quote:Ik zit al bij een clan
Op donderdag 10 juli 2003 22:21 schreef onetouch het volgende:[..]
aaahh okay en bij welke clan ga je je aansluiten
quote:hmmm... herinneringen....vreselijk liedje
Op donderdag 10 juli 2003 22:22 schreef Jolan het volgende:
Der, die, das und wer, wie, was....
wieso, weshalb, warum?
Wer nicht fragt, bleibt dumm!
quote:Jeps.. en op dat punt ben ik het dus ook oneens met wat vrijwel elke kerk zegt.
Op donderdag 10 juli 2003 22:20 schreef Waxxer het volgende:[..]
Ja kijk, als jij, Vlarp, bij zo'n gemeenschap zou zitten, heb je talloze gesprekken over wat God nu met jou wil en over de Bijbel. Zoals de dominee zei: wat wil je??? Als je later aan de hemelpoort staat, kan God twee dingen zeggen: Wees welkom, mijn kind of hee jongen, waar was je nu al die tijd???
Wat wil je liever???
Dus ik weet zeker als je daar toe gaat geven dat je homo bent, wordt er op je ingepraat dat God het niet zo met je bedoeld heeft en je zo sturen dat je door het geloof en door zo'n kerk, toch voor de kerkregels kiest in plaats van je eigen gevoel, uit je eigen hoofd, je eigen psychologie. En dat is gewoon verkeerd - kijk maar eens hoeveel moeite een gewone coming out al wel niet kost. En die gevoelens poets je echt niet weg, dus om nou te zeggen dat je dan gelukkiger wordt... En geaardheid is nog maar een voorbeeld, er zijn eigenlijk talloze op te noemen...
quote:Gelukkig ja.
Op donderdag 10 juli 2003 22:21 schreef Dave het volgende:[..]
Toen dat op TV was, was jij nog niet eens geboren.
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 22:24 schreef Cazman het volgende:[..]
Ik zit al bij een clan
heb ik oit ook nog eens bij een clan gezeten, moest je tegen alle clanleden spelen om te laten zien hoe goed je was
quote:iemand een linkje naar die tune... ik weet zeker dat ik daar
Op donderdag 10 juli 2003 22:24 schreef error het volgende:[..]
hmmm... herinneringen....vreselijk liedje
@wantatsj: het is sailor, niet sailer...
[Dit bericht is gewijzigd door Twoflower op 10-07-2003 22:43]
quote:Lees ook maar even de toevoeging bij die post...
Op donderdag 10 juli 2003 22:43 schreef onetouch het volgende:[..]
you do still look alive
quote:Ik heb em met een maat van me opgericht. Vroeger 1 van de betere clans. Nu is het een clan met ouwe UT spelers geworden.
Op donderdag 10 juli 2003 22:26 schreef onetouch het volgende:[..]
unreal tournament
heb ik oit ook nog eens bij een clan gezeten, moest je tegen alle clanleden spelen om te laten zien hoe goed je was
Hmm.. als het zo doorgaat heb ik over 3 maanden helemaal geen profielen meer op internet.
quote:Dat zijn de enige twee profielen die ik ook heb... De een voor de contacten, de andere voor 'het vragenlijstje'...
Op donderdag 10 juli 2003 22:56 schreef Vlarp het volgende:
Hoppa.. weer een profiel minder.. heb nu alleen nog cu2 (voor hoe lang nog is vraag 2) en een gay.nl profiel.Hmm.. als het zo doorgaat heb ik over 3 maanden helemaal geen profielen meer op internet.
quote:Ik begin die profielen echt steeds minder boeiend te vinden. Ik kom er totaal geen boeiende mensen meer tegen via die profielen. Dus waar heb ik ze dan nog voor nodig?
Op donderdag 10 juli 2003 22:58 schreef Twoflower het volgende:[..]
Dat zijn de enige twee profielen die ik ook heb... De een voor de contacten, de andere voor 'het vragenlijstje'...
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 23:09 schreef Vlarp het volgende:[..]
Ik begin die profielen echt steeds minder boeiend te vinden. Ik kom er totaal geen boeiende mensen meer tegen via die profielen. Dus waar heb ik ze dan nog voor nodig?
en
echt kut, ik dacht dat ik hem daarstraks zag lopen, maar het bleek een andere te zijn.....
quote:wat ik al zei: tis een scheetje met die witte vlekjes
Op vrijdag 11 juli 2003 00:03 schreef Waxxer het volgende:
ja daar word je stil van he...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |