abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 juli 2003 @ 13:12:52 #26
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_11683322
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 13:09 schreef D-FENS het volgende:

[..]

Belgische spookrijder!

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_11683431
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 12:58 schreef _GdR_ het volgende:
was net op mtv.
bij cribs ofsow

]ging xzibit atootje kopen.

gewoon zomaar.
neejeneeje.
ik vind het gewoon ziek

Dat was dus de aanleiding...
Realist met politiek incorrecte denkbeelden...
  donderdag 10 juli 2003 @ 13:36:55 #28
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_11683985
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 13:12 schreef DeWaasheid het volgende:
Moet gewoon n wet voor komen of iig n alarm dat afgaat als er n neger inzit of iemand die rapmuziek draait (dmv autoradio)
Dat slaat nergens op.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  donderdag 10 juli 2003 @ 14:08:04 #29
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_11684729
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 13:36 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Dat slaat nergens op.

Tuurlijk wel!

Ik ben het namelijk he-le-maal met de topicstarter eens!!! Die personen kopen die auto's niet omdat het ze een bepaald gevoel geeft, maar puur en alleen om hun status... Liefhebbers kun je ze niet noemen, vind ik.
En het imago van de automerken (en ik doel dan vooral op merken zoals Lamborghini en Ferrari) wordt er idd helemaal door verziekt! Nee, ik vind het ook gewoon niet passen als je zo'n rapper zo ziet op en neer bewegen in de met veel passie en zorgvuldigheid met de hand gefabriceerde leren stoelen van een Ferrari of Lamborghini...

Don't let my username fool you...
  donderdag 10 juli 2003 @ 14:48:05 #30
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_11685660
Wat een gezeik allemaal.

Zo'n auto wordt gemaakt om te kopen en als je het geld hebt en je vind hem mooi dan koop je hem. Dat staat je vrij, of je nu de koningin zelf, of een rasechte kamper bent.

Imago is iets subjectiefs in deze. Als jij het verschil niet ziet tussen een auto van zo'n "rapper/sjonnie/wannabe", en een liefhebber, dan is er met jezelf iets niet in orde.

Trouwens, mtv en tmf kijken is meest besteed aan tieners. Op die doelgroep zijn de clips gemaakt. Go get a life.

Official ESF Kreviewer donderdag 10 juli 2003 @ 15:57:06 #31
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_11687388
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 14:48 schreef Tjabbo het volgende:
Wat een gezeik allemaal.

Zo'n auto wordt gemaakt om te kopen en als je het geld hebt en je vind hem mooi dan koop je hem. Dat staat je vrij, of je nu de koningin zelf, of een rasechte kamper bent.

Imago is iets subjectiefs in deze. Als jij het verschil niet ziet tussen een auto van zo'n "rapper/sjonnie/wannabe", en een liefhebber, dan is er met jezelf iets niet in orde.

Trouwens, mtv en tmf kijken is meest besteed aan tieners. Op die doelgroep zijn de clips gemaakt. Go get a life.

Gamma. .
  donderdag 10 juli 2003 @ 17:16:36 #32
40632 rubstar
rustig an dennis..
pi_11689239
de auto's die ik voorbij zie komen in bijv. MTV Cribs vind ik retecool.. ze zien er gewoon vet uit.. heeft volgens mij niks te maken met rapper zijn ofzo. want bij MTV Cribs zie je ook andere gasten met goeie wagens...

rappers/r&b gasten hebben gewoon teveel geld, en weten niet wat ze er mee moeten. dus ja.. dan maar ff auto's kopen...

pi_11689345
Rappers Bash topic
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  donderdag 10 juli 2003 @ 17:26:29 #34
16452 mhr-zip
Fien addict
pi_11689492
blijft er nog een optie over: een donkervoort
Iemand Fien soms gezien?
  donderdag 10 juli 2003 @ 17:31:12 #35
56951 Najra
---------------
pi_11689591
Nee vind ik niet. Het zijn altijd overdreven wagens, wagens die heel erg groot zijn (een of andere suv of pickup truck), een bekende naam hebben (beemer) of superoverdreven sportwagens zoals een Diablo of zo.

Een boerelul in een mooie wagen is nog steeds een boerelul.

This space is reserved for a very funny quote I stole to make me look half the dumbass I truly am.
pi_11689868
sjongwe beetje dom topic, voor/van de "was ik maar een echte neger wannabe"

omdat er plaatjes gevraagd worden, heb ik 2 opvallende gasten er uit gepikt

dit is trouwens lil bow wow en zijn ootoo's

dit is Verne Troyer, AKA Mini-me

(kijk ff naar de pedalen )

2825cc Single Turbo Beast
pi_11690090

*proest*

Zie ik nu Brabus velgen

Anyway, TS komt wel enigszins jaloers over. "Zij wel en jij niet". Maar ik zie zelf het probleem niet zo. Meer problemen heb ik met die puristen die lopen te miepen op je als je je Ferrari een keer niet gepoetst heb ofzo, of als er een half opgegeten Big Mac menu inligt.

Puristen

pi_11690253
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 17:43 schreef Ultimora het volgende:

dit is Verne Troyer, AKA Mini-me
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
(kijk ff naar de pedalen )

Verne is cool
pi_11690308
Het lijkt me wel degelijk een verschil of er een goed geklede miljionair in Monte Carlo in zo'n bak rijdt of een paar van die lagere levensvormen uit de Bronx met veel gouden tanden in hun lelijke bek
Maar da's een kwestie van smaak waarschijnlijk.
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  donderdag 10 juli 2003 @ 18:18:50 #40
42307 Darknezz
Mercedes 250D Powerrrrr
pi_11690366
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 13:12 schreef abraham het volgende:

[..]

Minder MTV etc kijken, meer en slimmer werken, zelf ook zo'n auto kopen

Laat ze lekker. Jaloers?

helemaal mee eens...
Kvind het wel cool als ik naar die clips kijk, op geen andere zender zie je zoveel chroom als mtv/tmf of the box
Mercedes 250D, automaat
pi_11691604
Dit soort auto's vind ik wel cool
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  donderdag 10 juli 2003 @ 21:28:11 #42
56951 Najra
---------------
pi_11693546
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 19:44 schreef Steve-O het volgende:
Dit soort auto's vind ik wel cool
[afbeelding]
Tuurlijk is het wel cool en erin rijden zal ook best gaaf zijn, maar erg smaakvol of een aerodynamisch of motorisch wonder???
This space is reserved for a very funny quote I stole to make me look half the dumbass I truly am.
  donderdag 10 juli 2003 @ 21:31:01 #43
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_11693584
Je kunt het ook zo zien: Zij hebben tenminste het geld om er een te kopen i.t.t. jou hoogstwaarschijnlijk.

Verder boeit het me vrij weinig eigenlijk, zo kun je ook zeggen dat neonazi's het imago voor kledingmerken als lonsdale verzieken.

Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  donderdag 10 juli 2003 @ 21:45:46 #44
56951 Najra
---------------
pi_11693925
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 21:31 schreef HAL9000S het volgende:
Je kunt het ook zo zien: Zij hebben tenminste het geld om er een te kopen i.t.t. jou hoogstwaarschijnlijk.

Verder boeit het me vrij weinig eigenlijk, zo kun je ook zeggen dat neonazi's het imago voor kledingmerken als lonsdale verzieken.

Ik kan me best een aardige wagen veroorloven. Maar dat is er maar één en zeker niet zo'n dure als wat hierboven allemaal getoond wordt. Maar moet ik dan afgunstig zijn met hoe die rappers hun geld besteden. Bakken met geld verdienen met iets waar ik iig weinig waardering voor kan opbrengen en het geld dan over de balk smijten aan relatief smakeloze patserige wagens, voornamelijk lelijke sletten, oerlelijke sieraden en heel veel dope.

donderdag 10 juli 2003 @ 21:49:58 #45
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_11694006
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 21:45 schreef Najra het volgende:

[..]

Ik kan me best een aardige wagen veroorloven. Maar dat is er maar één en zeker niet zo'n dure als wat hierboven allemaal getoond wordt. Maar moet ik dan afgunstig zijn met hoe die rappers hun geld besteden. Bakken met geld verdienen met iets waar ik iig weinig waardering voor kan opbrengen en het geld dan over de balk smijten aan relatief smakeloze patserige wagens, voornamelijk lelijke sletten, oerlelijke sieraden en heel veel dope.

Ten eerste denk ik niet dat die steenrijke rappers het enige kont zal interesseren of jij waardering voor hun werk hebt. Dat doen de miljoenen fans wel die hun cd kopen. Verder zie je dat soort dingen vaak in clips omdat ze hun imago een beetje hoog willen houden, ik ben het met je eens dat het triest is, maar zo verkopen zij waarschijnlijk meer cd's, en ik kan ze geen ongelijk geven dat ze profiteren van de schaapachtige massa.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_11694054
Ik heb altijd het idee dat die lui in die clip met materialistische zaken zoals auto`s en juwelen hun persoonlijke tekortkomingen proberen te compenseren. Heel goedkoop gevonden vind ik. Maar goed het topic gaat over auto`s.

Zo lang ze maar met hun poten van de oude VW kevers afblijven en ander leuk spul uit `70 en begin `80

pi_11694304
ik ben het wle met ts eens, hoewel het absoluut niet om jalouzie gaat (wil ik er uit zien als een neger ??) erger ik me vooral aan het steroetype wat je altijd ziet...

hoeveel clips zijn er nu al geweest waarin een donkere rapper met 12 kilo goed in een cabrio van een onbetaalbaar merk rondrijdt vergezeld van 3 of 4 eveneens donker getinte (en schaar geklede) vrouwen zittend op de rugleuning van de achterband.

Kom op, verzin eens iets origineels. Maar goed sinds al die rappers razend populair zijn in de vs zullen er best wel wat autofabrikanten meebetalen aan die clips waardoor het juist alleen maar gaat om die auto....

Bij Disneykand sluit alles, behalve de souvenirwinkels
pi_11697053
BMW vind et echt niet leuk dat die ouwe bmws door "pimps" (en dergelijke verzin zelf maar ) worden gebruikt

en al die r&b gasten in f360jes vind ik maar niets....... tbh

en toen.....
  zaterdag 12 juli 2003 @ 01:36:09 #49
22870 BadBoy
BadBoy 4life
pi_11721551
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 17:56 schreef Two_Tribes het volgende:
[afbeelding]

*proest*

Zie ik nu Brabus velgen

Anyway, TS komt wel enigszins jaloers over. "Zij wel en jij niet". Maar ik zie zelf het probleem niet zo. Meer problemen heb ik met die puristen die lopen te miepen op je als je je Ferrari een keer niet gepoetst heb ofzo, of als er een half opgegeten Big Mac menu inligt.

Puristen

Je ziet DUB velgen....
Why [b]cant[/b] my car be better [b]than[/b] yours.
pi_11723422
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 01:36 schreef BadBoy het volgende:

[..]

Je ziet DUB velgen....

nope hij zie Brabus Velgen overigens vrij veel gebruikt op allerlei auto's in de states..
2825cc Single Turbo Beast
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')