abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11743611
Voor Chivu krijgen we dus Escude* en voor Van der Meyde hebben we Sonck gekregen. Als je het zo bekijkt zijn we er qua spelersaantal niet op achteruit gegaan, het is nu afwachten hoe ze het gaan doen. Ik snap alleen niet zo wat ze met Van der Gun moeten, ik zie liever dat ze Hersi terug halen.

* = vooropgesteld dat hij naar Ajax komt

zondag 13 juli 2003 @ 15:12:01 #152
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_11743669
quote:
Op zondag 13 juli 2003 15:08 schreef Qi het volgende:
Voor Chivu krijgen we dus Escude* en voor Van der Meyde hebben we Sonck gekregen. Als je het zo bekijkt zijn we er qua spelersaantal niet op achteruit gegaan, het is nu afwachten hoe ze het gaan doen. Ik snap alleen niet zo wat ze met Van der Gun moeten, ik zie liever dat ze Hersi terug halen.

Ik ken eerlijk gezegd heel die Escude niet maar om hem al gelijk op het niveau van Chivu te scharen?

Lijkt mij dat als het kwalitatief gezien een soort speler als Chivu is dat ie allang weg was bij Rennes

NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_11743693
quote:
Op zondag 13 juli 2003 15:12 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Ik ken eerlijk gezegd heel die Escude niet maar om hem al gelijk op het niveau van Chivu te scharen?

Lijkt mij dat als het kwalitatief gezien een soort speler als Chivu is dat ie allang weg was bij Rennes

Je kent hem niet inderdaad.
Hij was ook allang weggeweest bij Rennes als hij geen blessure had opgelopen vlak voor zijn transfer naar Manchester United inderdaad. En misschien wordt het niveau van Chivu een klein beetje overdreven.
pi_11743694
quote:
Op zondag 13 juli 2003 15:12 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Ik zei ook 'qua spelersaantal'
  zondag 13 juli 2003 @ 15:15:37 #155
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_11743733
quote:
Op zondag 13 juli 2003 15:13 schreef Qi het volgende:

[..]

Ik zei ook 'qua spelersaantal'

ja duh
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 13 juli 2003 @ 15:16:10 #156
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_11743744
quote:
Op zondag 13 juli 2003 15:08 schreef Qi het volgende:

Laat Hersi nog maar wat geld opbrengen, hij is te licht voor Ajax, en een mooie speler voor een subtopper. Van der Gun kan prima op de vleugels spelen, maar is eventueel ook nog een spits. Ik zag voordat 'ie geblesseerd was meer in Cedric dan in Mandy. Bovendien heb ik de nodige ontsnappings-sprints á la Mandy (zo zullen we ze maar noemen) in m'n hoofd die van der Gun in z'n tijd voor z'n blessure bij Ajax ook kon maken met zijn snelheid.

Kortom, ik zie van der Gun als een heel nuttige bijdrage op de selecte, wat ik van Hersi vanwege de overdaad aan pure middenvelders niet kan zeggen.

pi_11743832
quote:
Op zondag 13 juli 2003 15:16 schreef twi het volgende:

[..]

Laat Hersi nog maar wat geld opbrengen, hij is te licht voor Ajax, en een mooie speler voor een subtopper. Van der Gun kan prima op de vleugels spelen, maar is eventueel ook nog een spits. Ik zag voordat 'ie geblesseerd was meer in Cedric dan in Mandy. Bovendien heb ik de nodige ontsnappings-sprints á la Mandy (zo zullen we ze maar noemen) in m'n hoofd die van der Gun in z'n tijd voor z'n blessure bij Ajax ook kon maken met zijn snelheid.

Kortom, ik zie van der Gun als een heel nuttige bijdrage op de selecte, wat ik van Hersi vanwege de overdaad aan pure middenvelders niet kan zeggen.

van der gun word volgens mij dit jaar ook een vaste waarde..
* sjimz hoopt het!
pi_11743899
quote:
Op zondag 13 juli 2003 15:15 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

ja duh

Ja, maar dat is wel belangrijk. Als je verkoopt en er komt niets voor in de plaats ga je sowieso achteruit. Als het aantal spelers gelijk blijft hoeft dat niet zo te zijn. Ik zei er eerder ook nog bij dat het nog maar afwachten is wat ze gaan doen bij Ajax.
quote:
Op zondag 13 juli 2003 15:16 schreef twi het volgende:

[..]

Hersi laat mooie dingen zien bij NEC, en Cedric was in mijn ogen echt onzichtbaar bij Willem II. Ik ben niet zo'n fan van Van der Gun, ik heb zelden goede acties van hem gezien. Hersi kunnen we trouwens prima kwijt, omdat we Witsche kwijt zijn.
pi_11743972
Ik denk niet dat Van der Gun Andy's opvolger wordt, zeker niet als je Koeman hoort zeggen dat ie nog een rechtsbuiten wil halen voor volgend seizoen....
Comfortably numb
  zondag 13 juli 2003 @ 15:34:52 #160
32402 s0k
..............................
pi_11744059
quote:
Op zondag 13 juli 2003 15:30 schreef Denni5 het volgende:
Ik denk niet dat Van der Gun Andy's opvolger wordt, zeker niet als je Koeman hoort zeggen dat ie nog een rechtsbuiten wil halen voor volgend seizoen....
gek heh, als hij dat zegt terwijl hij maar 1 fatsoenlijke rechtsbuiten heeft

En kom nou niet aanzetten met pienaar en sikora

..................................................................................................................................................
  zondag 13 juli 2003 @ 15:37:06 #161
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_11744093
Witschge is weg, vanwege van der Vaart, Maxwell en Litmanen, waar van der Gun niet in de basis zal komen door Pienaar en Galasek met de Jong en Sneijder ook nog variabel inzetbaar op het middenveld. Daarnaast hebben we nu 2 centrumspitsen en 2 halve centrum/halve vleugelspitsen (Sikora en van der Gun). Althans, zo zie ik ze. Als je Wamberto daar nog bij betrekt, denk ik dat Hersi eerst omgeschoold zou moeten worden tot verdediger, mocht 'ie weer ergens een plaatsje kunnen krijgen.

Het arsenaal aan middenvelders en aanvallers weegt echter niet op tegen de verdedigers.

Bergdolmo, Pasanen, van Damme, Heitinga, Trabelsi en de Jong. Veel meer reële opties zijn er niet, waar ik Bergdolmo eigenlijk een transfer naar een mooie Engelse club gun. Hij verdient het met z'n staat van dienst niet om op de bank te zitten. De jongelingen zijn nu eenmaal belangrijker.

pi_11744096
quote:
Op zondag 13 juli 2003 15:34 schreef s0k het volgende:

[..]

Pienaar vind ik helemaal niet zo slecht als rechtsbuiten? En Sikora heeft niets kunnen laten zien vanwege een blessure, dus die moet je nog niet afschrijven.
  zondag 13 juli 2003 @ 15:39:15 #163
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_11744122
quote:
Op zondag 13 juli 2003 15:34 schreef s0k het volgende:

[..]

Sikora is tweebenig, en de beide vleugelposities zijn aan 'm besteed. Bovendien zie ik niet in dat Ajax vaak 4-3-3 gaat spelen. Het wordt mijns inziens gewoon 4-4-2. Al is het alleen maar vanwege het overschot aan jonge talenten op het middenveld (Pienaar, Sneijder, vd Vaart, Maxwell, de Jong).
  zondag 13 juli 2003 @ 15:41:18 #164
32402 s0k
pi_11744170
desondanks dat sikora tweebenig is, zie ik hem liever aan de linkerkant. daar presteerd hij gewoon beter IMHO
..................................................................................................................................................
pi_11744766
als die uche komt word het juichen nog leuk in de arena...met sonck en uche als beroepsturners
  zondag 13 juli 2003 @ 16:22:16 #166
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_11744812
quote:
Op zondag 13 juli 2003 15:37 schreef twi het volgende:
Bergdolmo, Pasanen, van Damme, Heitinga, Trabelsi en de Jong. Veel meer reële opties zijn er niet, waar ik Bergdolmo eigenlijk een transfer naar een mooie Engelse club gun. Hij verdient het met z'n staat van dienst niet om op de bank te zitten. De jongelingen zijn nu eenmaal belangrijker.
Vergeet O'Brien en Yakubu niet.
pi_11745050
De geruchten worden steeds harnekkiger. Manchester heeft ¤ 13 miljoen over voor Trabelsi en Lyon ¤ 15 miljoen voor Ibrahimovíc.

En wat het allemaal verdacht maakt; Van Eijden zegt: "Geen enkele speler verlaat meer Ajax." En dat is precies hetzelfde wat 'ie vóór het vertrek van Chivu en Van der Meyde zei.

Ik zie het nu somber in allemaal, weinig reden tot optimisme zolang de geruchten blijven en Ajax niks laat merken voor het kopen van spelers (behalve Escudé)

pi_11745060
quote:
Op zondag 13 juli 2003 16:43 schreef Mr.Markuz het volgende:
De geruchten worden steeds harnekkiger. Manchester heeft ¤ 13 miljoen over voor Trabelsi en Lyon ¤ 15 miljoen voor Ibrahimovíc.

En wat het allemaal verdacht maakt; Van Eijden zegt: "Geen enkele speler verlaat meer Ajax." En dat is precies hetzelfde wat 'ie vóór het vertrek van Chivu en Van der Meyde zei.

Ik zie het nu somber in allemaal, weinig reden tot optimisme zolang de geruchten blijven en Ajax niks laat merken voor het kopen van spelers (behalve Escudé)

net zoals arie zei: we hebben met geen enkele spits gesproken... en 24 uur later was sonck ajacied
arie "Al Sahaf" van eijden!
pi_11745079
Misschien wordt het tijd voor Ajax om een apart iemand aan te nemen voor het onderhandelen bij transfers. Het is wel duidelijk dat Van Eijden er niet capabel voor is, laat het maar lekker "directeur" wezen.
  zondag 13 juli 2003 @ 17:16:06 #170
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_11745440
quote:
Op zondag 13 juli 2003 16:46 schreef Mr.Markuz het volgende:
Misschien wordt het tijd voor Ajax om een apart iemand aan te nemen voor het onderhandelen bij transfers. Het is wel duidelijk dat Van Eijden er niet capabel voor is, laat het maar lekker "directeur" wezen.
Inderdaad! Ik heb nog wel een kandidaat op het oog, die voor een fris aankoopbeleid kan zorgen!

Leo Beenhakker!

pi_11745458
quote:
Op zondag 13 juli 2003 17:16 schreef twi het volgende:

[..]

Inderdaad! Ik heb nog wel een kandidaat op het oog, die voor een fris aankoopbeleid kan zorgen!

Leo Beenhakker!

'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_11745616
Ik zat toch meer te denken aan Dhr. Baan
  zondag 13 juli 2003 @ 17:26:39 #173
32402 s0k
pi_11745617
btw, waar moet die uche eigenlijk vandaan komen?
pi_11745661
quote:
Op zondag 13 juli 2003 17:26 schreef s0k het volgende:
btw, waar moet die uche eigenlijk vandaan komen?
Polen; Wisla Krakow.
  zondag 13 juli 2003 @ 17:31:50 #175
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_11745688
De enige manier hoe je die Uche kan aanmoedigen, zonder gelijk als kakkerlak F'noorder aangewezen te worden of als racist uit te maken (al ben ik liever racist dan kakkerlak F'noorder), is volgens mij op de melodie van YMCA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')