quote:Volgend jaar is dus de grote leegloop
[b]Telegraaf: Zlatan wil blijven; geen onderhandelingen over Trabelsi
[b]
De Telegraaf meldt dat Zlatan Ibrahimovic nog maar eens heeft laten weten komend seizoen te willen blijven. Olympique Lyon en een niet nader genoemde Italiaanse ploeg zouden interesse hebben voor de spits. Verder zou Ajax geen contact hebben met clubs die geinteresseerd zouden zijn in een transfer van Trabelsi. Vooralsnog gaat Ajax er dan ook gewoon van uit dat beide spelers zullen blijven.
quote:Ja, dat is wel te verwachten ook, zeker als het in Europa nog een x zo goed gaat.
Op maandag 14 juli 2003 10:41 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Volgend jaar is dus de grote leegloop
quote:Als AJAX-supporter weet je dat dat bijna elk seizoen gebeurd. Dus dat er volgend jaar weer een hoop zullen weggaan stoort mij niet zo. Er zijn ook bijna elk jaar weer nieuwe talenten te bewonderen.
Op maandag 14 juli 2003 10:41 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Volgend jaar is dus de grote leegloop
quote:25 miljoen?
Op maandag 14 juli 2003 11:00 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Als AJAX-supporter weet je dat dat bijna elk seizoen gebeurd. Dus dat er volgend jaar weer een hoop zullen weggaan stoort mij niet zo. Er zijn ook bijna elk jaar weer nieuwe talenten te bewonderen.
Rafael vd Vaart zal na komend seizoen wel verkocht worden maar dat gat zal wel gedicht worden door Wersley Sneyder. Ook zullen de nieuwe aankopen van dit seizoen zich zeer waarschijnlijk goed ontwikkelen zodat wij daar na komend seizoen nog meer van kunnen genieten. Ik denk trouwens dat Rafael vd Vaart de duurste transfer in de Nederlandse geschiedenis zal worden. AJAX heeft eindelijk een redelijk goed verkoopbeleid en zal echt de jackpot vragen voor vd Vaart. Dus dat hij weg zal gaan zal ik betreuren maar als AJAX daar bijvoorbeeld 25 miljoen aan over houdt gaat er een grote strik om vd Vaart en mogen ze hem hebben.
1. Marc Overmars* 40 miljoen Arsenal Barcelona 2000
2. Ruud van Nistelrooy 30 miljoen PSV Manchester Utd 2001
3. Jaap Stam 25 miljoen Manchester Utd Lazio Roma 2001
4. Jerrel Hasselbaink 24 miljoen Atlético Madrid Chelsea 2000
5. Clarence Seedorf 22 miljoen Real Madrid Internazionale 1999
Sneijder raken we voorlopig niet kwijt.
quote:Ik weet het niet hoor maar 25 miljoen euro lijkt mij meer dan 30 miljoen gulden. Of zijn de bedragen die jij noemt ook in euro`s......?
Op maandag 14 juli 2003 11:04 schreef twi het volgende:[..]
25 miljoen?
quote:ik neem aan dat dit nog guldens zijn?
Op maandag 14 juli 2003 11:04 schreef twi het volgende:[..]
25 miljoen?
quote:Lijkt mij ook.
Op maandag 14 juli 2003 11:07 schreef DutchGooner het volgende:[..]
ik neem aan dat dit nog guldens zijn?
Overmars voor 40 miljoen euro van Arsenal naar Barcalona......denk het niet he
quote:Overmars heeft trouwens minder opgebracht.
Op maandag 14 juli 2003 11:09 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Lijkt mij ook.
Overmars voor 40 miljoen euro van Arsenal naar Barcalona......denk het niet he
Die is destijds samen met Petit vertrokken voor ik dacht 55 miljoen
quote:Zijn inderdaad euro's
Op maandag 14 juli 2003 11:06 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Ik weet het niet hoor maar 25 miljoen euro lijkt mij meer dan 30 miljoen gulden. Of zijn de bedragen die jij noemt ook in euro`s......?
http://www.vi.nl/vi/show/id=59457/contentid=50021/sc=1ab126
quote:
Met de transfer van Marc Overmars was ruim honderd miljoen gulden gemoeid, want met de Nederlander verhuisde ook Emmanuel Petit van Arsenal naar Barcelona. De verdeling van de transfersom is alleen door beide spelers bekendgemaakt.
[Dit bericht is gewijzigd door twi op 14-07-2003 11:12]
quote:dan klopt dat bedrag van Overmars zoiezo niet
Op maandag 14 juli 2003 11:11 schreef twi het volgende:[..]
Zijn inderdaad euro's
quote:en dan neem ik mijn woorden weer terug
Op maandag 14 juli 2003 11:12 schreef DutchGooner het volgende:[..]
dan klopt dat bedrag van Overmars zoiezo niet
quote:De kwaliteit van Petit en het gemak waarmee Barcelona hem weer van de hand heeft gedaan, duid mij erop dat Overmars flink wat meer dan de helft van die 55 miljoen euro heeft gekost.
Op maandag 14 juli 2003 11:12 schreef DutchGooner het volgende:[..]
dan klopt dat bedrag van Overmars zoiezo niet
Alhoewel, van der Vaart voor 50 miljoen pond naar Chelski...daar hebben ze meer aan dan aan Gerrard! En Ajax ook! ![]()
Misschien moet ik die Aramovski, of whatever his name is, maar eens een mailtje sturen met een scout-advies.
quote:Ik zou eerder zeggen:
Op maandag 14 juli 2003 11:16 schreef Speed1971 het volgende:
Tering dat wist ik niet.Die Overmars zeg
Dat Ajax zeg
(6,8 miljoen naar 40 miljoen in 3 jaar)
quote:Het zal mij echt verbazen als vd Vaart voor minder dan 25 miljoen verkocht wordt.
Op maandag 14 juli 2003 11:17 schreef twi het volgende:
Maarehm, het ging over het eventuele transferbedrag van Rafael. Ik denk dat 'ie niet veel meer dan Chivu op zal brengen. Als je Rafael voor het geld wilt verkopen, moet je dat NU doen en niet volgend jaar. Voetbal komt weer dichter in de buurt bij de realiteit na de absurde prijzen voor Figo en Zidane. Als die kut-Russen zich er niet mee gaan bemoeien, that isAlhoewel, van der Vaart voor 50 miljoen pond naar Chelski...daar hebben ze meer aan dan aan Gerrard! En Ajax ook!
Misschien moet ik die Aramovski, of whatever his name is, maar eens een mailtje sturen met een scout-advies.
quote:Laten we hopen dat El_Catalan gelijk heeft met z'n "legale" geldschieters bij Barça, waarmee ze altijd wel "makkelijk" een grote aankoop kunnen doen.
Op maandag 14 juli 2003 11:19 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Het zal mij echt verbazen als vd Vaart voor minder dan 25 miljoen verkocht wordt.
Maar als een Beckham al voor een schijntje (dat noem ik het, betaald in 30 termijnen als CL dit als kwartfinale dat als kwailifcatie zus) naar Real gaat, dan gaat iemand met een wat minder grote reputatie echt niet voor veel meer dan dat weg. Ik geloof dat Man Utd. tot nu toe 'slechts' 15 miljoen euro heeft mogen vangen voor Becks.
quote:Joh, effe niet zo serieus, op deze manier blijft het Feyenoord topic in ieder geval een beetje bij. Om over het PSV-topic maar niet te spreken
Op maandag 14 juli 2003 11:21 schreef Speed1971 het volgende:
Voor degene die het volgende deeltje opent, maak er gewoon weer ff deeltje 18 van aub.......
quote:Ja, idd, 14.3 staat een beetje zielig.
Op maandag 14 juli 2003 11:21 schreef Speed1971 het volgende:
Voor degene die het volgende deeltje opent, maak er gewoon weer ff deeltje 18 van aub.......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |