quote:Coole trailer
Op zaterdag 12 juli 2003 15:06 schreef Bastard het volgende:
Beste openingspost ooooiiitt trouwensHee, ik kwam deze tegen http://ads.ign.com/advertisers/ubisoft/xiii/xiii.html
Met de trailer van XIII (Druk op play)
quote:en welke van de zoveel mag dat dan wel zijn ?
Op zondag 13 juli 2003 23:14 schreef TC03 het volgende:
Mijn site staat in de openingspost....
Sinds kort heb ik een XBox, hiervoor lange tijd op Dreamcast gegamed.
De officiele controllers van Xbox vind ik niet echt fijn (te groot),
zijn er nog alternatieven?
Op de Dreamcast heb ik een goed racestuur, de normale controllers
en een arcade controller (zo'n ding wat je op schoot houdt),
zijn er ook goede race-stuurtjes en arcade controllers voor Xbox?
De racegames zijn altijd m'n favorieten geweest, de enige die ik tot nu toe op Xbox heb is "Project Gotham Racing", maar het valt me op dat je tegenwoordig steeds minder een "Dashboard view" hebt vanuit de auto, terwijl ik dat nou juist het leukst vind. "Gotham" heeft dit alvast niet, maar welke van de andere Xbox race games hebben dit wel?
Je ziet het in ieder geval niet in de screens van nieuwere racegames.
Vooral de PC versies van NFS was dit altijd mooi, zoals in "High-stakes" en "Porsche Challenge "bijvoorbeeld (de BMW M5
.
Maar bij het recente "Hot Pursuit" was dat alweer afgeschaft
.
quote:Dit kan je allemaal in de fantastische OP vinden
Op maandag 14 juli 2003 17:09 schreef Devnull het volgende:
Ik heb een paar XBox vragen ....Sinds kort heb ik een XBox, hiervoor lange tijd op Dreamcast gegamed.
De officiele controllers van Xbox vind ik niet echt fijn (te groot),
zijn er nog alternatieven?Op de Dreamcast heb ik een goed racestuur, de normale controllers
en een arcade controller (zo'n ding wat je op schoot houdt),
zijn er ook goede race-stuurtjes en arcade controllers voor Xbox?De racegames zijn altijd m'n favorieten geweest, de enige die ik tot nu toe op Xbox heb is "Project Gotham Racing", maar het valt me op dat je tegenwoordig steeds minder een "Dashboard view" hebt vanuit de auto, terwijl ik dat nou juist het leukst vind. "Gotham" heeft dit alvast niet, maar welke van de andere Xbox race games hebben dit wel?
Je ziet het in ieder geval niet in de screens van nieuwere racegames.Vooral de PC versies van NFS was dit altijd mooi, zoals in "High-stakes" en "Porsche Challenge "bijvoorbeeld (de BMW M5
.
Maar bij het recente "Hot Pursuit" was dat alweer afgeschaft.
quote:Sorry, maar dat vind ik echt niet allemaal in de OP.
Op maandag 14 juli 2003 17:30 schreef Chocobo het volgende:[..]
Dit kan je allemaal in de fantastische OP vinden
Discussies zijn voorbij, voortaan maar in ieder forum een berg links zodat je nergens meer op hoeft te reageren? Misschien is het dan beter om in iedere OP een "Google Search" box neer te zetten? Dan kunnen we alle topics dichtgooien .... kom op zeg, reageer dan niet.
quote:Jezus zeg je hoeft niet zo te flippen hoor
Op maandag 14 juli 2003 17:45 schreef Devnull het volgende:[..]
Sorry, maar dat vind ik echt niet allemaal in de OP.
Misschien als ik al die Xbox links langsga wel,
maar wat is dan het nut van een topic?Discussies zijn voorbij, voortaan maar in ieder forum een berg links zodat je nergens meer op hoeft te reageren? Misschien is het dan beter om in iedere OP een "Google Search" box neer te zetten? Dan kunnen we alle topics dichtgooien .... kom op zeg, reageer dan niet.
Joypad staat in de OP en is klein te krijgen, racespel is CMR3, stuur weet ik niet
Dag
quote:Kon je die niet vinden in die fantastische OP?.
Op maandag 14 juli 2003 17:50 schreef Chocobo het volgende:[..]
stuur weet ik niet
quote:Nee,.......deed de moeite niet om te kijken
Op maandag 14 juli 2003 17:52 schreef Devnull het volgende:[..]
Kon je die niet vinden in die fantastische OP?.
quote:Goed, ontopic dan maar weer ....
Op maandag 14 juli 2003 17:50 schreef Chocobo het volgende:Joypad staat in de OP en is klein te krijgen
Weet jij toevallig welke joypad dat dan is?
quote:Ja,........ is van Microsoft zelf,........ hier
Op maandag 14 juli 2003 17:56 schreef Devnull het volgende:[..]
Goed, ontopic dan maar weer ....
Weet jij toevallig welke joypad dat dan is?
quote:Thanks, dan ga ik die binnenkort eens proberen.
Op maandag 14 juli 2003 17:59 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ja,........ is van Microsoft zelf,........ hier
tis de Xbox Controller S ofzo en is bijna overal verkrijgbaar voor zo'n 40 euro geloof ik.
quote:Getver wat lelijk
Op maandag 14 juli 2003 18:06 schreef Chocobo het volgende:
Hier ook nog wat stuur info![]()
MC2 Racing Wheel and Pedals
Meer info hier: http://www.madcatz.com/
quote:XboxArena
Op maandag 14 juli 2003 15:19 schreef Furious het volgende:[..]
en welke van de zoveel mag dat dan wel zijn ?
quote:leuk
Op maandag 14 juli 2003 18:11 schreef TC03 het volgende:[..]
* Furious stelt zich als crew beschikbaar ![]()
als ik me wil reggen krijg ik dit als ik me account wil activeren.code:
The requested URL was not found on this server. The link on the referring page seems to be wrong or outdated. Please inform the author of that page about the error.
If you think this is a server error, please contact the webmaster
Error 404
forum.xboxarena.nl
Mon 14 Jul 2003 06:20:11 PM GMT+1
Apache ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Furious op 14-07-2003 18:21]
Blijkbaar zitten er ook andere auto's in dan supra's. Wat opvalt is dat ze ook echte licenties gebruiken, Greddy e.d. ook mooi de motion blur die je waarschijnlijk ziet als je je nitro gebruikt.
Maar ja het blijft een NFS .
quote:EN ZO IST!
Op maandag 14 juli 2003 18:13 schreef Furious het volgende:
echte mannen nemen de standaard Xbox controller![]()
quote:Dom foutje van ons. Als het goed is, heb je een e-mail gekregen met daarin een url waarin een activatie-url staat. Zoiets als dit: http://forum.xboxarena.nl/action.php?action=activation&userid=[usderid]&code=[code] Verander dat forum.xboxarena.nl in www.xboxarena.nl en hij moet het als het goed is doen
Op maandag 14 juli 2003 18:15 schreef Furious het volgende:[..]
leuk
alleen zou ik bij game list, al die spellen klikbaar maken, met wat info, plaatjes, release date, media, misschien ook review.
* Furious stelt zich als crew beschikbaar
als ik me wil reggen krijg ik dit
als ik me account wil activeren.
Wij zijn met een sub-domein bezig, en die is daar per ongeluk al in verzeild geraakt, maar die doet het dus nog niet.
![]()
Edit: Ik heb de account al voor je geactiveerd, dus dat hoef je zelf niet meer te doen. Username + password werken als het goed is.
En nu kunnen we beter ontopic gaan voordat de modjes boos worden
.
quote:thx
Op maandag 14 juli 2003 21:04 schreef TC03 het volgende:[..]
Dom foutje van ons. Als het goed is, heb je een e-mail gekregen met daarin een url waarin een activatie-url staat. Zoiets als dit: http://forum.xboxarena.nl/action.php?action=activation&userid=[usderid]&code=[code] Verander dat forum.xboxarena.nl in www.xboxarena.nl en hij moet het als het goed is doen
.
Wij zijn met een sub-domein bezig, en die is daar per ongeluk al in verzeild geraakt, maar die doet het dus nog niet.
Edit: Ik heb de account al voor je geactiveerd, dus dat hoef je zelf niet meer te doen. Username + password werken als het goed is.
En nu kunnen we beter ontopic gaan voordat de modjes boos worden
.
on-topic;
Sega GT Online
Deze race-game word dus echt vet ![]()

gelijk ff me favo auto ![]()

En weer een favo auto van mij ![]()

EN WEER! ![]()
Maargoed, deze game gaat dus echt te gaaf worden, mensen die van plan zijn om Sega GT 2002 te kopen, ik raad het AF, niet omdat het een slecht spel is, maar omdat Sega GT Online, verder opgebouwd is uit Sega GT 2002, dus GT Online is uitbreiding voor Live, meer auto's en tracks ![]()
edit; en o ja, XBConnect is ook wreed
Twi
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Furious op 14-07-2003 22:45]
quote:Die screens zien er niet uit.... is dat echt Sega GT online ?
Op maandag 14 juli 2003 22:41 schreef Furious het volgende:[..]
thx
on-topic;
Sega GT Online
Deze race-game word dus echt vet
[afbeelding]
gelijk ff me favo auto[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En weer een favo auto van mij[afbeelding]
EN WEER!Maargoed, deze game gaat dus echt te gaaf worden, mensen die van plan zijn om Sega GT 2002 te kopen, ik raad het AF, niet omdat het een slecht spel is, maar omdat Sega GT Online, verder opgebouwd is uit Sega GT 2002, dus GT Online is uitbreiding voor Live, meer auto's en tracks
quote:tsja, die screens kloppe niet helemaal
Op maandag 14 juli 2003 22:42 schreef Chocobo het volgende:[..]
Die screens zien er niet uit.... is dat echt Sega GT online ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |