abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11742499
quote:
Op zondag 13 juli 2003 13:36 schreef sjimz het volgende:

[..]

hahaa owja tegen psv toen!! ik vond het wel wat hebben...aan wie is ie toen eigenlijk ook al weer verkocht?
was het niet bordeaux??

Terug naar Brazilië gegaan toendertijd...

Ik ben wel heel benieuwd wat Ajax met de centen gaat doen, het begint er op te lijken dat ze weer als een paar jaar geleden gaan handelen.

'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_11742511
quote:
Op zondag 13 juli 2003 13:41 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Terug naar Brazilië gegaan toendertijd...

Ik ben wel heel benieuwd wat Ajax met de centen gaat doen, het begint er op te lijken dat ze weer als een paar jaar geleden gaan handelen.

en dan bedoel je misaankopen of goede aankopen?
  zondag 13 juli 2003 @ 13:49:10 #103
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_11742585
quote:
Op zondag 13 juli 2003 13:43 schreef sjimz het volgende:

[..]

en dan bedoel je misaankopen of goede aankopen?

De gouden lichting Tobiasen, Sier, Sibon, Kinkladze, Rudy, Gorré en Juan zegt genoeg.
pi_11742614
quote:
Op zondag 13 juli 2003 13:49 schreef Kang-He het volgende:

[..]

De goude lichting Tobiasen, Sier, Sibon, Kinkladze, Rudy, Gorré en Juan zegt genoeg.

Inderdaad. Ajax ging na de successen midden jaren negentig krampachtig proberen aan de top te blijven en ging kopen om het kopen. Ik hoop niet dat ze dat nu weer doen, ze hebben zelf gezien dat opleiden tot succes leidt.
In Southern Sun
pi_11742617
quote:
Op zondag 13 juli 2003 13:49 schreef Kang-He het volgende:

[..]

De gouden lichting Tobiasen, Sier, Sibon, Kinkladze, Rudy, Gorré en Juan zegt genoeg.

al wil ik zeggen dat Rudy en Tobiasen nog zo slecht niet waren..
Tobiasen is gewoon ongelukkig geblesseerd geraakt...en rudy was goede stand in
pi_11742636
quote:
Op zondag 13 juli 2003 13:51 schreef sjimz het volgende:

[..]

al wil ik zeggen dat Rudy en Tobiasen nog zo slecht niet waren..
Tobiasen is gewoon ongelukkig geblesseerd geraakt...en rudy was goede stand in

Kom op zeg. We hebben het over Andrezj Rudy. Dat is toch nooit een voetballer voor Ajax geweest zeg.
In Southern Sun
pi_11742646
quote:
Op zondag 13 juli 2003 13:53 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Kom op zeg. We hebben het over Andrezj Rudy. Dat is toch nooit een voetballer voor Ajax geweest zeg.

jan van halst eigenlijk ook niet..maar vond hem wel een van de leukste!en hij heeft er (mede) voor gezorgd dat de dubbel werd gehaald
pi_11742666
quote:
Op zondag 13 juli 2003 13:54 schreef sjimz het volgende:

[..]

jan van halst eigenlijk ook niet..maar vond hem wel een van de leukste!en hij heeft er (mede) voor gezorgd dat de dubbel werd gehaald

Dan vond ik Jantje Beton nog meer een Ajax voetballer dan Andrezj Rudy. Waarom, ik weet het eigenlijk niet. Is iets op gevoel denk ik...
In Southern Sun
pi_11742678
Sunday Oliseh van FC Köln 1. was er ook zo één, leuke speler met hard schot. Maar niet bepaald een Ajax speler

Iig wel (met winst?) doorverkocht aan Juventus

pi_11742693
Nou, het gaat lekker zo. Nu gaat Imbrahimovic ook misschien weg:
quote:
Lyon informeert naar Zlatan Ibrahimovic

LYON, 13 juli 2003 10:32 - Lyon is in de markt voor Zlatan Ibrahimovic. Volgens het dagblad l'Equipe is de Franse kampioen bereid meer dan vijftien miljoen euro te betalen voor de transfer van de Zweedse Ajacied. Lyon verkocht deze week zijn topscorer Sonny Anderson maar greep daarna naast diens beoogde opvolger Pauleta, die naar Paris SG gaat. Op vrijdag kreeg Lyon te horen dat Fernando Morientes geen interesse heeft in een verhuizing naar de Franse competitie zodat het vizier van de ambitieuze voorzitter Aulas nu gericht is op Zlatan.
Technisch-directeur Bernard Lacombe, zelf een topscorer in zijn actieve loopbaan, is in Amsterdam om met Ajax te onderhandelen over de transfer.

Bron: www.voetbalonline.nl

Ze zijn zelfs al in Amsterdam om te onderhandelen

[Dit bericht is gewijzigd door Qi op 13-07-2003 13:59]

pi_11742697
quote:
Op zondag 13 juli 2003 13:57 schreef Mr.Markuz het volgende:
Sunday Oliseh van FC Köln 1. was er ook zo één, leuke speler met hard schot. Maar niet bepaald een Ajax speler

Iig wel (met winst?) doorverkocht aan Juventus

Denk het niet. Toendertijd was elke speler die bij Ajax vandaan kwam niet duur. Die waren namelijk erg in marktwaarde gedaald...
In Southern Sun
pi_11742706
quote:
Op zondag 13 juli 2003 13:58 schreef Qi het volgende:
[..]

pi_11742707
quote:
Op zondag 13 juli 2003 13:58 schreef Qi het volgende:
[..]

Geloof het niet. Denk niet dat Zlatan dat wil, wat moet ie nou in Frankrijk zoeken?
In Southern Sun
  zondag 13 juli 2003 @ 14:01:32 #114
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_11742721
quote:
Op zondag 13 juli 2003 14:00 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Geloof het niet. Denk niet dat Zlatan dat wil, wat moet ie nou in Frankrijk zoeken?

Precies, terwijl de andere topclubs voor hem in de rij staan.
pi_11742753
quote:

[..]

Tja, het is geen Engeland, Spanje of Italie, maar het is een stap vooruit. Hij zal daar ten eerste meer geld kunnen verdienen, en ten tweede kan hij zich beter 'in the picture' spelen voor grote clubs. Vergeet ook niet dat Mido ook gewoon naar Frankrijk is vertrokken, die heeft ook niet voor Engeland, Spanje of Italie gekozen.

[Dit bericht is gewijzigd door Qi op 13-07-2003 14:04]

pi_11742764
quote:
Op zondag 13 juli 2003 14:03 schreef Qi het volgende:

[..]

Tja, het is geen Engeland, Spanje of Italie, maar het is een stap voorruit. Hij zal daar ten eerste meer geld kunnen verdienen, en ten tweede kan hij zich beter 'in the picture' spelen voor grote clubs. Vergeet ook niet dat Mido ook gewoon naar Frankrijk is vertrokken, die heeft ook niet voor Engeland, Spanje of Italie gekozen.

Tsja, heb je ook weer gelijk in...
In Southern Sun
  zondag 13 juli 2003 @ 14:05:12 #117
42845 Bobu
PSV KAMPIOENEN
pi_11742772
quote:

[..]

Gisteren in Studio Sport was zijn antwoord echter duidelijk niet afwijzend en kwam het weer tot het gebruikelijke: Football is football...
pi_11742794
quote:

[..]

Mido achterna, want Frankrijk is nu wel van je hét Maar je weet nooit wat een lucratief contract kan doen...

Kijk, als ze ¤ 20 miljoen ervoor geven. Zou je zeggen; weg met die hap. Maar 't probleem blijft; wie haal je ervoor terug?

pi_11742847
Het is erg jammer, maar het lijkt erop dat Ajax weer eens helemaal leeg gekocht gaat worden na een succes. Halen we weer eens de kwartfinale zijn we meteen ons halve team kwijt. Het is verschrikkelijk dat Chivu is vertrokken, maar Van der Meyde vind ik zelf niet zo'n ramp. Ik zou het wel zwaar klote vinden als Imbrahimovic ook vertrekt. We hebben al zo weinig firepower voorin, en als hij vertrekt wordt dat alleen maar minder. Het is natuurlijk nog maar afwachten of Sonck het goed gaat doen.

[Dit bericht is gewijzigd door Qi op 13-07-2003 14:11]

pi_11742850
quote:
Op zondag 13 juli 2003 14:03 schreef Qi het volgende:

Vergeet ook niet dat Mido ook gewoon naar Frankrijk is vertrokken, die heeft ook niet voor Engeland, Spanje of Italie gekozen.

Ik had daarbij het idee dat Mido weinig keus had. Het was óf met zekerhied naar Frankrijk, óf met onzekerheid weer ergens anders verhuurd worden óf bij Ajax weg kwijnen (als hij op geen enkel aanbod in zou gaan).

Sportief is hij er niet direct op achteruit gegaan en financieel met een grote sprong, lijkt me. Maar dat zijn nog geen redenen om direct naar Frankrijk te vetrekken voor onze Ibrahimovíc.

* Mr.Markuz hoopt dat Ibrahimovíc blijft; heeft Ajax-uit shirt gekocht met Ibrahimovíc achterop

[Dit bericht is gewijzigd door Mr.Markuz op 13-07-2003 14:12]

pi_11742855
quote:
Op zondag 13 juli 2003 14:06 schreef Mr.Markuz het volgende:

[..]

Mido achterna, want Frankrijk is nu wel van je hét Maar je weet nooit wat een lucratief contract kan doen...

Kijk, als ze ¤ 20 miljoen ervoor geven. Zou je zeggen; weg met die hap. Maar 't probleem blijft; wie haal je ervoor terug?

kezman!
pi_11742877
En nu serieus

Overigens zou Ajax wel een spits willen hebben die netzoals Ibrahimovíc potten kan breken in Europa. Das nog niet besteed aan Kezman

pi_11742892
quote:
Op zondag 13 juli 2003 14:10 schreef Mr.Markuz het volgende:

[..]

Ik had daarbij het idee dat Mido weinig keus had. Het was óf met zekerhied naar Frankrijk, óf met onzekerheid weer ergens anders verhuurd worden óf bij Ajax weg kwijnen (als hij op geen enkel aanbod in zou gaan).

Sportief is hij er niet direct op achteruit gegaan en financieel met een grote sprong, lijkt me. Maar dat zijn nog geen redenen om direct naar Frankrijk te vetrekken voor onze Ibrahimovíc.

* Mr.Markuz Hoopt dat Ibrahimovíc blijft; had het Ajax-uit shirt van dit seizoen met deze nummer 9 op z'n rug gekocht

Dat is ook wel zo, maar het geeft wel aan dat spelers niet zomaar 'nee' zeggen tegen de Franse competitie. Het is een sterkere competitie dan de Nederlandse, je verdient er meer en je bent, als je in één van de topteams speelt, bijna verzekerd van Champions League voetbal.
pi_11742922
Koeman moet deze gast erbij halen om Van der Meyde te vervangen, misschien kan hij wat mooie dingen laten zien. Het schijnt een toptalent te zijn, en hij kan eventueel ook als spits spelen.
pi_11742971
Ik heb liever dat ze Robinho van Santos halen. Die is écht goed! Dribbelkoning.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')