quote:Het is Xbox Live, en als ik het stuk goed begrijp dan heb je nog echte online rankings ook
Op zaterdag 26 juli 2003 23:20 schreef Chocobo het volgende:
Een goed tennisspel is idd erg coolOp de Dreamcast was ooit een hele goede. Virtual Tennis heette dat geloof ik. Maar,...... is het ook voor Xboxlive of wens je het ?
Die screens trouwens
Enneh, Virtua Tennis 2 is er voor de PS2. Weet je wat de pest is? Ik wil een goed leuk luchtig sportspelletje terwijl ik op deze game wacht, maar sinds ik Xbox Live heb, zie ik SP een beetje als obsolete ![]()
Misschien maar gewoon den portomonnee trekken voor Virtua Tennis 2, kijkende of het wat is. Kan ik m'n PS2 ook weer eens uit het stof trekken...
quote:Virtua Tennis 2 is op de Dreamcast in ieder geval super!
Op zaterdag 26 juli 2003 23:28 schreef twi het volgende:Misschien maar gewoon den portomonnee trekken voor Virtua Tennis 2, kijkende of het wat is. Kan ik m'n PS2 ook weer eens uit het stof trekken...
quote:Even opgezocht
Op zondag 27 juli 2003 02:06 schreef Devnull het volgende:[..]
Virtua Tennis 2 is op de Dreamcast in ieder geval super!
Ik vraag me alleen bij Top Spin af of het alleen rankings zijn,
of dat je ook online tegen elkaar kan spelen.
Xbox Live
Top Spin is another of Microsoft's sports games to feature the XSN Sports functionality. Players will be able to compete in online tournaments and will find themselves ranked among other players on the tour. Can you be #1 in the world? The competition may be tough, but hopefully through Xbox Live gameplay will be smooth as a baby's tush.
quote:en ook nog:
Op zondag 27 juli 2003 10:22 schreef Chocobo het volgende:[..]
Even opgezocht
Xbox Live
Top Spin is another of Microsoft's sports games to feature the XSN Sports functionality. Players will be able to compete in online tournaments and will find themselves ranked among other players on the tour. Can you be #1 in the world? The competition may be tough, but hopefully through Xbox Live gameplay will be smooth as a baby's tush.
quote:
ONLINE PLAY
Yes
quote:Inderdaad. Nou maakt het bij MGP2 niet zoveel uit, want de rankings zijn toch niet van invloed op je win/verliespartijen.
Op zondag 27 juli 2003 13:10 schreef Devnull het volgende:
Je gaat het dan natuurlijk wel krijgen dat mensen de wedstrijd gaan verlaten als ze het niet kunnen winnen, dat zie je bij MotoGP2 nu ook al. De race gaat dan gewoon zonder hun ook gewoon door, maar met een potje tennis lijkt me dat lastig. Ze moeten dan in ieder geval instellen dat je bij een 'exit' van je tegenstander wel punten scoort op de rankings.
Is dit Top Spin eigenlijk deel van dat XSN sports van Microsoft, waar alle statistieken ook eens worden bijgehouden? Behalve verliespartijen bv. gemiddelde opslagsnelheid, hoogste snelheid etc.
Het lijkt me dat het een beetje teveel gevraagd is om de gebruikte tactiek te analyseren (service-volley, baseliner, etc.), maar zulke cijfertjes zouden wel leuk zijn.
quote:Hetzelfde geldt voor een toekomstige PES online, erg leuk allemaal maar als je iemand dik aan het inmaken bent kapt ie er natuurlijk gewoon mee.
Op zondag 27 juli 2003 13:10 schreef Devnull het volgende:
Je gaat het dan natuurlijk wel krijgen dat mensen de wedstrijd gaan verlaten als ze het niet kunnen winnen,
quote:Dat is op zich niet zo erg, als JIJ de punten dan maar krijgt
Op zondag 27 juli 2003 14:21 schreef HAL9000S het volgende:[..]
Hetzelfde geldt voor een toekomstige PES online, erg leuk allemaal maar als je iemand dik aan het inmaken bent kapt ie er natuurlijk gewoon mee.
quote:Het is zwak, en er zouden lijfstraffen voor moeten staan....
Op zondag 27 juli 2003 14:41 schreef Devnull het volgende:[..]
Dat is op zich niet zo erg, als JIJ de punten dan maar krijgt
.
quote:Onmiddelijke intrekking van je Live account
Op zondag 27 juli 2003 14:42 schreef HAL9000S het volgende:[..]
Het is zwak, en er zouden lijfstraffen voor moeten staan....
Seriously:
Misschien moeten ze het maar gaan registreren als iemand zelf een multiplayer game uitstapt, zodat je dan een soort "sportiviteits ranking" achter je nick ziet staan in de lobby. Het lijkt me makkelijk bij te houden of iemand echt een technisch probleem heeft, of op de power-butten of een andere exitbutton heeft gedrukt.
Ik heb zelf deel 2 op de Dreamcast, en ik overweeg al een tijdje om een THPS deel voor m'n Xbox te halen. Dit zijn de mogelijkheden:
* Blijf fijn THPS 2 spelen op de Dreamcast.
* Haal THPS 3 voor de Xbox voor 29.95
* Haal THPS 4 voor full price
.
Ieder advies is welkom
.
quote:Dan kan je altijd nog de netwerkkabel eruit trekken natuurlijk. Dit soort dingen zijn natuurlijk vrij lastig te voorkomen.
Op zondag 27 juli 2003 14:53 schreef Devnull het volgende:[..]
Onmiddelijke intrekking van je Live account
.
Seriously:
Misschien moeten ze het maar gaan registreren als iemand zelf een multiplayer game uitstapt, zodat je dan een soort "sportiviteits ranking" achter je nick ziet staan in de lobby. Het lijkt me makkelijk bij te houden of iemand echt een technisch probleem heeft, of op de power-butten of een andere exitbutton heeft gedrukt.
quote:Ik heb 3 en 4. Allebei wel cool, het ontloopt elkaar niet zo heel veel. 4 is qua skategebieden wel wat interessanter, er zijn wat stukjes van echte steden nagebouwd. Ik zal 3 niet zo snel meer spelen nu.
Op maandag 28 juli 2003 12:48 schreef Devnull het volgende:
Zijn er hier mensen met Tony Hawk 3 of 4?Ik heb zelf deel 2 op de Dreamcast, en ik overweeg al een tijdje om een THPS deel voor m'n Xbox te halen. Dit zijn de mogelijkheden:
* Blijf fijn THPS 2 spelen op de Dreamcast.
* Haal THPS 3 voor de Xbox voor 29.95
* Haal THPS 4 voor full price.
Ieder advies is welkom
.
quote:
Op maandag 28 juli 2003 13:20 schreef Chocobo het volgende:
Heb gisteren weer eens Halo in mijn Xbox gestoptBlijft fantastisch !
Dat zouden ze ook op Live moeten doen.
quote:Al uitgespeeld ?
Op maandag 28 juli 2003 15:15 schreef Bastard het volgende:[..]
quote:Ja hehe!!
Op maandag 28 juli 2003 16:42 schreef Chocobo het volgende:[..]
Al uitgespeeld ?
quote:Laatste veld ook?
Op maandag 28 juli 2003 17:20 schreef Bastard het volgende:[..]
Ja hehe!!
quote:Vond ik het minste veld van Halo,........ vond "The Silent Cartographer" erg cool,....... das dat level waar je een hot landing hebt
Op maandag 28 juli 2003 19:32 schreef gijsje79 het volgende:[..]
Laatste veld ook?
Dat je moet rijden.
quote:Vond het hele spel cool, ja dat laatste veld is niet mijn favoriet.
Op maandag 28 juli 2003 19:35 schreef Chocobo het volgende:[..]
Vond ik het minste veld van Halo,........ vond "The Silent Cartographer" erg cool,....... das dat level waar je een hot landing hebt
quote:Ja dat is idd de mooiste level.
Op maandag 28 juli 2003 19:35 schreef Chocobo het volgende:[..]
Vond ik het minste veld van Halo,........ vond "The Silent Cartographer" erg cool,....... das dat level waar je een hot landing hebt
The graphics are also shaping up to be sublime. Even in the beta build, things are looking very refined. This makes sense, as it's utilizing a modified version of the gaming engine from the gorgeous Splinter Cell.
Nu weet ik zeker dat ik de Xbox versie moet hebben van PoP want de PS2 en Cube versie van Splinter Cell zogen ![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |