quote:Naja, feyenoord verbaast me wel vaker met bepaalde aankopen
Op zondag 13 juli 2003 19:49 schreef Mr.Markuz het volgende:
Jaja, dus jij denkt dat die Feyenoorders zo stom zijn dat ze ¤ 7 miljoen uitgeven aan een talent waar geen hond naar omkeek (dus is die hoge prijs totaal onnodig) en vervolgens leuk tegen Van Hooijdonk, hun eigen topscoorder van de afgelopen 2 jaar, zeggen dat ze hem geen nieuw contract geven? Kom op zeg...
Maar ik zeg niet dat het zo is, ik zeg alleen dat het zou kunnen. Ook gezien de dingen die ik methodmich hier al eerder heb horen zeggen.
quote:En als Lobont optieft zou Buffon een optie zijn en als Van der Vaart optieft zou Raúl een optie zijn en als Pasanen vertrekt zouden we zo Jaap Stam kunnen halen die geen reet minder wil verdienen bij Lazio dan dat ie vorig jaar deed en wat Ajax nooit zou betalen aan salaris.
Op zondag 13 juli 2003 19:47 schreef Juan Zueco het volgende:
Als Zlatan optieft zou Makaay een optie zijn.J.
quote:Ej in dat geval zouden we best een gooi naar de landstitel kunnen wagen dit jaar
Op zondag 13 juli 2003 19:54 schreef Mr.Markuz het volgende:
En als Lobont optieft zou Buffon een optie zijn en als Van der Vaart optieft zou Raúl een optie zijn en als Pasanen vertrekt zouden we zo Jaap Stam kunnen halen die geen reet minder wil verdienen bij Lazio dan dat ie vorig jaar deed en wat Ajax nooit zou betalen aan salaris.
quote:Okee dan. Feitelijk onbelangrijk, maar wel lullig als jij een verkeerd gedrukt shirt zou krijgen. Wat is overigens die officiele pagina van Zlatan zelf, waar ie verhaaltjes vertelt?
Op zondag 13 juli 2003 19:53 schreef Mr.Markuz het volgende:[..]
Nu ik eens goed kijk naar het shirt, het staat min of meer zo op het shirt dat er géén puntje op de "i" staat, maar wel een streepje naar rechts op de "c" (en dan dus er rechtboven, waar ik me in vergiste).
Waarschijnlijk hebben ze dus express het puntje van de i weggelaten, om het zo wat duidelijker te houden (misschien is dit zoals het hoort?) en geen rare punt/strepen zooi te krijgen
Dus het zal dan wel op de "c" zijn
P.s. Een terugkeer van Van Nistelrooy zit er misschien ook nog in!
quote:http://www.zlatanfans.com/
Op zondag 13 juli 2003 19:59 schreef methodmich het volgende:
Wat is overigens die officiele pagina van Zlatan zelf, waar ie verhaaltjes vertelt?
quote:www.ibrahimovic.com / www.ibrahimovic.net ?
Op zondag 13 juli 2003 19:59 schreef methodmich het volgende:[..]
Okee dan. Feitelijk onbelangrijk, maar wel lullig als jij een verkeerd gedrukt shirt zou krijgen. Wat is overigens die officiele pagina van Zlatan zelf, waar ie verhaaltjes vertelt?
Nee dus
quote:Dank. Welnu, daar staat ie dus ook op de c, om aan alle twijfel een eind te maken.
Op zondag 13 juli 2003 20:00 schreef keeper het volgende:[..]
Overigens vind ik het VI Forum een raar forum, daar roepen ze dingen als: Van Persie naar Ajax.
quote:bron: ajax.netwerk.to
Kalu Uche volgt bij Ajax Van der Meyde op - 13 juli 2003De twintigjarige Nigeriaan Kalu Uche zal bij Ajax de opvolger worden van de naar Internazionale vertrokken Andy van der Meyde, zo wordt althans vandaag gemeld op de website van de Spaanse krant AS.
Uche, die onder contract staat bij de Poolse landskampioen Wisla Kraków, wordt door Ajax al langere tijd gevolgd. De aanvallend ingestelde rechtermiddenvelder kwam tussen 2000 en 2001 uit voor het Spaanse Espanyol. De verwachting is dat Uche nog deze week door Ajax zal worden gepresenteerd. Na Sander Boschker (FC Twente) en Wesley Sonck (RC Genk) zal hij dan de derde versterking zijn voor het nieuwe seizoen.
Het is de bedoeling dat Uche bij Ajax de concurrentie aangaat met Cedric van der Gun en Steven Pienaar voor de positie van rechtsbuiten. Na Finidi George (1993), Tijjani Babangida (1996) en Pius Ikedia (1999) is het talent al de derde Nigeriaan die door Ajax als rechteraanvaller naar Amsterdam wordt gehaald.
quote:babangida en ikedia zijn beide zo klein..die tellen ieder maar voor een half mee
Op zondag 13 juli 2003 20:22 schreef keeper het volgende:
Tellen kunnen ze niet, bij Ajax Netwerk.
quote:Inderdaad, ze zijn Kanu gewoon vergeten, beetje slordig.
Op zondag 13 juli 2003 20:22 schreef keeper het volgende:
Tellen kunnen ze niet, bij Ajax Netwerk.
quote:Ja en dan gaan ze er met zn allen nog serieus op in ook...
Op zondag 13 juli 2003 20:03 schreef methodmich het volgende:[..]
Dank. Welnu, daar staat ie dus ook op de c, om aan alle twijfel een eind te maken.
Overigens vind ik het VI Forum een raar forum, daar roepen ze dingen als: Van Persie naar Ajax.
quote:Ik bedoelde het aantal Nigerianen dat er bij Ajax gespeeld had, in dat rijtje stond Kanu niet.
Op zondag 13 juli 2003 20:37 schreef s0k het volgende:
Kanu rechteraanvaller?
dat was een (schaduw/)spits
My bad, niet goed gelezen
quote:Maar t'is wel komisch om te lezen/zien
Op zondag 13 juli 2003 20:43 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Ja en dan gaan ze er met zn allen nog serieus op in ook...
Nog een leuke van een Administrator daar:
quote:
kunnen we even ontopic blijven, namen van clubs spelers en trainers goed schrijfen aub dit kan namelijk provocerend werken!
quote:
Op zondag 13 juli 2003 20:56 schreef Mr.Markuz het volgende:[..]
Maar t'is wel komisch om te lezen/zien
[..]
quote:Gelukkig is FOK! toleranter
Op zondag 13 juli 2003 20:56 schreef Mr.Markuz het volgende:[..]
Maar t'is wel komisch om te lezen/zien
[..]
quote:Laten we het hopen, tis niet voor het eerst dat feyenoord een honkballer of een ijshokeyer inkoopt (per vergissing)
Op zondag 13 juli 2003 19:49 schreef Mr.Markuz het volgende:[..]
Jaja, dus jij denkt dat die Feyenoorders zo stom zijn dat ze ¤ 7 miljoen uitgeven aan een talent waar geen hond naar omkeek (dus is die hoge prijs totaal onnodig) en vervolgens leuk tegen Van Hooijdonk, hun eigen topscoorder van de afgelopen 2 jaar, zeggen dat ze hem geen nieuw contract geven? Kom op zeg...
quote:Idd
Op zondag 13 juli 2003 21:40 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Gelukkig is FOK! toleranter
quote:
Op zondag 13 juli 2003 19:57 schreef keeper het volgende:[..]
Ej in dat geval zouden we best een gooi naar de landstitel kunnen wagen dit jaar
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |