cker vloeiend..
Op dinsdag 21 oktober 2003 10:43 schreef lavapredator het volgende:
Ik vond hem wel zeer soepel spelen. Alles op max en nog steeds een hoge FPS. Iets wat ik van Halo niet kan zeggen als ik alles op max zet
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 23:22 schreef Mr.Noodle het volgende:[..]
Stuk of 8 chapters. Waarvan in Part III stuk of 3 looplevels zijn in een stonede bui
[edit]
Godver die Kung Fu mod voor MP 2 is echt nergens meer te downloaden
[/edit]
Ik zat te denken de nieuwe Ati 9600 nog wat, doe het nu met een matrox g450 en ik ben daar qua beeld kwaliteit en dual head features heel blij mee maar zelfs in 800 600 moet ik de helft van de effecten missen en de snelheid "ken net"
Is die 9600 al te koop dat iemand weet en welke is het precies??
dank!
sfeer in het spel is iig aangrijpend dus wil hem wel uitspelen......sinds Half Life geen game meer gespeeld
quote:Heb je em nu nog niet uitgespeeld? dan? Het zijn er maar drie
Op dinsdag 21 oktober 2003 18:42 schreef Manweth het volgende:[..]
En hoeveel Parts zijn er dan?

It wasn't me
quote:Heb ik het toch niet verkeerd.
Op maandag 20 oktober 2003 14:34 schreef err het volgende:
-edit: uitgespeeld, vond de grande finale in deel 1 indrukwekkender.
jammer dat ie zo kort is. Maar verder echt helemaal geweldig.
Tenslotte, krijg je nog te horen dat je als held ontvangen wordt op je eigen district, mede dankzij de inspanningen van je inteelt-vriendje Alfred Woden die blijkaar voor de mysterieuze overheidsinstantie werkte, die je vrouw en kind hebben vermoord. Je gaat terug naar de NYPD met een depressief en verward hoofd, woont in een afgetakelt kraakpand, houdt jezelf amper op de been met een flinke voorraad alcoholische versnaperingen en we leven nog lang en gelukkig. Tot zover begreep ik het verhaal van deel 1. [/quote[
dit kan ik me niet meer herrineren uit deel 1 ![]()
je ziet wel dat die vinnie wordt neergeschoten door max na een gevecht in het steegje...
en het eindigt dat max payne op het dak staat me een sniper , omdat ie net een helicopter heeft gestopt van wegvliegen
de cops staan ebneden met loeiende sirenes op je te w8en
quote:nee ik ben nu bij een of andere kansloze lul in een disney pak die bommen in zn helm heeft.
Op dinsdag 21 oktober 2003 23:50 schreef Mr.Noodle het volgende:[..]
Heb je em nu nog niet uitgespeeld? dan? Het zijn er maar drie
It wasn't me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |