quote:Raar maar ik kreeg kippenvel van dat stuk door die gang
Op woensdag 22 oktober 2003 13:48 schreef Manweth het volgende:
Zo en nu nog een plaatje uit de dromen van Max Payne
quote:Woooozyyyyy, Max Payne in stonede bui
Op woensdag 22 oktober 2003 13:48 schreef Manweth het volgende:
Zo en nu nog een plaatje uit de dromen van Max Payne
En kan AGP texture acceleration niet enabelen, is er simpelweg niet (not available) .. tips? Moet ik dat ergens instellen?
Ben bij het begin pas, wel een erg mooi spel
Nevermind, toch weer te vroeg gevraagd, ben der eindelijk uit, HELEMAAL!!!!
[Dit bericht is gewijzigd door DJRandall op 23-10-2003 21:20]
quote:Dat kan je toch in windows bij beeldscherm instellingen doen
Op donderdag 23 oktober 2003 17:37 schreef Kid het volgende:
De guns die klinken zo zacht, blijft dat?En kan AGP texture acceleration niet enabelen, is er simpelweg niet (not available) .. tips? Moet ik dat ergens instellen?
quote:wat moet je daar nou doen?? Hij heeft 't over een "zwaard achtig ding" boven de hoofd van Vladimir..Maar ik zie daar verder niks, schieten op de touwtjes help ook niet ??
Op donderdag 23 oktober 2003 20:46 schreef DJRandall het volgende:
Fak, heb net Vladimir van dat plateau afgeschoten, maar nu blijft hij bommen op mij gooien, wat moet ik nou doen? Wordt helemaal gek van het herladen!!Nevermind, toch weer te vroeg gevraagd, ben der eindelijk uit, HELEMAAL!!!!
laat ma, heb 'm ook uitgespeeld
en hij was wel ongelooflijk super kort zeg!!! Gewoon in totaal 5 uurtjes bezig, en 't was vrij makkelijk..Bijna alles in 1 keer gedaan..
Ik hoopte dat ik na Vladimir gedood te hebben, lekker verder te spelen, en denken nog minimaal 2/3 parts te gaan had.Deel 1 van MAx Payne was zelfs 2 keer groter volgens mij deze was wel overdreven kort zeg niet normaal meer ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Yozgatli op 24-10-2003 23:39]
quote:Dat zei hij bij mij ook, in de opties alles op zijn hoogst gezet en het werkt geweldig
Op donderdag 23 oktober 2003 17:37 schreef Kid het volgende:
De guns die klinken zo zacht, blijft dat?En kan AGP texture acceleration niet enabelen, is er simpelweg niet (not available) .. tips? Moet ik dat ergens instellen?
(Ati radeon 9800)
quote:Je moet steeds naar de andere kant van het gebouw rennen zodat je weer van de goeje kant op de enemy kan schieten zegmaar
Op zaterdag 25 oktober 2003 11:23 schreef Disorder het volgende:
Ik sta nu met Mona op een steiger om Max te beschermen die onder een plank ligt nadat hij naar buiten is gevallen. Het lukt me om Max daar weg te krijgen, maar daarna wordt de overmacht te groot. Doe ik iets verkeerd?
quote:Dat doe ik. Maar elke keer wordt Max bij de deur neergeschoten net nadat hij zegt dat die deur op slot zit.
Op zaterdag 25 oktober 2003 11:31 schreef infinium het volgende:[..]
Je moet steeds naar de andere kant van het gebouw rennen zodat je weer van de goeje kant op de enemy kan schieten zegmaar
Je wordt echt in het verhaal getrokken .........
In een woord SUPER!
quote:Waar ben je dan ongeveer. Je moet dat kereltje namelijk behoorlijk lang beschermen.
Op zondag 26 oktober 2003 11:52 schreef Atreidez het volgende:
Waar kan ik het beste gaan staan om die baseballpakvent te beschermen. Ze schieten m steeds af maar ik zie niemand mij passerenHeb ff topic doorgescrolled maar zie allemaal plaatjes wat ik nog niet wil zien. Iemand met een kleine tip? Thnx.
Heb hem ook al uitgespeeld.....ging helaas erg snel
maar wel een gaaf spel.
Blij dat ik hem niet gekocht heb trouwens. Dan zou ik na 2 dagen 50 euro achter de wagen zijn........
quote:Ik bedoelde toen ze over die muur kwamen in het begin, maar heb t nu gered. Thnx anyway
Op zondag 26 oktober 2003 12:26 schreef trance40 het volgende:[..]
Waar ben je dan ongeveer. Je moet dat kereltje namelijk behoorlijk lang beschermen.
Heb hem ook al uitgespeeld.....ging helaas erg snel
maar wel een gaaf spel.
Blij dat ik hem niet gekocht heb trouwens. Dan zou ik na 2 dagen 50 euro achter de wagen zijn........
..................grmblllll....
quote:in je Clipboard?
Op zondag 26 oktober 2003 15:50 schreef Elegy het volgende:
Als ik een screenshot maak, waar komen die dan terecht? In de Mijn documenten\Max Payne 2 savegames directory
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |