abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11745705
LoL, op dezelfde manier als dat werd gedaan bij "Chivu". Maar dan "Uche". Krijgen we direct een dikke aanklacht
  zondag 13 juli 2003 @ 18:04:56 #177
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_11746253
verdomme ik word hier echt strontziek van.

de club moet z'n poot is een beetje stijf houden. Er zijn er nu 2 weg en dat is zat. Volgend jaar weer 2 ok maar niet nu nog Ibrahimovic en Trablesi

Geld hebben ze nu wel om redelijke vervangers te halen. Of laat idd gewoon wat jeugd doorstromen. Het is er wel.....

Wat zal Koeman denken op het moment? Die voelt zich flink genaaid denk ik.

Of gaat hij nu zeggen bij Trabelsi: 'ja als hij dat wil en het is zo'n club in het buitenland kan je die jongens niet tegenhouden'

Dag later vertrekt Ibrahimovic naar Lyon: 'ja als je de kans hebt om naar zo'n topclub te gaan ( ) zou ik ook gaan. En als die jongen dat nou wil.........'

bah blijven zullen ze

pi_11746305
quote:
Op zondag 13 juli 2003 18:04 schreef PLAE@ het volgende:
verdomme ik word hier echt strontziek van.

de club moet z'n poot is een beetje stijf houden. Er zijn er nu 2 weg en dat is zat. Volgend jaar weer 2 ok maar niet nu nog Ibrahimovic en Trablesi

Geld hebben ze nu wel om redelijke vervangers te halen. Of laat idd gewoon wat jeugd doorstromen. Het is er wel.....

Wat zal Koeman denken op het moment? Die voelt zich flink genaaid denk ik.

Of gaat hij nu zeggen bij Trabelsi: 'ja als hij dat wil en het is zo'n club in het buitenland kan je die jongens niet tegenhouden'

Dag later vertrekt Ibrahimovic naar Lyon: 'ja als je de kans hebt om naar zo'n topclub te gaan ( ) zou ik ook gaan. En als die jongen dat nou wil.........'

bah blijven zullen ze

Je kan het ook anders zien, die gasten blijven maar ze hebben het totaal niet naar hun zin. Want ze konden weg, maar Ajax hield het tegen, dan heb je ook niks meer aan die gasten, want de motivatie is dan ook weg bij ze
No matter how No matter why We're gonna play that hardcore music till we die!
Lego de ga euh korfbal kampioen.
  zondag 13 juli 2003 @ 18:17:56 #179
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_11746452
quote:
Op zondag 13 juli 2003 18:08 schreef Ajaxno1 het volgende:
Je kan het ook anders zien, die gasten blijven maar ze hebben het totaal niet naar hun zin. Want ze konden weg, maar Ajax hield het tegen, dan heb je ook niks meer aan die gasten, want de motivatie is dan ook weg bij ze
Tja zo erg is het toch ook niet om voor Ajax te spelen lijkt me.
En ze hebben nu toch wel wat geld over dus dan denk ik bied die gasten een enigzins concurrerende contract aan om te blijven.
One good thing about music. When it hits you feel no pain.
  zondag 13 juli 2003 @ 18:56:15 #180
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
  zondag 13 juli 2003 @ 19:00:56 #181
32402 s0k
..............................
pi_11747096
je kan engels hoop ik?
quote:
We told yesterday them that the young Nigerian forward Kalu Uche, ex- aspiring to the españolista filial equipment, has been contracted by the Ajax de Amsterdam. There is no doubt already: Domoraud confirms the rule by which the technical and economic services of the Espanyol are disabled to fish in brown soccer, and sight that has had it easy.

Samuel Etoo is the Maxima expression of all this illegal. The Uruguayan Darío Silva is darker than white. It is necessary to also remember the imposing Bikey Cameroun, who did not get to have card. It finishes accepting a supply of Portuguese soccer: we will hear speak of him. Alpaca Flowers paid attention to another African (it was worth 40 million pesetas the last year that circulated), but they were not engaged in it: one was the Trabelsi Tunisian, who finished, like Uche, in the Ajax de Amsterdam. Uche and Bikey left Montjuïc more or less when Alpaca. The day before yesterday it signed by the Inter senegalés Fadiga (Auxerre) by which was interested the Espanyol. Its price, two million euros, seemed to him expensive to the directors blanquiazules. Fadiga is a left-handed person who had come to replace the absence of Roger. In its place, the Espanyol negotiates with certain difficulties by Guiñazú, white left-handed person of skin whose rights belong to Independent and a series of gentlemen.

The flag of the saving that emanates of the Council of Administration and that hoists Marked happens through knowing how to sell and to buy. To sell already is sold little, and less vendera '; the Espanyol and all. Among other things because the clubs, instead of ' uches' have fichado ' boghossianes', and thus it is ended up ruining until the Onassis Foundation.

..................................................................................................................................................
pi_11747118
--s0k was eerder--
Die Welt ist alles was der Fall ist.
  zondag 13 juli 2003 @ 19:09:02 #183
32402 s0k
..............................
pi_11747214
quote:
Op zondag 13 juli 2003 19:02 schreef keeper het volgende:
--s0k was eerder--
*puh*
..................................................................................................................................................
pi_11747396
Nederlands is hoop ik ook goed (soms wel beetje gebrekkig)?
quote:
KALU BEVESTIGT DE BRUINE VLOEK

De Nigeriaan werd verworpen voor de tak en eindigt indienend door Ajax

Wij vertelden hen gisteren dat jonge Nigeriaanse voorwaartse Kalu ex Uche, - het streven aan het españolista filial materiaal, is aangegaan door Ajax DE Amsterdam. Er zijn zonder twijfel reeds: Domoraud bevestigt de regel waardoor de technische en economische diensten van Espanyol om in bruin voetbal gehandicapt zijn te vissen, en gezicht dat gemakkelijk het heeft gehad.

Samuel Etoo is de uitdrukking van Maxima van al onwettig dit. Uruguayan Darío Silva is donkerder dan wit. Het is noodzakelijk het opleggen Bikey Cameroun ook om te herinneren, die kreeg om geen kaart te hebben. Het is met klaar het goedkeuren van een levering van Portugees voetbal: wij zullen spreken van hem horen. Bloemen van de alpaca besteedden aandacht aan een andere Afrikaan (het waard was 40 miljoen peseta's vorig jaar die doorgegeven), maar zij waren niet daarin bezig: men was Trabelsi Tunesiër, die, als Uche, in Ajax DE Amsterdam eindigde. Uche en Bikey verlieten min of meer Montjuïc toen Alpaca. Eergisteren ondertekende het door Intersenegalés Fadiga (Auxerre) waardoor Espanyol interessant was. Zijn prijs, twee miljoen euro, scheen duur aan hem aan de directeuren blanquiazules. Fadiga is een linkshandige persoon die de afwezigheid van Roger was komen vervangen. In zijn plaats, onderhandelt Espanyol met bepaalde moeilijkheden door Guiñazú, witte linkshandige persoon van huid de waarvan rechten tot Onafhankelijke en een reeks heren behoren.

De vlag van de besparing die van de Raad van Beleid afkomstig is en die Duidelijk hijst gebeurt door het het weten hoe te te verkopen en te kopen. Reeds verkopen is verkochte klein, en minder worden verkocht zal het; Espanyol en allen. Onder andere omdat de clubs, in plaats van ' uches fichado ' boghossianes, en zo hebben wordt het beëindigd omhoog ruïnerend tot de Stichting Onassis.

Juvenal was laatste: het ondertekende door van Santander Te rennen

De constante die van spelers van kwaliteit en toekomst in de laatste voltooide dagen met de uitgang van de club van Juvenal edjogo-Owono, de volgende exponent is gevlucht van de bruine vloek. Deze midfieldspeler was één van de grote hoop van de steengroeve blanquiazul, maar het bleef opgeschort in de tak en hij zocht een uitgang. Dit men was van postín, omdat de Eerste Afdeling aan zijn deur riep. Dimitri Piterman, die voetbal goed kent baseert perico, betwijfelde het niet en het nam aan het Rennen aan Juvenal. Één seizoen vóór vallesano reeds was opgebracht aan Levante, een ambitieus materiaal van Tweede. Maar in Montjuïc was het niet mogelijk te zijn...

Klik hier voor de complete webpagina in het Nederlands

pi_11747456
quote:
Op zondag 13 juli 2003 13:59 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Denk het niet. Toendertijd was elke speler die bij Ajax vandaan kwam niet duur. Die waren namelijk erg in marktwaarde gedaald...

OIiseh is voor 9 miljoen euro aan Juventus verkocht, lijkt me sterk dat daar geen dikke winst op zat.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_11747471
quote:
Op zondag 13 juli 2003 11:58 schreef twi het volgende:

[..]

Een speler uit de Serie A die naar Amsterdam komt? Is dat onzingerucht over Tomassi wat ik las dan toch waar?

Maarehm, kan me niet voorstellen dat iemand uit de Serie A naar ons kikkerlandje wil.

Zou om een vleugelspeler gaan, van Inter of Udinese.... Kan me er ook weinig bij voorstellen. Zenden wordt ook stiekem genoemd, lijkt me al helemaal raar. Het zal wel gewoon Uche worden.
www.thuisuiteten.nl
pi_11747511
quote:
Op zondag 13 juli 2003 14:38 schreef Mr.Markuz het volgende:

[..]

Ook al was mijn "suggestie" niet serieus bedoeldt; er komen wel degelijke veel grote talenten naar Nederland die ook voor het grote geld hadden kunnen kiezen.

Denk aan; Kezman, Elmander, Lazovic, Ibrahimovíc, Mido enzovoorts. Deze spelers waren destijds ook echt wel in the picture bij de topclubs.

Hiermee probeer ik dus nog niet aan te wijzen dat Robinho dit ook zou doen, want die gast is al veel te ver ontwikkeld om nog aan Ajax te denken. Die zal over een paar jaar wel bij Madrid of wie ook tekenen.

Dat gekke accentje van Ibrahimovic moet op de c volgens mij...

Lazovic stond dus niet in de belangstelling van topteams, hoewel Feyenoord dat beweert.

www.thuisuiteten.nl
pi_11747540
quote:
Op zondag 13 juli 2003 19:28 schreef methodmich het volgende:

[..]

Dat gekke accentje van Ibrahimovic moet op de c volgens mij...

Ik zet 'em niet voor niks op de 'i'

Als ik het niet wist, zou ik het ook niet doen

quote:
Op zondag 13 juli 2003 19:28 schreef methodmich het volgende:

[..]
Lazovic stond dus niet in de belangstelling van topteams, hoewel Feyenoord dat beweert.

Dat zijn ook maar geruchten, net zoals ik kun je nooit zonder 100% zekerheid zeggen of hij wel/niet in belangstelling stond/staat van Europese topclubs.

Kijk, Feyenoord is ook niet gek en gaat ook niet zomaar ¤ 7 miljoen uitgeven aan een spelertje dat rete onbekend is of al niet is gespot...

pi_11747605
quote:
Op zondag 13 juli 2003 19:30 schreef Mr.Markuz het volgende:

[..]

Ik zet 'em niet voor niks op de 'i'

Als ik het niet wist, zou ik het ook niet doen
[..]

Toch zou ik hem op de c zetten hoor...
quote:
Dat zijn ook maar geruchten, net zoals ik kun je nooit zonder 100% zekerheid zeggen of hij wel/niet in belangstelling stond/staat van Europese topclubs.

Kijk, Feyenoord is ook niet gek en gaat ook niet zomaar ¤ 7 miljoen uitgeven aan een spelertje dat rete onbekend is of al niet is gespot...

Brescia was de enige concrete bieder naast Feyenoord...
www.thuisuiteten.nl
pi_11747676
quote:
Op zondag 13 juli 2003 19:34 schreef methodmich het volgende:

[..]

Toch zou ik hem op de c zetten hoor...
[..]

Brescia was de enige concrete bieder naast Feyenoord...

Ik heb het nieuwe Ajax-uit shirt met Ibrahimovíc erachter op. Ik neem aan dat het geen productie fout is, wel? Hij staat er misschien wel een beetje 'iets' te scheef op, waardoor het lijkt dat ie op de C staat. Maar aangezien er ook geen puntje op de i staat, moet ie wel op de i staan. Anders is het een "L" of geen "i" En het is trouwens viets(j) en geen vicé (of wat je er dan ook van maakt) als uitspraak.

En hoe weet jij zo zeker dat Brescia de enige was? Voor hetzelfde geld wilde AC Milan 'em ook maar wachtte ze te lang. Kortom, je zult het niet weten.

pi_11747714
Dat accentje moet op de c hoor .
quote:
Bovendien verdwijnt 'Zlatan' van de rug van Zlatan Ibrahimovic. De Zweedse spits wil komend seizoen graag met zijn achternaam op zijn rug spelen. Zlatan zelf heeft er met klem op gewezen dat bij een correcte spelling van zijn achternaam boven de'c' een accentje hoort. Op het shirt van Zlatan komt komend seizoen derhalve "Ibrahimovic" te staan.
ajax.nl

accentje doet het niet op fok, sorry.

pi_11747741
Spelerslijst van Ajax.nl:

1 Lobont
2 Trabelsi
3 Pasanen
4 Chivu
5 OBrien
6 Galásek
7 Van der Meyde
8 Pienaar
9 Ibrahimović
10 Van der Vaart
11 Sikora
12 Heitinga
13 Bergdølmo
14 Van Damme
15 Maxwell
16 De Jong
17 Wamberto
18 Sneijder
19 Sonck
20 Litmanen
21 Stekelenburg
22 Yakubu
26 Obodai
27 Van der Gun
28 Boukhari
31 Boschker

En van Lazovic heb ik toch uit doorgaans zeer betrouwbare bron vernomen dat slechts Brescia echte interesse had.

www.thuisuiteten.nl
pi_11747754
quote:
Op zondag 13 juli 2003 19:30 schreef Mr.Markuz het volgende:
Kan. Wat ook kan is dat ze een verhaaltje verzinnen om die ¤ 7 miljoen te verantwoorden en dus zeggen dat er diverse topclubs op de loer lagen .
pi_11747774
quote:
Op zondag 13 juli 2003 19:38 schreef Mr.Markuz het volgende:

[..]

Ik heb het nieuwe Ajax-uit shirt met Ibrahimovíc erachter op. Ik neem aan dat het geen productie fout is, wel? Hij staat er misschien wel een beetje 'iets' te scheef op, waardoor het lijkt dat ie op de C staat. Maar aangezien er ook geen puntje op de i staat, moet ie wel op de i staan. Anders is het een "L" of geen "i" En het is trouwens viets(j) en geen vicé (of wat je er dan ook van maakt) als uitspraak.

Die c met accentje is typisch Slavisch. Aangezien Zlatan Kroatische of Bosnische roots heeft, is het dus niet zo vreemd dat het accentje op de c moet. Suker moet bijvoorbeeld met een soort cedille onder de S.

Een í is meer iets voor Spaanse talen. Dus ik zou teruggaan met dat shirt!!

www.thuisuiteten.nl
pi_11747778
Wie zal nou eerder een fout maken, de webmaster of de mensen die ervoor zorgen dat alle spelersnamen correct op de shirtjes komen?
  zondag 13 juli 2003 @ 19:47:01 #196
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_11747799
Als Zlatan optieft zou Makaay een optie zijn.

J.

You bend your words like Uri Geller spoons...
pi_11747807
Die laatste, want dat zijn over het algemeen geen lichten... Dat bedoel ik absoluut niet verkeerd, maar het is wel zo.
www.thuisuiteten.nl
pi_11747857
quote:
Op zondag 13 juli 2003 19:44 schreef keeper het volgende:

[..]

Kan. Wat ook kan is dat ze een verhaaltje verzinnen om die ¤ 7 miljoen te verantwoorden en dus zeggen dat er diverse topclubs op de loer lagen .

Jaja, dus jij denkt dat die Feyenoorders zo stom zijn dat ze ¤ 7 miljoen uitgeven aan een talent waar geen hond naar omkeek (dus is die hoge prijs totaal onnodig) en vervolgens leuk tegen Van Hooijdonk, hun eigen topscoorder van de afgelopen 2 jaar, zeggen dat ze hem geen nieuw contract geven? Kom op zeg...

Een club moet wel heel veel zekerheid hebben in een aankoop die zo jong is, zo duur en ook nog eens de zware last krijgt van de opvolging van Van Hooijdonk...

zondag 13 juli 2003 @ 19:49:51 #199
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_11747860
quote:
Op zondag 13 juli 2003 19:47 schreef Juan Zueco het volgende:
Als Zlatan optieft zou Makaay een optie zijn.

J.

Tja als Makaay Ajax de topclub vindt waar hij het over had. Lijkt me heeeeeeeeel erg sterk dat hij naar Nederland komt.
pi_11747930
quote:
Op zondag 13 juli 2003 19:47 schreef methodmich het volgende:
Die laatste, want dat zijn over het algemeen geen lichten... Dat bedoel ik absoluut niet verkeerd, maar het is wel zo.
Nu ik eens goed kijk naar het shirt, het staat min of meer zo op het shirt dat er géén puntje op de "i" staat, maar wel een streepje naar rechts op de "c" (en dan dus er rechtboven, waar ik me in vergiste).

Waarschijnlijk hebben ze dus express het puntje van de i weggelaten, om het zo wat duidelijker te houden (misschien is dit zoals het hoort?) en geen rare punt/strepen zooi te krijgen

Dus het zal dan wel op de "c" zijn

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')