quote:ach,ik ben maar een simpele fotoboer!
Op zaterdag 26 juli 2003 21:05 schreef Jerommeke.nl het volgende:[..]
hmm... vreemd, dan pak jij t toch beter aan dan progress hengelo
quote:ajj, ja, en zij geven waarschijnlijk grote bestellingen door na een bepaalde tijd en ik heb net buiten die periode m'n bestelling opgegeven.
Op zaterdag 26 juli 2003 21:15 schreef fotoloog het volgende:[..]
ach,ik ben maar een simpele fotoboer!
ik ben wel een studentje, die een beetje op het geld moet letten, anders had ik 'm misschien wel bij een fotozaak als de jouwe gekocht...
bovendien, progress zit vlak bij mij in de buurt dus ik kan m makkelijk ophalen
quote:tsjaaa,ik kan daar weinig tegenover stellen,je hebt altijd mensen die uitsluitend voor de prijs gaan! en niet voor de service! wat imo ook een heel belangrijk onderdeel van het geheel is!
Op zaterdag 26 juli 2003 21:57 schreef Jerommeke.nl het volgende:[..]
ajj, ja, en zij geven waarschijnlijk grote bestellingen door na een bepaalde tijd en ik heb net buiten die periode m'n bestelling opgegeven.
ik ben wel een studentje, die een beetje op het geld moet letten, anders had ik 'm misschien wel bij een fotozaak als de jouwe gekocht...
bovendien, progress zit vlak bij mij in de buurt dus ik kan m makkelijk ophalen
quote:*hahahaha* dat gevoel kreeg ik vrijdag, was ff de Dixons en daarna de Megapool binnengelopen om te zien hoeveel de 128 mb kaartjes daar kosten. Je ZIET die kerels achter de balie gewoon denken van: Jah, moeten we nou gaan vragen wat ze moet, of zou ze zo wel weggaan...
Op zondag 27 juli 2003 15:22 schreef Nybm het volgende:
Misschien komt het omdat ik een meisje ben en ze er dus maar vanuit gaan dat ik er geen flikker van weet en toch niks kom kopen?
Mijn moeder van 52 die in de IT branche werkt heeft dit probleem ook al vaker gehad bij computerzaken e.d. Ze ziet er misschien uit als een huisvrouw maar dat wil nog niet zeggen dat ze geen verstand van zaken heeft.
Mediamarkt hetzelfde. Ik heb daar de accu's en laders en geheugenkaarten bestudeerd, nou de blikken die ik kreeg van de winkelende mannen !! Toen ik later met m'n mede-shopster de geheugenkaarten aan het zoeken was zei ik nog: Ze denken nu vast dat we onze vriendjes kwijt zijn !! Dus ik roepen: WILFRIED, WAAR ZIT JE????? WILFRIEEEED, we zijn bij de H&M dalijk !! *ghehehee*
Verder boeit het me niet, nemen ze me niet serieus zullen ze ook niks aan me verkopen.
quote:precies de reden waarom ik een A60 gekocht heb...niet duur, maar je kan zelf van alles instellen...ideaal om als beginner mee te experimenteren..
Op zondag 27 juli 2003 22:10 schreef DutchBlood het volgende:
Ik ben erg tevreden met mijn A60 tot nu toe, net even wat foto's gemaakt in het park hier.. Echt leuk om te expirimenteren met slutertijden en dan te kijken hoe je zonsondergang er dan op komt
quote:Precies wat ze mij bij de fotozaak vertelden...
Op zondag 27 juli 2003 22:51 schreef Abbadon het volgende:[..]
precies de reden waarom ik een A60 gekocht heb...niet duur, maar je kan zelf van alles instellen...ideaal om als beginner mee te experimenteren..
quote:was dan iig wel een goede zaak
Op zondag 27 juli 2003 22:54 schreef DutchBlood het volgende:[..]
Precies wat ze mij bij de fotozaak vertelden...
ik heb 'm deels op grond van dit topic gekocht (en deels op grond van de recensie op kieskeurig.nl)...
quote:Moet je zelf gewoon uitproberen wat het beste past enzo.... LowePro is in iedergeval goede kwaliteit.maar wel duur
Op maandag 28 juli 2003 09:07 schreef ChAoZ het volgende:
Wat zijn goede tasjes voor de A60?
quote:yep ik heb ook die van LowePro, handig tasje
Op maandag 28 juli 2003 10:26 schreef DutchBlood het volgende:[..]
Moet je zelf gewoon uitproberen wat het beste past enzo.... LowePro is in iedergeval goede kwaliteit.maar wel duur
quote:Kreeg mijn lowepro Z 10 gratis bij mijn camera
Op maandag 28 juli 2003 10:29 schreef Downer het volgende:[..]
yep ik heb ook die van LowePro, handig tasje
Een foto met mijn A60:
nog een
quote:Nice!
Op maandag 28 juli 2003 10:51 schreef Downer het volgende:
mooi hoorook even paar van mij dan
Ik heb geen fatsoenlijke andere meer hier... Nog niet veel sirieuze foto's gemaaakt...
quote:je hebt hem ook nog nie zo lang zag ik,
Op maandag 28 juli 2003 10:56 schreef DutchBlood het volgende:[..]
Nice!
Ik heb geen fatsoenlijke andere meer hier... Nog niet veel sirieuze foto's gemaaakt...
quote:*knikt instemmend*
Op maandag 28 juli 2003 11:03 schreef Downer het volgende:[..]
je hebt hem ook nog nie zo lang zag ik,
wacht maar tot je de smaak te pakken krijgt, tis soms verslavend
quote:De smaak heb ik wel te pakken, alleen heb ik geen onderwerpen...
Op maandag 28 juli 2003 11:03 schreef Downer het volgende:[..]
je hebt hem ook nog nie zo lang zag ik,
wacht maar tot je de smaak te pakken krijgt, tis soms verslavend
Kga daluk eens rondfietsen hier in Eindhoven
quote:Ik heb nu ook de Lowepro Z10 besteld. Past prima, kunnen ook nog 4 batterijen en een kaartje bij. Ik krijg de olijfkleur.
Kreeg mijn lowepro Z 10 gratis bij mijn camera
quote:Ik heb de zwarte..zouden er ook 8 batterijen inpassen?
Op maandag 28 juli 2003 12:42 schreef UncleJim het volgende:[..]
Ik heb nu ook de Lowepro Z10 besteld. Past prima, kunnen ook nog 4 batterijen en een kaartje bij. Ik krijg de olijfkleur.
Maar heb jij 12 batterijen nodig dan? Ik kan met 4 batterijen 400 foto's maken, dus als ik 4 extra batterijen meeneem kan ik dus 800 foto's maken, lijkt me genoeg hè!
quote:waar bestelt en wat kost ie?
Op maandag 28 juli 2003 12:42 schreef UncleJim het volgende:[..]
Ik heb nu ook de Lowepro Z10 besteld. Past prima, kunnen ook nog 4 batterijen en een kaartje bij. Ik krijg de olijfkleur.
quote:Ik schiet nu ook al vrij lang met mijn 4 NImH 1800mA batterijen... Maar ik heb er nog 8 extra bestelt dus...
Op maandag 28 juli 2003 12:51 schreef UncleJim het volgende:
Ik vrees van niet... natuurlijk wel 4 in het toestel en 4 los erbij! 4+4=8!Maar heb jij 12 batterijen nodig dan? Ik kan met 4 batterijen 400 foto's maken, dus als ik 4 extra batterijen meeneem kan ik dus 800 foto's maken, lijkt me genoeg hè!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |