quote:Zijn die 2000 mAh bij jou ook zo vlug leeg?
Op zondag 10 augustus 2003 18:52 schreef Tain het volgende:[..]
Heej nog een venneper, ik heb zelf een setje 2000MAh en 2100MAh batterijtjes gekocht bij de combi in Nieuw Vennep en Hoofddorp, was eerst op jacht naar hema batterijen maar die zijn niet te krijgen in omgeving nieuw vennep. Voor hoeveel krijg je die camera mee in Nieuw Vennep?
quote:volgens mij had je hem dan op auto staan..daar staat idd niet de optie AIAF bij
Op zaterdag 9 augustus 2003 13:12 schreef Kasty het volgende:
mensen ben ik nou gek geworden? Maar zit bij de A70 onder menu opname geen AiAF instelling?Hij hoort boven die rode ogen instelling te staan, maar bij mijn camera zit ie er echt niet.. ben ik nou gek of niet?niet dat het veel uitmaakt, maar ik vroeg het me af...
Haha 3 seconden later zie ik dat ik hem op automatisch had staan.... sorry..ik was dus echt gek...
bij de andere opties wel
quote:Ze gaan nu al iets van 8 uur mee, me 2100 batterijtjes zitten nu 6 dagen in me camera en iets van 80 foto's gemaakt en paar filmpjes en ook weer wissen en bekijken enzo
Op zondag 10 augustus 2003 19:47 schreef Maikel1 het volgende:[..]
Zijn die 2000 mAh bij jou ook zo vlug leeg?
Ik heb ze ongeveer 4 uur in me camera ghead en opeens waren ze al leeg, dit vind ik dan erg vaag
want me gewoone batterijen gingen nog langer mee
DexXx wacht nog steeds op z'n A60... Nou ja meer op het geld
quote:Mijn 2000 mAh powerbank-batterijen gaan in elk geval langer dan 4 uur mee... Ik heb 't niet gemeten, maar 't valt me tot nu toe nog niets tegen (ook mijn 1800 mAh powerbank-batterijen niet overigens). Misschien ga ik nog wel op zoek naar 2100 mAh bij de HEMA, aangezien mijn discman en andere zaken ook nog wel batterijen kunnen gebruiken.
Ik heb ze ongeveer 4 uur in me camera ghead en opeens waren ze al leeg, dit vind ik dan erg vaag
want me gewoone batterijen gingen nog langer mee
quote:de meeste oplaadbare batterijen moeten eerst een aantal keren opgeladen en helemaal geleegd worden voordat ze hun volledige capaciteit krijgen...dus als het goed is wordt die 4 uur, vanzelf meer
Ik heb ze ongeveer 4 uur in me camera ghead en opeens waren ze al leeg, dit vind ik dan erg vaag want me gewoone batterijen gingen nog langer mee
quote:Oja, dat vroeg ik me al af, of ik die batterijen ook in m'n andere spullen kon doen.
Op maandag 11 augustus 2003 11:55 schreef U het volgende:[..]
Mijn 2000 mAh powerbank-batterijen gaan in elk geval langer dan 4 uur mee... Ik heb 't niet gemeten, maar 't valt me tot nu toe nog niets tegen (ook mijn 1800 mAh powerbank-batterijen niet overigens). Misschien ga ik nog wel op zoek naar 2100 mAh bij de HEMA, aangezien mijn discman en andere zaken ook nog wel batterijen kunnen gebruiken.
quote:ja joh prima
Op maandag 11 augustus 2003 14:12 schreef Syrena het volgende:
[..]Oja, dat vroeg ik me al af, of ik die batterijen ook in m'n andere spullen kon doen.
[Dit bericht is gewijzigd door Dodo099 op 12-08-2003 00:29]
Zorg wel dat je een lader hebt die geschikt is voor NiMH-accu's met deze capaciteit.
[Dit bericht is gewijzigd door Maikel1 op 11-08-2003 18:10]
quote:het is wel mogelijk
Op maandag 11 augustus 2003 19:17 schreef JeroenH het volgende:
Dat doen Canon digitale fotocamera's niet en ik zal je ook vertellen waarom: de microfoon zit erg dicht bij de lens, en als het diafragma zich verteld om zich aan te passen aan het licht zou je de hele tijd 'klak-klak-klak' horen. Om dezelfde reden kun je niet in- en uitzoomen.
quote:en het werkt
[quote][message=18485205,noline]-Tarantula- schreef op 11 August 2003 @ 18:34[/message]:
camera in film modus zetten daarboven, dan lichtjes op de knop om te filmen blijven duwen, stelt die zo in hoeveel licht hij binnekrijgt enzo, en daarna indrukken en de camera heeft zich aangepast aan de hoeveelheid licht
quote:tja dat vind ik ook wel een minpunt
Op maandag 11 augustus 2003 19:43 schreef UncleJim het volgende:
Maar wat er bedoelt wordt is dat er onder het filmen nog gewisselt kan worden van instellingen. Dat kan toch niet!
quote:Juist. Uiteraard past de camera zich bij het begin van de opname aan aan de aanwezige hoeveelheid licht. Maar als je bijvoorbeeld binnen begint met filmen en dan naar buiten loopt past de belichting zich niet aan, en is re rest van je filmpje overbelicht.
Op maandag 11 augustus 2003 19:43 schreef UncleJim het volgende:
Maar wat er bedoelt wordt is dat er onder het filmen nog gewisselt kan worden van instellingen. Dat kan toch niet!
Maar ja, het is ook een fotocamera. Mooie foto's nemen kan hij dan weer wel
quote:Ach ja als je gewoon stilstaat zijn de filmpjes wel goed... Zeg ik alleen maar omdat ik voorbeeld filmpjes heb gezien hoor en die zagen er goed uit en idd het is een fotocamera filmpjes maken is een extra luxe
Op maandag 11 augustus 2003 19:47 schreef JeroenH het volgende:[..]
Maar ja, het is ook een fotocamera. Mooie foto's nemen kan hij dan weer wel
quote:Kun je een specifieke foto aangeven? Ik kan het effect wat jij hier omschrijft niet ontdekken in de foto's op de link die je geeft.
Op woensdag 13 augustus 2003 09:54 schreef kweetniwa het volgende:
quote:dat klinkt meer als het resultaat van te grote jpg-compressie...
Op woensdag 13 augustus 2003 09:54 schreef kweetniwa het volgende:
en ik ben er op andere plaatsen nog tegen gekomen met de zelfde kringvormige waterverfachtige........plekken en kringen?????????
Moet ik 'm overigens terugsturen naar de winkel waar ik 'm gehaald heb of kan het ook via Canon direct?
quote:maar wel een goede vakantie gehad,AN ?
Op woensdag 13 augustus 2003 10:44 schreef American_Nightmare het volgende:
Ja hoor.. mijn A60 is kapot gegaan in Turkije. Eerst ging de lens af en toe niet meer helemaal dicht, en een paar dagen later bleef ie open staan en kwam de camera met een E18 error melding zodra je 'm aan zette. Dat wordt dus terugsturen.
Wat is dat voor brakke zooi die Canon heeft geproduceerd?? Volgens mij is het uitval-% wel erg hoog, zeker als je de draadjes op GoT er eens op naslaat..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |