* = vooropgesteld dat hij naar Ajax komt
quote:Ik ken eerlijk gezegd heel die Escude niet maar om hem al gelijk op het niveau van Chivu te scharen?
Op zondag 13 juli 2003 15:08 schreef Qi het volgende:
Voor Chivu krijgen we dus Escude* en voor Van der Meyde hebben we Sonck gekregen. Als je het zo bekijkt zijn we er qua spelersaantal niet op achteruit gegaan, het is nu afwachten hoe ze het gaan doen. Ik snap alleen niet zo wat ze met Van der Gun moeten, ik zie liever dat ze Hersi terug halen.* = vooropgesteld dat hij naar Ajax komt
Lijkt mij dat als het kwalitatief gezien een soort speler als Chivu is dat ie allang weg was bij Rennes
quote:Je kent hem niet inderdaad.
Op zondag 13 juli 2003 15:12 schreef DutchGooner het volgende:[..]
Ik ken eerlijk gezegd heel die Escude niet maar om hem al gelijk op het niveau van Chivu te scharen?
Lijkt mij dat als het kwalitatief gezien een soort speler als Chivu is dat ie allang weg was bij Rennes
quote:Ik zei ook 'qua spelersaantal'
Op zondag 13 juli 2003 15:12 schreef DutchGooner het volgende:[..]
Ik ken eerlijk gezegd heel die Escude niet maar om hem al gelijk op het niveau van Chivu te scharen?
quote:ja duh
Op zondag 13 juli 2003 15:13 schreef Qi het volgende:[..]
Ik zei ook 'qua spelersaantal'
quote:Laat Hersi nog maar wat geld opbrengen, hij is te licht voor Ajax, en een mooie speler voor een subtopper. Van der Gun kan prima op de vleugels spelen, maar is eventueel ook nog een spits. Ik zag voordat 'ie geblesseerd was meer in Cedric dan in Mandy. Bovendien heb ik de nodige ontsnappings-sprints á la Mandy (zo zullen we ze maar noemen) in m'n hoofd die van der Gun in z'n tijd voor z'n blessure bij Ajax ook kon maken met zijn snelheid.
Op zondag 13 juli 2003 15:08 schreef Qi het volgende:
Voor Chivu krijgen we dus Escude* en voor Van der Meyde hebben we Sonck gekregen. Als je het zo bekijkt zijn we er qua spelersaantal niet op achteruit gegaan, het is nu afwachten hoe ze het gaan doen. Ik snap alleen niet zo wat ze met Van der Gun moeten, ik zie liever dat ze Hersi terug halen.* = vooropgesteld dat hij naar Ajax komt
Kortom, ik zie van der Gun als een heel nuttige bijdrage op de selecte, wat ik van Hersi vanwege de overdaad aan pure middenvelders niet kan zeggen.
quote:van der gun word volgens mij dit jaar ook een vaste waarde..
Op zondag 13 juli 2003 15:16 schreef twi het volgende:[..]
Laat Hersi nog maar wat geld opbrengen, hij is te licht voor Ajax, en een mooie speler voor een subtopper. Van der Gun kan prima op de vleugels spelen, maar is eventueel ook nog een spits. Ik zag voordat 'ie geblesseerd was meer in Cedric dan in Mandy. Bovendien heb ik de nodige ontsnappings-sprints á la Mandy (zo zullen we ze maar noemen) in m'n hoofd die van der Gun in z'n tijd voor z'n blessure bij Ajax ook kon maken met zijn snelheid.
Kortom, ik zie van der Gun als een heel nuttige bijdrage op de selecte, wat ik van Hersi vanwege de overdaad aan pure middenvelders niet kan zeggen.
quote:Ja, maar dat is wel belangrijk. Als je verkoopt en er komt niets voor in de plaats ga je sowieso achteruit. Als het aantal spelers gelijk blijft hoeft dat niet zo te zijn. Ik zei er eerder ook nog bij dat het nog maar afwachten is wat ze gaan doen bij Ajax.
Op zondag 13 juli 2003 15:15 schreef DutchGooner het volgende:[..]
ja duh
quote:Hersi laat mooie dingen zien bij NEC, en Cedric was in mijn ogen echt onzichtbaar bij Willem II. Ik ben niet zo'n fan van Van der Gun, ik heb zelden goede acties van hem gezien. Hersi kunnen we trouwens prima kwijt, omdat we Witsche kwijt zijn.
Op zondag 13 juli 2003 15:16 schreef twi het volgende:[..]
Laat Hersi nog maar wat geld opbrengen, hij is te licht voor Ajax, en een mooie speler voor een subtopper. Van der Gun kan prima op de vleugels spelen, maar is eventueel ook nog een spits. Ik zag voordat 'ie geblesseerd was meer in Cedric dan in Mandy. Bovendien heb ik de nodige ontsnappings-sprints á la Mandy (zo zullen we ze maar noemen) in m'n hoofd die van der Gun in z'n tijd voor z'n blessure bij Ajax ook kon maken met zijn snelheid.
quote:gek heh, als hij dat zegt terwijl hij maar 1 fatsoenlijke rechtsbuiten heeft
Op zondag 13 juli 2003 15:30 schreef Denni5 het volgende:
Ik denk niet dat Van der Gun Andy's opvolger wordt, zeker niet als je Koeman hoort zeggen dat ie nog een rechtsbuiten wil halen voor volgend seizoen....
En kom nou niet aanzetten met pienaar en sikora
Het arsenaal aan middenvelders en aanvallers weegt echter niet op tegen de verdedigers.
Bergdolmo, Pasanen, van Damme, Heitinga, Trabelsi en de Jong. Veel meer reële opties zijn er niet, waar ik Bergdolmo eigenlijk een transfer naar een mooie Engelse club gun. Hij verdient het met z'n staat van dienst niet om op de bank te zitten. De jongelingen zijn nu eenmaal belangrijker.
quote:Pienaar vind ik helemaal niet zo slecht als rechtsbuiten? En Sikora heeft niets kunnen laten zien vanwege een blessure, dus die moet je nog niet afschrijven.
Op zondag 13 juli 2003 15:34 schreef s0k het volgende:[..]
gek heh, als hij dat zegt terwijl hij maar 1 fatsoenlijke rechtsbuiten heeft
quote:Sikora is tweebenig, en de beide vleugelposities zijn aan 'm besteed. Bovendien zie ik niet in dat Ajax vaak 4-3-3 gaat spelen. Het wordt mijns inziens gewoon 4-4-2. Al is het alleen maar vanwege het overschot aan jonge talenten op het middenveld (Pienaar, Sneijder, vd Vaart, Maxwell, de Jong).
Op zondag 13 juli 2003 15:34 schreef s0k het volgende:[..]
gek heh, als hij dat zegt terwijl hij maar 1 fatsoenlijke rechtsbuiten heeft
quote:Vergeet O'Brien en Yakubu niet.
Op zondag 13 juli 2003 15:37 schreef twi het volgende:
Bergdolmo, Pasanen, van Damme, Heitinga, Trabelsi en de Jong. Veel meer reële opties zijn er niet, waar ik Bergdolmo eigenlijk een transfer naar een mooie Engelse club gun. Hij verdient het met z'n staat van dienst niet om op de bank te zitten. De jongelingen zijn nu eenmaal belangrijker.
En wat het allemaal verdacht maakt; Van Eijden zegt: "Geen enkele speler verlaat meer Ajax." En dat is precies hetzelfde wat 'ie vóór het vertrek van Chivu en Van der Meyde zei.
Ik zie het nu somber in allemaal, weinig reden tot optimisme zolang de geruchten blijven en Ajax niks laat merken voor het kopen van spelers (behalve Escudé)
quote:net zoals arie zei: we hebben met geen enkele spits gesproken... en 24 uur later was sonck ajacied
Op zondag 13 juli 2003 16:43 schreef Mr.Markuz het volgende:
De geruchten worden steeds harnekkiger. Manchester heeft ¤ 13 miljoen over voor Trabelsi en Lyon ¤ 15 miljoen voor Ibrahimovíc.En wat het allemaal verdacht maakt; Van Eijden zegt: "Geen enkele speler verlaat meer Ajax." En dat is precies hetzelfde wat 'ie vóór het vertrek van Chivu en Van der Meyde zei.
Ik zie het nu somber in allemaal, weinig reden tot optimisme zolang de geruchten blijven en Ajax niks laat merken voor het kopen van spelers (behalve Escudé)
quote:Inderdaad! Ik heb nog wel een kandidaat op het oog, die voor een fris aankoopbeleid kan zorgen!
Op zondag 13 juli 2003 16:46 schreef Mr.Markuz het volgende:
Misschien wordt het tijd voor Ajax om een apart iemand aan te nemen voor het onderhandelen bij transfers. Het is wel duidelijk dat Van Eijden er niet capabel voor is, laat het maar lekker "directeur" wezen.
Leo Beenhakker!
quote:
Op zondag 13 juli 2003 17:16 schreef twi het volgende:[..]
Inderdaad! Ik heb nog wel een kandidaat op het oog, die voor een fris aankoopbeleid kan zorgen!
Leo Beenhakker!
quote:Polen; Wisla Krakow.
Op zondag 13 juli 2003 17:26 schreef s0k het volgende:
btw, waar moet die uche eigenlijk vandaan komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |