quote:Bied maar door, bied maar door...
Op vrijdag 11 juli 2003 15:30 schreef methodmich het volgende:[..]
Daar valt wat aan te veranderen natuurlijk. Je moet altijd laag beginnen.
quote:Idd, Chivu is vaak genoeg geschorst geweest. En dat was niet te merken in de resultaten.
Op vrijdag 11 juli 2003 16:41 schreef Speed1971 het volgende:
1 ding is zeker, er zal versterking komen in de verdediging. Maar of Escude tegen elke prijs gehaald moet worden is nog maar de vraag. Om eerlijk te zijn zal het mij verbazen als AJAX Escude koopt. Ik denk dat AJAX eerder voor eigen kweek gaat.
Chivu was een aantal maal geschorst en geblesserd geweest dat werd toen ook redelijk ondervangen. De Jong zou een optie kunnen zijn. Hij is nog te kneden en beschikt over een goed spel-overzicht.
quote:Nee, die zien ook dat Ajax in een week voor +/- 30 miljoen spelers verkoopt en willen dus het onderste uit de kan hebben.
Op vrijdag 11 juli 2003 15:19 schreef Dylan Dog het volgende:
Helaas schijnt Rennes 'geen goed gevoel' te hebben bij het bod van Ajax...
Maar hij komt wel
.
Over de transfersom bestaat nog altijd enige onduidelijkheid. In de media deed lange tijd een bedrag van 10 miljoen euro de ronde.
Algemeen directeur van Ajax Arie van Eijden liet echter weten dat AA Gent (voormalige club Mido, red.) geen recht heeft op een percentage van de transfersom. Dat zou wijzen op een bedrag van niet meer dan 4,5 miljoen euro, aangezien de Belgen volgens afspraak recht zouden hebben op 30% van de overwaarde boven dat bedrag.
quote:Zoals ik al zei, ik dacht dat Ajax geen uitlatingen deed over de financiële details
Op vrijdag 11 juli 2003 18:12 schreef superjoden het volgende:Algemeen directeur van Ajax Arie van Eijden liet echter weten dat AA Gent (voormalige club Mido, red.) geen recht heeft op een percentage van de transfersom. Dat zou wijzen op een bedrag van niet meer dan 4,5 miljoen euro, aangezien de Belgen volgens afspraak recht zouden hebben op 30% van de overwaarde boven dat bedrag.
quote:stond al in de nieuwe Vi en staat sinds vandaag ook op ajax.netwerk.... maar ja wel vaag dat van eijden zich nu ineens zal uitlaten over transfers.
Op vrijdag 11 juli 2003 18:14 schreef twi het volgende:[..]
Zoals ik al zei, ik dacht dat Ajax geen uitlatingen deed over de financiële details
Dat laatste lijkt me dan dus ook een stukje duimzuigerij...
Laat het niet waar zijn !!!!
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 18:55 schreef PLAE@ het volgende:Het zit er dik in dat Trabelsi ook vertrekt. oa aanbiedingen van Manchester City en Arsenal.
quote:En ik hoop het ook niet
Op vrijdag 11 juli 2003 18:55 schreef PLAE@ het volgende:Het zit er dik in dat Trabelsi ook vertrekt. oa aanbiedingen van Manchester City en Arsenal.
Misschien valt Trabelsi niet altijd evenveel op maar hij knokt voor wat ie waard is. 1 van de besten die 'we' hebben!
NU begint het naar te worden. Ik dacht dat psv kampioen van Nederland was, moeten ze DIE niet eens leegkopen dan...??
De enige waar Koeman op had gerekend was Chivu, van der Meyde kan ie missen. Trabelsi en van der Vaart zullen pertinent behouden worden.
quote:De echte topteams zitten nou niet echt te wachten op van Bommel en Kezman.
Op vrijdag 11 juli 2003 19:32 schreef HeatWave het volgende:NU begint het naar te worden. Ik dacht dat psv kampioen van Nederland was, moeten ze DIE niet eens leegkopen dan...??
Ik vind ook de spelers van Ajax opzich beter, maar er zou toch iets van belangstelling moeten zijn....
quote:Kezman was rond met 1 v/d kandidaat voorzitters van Barca.
Op vrijdag 11 juli 2003 20:00 schreef HeatWave het volgende:
Waarom zouden de topteams dan niet zitten te wachten op psv'ers? Ze verslaan de spelers van Ajax elke keer in onderlinge situaties.... Kezman is bijna Europees topscorer. En omdat Andy er 1 binnen 30 sec inlegt tegen Roma willen ze die hebben.Ik vind ook de spelers van Ajax opzich beter, maar er zou toch iets van belangstelling moeten zijn....
quote:Inderdaad, ik ben het met je eens, maar je zegt het zelf:
Op vrijdag 11 juli 2003 20:00 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind ook de spelers van Ajax opzich beter, maar er zou toch iets van belangstelling moeten zijn....
quote:Inderdaad, IEDEREEN ziet dit, en IEDEREEN ziet Kezman ook kansen missen in de CL. Als je dan ook maar 1 keer op een fantastische manier op een mega-belangrijk moment scoort, sta je in de spotlight, en blijft de andere "die ene spits die 'm er tegen Auxerre noch Dortmund in kreeg voor open doel".
En omdat Andy er 1 binnen 30 sec inlegt tegen Roma willen ze die hebben.
quote:Met die ene die 0.3% van de stemmen had, was het niet?
Op vrijdag 11 juli 2003 20:04 schreef The_Coach het volgende:[..]
Kezman was rond met 1 v/d kandidaat voorzitters van Barca.
34 goals moet toch iets zeggen ??
quote:En dat ligt er dus aan waar je prioroteiten liggen. Gearriveerde spelers KOPEN of gearriveerde spelers CREEEREN...
Op vrijdag 11 juli 2003 20:06 schreef HeatWave het volgende:
ja ik snap het wel, maar ZO simpel kan het toch niet zijn? Ajax haalt toch ook bv Chivu uit roemenie zonder CL beelden enzo..34 goals moet toch iets zeggen ??
quote:Kan wel kloppen ja, maar hij was wel rond.
Op vrijdag 11 juli 2003 20:05 schreef twi het volgende:[..]
Met die ene die 0.3% van de stemmen had, was het niet?
Studio Sport meldt dat er concrete belangstelling bestaat voor Hatem Trabelsi. Valencia, Arsenal en Manchester City zouden de geinteresseerde clubs zijn. Met name de laatste twee clubs werden al langer in verband gebracht met interesse voor de rechtsback van Ajax.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |