quote:Cadillac is erg smaakvol kijk maar naar de cien of de 16
Op donderdag 10 juli 2003 21:28 schreef Najra het volgende:[..]
Tuurlijk is het wel cool en erin rijden zal ook best gaaf zijn, maar erg smaakvol of een aerodynamisch of motorisch wonder???
motorisch zit het ook wel goed v8 met 345 pk ..
quote:Dat doen ze ook regelmatig, helaas hebben die paupers tegenwoordig genoeg geld om de borg te betalen..
Op zaterdag 12 juli 2003 13:14 schreef j22flyingdownwind het volgende:
Ik zag laatst een clip met een stel van die foute personen in een G-klasse met23 inch velgen
. Die mensen moeten ze opsluiten!
quote:heeft die Bow wow zoveel succes gehad in amerika dan??
Op donderdag 10 juli 2003 17:43 schreef Ultimora het volgende:
sjongwe beetje dom topic, voor/van de "was ik maar een echte neger wannabe"omdat er plaatjes gevraagd worden, heb ik 2 opvallende gasten er uit gepikt
dit is trouwens lil bow wow en zijn ootoo's
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]dit is Verne Troyer, AKA Mini-me
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
(kijk ff naar de pedalen)
Damn, ik ben jaloers
Dat er in een Rolls Royce alleen hele rijke oudere grijze zakenmannen mogen rijden?
quote:gegeneraliseerd +10
Op zaterdag 12 juli 2003 13:57 schreef kamagurka het volgende:[..]
Dat doen ze ook regelmatig, helaas hebben die paupers tegenwoordig genoeg geld om de borg te betalen..
quote:Nee, maar wel mensen met klasse.
Op zaterdag 12 juli 2003 14:12 schreef jacco het volgende:
Wat is een imago van een auto?Dat er in een Rolls Royce alleen hele rijke oudere grijze zakenmannen mogen rijden?
quote:Ik denk dat ze vaker vastzitten dan een engelse lord van een of ander landhuis, denk je ook niet?
Op zaterdag 12 juli 2003 14:14 schreef Steve-O het volgende:[..]
gegeneraliseerd +10
quote:Wat is dit nou voor een bull-shit. Wie ben jij om te bepalen dat bepaalde mensen geen klasse hebben. En dus niet in een rolls zouden mogen rijden.
Op zaterdag 12 juli 2003 14:15 schreef kamagurka het volgende:[..]
Nee, maar wel mensen met klasse.
Rappers en Rukkers & Boeren hebben dus géén klasse. Het ziet er niet uit!
Dit is echt om van te
haha mijn eerste kotssmilie
quote:Tuurlijk
Op zaterdag 12 juli 2003 14:16 schreef kamagurka het volgende:[..]
Ik denk dat ze vaker vastzitten dan een engelse lord van een of ander landhuis, denk je ook niet?
quote:Die Baco Trance boys hebben zeker klasse
strakke gebleekte broeken
te grote zonnebril op hun hoofd
strakke overhempjes
Iedereen die dus naar trance luistert is een Homo
Oja dan heb je ook nog gothics
Die depresieve mensen die alleen maar snachts leven en in een sekte zitten
en die de duivel allemaal aanbidden
gothics zijn dus freaks
quote:Ga maar lekker tekeer jongen.
Op zaterdag 12 juli 2003 14:25 schreef Steve-O het volgende:[..]
Die Baco Trance boys hebben zeker klasse
strakke gebleekte broeken
te grote zonnebril op hun hoofd
strakke overhempjesIedereen die dus naar trance luistert is een Homo
Oja dan heb je ook nog gothics
Die depresieve mensen die alleen maar snachts leven en in een sekte zitten
en die de duivel allemaal aanbidden
gothics zijn dus freaks
![]()
![]()
Mogen wij freaks en homos die imbeciele neanderthalers met hun gouden kettingen en afzakkende broeken en haarnetjes op hun kop gewoon blijven uitlachen!! HAHAHAHAHAHA!!!
quote:Heb nog liever dat zo'n rapper er in rijdt dan zo'n zelfverrijkende topmanager die over de ruggen van zijn arme hardwerkende personeel zichzelf heeft verrijkt. Dergelijke zakkenvullers mogen zichzelf wat mij betreft in de prak rijden wel zonde van die bolide).
Op donderdag 10 juli 2003 12:50 schreef Darth-Vader het volgende:
Gatverdamme, wie zo af en toe de TV afstemt op MTV/TMF/The Box weet wat ik bedoel. Gehesen in een XXX...XXXXL outfit, meestal voorzien van één of ander nummer of "Oud Europees"-lettertype brabbelen ze wat onverstaanbaar Engels in combinatie met een sloom deuntje en vervolgens stappen ze in de meest mooie bolides.![]()
etc etc
quote:Inderdaad! Dit is geen generalisme, maar de politiek incorrecte realiteit.
quote:Op de eerste plaats zijn het altijd nog "lagere levensvormen" die buiten de muziek om niets maar dan ook helemaal niets kunnen bereiken, op de tweede plaats wannabe gangsters, de rest mag je zelf invullen.
Op zaterdag 12 juli 2003 14:20 schreef Steve-O het volgende:[..]
Tuurlijk
Al ben je rapper moet je in de nor hebben gezeten
En ze dragen ook allemaal pistolen dat moet ook wel want het zijn gangsters¨
quote:Man, waar maak je je toch druk om zeg...
Op zaterdag 12 juli 2003 16:06 schreef Darth-Vader het volgende:Op de eerste plaats zijn het altijd nog "lagere levensvormen" die buiten de muziek om niets maar dan ook helemaal niets kunnen bereiken, op de tweede plaats wannabe gangsters, de rest mag je zelf invullen.
quote:Correctie: het gaat niet de kant op die jij wil.
Op zaterdag 12 juli 2003 16:15 schreef jacco het volgende:
Dit gaat helemaal nergens meer over
quote:ja of juist niet
Op donderdag 10 juli 2003 12:55 schreef ook_gek het volgende:
Nee vind ik niet. Je ziet aan die gasten dat ze het kopen om op te vallen. Een echte liefhebber herken je zo.
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 15:22 schreef Karzeuler het volgende:[..]
Heb nog liever dat zo'n rapper er in rijdt dan zo'n zelfverrijkende topmanager die over de ruggen van zijn arme hardwerkende personeel zichzelf heeft verrijkt. Dergelijke zakkenvullers mogen zichzelf wat mij betreft in de prak rijden wel zonde van die bolide).
Maar zo'n rapper heeft eerlijk voor z'n centen gerapt
Wat een jaloezie zie je in dit topic toch weer. Heb je toevallig een baas die een salarisschaal of 2 hoger zit die je niet mag? Kneus.
quote:Wie bepaalt de waarde van zo'n auto? jij?
Op zaterdag 12 juli 2003 16:40 schreef kamagurka het volgende:[..]
Correctie: het gaat niet de kant op die jij wil.
Dat is heel wat anders. Ik maak gewoon duidelijk dat ik het 200% eens ben met de TS. Het is gewoon geen porem, een paar van die apen (niet negers in het algemeen!!!) in zo'n dure bak. Dat haalt de waarde van die wagen mi. meteen met 70% omlaag.
quote:hehe
Op zaterdag 12 juli 2003 16:41 schreef lazlow het volgende:[..]
Wat een jaloezie zie je in dit topic toch weer. Heb je toevallig een baas die een salarisschaal of 2 hoger zit die je niet mag? Kneus.
quote:Wat een gescheld en vooroordelen zonder dat je me kent.
Op zaterdag 12 juli 2003 16:41 schreef lazlow het volgende:[..]
quote:Nee tuurlijk niet, maar je trekt wel een vergelijking bij een bepaald type auto:
Op zaterdag 12 juli 2003 16:42 schreef jacco het volgende:[..]
Wie bepaalt de waarde van zo'n auto? jij?
mercedes 180d - kampers
honda crx - fout sjonnievolk
bmw 7 serie (oud) - idem kampers, of louche figuren
Een auto krijgt gewoon een imago door de personen die erin rijden. En als al die rappers in een Escalade gaan rijden (wat ze al doen), dan hoef ik zo'n kar dus niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |