abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12340766
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 18:52 schreef Tain het volgende:

[..]

Heej nog een venneper, ik heb zelf een setje 2000MAh en 2100MAh batterijtjes gekocht bij de combi in Nieuw Vennep en Hoofddorp, was eerst op jacht naar hema batterijen maar die zijn niet te krijgen in omgeving nieuw vennep. Voor hoeveel krijg je die camera mee in Nieuw Vennep?

Zijn die 2000 mAh bij jou ook zo vlug leeg?
Ik heb ze ongeveer 4 uur in me camera ghead en opeens waren ze al leeg, dit vind ik dan erg vaag
want me gewoone batterijen gingen nog langer mee
pi_12341724
Afgelopen vrijdag heb ik bij foto Patrick in Pijnacker een A70 gekocht (lag gewoon in de winkel, gelukkig). Inclusief een Lowepro Z10 tasje.
En gisteren een Dane-elec CF 256 MB.
Ik heb nog 4 x GP-powerbank 1600 mAh batterijen liggen. Ik ga eerst maar eens kijken of die qua gebruiksduur goed gaan voldoen. In iedergeval wil ik ook nog wel een snellader (HEMA misschien? Ze waren zowel in Delft als Voorburg uitverkocht afgelopen zaterdag) kopen.
Nog steeds ben ik naar de opties van de camera aan het kijken (het zijn er genoeg, vind ik). Maar ik ben wel tevreden.
pi_12350831
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 13:12 schreef Kasty het volgende:
mensen ben ik nou gek geworden? Maar zit bij de A70 onder menu opname geen AiAF instelling?Hij hoort boven die rode ogen instelling te staan, maar bij mijn camera zit ie er echt niet.. ben ik nou gek of niet?

niet dat het veel uitmaakt, maar ik vroeg het me af...

Haha 3 seconden later zie ik dat ik hem op automatisch had staan.... sorry..ik was dus echt gek...

volgens mij had je hem dan op auto staan..daar staat idd niet de optie AIAF bij

bij de andere opties wel

pi_12351332
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 19:47 schreef Maikel1 het volgende:

[..]

Ik heb ze ongeveer 4 uur in me camera ghead en opeens waren ze al leeg, dit vind ik dan erg vaag

Ze gaan nu al iets van 8 uur mee, me 2100 batterijtjes zitten nu 6 dagen in me camera en iets van 80 foto's gemaakt en paar filmpjes en ook weer wissen en bekijken enzo
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 11 augustus 2003 @ 11:54:22 #230
62715 DexXx
Ik weet het niet hoor Thommie
pi_12352659
Dus er zit best een groot verschil tussen die baterijen? 2000 en 2100

DexXx wacht nog steeds op z'n A60... Nou ja meer op het geld

Waarom zegt men *de wekker gaat af* terwijl hij eigenlijk aan gaat?
  maandag 11 augustus 2003 @ 11:55:51 #231
52034 U
bevindt zich hier
pi_12352684
quote:

[..]

Mijn 2000 mAh powerbank-batterijen gaan in elk geval langer dan 4 uur mee... Ik heb 't niet gemeten, maar 't valt me tot nu toe nog niets tegen (ook mijn 1800 mAh powerbank-batterijen niet overigens). Misschien ga ik nog wel op zoek naar 2100 mAh bij de HEMA, aangezien mijn discman en andere zaken ook nog wel batterijen kunnen gebruiken.
Wat zegt U?
  maandag 11 augustus 2003 @ 12:59:16 #232
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_12354137
quote:

[..]

Ik heb ze ongeveer 4 uur in me camera ghead en opeens waren ze al leeg, dit vind ik dan erg vaag want me gewoone batterijen gingen nog langer mee

de meeste oplaadbare batterijen moeten eerst een aantal keren opgeladen en helemaal geleegd worden voordat ze hun volledige capaciteit krijgen...dus als het goed is wordt die 4 uur, vanzelf meer
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_12355888
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 11:55 schreef U het volgende:

[..]

Mijn 2000 mAh powerbank-batterijen gaan in elk geval langer dan 4 uur mee... Ik heb 't niet gemeten, maar 't valt me tot nu toe nog niets tegen (ook mijn 1800 mAh powerbank-batterijen niet overigens). Misschien ga ik nog wel op zoek naar 2100 mAh bij de HEMA, aangezien mijn discman en andere zaken ook nog wel batterijen kunnen gebruiken.

Oja, dat vroeg ik me al af, of ik die batterijen ook in m'n andere spullen kon doen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 11 augustus 2003 @ 15:31:48 #234
62715 DexXx
pi_12357868
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 14:12 schreef Syrena het volgende:
[..]

Oja, dat vroeg ik me al af, of ik die batterijen ook in m'n andere spullen kon doen.

ja joh prima Mijn discman kan zowat een hele week draaien op die 2100 baterijen echt super
  maandag 11 augustus 2003 @ 16:13:45 #235
41453 Dodo099
Pluisjesvanger
pi_12359059
bedankt voor jullie antwoorden

[Dit bericht is gewijzigd door Dodo099 op 12-08-2003 00:29]

Kun je ook nog iets met je navel....Ja, Pluisjes vangen!!!!!!!!!!
pi_12359630
Als ze niet al een paar honderd keer ontladen zijn moet je dat gewoon doen!

Zorg wel dat je een lader hebt die geschikt is voor NiMH-accu's met deze capaciteit.

pi_12361357
Weet iemand of ik iets kan instellen zo dat camera zich aan het licht aanpast als ik een filmpje opneem?

[Dit bericht is gewijzigd door Maikel1 op 11-08-2003 18:10]

pi_12362589
Dat doen Canon digitale fotocamera's niet en ik zal je ook vertellen waarom: de microfoon zit erg dicht bij de lens, en als het diafragma zich verteld om zich aan te passen aan het licht zou je de hele tijd 'klak-klak-klak' horen. Om dezelfde reden kun je niet in- en uitzoomen.
pi_12362726
Mijn A70 is vandaag verzonden, dus ik ga vast mijn slaapzak klaarleggen bij de voordeur...
-- support bacteria, it's the only culture some people have --
pi_12363089
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 19:17 schreef JeroenH het volgende:
Dat doen Canon digitale fotocamera's niet en ik zal je ook vertellen waarom: de microfoon zit erg dicht bij de lens, en als het diafragma zich verteld om zich aan te passen aan het licht zou je de hele tijd 'klak-klak-klak' horen. Om dezelfde reden kun je niet in- en uitzoomen.
het is wel mogelijk
heb het ook op GoT gevraagt
quote:
[quote][message=18485205,noline]-Tarantula- schreef op 11 August 2003 @ 18:34[/message]:
camera in film modus zetten daarboven, dan lichtjes op de knop om te filmen blijven duwen, stelt die zo in hoeveel licht hij binnekrijgt enzo, en daarna indrukken en de camera heeft zich aangepast aan de hoeveelheid licht
en het werkt
maar helaas word het weer donker als je naar binnen gaat
pi_12363238
Maar wat er bedoelt wordt is dat er onder het filmen nog gewisselt kan worden van instellingen. Dat kan toch niet!
All photo's taken with the Canon A60 - Enjoy the little pleasures in life!
pi_12363296
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 19:43 schreef UncleJim het volgende:
Maar wat er bedoelt wordt is dat er onder het filmen nog gewisselt kan worden van instellingen. Dat kan toch niet!
tja dat vind ik ook wel een minpunt
maar dan moet je zorgen dat je overal het zelfde licht heb
pi_12363329
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 19:43 schreef UncleJim het volgende:
Juist. Uiteraard past de camera zich bij het begin van de opname aan aan de aanwezige hoeveelheid licht. Maar als je bijvoorbeeld binnen begint met filmen en dan naar buiten loopt past de belichting zich niet aan, en is re rest van je filmpje overbelicht.

Maar ja, het is ook een fotocamera. Mooie foto's nemen kan hij dan weer wel

dinsdag 12 augustus 2003 @ 11:10:03 #244
62715 DexXx
pi_12375479
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 19:47 schreef JeroenH het volgende:

[..]

Maar ja, het is ook een fotocamera. Mooie foto's nemen kan hij dan weer wel

Ach ja als je gewoon stilstaat zijn de filmpjes wel goed... Zeg ik alleen maar omdat ik voorbeeld filmpjes heb gezien hoor en die zagen er goed uit en idd het is een fotocamera filmpjes maken is een extra luxe
pi_12399236
ik word er zot van, nu ik bijna beslist had om een a70 te kopen,kom ik deze foto's tegen. veel van die foto's waar lucht en achtergronden op staat zijn volgens mij niet zo goed. het is net of er te veel waterverf is gebruikt???
Ben ik de enege die dat ziet (want ik lees hier niest over), of is dat normaal voor dit toestel??
het zijn foto's van ace1
http://members.home.nl/rjjmderksen/Site
ze zijn wel met een a60 genomen maar dat zou niet zo veel uitmaken?
en ik ben er op andere plaatsen nog tegen gekomen met de zelfde kringvormige waterverfachtige........plekken en kringen?????????
pi_12399426
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 09:54 schreef kweetniwa het volgende:
Kun je een specifieke foto aangeven? Ik kan het effect wat jij hier omschrijft niet ontdekken in de foto's op de link die je geeft.
  woensdag 13 augustus 2003 @ 10:36:41 #247
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_12399859
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 09:54 schreef kweetniwa het volgende:
en ik ben er op andere plaatsen nog tegen gekomen met de zelfde kringvormige waterverfachtige........plekken en kringen?????????
dat klinkt meer als het resultaat van te grote jpg-compressie...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_12400048
Ja hoor.. mijn A60 is kapot gegaan in Turkije. Eerst ging de lens af en toe niet meer helemaal dicht, en een paar dagen later bleef ie open staan en kwam de camera met een E18 error melding zodra je 'm aan zette. Dat wordt dus terugsturen.
Wat is dat voor brakke zooi die Canon heeft geproduceerd?? Volgens mij is het uitval-% wel erg hoog, zeker als je de draadjes op GoT er eens op naslaat..

Moet ik 'm overigens terugsturen naar de winkel waar ik 'm gehaald heb of kan het ook via Canon direct?

Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  woensdag 13 augustus 2003 @ 10:46:43 #249
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_12400074
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 10:44 schreef American_Nightmare het volgende:
Ja hoor.. mijn A60 is kapot gegaan in Turkije. Eerst ging de lens af en toe niet meer helemaal dicht, en een paar dagen later bleef ie open staan en kwam de camera met een E18 error melding zodra je 'm aan zette. Dat wordt dus terugsturen.
Wat is dat voor brakke zooi die Canon heeft geproduceerd?? Volgens mij is het uitval-% wel erg hoog, zeker als je de draadjes op GoT er eens op naslaat..
maar wel een goede vakantie gehad,AN ?
heb je de cam online gekocht,of bij een fotoboer?
Sometimes it snows in april
Sometimes I feel so bad, so bad
Sometimes I wish life was never ending,
And all good things, they say, never last
pi_12400583
Heb dus net mijn A70 gehaald
............................................................
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')