quote:Precies, tis offtopic geblaat en illegaal.. ga maar ergens anders huilen en laat dit topic schoon.
Op zaterdag 19 juli 2003 11:28 schreef Zooi het volgende:
Het wordt tijd om posts over modden gewoon direct en keihard te deleten.
Discussie over warez kan hier worden gevoerd:
[Centraal] Warez-discussie
En nu weer on-topic over de kruisdoos.
[Dit bericht is gewijzigd door Vibromass op 19-07-2003 15:43]
wat is de goedkoopste manier om je xbox op je TFT scherm aan te sluiten?
quote:Dit is één manier.
Op zaterdag 19 juli 2003 15:45 schreef pkwarts het volgende:
oh, en nog iets.wat is de goedkoopste manier om je xbox op je TFT scherm aan te sluiten?
Er is een goedkopere en betere manier, maar daar mag niet over gepraat worden.
quote:theoretisch wel. maar het scheelt bij mij precies 4 seconden met laden van bijvoorbeeld silent hill of big mutha truckers. als je gewoon een HDD 7200 rm koopt zit je het beste..
Op zaterdag 19 juli 2003 02:04 schreef American_Nightmare het volgende:
Ander vraagje waar ik nog geen eenduidig antwoord op heb kunnen vinden:Is het nu wel of niet zinvol om een ATA66/100 kabel (80-aderig) te gebruiken voor de harddisk of niet? Standaard zit er een 40-aderige ATA33 kabel in, en deze zou theoretisch de doorvoersnelheid van de data moeten beperken.
Heeft iemand hier ervaring mee, of wellicht een goede link waar een "onderzoekje" te vinden is?
Ben ook effe begonnen aan Ghost Recon, het is lelijk en echtniet van deze tijd. Het is trouwens ook verrekte lastig, ik zie de vijand niet eens en ik ben al dood. Wordt dus nog veel oefenen...
quote:Dat zei ik dus al tegen je
Op zaterdag 19 juli 2003 19:17 schreef Fliepke het volgende:Ben ook effe begonnen aan Ghost Recon, het is lelijk en echtniet van deze tijd. Het is trouwens ook verrekte lastig, ik zie de vijand niet eens en ik ben al dood. Wordt dus nog veel oefenen...
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 19:45 schreef Bastard het volgende:[..]
Dat zei ik dus al tegen je
quote:Hangt wel een beetje van je smaak af.
Op dinsdag 22 juli 2003 23:52 schreef eenmeisje het volgende:
vraagje voor alle xbox'ers:
welke games zijn het kopen van een xbox waard?
ik wil zelf nl een xbox gaan halen...
Andere XBox hits vind ik persoonlijk: "Splintercell", "Halo", "Project Gotham Racing", "Dead or Alive 3" en "NBA Street 2".
Punt blijft: het blijft een kwestie van je eigen voorkeur qua genre.
quote:1 en 2 kunnen live. 2 is moeilijker, uitgebreider en beter. 1 is top, 2 is uber.
Op dinsdag 22 juli 2003 20:39 schreef American_Nightmare het volgende:
Wat zijn nu de verschillen tussen moto GP 1 en 2? Ik dacht dat je alleen met 2 op live kon, maar dat kan met 1 ook zie ik nu?
quote:Ik dacht dat alleen de live-demo van GP1 live kon, en de full versie niet.
Op woensdag 23 juli 2003 00:34 schreef Zooi het volgende:[..]
1 en 2 kunnen live. 2 is moeilijker, uitgebreider en beter. 1 is top, 2 is uber.
quote:Klopt
Op woensdag 23 juli 2003 00:37 schreef Devnull het volgende:[..]
Ik dacht dat alleen de live-demo van GP1 live kon, en de full versie niet.
De combinatie van beide zou wel werken? Unlocken van motoren etc in GP1 en dan online spelen met GP1 demo?
Om het maar lomp te zeggen als toevoeging op Zooi:
MGP1 is racen met een tank die niet van de weg af te krijgen is en amper kan sturen, MGP2 is racen als een dronken kolibri.
Zowel in geluid als in gameplay. En hoewel dat vrij negatief klinkt, ben ik het zeer eensch met de korte doch bondige analyse van dhr. Zooi.
Ik zou gelijk MGP2 kopen, die heeft veel betere online opties. Maar is dus ook veel moeilijker.
Ik vond alleen Mortal Kombat (op de pc dan) er bovenuit steken. Puur door de brute moves en fatalities enzow.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |