abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 januari 2004 @ 17:28:14 #101
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_16014448
Gezellig he zon topic waar je het nieuws aan jezelf kan vertellen

OJAAJOH?
  dinsdag 6 januari 2004 @ 17:36:28 #102
39110 sqlsmurft
opperprutser
pi_16014669
Tsja ik heb mezelf maar opgedragen om de Hools van Fok! op de hoogte te houden van het wel een wee van een club in de marge.

Er gebeurt toch echt het een en ander behalve nieuwe spelers aantrekken dan.... zie ook het nieuws over vdWerff bijvoorbeeld.

Het nieuwe stadion gaat er komen alleen heb ik er niet zoveel vertrouwen meer in. Heb wat connecties in de gemeenteraad en de voorzitter van FcZwolle heeft zijn krediet al aardig verspeeld.
Daar gaat nog het een en ander aan ellende van naar buiten komen.

[url=http://www.watbenjedan.nl]Prutser[/url]
  dinsdag 6 januari 2004 @ 17:43:05 #103
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_16014841
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 17:36 schreef sqlsmurft het volgende:
Tsja ik heb mezelf maar opgedragen om de Hools van Fok! op de hoogte te houden van het wel een wee van een club in de marge.

Er gebeurt toch echt het een en ander behalve nieuwe spelers aantrekken dan.... zie ook het nieuws over vdWerff bijvoorbeeld.

Het nieuwe stadion gaat er komen alleen heb ik er niet zoveel vertrouwen meer in. Heb wat connecties in de gemeenteraad en de voorzitter van FcZwolle heeft zijn krediet al aardig verspeeld.
Daar gaat nog het een en ander aan ellende van naar buiten komen.

hmm denk dat zwolle toch wel een nieuw stadion kan gebruike..
heb ook een tijdje terug plaatjes gezien van het nieuwe stadion en leek me wel wat

enne je doet je werk goed hoor

OJAAJOH?
  dinsdag 6 januari 2004 @ 17:58:26 #104
39110 sqlsmurft
opperprutser
pi_16015305
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 17:43 schreef hellmondunited het volgende:
enne je doet je werk goed hoor
ghehe thnx
  woensdag 7 januari 2004 @ 15:56:04 #105
39110 sqlsmurft
opperprutser
pi_16040311
quote:
Gorgi Hristov voetbalt dit seizoen niet meer voor FC Zwolle. De spits uit Macedonië wordt volgende week maandag in Oostenrijk aan zijn knie geopereerd en staat zeker zes maanden aan de kant. Hristov (27) koos gisteren voor een operatie, nadat zijn gekwetste linkerknie twee keer was bekeken. Eerst in Zwolle door clubarts Bongers, later in Oostenrijk door dokter Schenk, een man die ook veel bekende skiërs heeft geholpen.

Volgens zaakwaarnemer Henk van Ginkel was een operatie onvermijdelijk. Hristov speelde jaren zonder kruisband en dat was altijd een risico. Bovendien was de meniscus kapot. De knie wordt nu een keer opengemaakt, alles wordt aangepakt. De dokter heeft ons verzekerd dat de kans op volledig herstel 99,9 procent is. Het wegvallen van Hristov betekent dat de club op zoek gaat naar een nieuwe aanvaller. Grote financiële gevolgen heeft de blessure niet. In het contract van Hristov was een clausule opgenomen met betrekking tot de instabiele knie.
(Bron: De Stentor dat is een krant )

pi_16084649
Okay mensen mijn cluppie heeft volgens mij echt hulp nodig.

Henkie Vos gaat volgens de geruchten naar het buitenland, dus dat is alweer een afvaller.

Zwolle is naarstig op zoek naar, ja ja ja een heel nieuw elftal, een centrale verdediger en een spits.

Bombarda is bijvoorbeeld niet het type dat bij ons voetbal past want we voetballen niet zoveel in het strafschopgebied van de tegenstander.

Verder hebben we vrijwel geen geld, dus het moet niet een hele dure jongen zijn.

Kom maar op met die tips

edit
Zal nog ff helpen met de ideeen van enkele supporters

quote:
Nu er duidelijkheid is over de blessure van Gorgi Hristov kan FC Zwolle op zoek naar een nieuwe spits die samen met Bert Zuurman kan gaan duelleren om de positie van nummer 9. Op voorhand lijkt het vinden van een goede spits een stuk makkelijker dan de zoektocht naar goede bruikbare verdedigers. Want wat FC Zwolle de laatste twee weken ook probeerde, de club slaagde er niet in om een versterking vast te leggen. Gregor van Dijk was te duur, dat zelfde gold voor Martijn Meerdink en ook een bliksembezoek van trainer Henny Spijkerman naar Denemarken liep op niets uit. Zoals gezegd lijkt het vinden van een spits een stuk makkelijker. Fczwolle.org zette alle opties eens op een rijtje.

Dennis De Nooijer: Sparta was deze week al tevergeefs in de markt voor de Nooijer. De overgang liep echter op het laatste moment op niets uit omdat NEC van Sparta verlangde dat deze de spits niet zou opstellen in het Amstelcup duel tussen beide ploegen in februari. De Nooijer is na de komst van Niedzielan overbodig in Nijmegen.

Richard Roelofsen: De meest bekende spits van het hele rijtje. Roelofsen speelde vorig seizoen ookal in Zwolle. De aanvaller had een groot aandeel in de handhaving van FC Zwolle in de Eredivisie. Roelofsen staat momenteel onder contract bij Heracles Almelo waar hij het grootste deel van zijn tijd op de bank slijt.

Paulus Roiha: Deze Fin werd door FC Utrecht een aantal jaren geleden als grote belofte naar de domstad gehaald. Om verschillende redenen boterde het echter nooit tussen de spits en Utrecht. Roiha is inmiddels geen vaste waarde meer voor de eerste selectie. FC Utrecht werkt dan ook graag mee aan een moeglijke transfer.

Henk Vos: Vandaag werd bekend dat Henk Vos transfervrij mag vertrekken uit Breda. De aanvaller verhuisde dit seizoen van RBC naar Breda maar kwam bij de club van trainer Ton Lokhoff eigen nauwelijks aan spelen toe. MVV meldde zich als eerste maar Vos vind dat hij een niveau hoger nog steeds aankan.

Danny Koevermans: Spits uit de eerste divisie. Kovermans is clubtopscorer bij zijn huidge ploeg Sparta. De vraag is of de geboren Schiedammer ze er op een niveautje hoger ook zo makkelijk inschiet.

Zico Tumba: Vooral Frits Korbach schijnt een grote fan te zijn van Zico Tumba. Toen FC Zwolle promoveerde zei Korbach dat Zwolle als eerste Tumba aan de selectie zou moeten toevoegen. De ex-topschutter van onder meer de Graafschap staat nu onder contract bij NEC. Evenals de Nooijer is Tumba overbodig geworden bij NEC. De club zal dan ook moeilijk doen als er zich een club aandiend voor de Kongoleese aanvaller.

Mariano Bombarda: Bombarda drukt zwaar op de begroting van Feyenoord en mag transfervrij vertrekken uit Roterdam. De spits heeft al aangegeven graag ergens anders aan de slag te gaan en is bereid om zelfs wat salaris daarvoor te willen inleveren. Als Gregor van Dijk echter al te duur is voor Zwolle zal Bombarda wellicht nooit een reëele optie zijn.
Bron

[Dit bericht is gewijzigd door sqlsmurft op 08-01-2004 22:52]

donderdag 8 januari 2004 @ 22:47:01 #107
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_16084972
Hallo, Sqlsmurft vind het hier zo dood, dus ik kom maar eens klagen.

Zwolle - Stad waarin je als supporter van de tegenpartij geen stap kan zetten zonder een leger politie op je dak te hebben. Ik weet niet wat het is met jullie burgemeester, want de maatregelen die ze in Zwolle treffen slaan echt nergens op. Op de wedstrijddag mag je niet de stad in. Een leger ME sluit het centrum af, want oh stel je voor er komen "hooligans" naar Zwolle...

Ik ben zelf de afgelopen editie de stad uitgezet, omdat ik een Feijenoordsupporter was die ergens in Zwolle stond met nog twee vrienden van me. We hadden geen kaart en dus had ik er niks te zoeken? Ik zal wel naïef zijn of zo maar wie gaat mij zeggen dat ik niet in Zwolle mag zijn op een wedstrijddag. Maar ach, allemaal niet zo interessant, gebeurd is gebeurd. N.A.W. gegevens zijn opgeschreven en ik werd gesommeerd weg te gaan, want anders zou ik worden opgepakt .

Nu is mijn vraag of iemand van jullie weet of er die dag een noodverordening was. Want ik geloof niet dat de politie dan het recht heeft om mijn gegevens te noteren...

[Dit bericht is gewijzigd door Cart_man op 08-01-2004 22:53]

A.M.A.B
pi_16085109
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 22:47 schreef Cart_man het volgende:
Hallo, Sqlsmurft vind het hier zo dood, dus ik kom maar eens klagen.

Nu is mijn vraag of iemand van jullie weet of er die dag een noodverordening was. Want ik geloof niet dat de politie dan het recht heeft om mijn gegevens te noteren...

Meneer Cart_man het spijt me zeer dat uw bezoek aan het pittoreske Zwolle niet is geworden wat u er van gehoopt had.
Ik ken de burgervader persoonlijk en prive een heel aardige man.
Op voetbalgebied verschillen we wat gastvrijheid betreft wel van mening.
Hij is inderdaad nogal allergisch voor uitsupporters. Komt omdat ons stadionnetje nou niet echt berekend is op geweldtoestanden. Politie is dan namelijk echt kansloos.

Over de noodverordening: Die is er altijd bij risicowedstrijden in Zwolle.

Over je rechten: De politie heeft altijd het recht je te controleren op legitimatie. Dat is nu eenmaal haar taak.

Namens de brave burgers van Zwolle wil ik je toch onze excuses aanbieden daar wij je graag terugzien. Altijd goed voor de bieromzet

donderdag 8 januari 2004 @ 23:09:43 #109
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_16085632
Dat ontmoedigingsbeleid van de burgervader werkt wel.

Controleren op legitimatie mag wel ja, dat weet ik. Maar dat ze het noteren en het zeer waarschijnlijk doorgeven aan politie Rijnmond, daar heb ik mijn twijfels over.

Graag kom ik nog eens terug...heb echter nog nooit de mogelijkheid gehad om een goed biertje te kunnen nuttigen in het centrum...zijn altijd weer malloten die je willen weren...

A.M.A.B
  vrijdag 9 januari 2004 @ 10:40:43 #110
50356 Dinant
Zwolle on tour
pi_16094744
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 23:09 schreef Cart_man het volgende:

Controleren op legitimatie mag wel ja, dat weet ik. Maar dat ze het noteren en het zeer waarschijnlijk doorgeven aan politie Rijnmond, daar heb ik mijn twijfels over.

Graag kom ik nog eens terug...heb echter nog nooit de mogelijkheid gehad om een goed biertje te kunnen nuttigen in het centrum...zijn altijd weer malloten die je willen weren...

de overal oh zo bekende Zwolse Malloten
Ja hier zijn we weer..
  vrijdag 9 januari 2004 @ 12:19:11 #111
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_16097358
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 10:40 schreef Dinant het volgende:

[..]

de overal oh zo bekende Zwolse Malloten

Ja, daar moet je echt voor oppassen hoor
A.M.A.B
  vrijdag 9 januari 2004 @ 12:26:20 #112
50356 Dinant
Zwolle on tour
pi_16097534
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 12:19 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Ja, daar moet je echt voor oppassen hoor

ja ik zie je bibberen
Ja hier zijn we weer..
  vrijdag 9 januari 2004 @ 12:35:44 #113
39110 sqlsmurft
opperprutser
pi_16097784
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 23:09 schreef Cart_man het volgende:

Helaas zijn de meeste malloten ook Feijenoordaanhangers
Deze malloot idd niet die zal altijd voor zijn geliefde ajax blijven dat is genetisch zo bepaalt. Het is dan ook een vorm van zelfkastijding dat ik toch Zwolle op de voet blijf volgen.. Tsja iedere gek zijn gebrek.

ff over die gegevens doorgeven: Waarom zou de politie dat niet mogen doen? Politie is en blijft politie en ze zijn al tijden hard bezig met het centraliseren van gegevens. Kortom lijkt mij niet tegen de regels.
En als jij alleen een biertje kwam drinken dan lijkt me niet dat je dan iets te vrezen hebt. Wat is precies je probleem daarmee?

vrijdag 9 januari 2004 @ 13:58:53 #114
50356 Dinant
Zwolle on tour
pi_16100435
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 12:35 schreef sqlsmurft het volgende:

[..]

Helaas zijn de meeste malloten ook Feijenoordaanhangers
Deze malloot idd niet die zal altijd voor zijn geliefde ajax blijven dat is genetisch zo bepaalt. Het is dan ook een vorm van zelfkastijding dat ik toch Zwolle op de voet blijf volgen.. Tsja iedere gek zijn gebrek.

ff over die gegevens doorgeven: Waarom zou de politie dat niet mogen doen? Politie is en blijft politie en ze zijn al tijden hard bezig met het centraliseren van gegevens. Kortom lijkt mij niet tegen de regels.
En als jij alleen een biertje kwam drinken dan lijkt me niet dat je dan iets te vrezen hebt. Wat is precies je probleem daarmee?

Ga je naar elke thuis en uitwedstrijd van Zwolle by the way?
Ja hier zijn we weer..
pi_16100685
Moest hier eens kijken, geloof ik?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  vrijdag 9 januari 2004 @ 14:06:37 #116
39110 sqlsmurft
opperprutser
pi_16100687
Nee daar ben ik dit seizoen mee gestopt.
Ik ga nu al een jaar of 14 naar FcZwolle, maar pas vanaf tijdperk Everse met seizoenskaart. Ook de leuke uitwedstrijden meegepakt.
Daarvoor kon ik het qua voetbal niet opbrengen. Piet "De spelers lieten me de tweede helft in de steek" Schrijvers was voor mij het absolute dieptepunt! Onder Everse en Lodeweges was het echt genieten.
Dit seizoen heb ik wel seizoenskaart, maar die deel ik met iemand anders. We kunnen allebei niet altijd dus wisselen we het af.
Ik moet zeggen dat de spreekkoren tegen PSV en ADO ook niet echt hielpen om me te motiveren. Maar ach ik moet me daar ook niet door laten wegjagen eigenlijk. Ga jij wel elke wedstrijd?
  vrijdag 9 januari 2004 @ 14:07:12 #117
39110 sqlsmurft
opperprutser
pi_16100712
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 14:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Moest hier eens kijken, geloof ik?
't Wordt een stormlooptopic
pi_16100796
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 14:07 schreef sqlsmurft het volgende:

[..]

't Wordt een stormlooptopic

Dat krijg je door al dat gespem van je
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  vrijdag 9 januari 2004 @ 18:07:38 #119
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_16107965
Tumba is denk ik wel iets voor Zwolle
OJAAJOH?
pi_16129753
Vandaag Zwolle - Nigeria
Wat gaat 't worden, Zwollenaren?
  zondag 11 januari 2004 @ 13:13:55 #121
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_16150154
FC Zwolle
To finish first, you first have to finish!
Next race: See you 12 march 2006 Gulf Air Bahrain Grand Prix, Manama
AFC Ajax 4 ever
  zondag 11 januari 2004 @ 13:44:04 #122
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_16150736
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 16:08 schreef brighton het volgende:
Vandaag Zwolle - Nigeria
Wat gaat 't worden, Zwollenaren?
zwolle - nigeria? hoeveel is dat geworden? hehe wel vette wedstrijd dan

edit: ik zie het al.. 1-2 verloren is helemaal niet verkeerd hoor

OJAAJOH?
  dinsdag 13 januari 2004 @ 14:53:31 #123
39110 sqlsmurft
opperprutser
pi_16220568
quote:
De nieuwe spits van FC Zwolle wordt mogelijk Paulus Roiha. FC Zwolle zou de spits van FC Utrecht graag voor de rest van het seizoen willen huren. Roiha is voor FC Zwolle de eerste optie nadat bekend is geworden dat Henk Vos bekend maakte geen heil te zien in een overgang naar FC Zwolle. Zoals bekend, is de 23-jarige aanvaller uit de gratie geraakt bij Foeke Booy, sinds kort technisch directeur van FC Utrecht. Roiha kwam aan het begin seizoen 2001/2002 naar de Domstad. Afgelopen week heeft er al een gesprek plaatgevonden tussen Roiha en trainer Henny Spijkerman. Roiha staat nog tot juli 2005 bij Utrecht onder contract.
Bron
  dinsdag 13 januari 2004 @ 14:54:11 #124
39110 sqlsmurft
opperprutser
pi_16220587
quote:
FC Zwolle heeft de intentie uitgesproken om de aflopende contracten met Morten Karlsen en Diederik Boer te verlengen. De technische staf van FC Zwolle is tevreden over de ontwikkeling van beide voetballers bij FC Zwolle. Boer komt uit de eigen jeugdopleiding van FC Zwolle en is de beoogd opvolger van de bij FC Zwolle vertrekkende Johan van der Werff. Morten Karlsen is inmiddels bezig aan zijn tweede seizoen bij FC Zwolle. De deen toonde zich de laatste maanden een onmisbare schakel op het Zwolse middenveld. De club zal binnen afzienbare tijd om de tafel gaan zitten met beide spelers. Vanuit Portugal bereikten ons vandaag weinig berichten. De selectie werkte vanmorgen een pittige training af onder het genot van een stralend zonnetje. Vanmiddag was de selectie te gast bij een competitiewedstrijd van Imortal Desportivo Clube. FC Zwolle speelt daar aanstaande dinsdag een oefenwedstrijd tegen.
Bron
  dinsdag 13 januari 2004 @ 14:54:51 #125
39110 sqlsmurft
opperprutser
pi_16220602
quote:
Donderdag 15 januari a.s. om 20.00 uur voorafgaand aan de Algemene Ledenvergadering van de supportersvereniging zullen de eerste tekeningen van het nieuwe stadion-complex worden getoond aan de supporters. Van zowel de projectontwikkelaar IPMMC als van FC Zwolle zal een afgevaardigde aanwezig zijn om toelichting te geven en eventuele vragen te beantwoorden. De avond is alleen toegankelijk voor leden van de supportersvereniging.(

Bron

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')