Inderdaad...tijdens die scene heb ik ook zoiets van pfff laat ze gewoon doodgaan plz i dont care dan komt het nog wel goed allemaal...maar nee hoor hij blijft koppig..jammerquote:Op zondag 23 mei 2004 22:06 schreef mr.marcus het volgende:
de oorzaak van zijn dood was zijn kleine beetje overgebleven menselijkheid; dat hij die auto niet opwilde blazen met dat kind en die vrouw erin.
Hmm, die film ken ik niet?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:47 schreef convinced het volgende:
Dat is hetzelfde als de joden die de torah hebben gewijzigd.
Barbaar!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:12 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Hmm, die film ken ik niet?![]()
Hoewel ik Scarface een monument vind. (ik kijk hem op zijn minst 1 x per kwartaal) Zit ik altijd op het eind met het gevoel: Wat als..... Dat wil niet zeggen dat ik een andere versie ofzo wil zien. Dat nooit.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:47 schreef convinced het volgende:
Scarface moet je niet veranderen. Dat is hetzelfde als de joden die de torah hebben gewijzigd. Heiligschennis dus.
ok dan is mijn vraag opgelost.quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:27 schreef mr_anonimous het volgende:
Volgens mijn neef(net op msn gesproken) heeft scenario schrijver Oliver Stone ooit gezegd dat hij (Montana) op zijn zus geilt. Scarface is gebaseerd op de film Scarface uit 1932. Die Scarface geilde ook op zijn zus. Alleen wou stone het niet zo simpel maken als bij die versie. Het komt er niet duidelijk uit, maar het is wel de bedoeling.
Ohja, als hij met dat geweerskie in zjin hand staatquote:Op maandag 25 oktober 2004 21:03 schreef Georges het volgende:
Aan het einde als hij al die criminelen in zijn villa gaat afschieten.
quote:Op maandag 25 oktober 2004 21:04 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ohja, als hij met dat geweerskie in zjin hand staat.
quote:Op maandag 25 oktober 2004 20:58 schreef TC03 het volgende:
"Say hello to my little friend"
Net de film gezien, maar wanneer zegt hij dat?
quote:Op maandag 25 oktober 2004 21:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik heb die foto op posterformaat.
überquote:Op maandag 25 oktober 2004 21:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik heb die foto op posterformaat.
Ja zonder die tekst he, anders had ik die vraag niet gesteldquote:Op maandag 25 oktober 2004 21:47 schreef mr.marcus het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
Ook nog een van Reservoir Dogs.quote:Op maandag 25 oktober 2004 21:50 schreef Compile het volgende:
[..]
über
Kan alleen maar slechter zijn eigenlijk...quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 19:20 schreef FrankyMcG het volgende:
Hoe zit het trouwens met die geruchten over Scarface 2?
De zoon van Tony Montana!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |