quote:En Mido's vertrek was gewenst.
Op zaterdag 12 juli 2003 14:38 schreef Markuz het volgende:
Nu moet Ajax toch echt de deur dicht gooien voor welke club en welke speler dan ook.Chivu, dat hij vertrok, dat had hij zelf ook wel een beetje verdiend. Hij bleef vorig jaar en presteerde gewoon naar behoren. Leuk voor hem en voor de club (die prijs zou Ajax waarschijnlijk niet een 2e keer voor Chivu krijgen). Van der Meyde, daar waren ze in Amsterdam ook wel achter dat ze die kwijt konden, want ondanks een hoog rendement is het geen topper.
Deze twee spelers zijn met Escudé en een goede vleugelspits nog goed op te vangen. Maar een tweede Trabelsi of Ibrahimovíc (met zo'n staat van dienst, leeftijd en potentie of waarde) vindt je echt niet... Het is niet voor niks dat (stilletjes) heel Europa erachter aan zit. Want welke club wil nou geen Trabelsi?
Ben helemaal met je post eens. Kan me ook niet voorstellen dat Koeman meer vertrekkende spelers accepteert. Is ook niet nodig omdat er voldoende geld verdiend is.

quote:Laat ik me dat nu ook al tijden afvragen.
Op zaterdag 12 juli 2003 17:29 schreef Doc het volgende:
Hoe staat het eigenlijk met Frenio(?) Walker. Die deed het op een gegeven moment heel aardig in het tweede van ajax, speelde een leuk internationaal jeugdtoernooi voor Brazil, ging naar GBA, en nu? Hij is bij mijn weten een centrale verderdediger en als ik het me goed herinner zelfs aanvoerder van het tweede. Kan die niet terug komen -misschien niet direct om Chivu's plek op te vullen maar voor de 'back-up' zeg maar of is-ie uiteindelijk niet goed genoeg?

quote:Ik heb um keer zien spelen bij GBA. Tis sowieso geen type Chivu. TIs meer een verdedigende middenvelder die zoals The_Coach al zet de lijnen uitzet. Hij is iig teruggekeerd bij Ajax en zal wsl bij Jong Ajax gaan spelen het komende jaar.
Op zaterdag 12 juli 2003 17:29 schreef Doc het volgende:
Hoe staat het eigenlijk met Frenio(?) Walker. Die deed het op een gegeven moment heel aardig in het tweede van ajax, speelde een leuk internationaal jeugdtoernooi voor Brazil, ging naar GBA, en nu? Hij is bij mijn weten een centrale verderdediger en als ik het me goed herinner zelfs aanvoerder van het tweede. Kan die niet terug komen -misschien niet direct om Chivu's plek op te vullen maar voor de 'back-up' zeg maar of is-ie uiteindelijk niet goed genoeg?

Stefanovic lijkt me niet fijn. Die mist jaarlijks minstens 6 potten door een schorsing.

quote:\Stefanovic is wel een goede kopper, dat kunnen we wel gebruiken.
Op zaterdag 12 juli 2003 19:34 schreef methodmich het volgende:
Walker was in de Ajax-jeugd een "3" of een "4", posities die in het eerste niet meer bestaan. In Ajax 1 zal hij zich moeten richten op de plek van bijvoorbeeld Galásek. Is zeker een talentvolle jongen.Stefanovic lijkt me niet fijn. Die mist jaarlijks minstens 6 potten door een schorsing.

quote:Idd, met alle respect voor Pasanen en Bergdølmo. Maar het zijn spelers die nooit echt de absolute top zullen halen. En met zo'n Stefanovic, leuke speler, voeg je eigenlijk niets toe aan het Ajax wat er momenteel staat. Het zou zelfs in vergelijke met Chivu een inlevering aan kwaliteit zijn. En dan met name in het opbouwende gedeelte.
Op zaterdag 12 juli 2003 21:23 schreef mr_cucumber het volgende:
Vind Stefanovic persoonlijk meer een speler als Pasanen, Bergdolmo, aardige verdediger maar niet echt een ster in het opbouwen.
Overigens is er ook een gerucht dat Koeman graag Marc Overmars als vervanger van Andy van der Meyde aan wil trekken. Dit is natuurlijk logisch, het blijft een topper en ook één die wil werken. Maar is het realistisch om te denken dat Ajax de financiële mogelijkheden (oke, we hebben nu een aardige zak met geld, maar dat wil niet zeggen dat je daarom ook alles gaat uitgeven, wat niet slim is natuurlijk) heeft om Overmars te halen en of Overmars zelf wil?

Wordt vervolgd...

quote:Escude, Overmars en Bogarde.
Op zaterdag 12 juli 2003 23:51 schreef Duiveltja het volgende:
Koeman verklaarde net tegenover Studio Sport dat AJAX volgende week sterker is dan vorig jaar (natuurlijk doelend op komende topaankopen)
Wordt vervolgd...

quote:We hebben nu toch poen
Op zaterdag 12 juli 2003 23:52 schreef The_Coach het volgende:[..]
Escude, Overmars en Kluivert

quote:Ik denk dat Chivu dan lopend terug wil komen.
Op zaterdag 12 juli 2003 23:55 schreef Duiveltja het volgende:[..]
We hebben nu toch poen

quote:Gelukkig wel ja
Op zaterdag 12 juli 2003 23:55 schreef Duiveltja het volgende:[..]
We hebben nu toch poen

quote:Ik moet toch wat vaker Studio Sport gaan kijken
Op zaterdag 12 juli 2003 23:51 schreef Duiveltja het volgende:
Koeman verklaarde net tegenover Studio Sport dat AJAX volgende week sterker is dan vorig jaar (natuurlijk doelend op komende topaankopen)
Als 'ie Overmars zou weten te halen, dan heb je direct een dubbele shot aan kwaliteitsinjectie in vergelijking met Mandy.

Ik zou het eerlijk gezegd ook een beetje matennaaiierig vinden als Hatem en Zlatan nu opeens zouden vertrekken.

Overmars zou mooi zijn, maar ik weet niet of dat haalbaar is. Wil Rijkaard die kwijt, hoewel hij nu Quaresma heeft.

quote:Een speler uit de Serie A die naar Amsterdam komt? Is dat onzingerucht over Tomassi wat ik las dan toch waar?
Op zondag 13 juli 2003 11:39 schreef methodmich het volgende:
Hoorde ook al dat het mogelijk om een speler uit de Serie A zou gaan, als vervanger van van der Meyde. Misschien leent Inter hem direct weer een jaartje uit aan Ajax dan..Overmars zou mooi zijn, maar ik weet niet of dat haalbaar is. Wil Rijkaard die kwijt, hoewel hij nu Quaresma heeft.
Maarehm, kan me niet voorstellen dat iemand uit de Serie A naar ons kikkerlandje wil.

quote:Enige niet Nederlandse speler die ik me kan herinneren die van de serie A naar Ajax kwam was bij mijn weten die braziliaan Santos...
Op zondag 13 juli 2003 11:58 schreef twi het volgende:[..]
Een speler uit de Serie A die naar Amsterdam komt? Is dat onzingerucht over Tomassi wat ik las dan toch waar?
Maarehm, kan me niet voorstellen dat iemand uit de Serie A naar ons kikkerlandje wil.

quote:en daar heeft ajax veel plezier aan gehad
Op zondag 13 juli 2003 13:33 schreef Doc het volgende:[..]
Enige niet Nederlandse speler die ik me kan herinneren die van de serie A naar Ajax kwam was bij mijn weten die braziliaan Santos...

quote:
Op zondag 13 juli 2003 13:34 schreef sjimz het volgende:[..]
en daar heeft ajax veel plezier aan gehad
![]()
Recordje aan over gehouden
(snelste rode kaart voor een speler)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |