Overal waar je kijkt zitten gasten van 30+/40+ maar te geilen op jonge meiden van onder de 20 jaar die met gemak hun nichtje of dochter hadden kunnen zijn.
Waarom gaan dit soort gasten niet gewoon lekker een 20+ uitzoeken ipv dat ze hun pedo-behoeftes zo openlijk laten blijken?
Kunnen ze dit soort volwassen meiden geestelijk niet aan of is het gewoon dat ze hun leuter achteraan lopen omdat ze vroeger dit soort meisjes ook al niet konden krijgen.
Want zeg nou zelf: Dit soort jonge (breezah) meiden willen vaak best met dit soort oudere gasten uitgaan alleen als wel champagne en eten voor hun betaalt wordt.
[Dit bericht is gewijzigd door cigarman op 11-07-2003 11:01]
quote:ik denk dat meiden van zijn leeftijd vaak voor ouderen kiezen ipv hem
Op vrijdag 11 juli 2003 11:00 schreef K3 het volgende:
Wat is je probleem nou eigenlijk?
quote:hij is iemand die over 25 jaar tot die groep ouwe mannetjes hoort...
(of nu al)
[Dit bericht is gewijzigd door realist_ik op 11-07-2003 11:03]
quote:Wacht maar tot je zelf 30+ bent
Op vrijdag 11 juli 2003 11:00 schreef cigarman het volgende:
Opzich helemaal niks mee, strand'babes' ,alleen wel de soort.Overal waar je kijkt zitten gasten van 30+/40+ maar te geilen op jonge meiden van onder de 20 jaar die met gemak hun nichtje of dochter hadden kunnen zijn.
Waarom gaan dit soort gasten niet gewoon lekker een 20+ uitzoeken ipv dat ze hun pedo-behoeftes zo openlijk laten blijken?
Kunnen ze dit soort volwassen meiden geestelijk niet aan of is het gewoon dat ze hun leuter achteraan lopen omdat ze vroeger dit soort meisjes ook al niet konden krijgen.
Want zeg nou zelf: Dit soort jonge (breezah) meiden willen vaak best met dit soort oudere gasten uitgaan alleen als wel champagne en eten voor hun betaalt wordt.
quote:Die meiden gaan niet met hem mee?
Misschien moet je je sig wat meer naleven
quote:Wat zit je nou te zeuren? Over die sletjes die over dat strand paraderen of over de geilneven die er over liggen te kwijlen?
Opzich helemaal niks mee, strand'babes' ,alleen wel de soort.--knip--
En sowieso... Where's that your problem? Leven en laten leven...
quote:Snap ik ook niet helemaal eigenlijk.
Als de betreffende meisjes nou 14 of 16 waren, tja..dan geef ik ' gelijk, maar 20-?
Daarbij zijn de meiden van rond de 20 lekker vruchtbaar, dus tja (dit dus allemaal even puur biologisch bekeken) zo gek is het nog niet...
quote:
quote:Dat z'n geld op is
als je af en toe nog iets mee naar huis kan nemen is het helemaal top, maar ik denk dat dat er voor topicstarter nooit in heeft gezeten
quote:ik heb er nooit voor moeten betalen hoor ...
Op vrijdag 11 juli 2003 11:22 schreef cigarman het volgende:
Ik heb helemaal geen probleem alleen kaart een situatie aan die dagelijks voorkomt.
Daarbij is het gewoon zo dat dit soort meiden zo gemakkelijk meegaan als dit soort oudere gasten met hun ¤¤¤ 's langskomen en waarbij ze verwachten dat die meiden daarna lekker met hun het nest induiken.
Wat zijn dit soort meiden eigenlijk de betiteling 'meiden' onwaardig en eerder gewoon 'sletjes'..
quote:Jij bent gewoon een uitkeringstrekkende mac-gebruiker. Vind je het gek dat je geld op is? (aldus na wat onderzoek gedaan te hebben op TS zijn eerdere posts). Nu niet meer zeuren, pak een breezah-sletje en hou je muil of ga rukken en hou je muil.
Op vrijdag 11 juli 2003 11:22 schreef cigarman het volgende:
Ik heb helemaal geen probleem alleen kaart een situatie aan die dagelijks voorkomt.
Daarbij is het gewoon zo dat dit soort meiden zo gemakkelijk meegaan als dit soort oudere gasten met hun ¤¤¤ 's langskomen en waarbij ze verwachten dat die meiden daarna lekker met hun het nest induiken.
Wat zijn dit soort meiden eigenlijk de betiteling 'meiden' onwaardig en eerder gewoon 'sletjes'..
quote:het gaat erover wat strandsletjes en vieze oude mannetjes in hun vrije tijd doen ...
Op vrijdag 11 juli 2003 11:26 schreef miss_bleu het volgende:
Uhmm wat is eigenlijk het nut van dit topic in UVT? past hij niet beter in R&P of GC?
quote:Ieuw
Op vrijdag 11 juli 2003 11:27 schreef realist_ik het volgende:[..]
het gaat erover wat strandsletjes en vieze oude mannetjes in hun vrije tijd doen ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |