quote:dat vroeg ik me ook af. en het macrolensje heeft iemand daar ervaring mee?
Op zaterdag 12 juli 2003 10:17 schreef Tain het volgende:
Kep een 512MB kaartje van Dane Elec, besteld bij www.interngeheugen.com (had voor 6 uur 's avonds besteld, volgende dag in huis) en er gaan 552 foto's op bij 2048x1536 en fine quality en 308 foto's met superfine quality.
Op 1024x768 kunnen er 854 foto's op met fine quality
en omdat mijn vraag uit het vorige topic nog niet was beantwoord:
Heeft er iemand hier eigenlijk ervaring met de telelens + adapter voor de a70?
deze 2:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:De orders wachten op te bestellen goederen of geplande produktie datum.
Op maandag 21 juli 2003 10:38 schreef UncleJim het volgende:
gna gna
![]()
maarja, misschien tegen het eind van de week?
Powershot A70
Lader
4 batterijen
Compactflash kaart 128 MB
3 jaar garantie
beschermhoesje
ministatief driepoot
Het klinkt allemaal goed maar is het bedrijf betrouwbaar?
quote:Geen idee, zo op het oog een mooie site. Die batterijen is volgens mij wel 'maar' 1800 mAh (of hoe je dat ook schrijft).
Op maandag 21 juli 2003 20:28 schreef Confidential het volgende:
Iemand ervaringen met het bedrijf Nomatica? (Frankrijk) Zij leveren zonder leverkosten en je krijgt er voor 452 euro hetvolgende:Powershot A70
Lader
4 batterijen
Compactflash kaart 128 MB
3 jaar garantie
beschermhoesje
ministatief driepootHet klinkt allemaal goed maar is het bedrijf betrouwbaar?
Ondertussen wacht ik nog vol ongeduld op mijn A70. Ik hoop niet dat ie kapot is als ik 'm uitpak
Het schijnt dat de Lidl deze week een lader in de aanbieding heeft, weet iemand daar wat van?
quote:http://www.lidl.nl/lnl/app/www/lidl_nl.nsf/of/BFFF701A0EEBFA1CC1256D670048905C
Op maandag 21 juli 2003 21:13 schreef Syrena het volgende:[..]
Geen idee, zo op het oog een mooie site. Die batterijen is volgens mij wel 'maar' 1800 mAh (of hoe je dat ook schrijft).
Ondertussen wacht ik nog vol ongeduld op mijn A70. Ik hoop niet dat ie kapot is als ik 'm uitpak
![]()
Het schijnt dat de Lidl deze week een lader in de aanbieding heeft, weet iemand daar wat van?
quote:Ja mijn vader gaf me die tip. Heb hem maar ff uitgelegd dat dat niet was wat ik zocht... (4,99
Op maandag 21 juli 2003 22:35 schreef Tain het volgende:[..]
http://www.lidl.nl/lnl/app/www/lidl_nl.nsf/of/BFFF701A0EEBFA1CC1256D670048905C
lijkt me niet echt een super ding
Hoe zat dat verhaal trouwens van die verrotte batterijmeter? De klepel en de klok enzo. Ik weet het............
quote:AAAAAhhh *zwaar jaloers is* De mijne staat nog steeds in de wacht
Op dinsdag 22 juli 2003 22:53 schreef dracoon het volgende:
Eindelijk ook mijn A70 binnen, heeft een aantal weken geduurd.
Gelijk ff een GP Powerbank 2100 en 4 extra batterijen (dus 8 in totaal) en een 128 Dane-Elec kaartje bij Informatique gehaald.
Batterijen zitten nu in de lader dus morgen maar eens wat gaan knippen. Heb maar mijn eerste testshotjes zagen er goed uit.
Wat me vooral opvalt is dat de schrijfsnelheid zo hoog is. Bij de camera van mijn broertje (ong 1,5 jaar oud) moest je toch zeker wel 1 seconde wachten. Helemaal geen last van......Hoe zat dat verhaal trouwens van die verrotte batterijmeter? De klepel en de klok enzo. Ik weet het............
Volgens mij was het met de batterij-meter dat sommige vonden dat ie niet goed aangaf wanneer een batterij leeg was of niet.
plaats jullie eerste ervaringen canon A60/A70 Hier staat het ergens, op pagina 9 of 10.
quote:Ik heb de A70 al een aantal maanden en heb er Hama 1850 batterijen bij en deze gaan echt "extreem" lang mee ook bij veel flitsen en continue lcd scherm aan 256mb volgeschoten in 1 week tijd, in Denemarken daarna foto's naar pc overgezet. Weer een aantal foto's en filmpjes gemaakt ,toen nog steeds de batterijen niet leeg uit voorzorg maar in de lader gedaan want zodra het lampje van de batterycheck gaat branden houdt de cam er na 1 a 2 foto's abrupt mee op.
Op maandag 21 juli 2003 21:13 schreef Syrena het volgende:[..]
Die batterijen is volgens mij wel 'maar' 1800 mAh (of hoe je dat ook schrijft).
Lijkt me dus dat 1800 NiMH het ook lang genoeg uithouden. Overigens moet je geen gewone batterijen gebruiken deze zijn namelijk echt supersnel leeg.
quote:Goede keus! In Consumentengids van deze maand staan deze batterijen als beste koop. De GP Powerbank komt er niet zo best af.
Op woensdag 23 juli 2003 14:42 schreef UncleJim het volgende:
Mijn 2100 mAh batterijen (NiMH) van de HEMA gaan ook superlang mee! Als je trouwens foto's wilt zien gemaakt met een a60 moet je kijken op www.MBphoto.tk!
quote:daar hecht ik totaal geen waarde aan,aan wat de consumentengids
Op woensdag 23 juli 2003 16:41 schreef Snoep.doc het volgende:[..]
Goede keus! In Consumentengids van deze maand staan deze batterijen als beste koop. De GP Powerbank komt er niet zo best af.
quote:Jaha! Er staat ook niet dat ie slecht is. Alleen dat de HEMA een betere koop is. Op het werk heb ik ook een GP en die doet het ook goed.
Op woensdag 23 juli 2003 16:47 schreef fotoloog het volgende:[..]
daar hecht ik totaal geen waarde aan,aan wat de consumentengids
vind,kheb zelf de powerbank en hij werkt perfekt!
quote:je hebt duidelijk geluk qua besteltijdstip. ik heb besteld op 14 juli, en wacht nog steeds op mijn camera. als ze vandaag niet bellen wordt het dus sowieso op z'n vroegst maandag, waarmee de twee wekengrens wordt overschreden...
Op vrijdag 18 juli 2003 13:24 schreef UncleJim het volgende:
Ik had m'n camera (Canon a60) de 12de bij Progress besteld. Het zou twee weken duren, maar vanmiddag belde ze al op dat hij maandag bezorgd wordt! Reken maar uit; 21-12=9 dagen! En dat voor 320 euro. Voor dat geld heb ik een canon a60 en 128 mb geheugen, en thuisbezorgd!
ik willem
quote:Shit ik wist niet dat je ook andere geheugen kaartjes kon kopen dan die van Canon zelf. Die van Dana elec zijn veel goedkoper zie ik!!! Werken ze precies hetzelfde?
Op vrijdag 18 juli 2003 22:41 schreef pascalheister het volgende:
Dit is een voorbeeldje van hoe het ongeveer kan.128 mb kaartje van dane elec @ 28 euro
GP Powerbank Rapid met 4 keer 2100mAh AA
Powerbank @ 49 euro
extra setje batterijen 4 keer GP 2100mAh AA @ 17 euroen nog een tasje vind zelf de Lowepro
wel mooi. bv de 10AW of de 20AW kun je bij een willekeurige fotozaak kopen.
quote:yep...gewoon erin schuiven en click away
Op vrijdag 25 juli 2003 13:20 schreef Virus het volgende:[..]
Shit ik wist niet dat je ook andere geheugen kaartjes kon kopen dan die van Canon zelf. Die van Dana elec zijn veel goedkoper zie ik!!! Werken ze precies hetzelfde?
hier te vinden http://www.dcresource.com/reviews/canon/powershot_a70-review/index.shtml
zelf zit ik namelijk te denken om 2 256 cards te halen....wel of geen goed idee ?
[Dit bericht is gewijzigd door uppie83 op 25-07-2003 14:38]
voor nog meer info en schema`s
1 van 256 mb lijkt me wel genoeg
quote:Waar gekocht? Via internet? Problemen met bezorging? Nog extra's erbij gehaald? Ik sta namelijk op het punt om er ook een te kopen.
Op vrijdag 25 juli 2003 21:01 schreef DutchBlood het volgende:
Ik heb nu ook een A60Zondag eens flink wat foto's maken
Thanks
quote:Niet via internet, gewoon bij de locale camere boer.. Betaal je wel meer, maar de service is gewoon veel beter.
Op vrijdag 25 juli 2003 21:29 schreef meeloper het volgende:[..]
Waar gekocht? Via internet? Problemen met bezorging? Nog extra's erbij gehaald? Ik sta namelijk op het punt om er ook een te kopen.
Thanks
Kreeg er een mooi LowePro tasje gratis bij ![]()
Memorycards + batterijen had ik nog liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |