abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12066068
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 19:38 schreef mcintosh het volgende:

[..]

Respect verdien je door de echte criminelen aan te pakken, en niet door mensen te bekeuren die al ruim 20 jaar schade vrij rijden en echt nooit te hard rijden te pakken op 5 km te hard op een 80 weg ofzo....

Maar de junks mogen gewoon (bij de kerk in ehv) blijven staan, dat er toevallig daar 500 fietsen per jaar op een gebied van 50 bij 30 worden gestolen maakt dan niet uit... en wapens ach... doen we nix aan, maar oooh we als je je maar 1 sec buiten met een glas vertoond op een zomeravond dan zit er gelijk zo'n blauwe flikker in je nek....

Bah Bah Bah dat is wat ik van de politie denk..

en ooit gaat dat eens goed fout believe me...

" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_12066390
Sommigen worden agent, anderen niet, jij hebt daar blijkbaar voor gekozen, so be it, maar ga dan niet net doen of het allemaal zo lekker geregeld is bij justitie anders was er nl ook niet zoveel criminaliteit. En criminaliteit is NIET fietsen op de stoep FYI
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
pi_12066610
Ach jongens als de politie alle ruimte zou krijgen om alle grote criminelen te pakken zou dat zeker gebeuren, maar ja, er zijn zoveel regeltjes en voorschriften.....
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
pi_12066723
Dat zal best kloppen en voor de "goede agent" is dat super frustrerend, dat zijn dus de stad agenten en de overigen die wel willen. Helaas is het zo dat heel erg veel het wel fijn vinden om lekker risicoloos in de auto te bungelen en een beetje te flitsen en kinderen te pesten.
Ik ga jou niet beoordelen, dat je er voor vecht om wat respect te krijgen zegt al genoeg denk ik, maar helaas voor jou heb je nogal wat kut collega's die de mensen het beste bijblijven.
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
pi_12066827
quote:
Op maandag 28 juli 2003 14:03 schreef Sjonnjoop het volgende:
Dat zal best kloppen en voor de "goede agent" is dat super frustrerend, dat zijn dus de stad agenten en de overigen die wel willen. Helaas is het zo dat heel erg veel het wel fijn vinden om lekker risicoloos in de auto te bungelen en een beetje te flitsen en kinderen te pesten.
Ik ga jou niet beoordelen, dat je er voor vecht om wat respect te krijgen zegt al genoeg denk ik, maar helaas voor jou heb je nogal wat kut collega's die de mensen het beste bijblijven.
Klojoos vind je in alle lagen van de bevolking dus wat dat betreft....
En ach frustrerend is het niet echt, vind het gewoon leuk om erover te discusieren
  maandag 28 juli 2003 @ 14:08:26 #156
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_12066842
Hoe irronisch, men beschuldigen van generaliseren en in diezelfde post nog iedereen over 1 kam scheren.
En dan verwacht je nog dat je serieus genomen wordt?

Overigens vind ik het bijzonder krom om te beweren dat je respect zou verdienen met 'echte' criminelen te pakken en niet 'insert huilverhaal'.
Er zit dus blijkbaar wel een kern van waarheid in, aangezien men hun eigen gedrag goed probeert te praten door te zeggen dat iemand anders erger is. dat is toch een schuldbekentenis?

Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_12066984
quote:
Op maandag 28 juli 2003 14:08 schreef kingmob het volgende:
Hoe irronisch, men beschuldigen van generaliseren en in diezelfde post nog iedereen over 1 kam scheren.

Tja wie kaatst....

Overigens vind ik het bijzonder krom om te beweren dat je respect zou verdienen met 'echte' criminelen te pakken en niet 'insert huilverhaal'.
Er zit dus blijkbaar wel een kern van waarheid in, aangezien men hun eigen gedrag goed probeert te praten door te zeggen dat iemand anders erger is. dat is toch een schuldbekentenis?
vind je het erg als ik hier geen touw aan vast kan knopen....

maandag 28 juli 2003 @ 14:18:08 #158
45764 SirPeter
Kitty overdose.
pi_12067077
Precies, ik heb nog nooit gesnapt waarom mensen tegen de politie was/is.

Domme blatende meelopende koeien die anti-politie mensen.

Lief :)
  maandag 28 juli 2003 @ 14:20:59 #159
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_12067154
quote:
vind je het erg als ik hier geen touw aan vast kan knopen....
dat was dan weer gericht tegen die huilebalken die direct over hun '1km te hard verkeersboetes' beginnen te zeuren. Dat zijn dezelfde hersenlozen die dan voorstellen om de maximumsnelheid met 10 te verhogen, want dan gebeurt dat niet meer .
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_12067319
quote:
Op maandag 28 juli 2003 14:20 schreef kingmob het volgende:

[..]

dat was dan weer gericht tegen die huilebalken die direct over hun '1km te hard verkeersboetes' beginnen te zeuren. Dat zijn dezelfde hersenlozen die dan voorstellen om de maximumsnelheid met 10 te verhogen, want dan gebeurt dat niet meer .

Hoo, ik ben niet tegen verkeersboetes of whatever, maar als je wel dingen ziet als geweld/drugsgebruik/overlast/diefstal enzo (op grote schaal) en de politie knijpt doodleuk een oogje dicht (lees; ze doen geen fuck!) om wat voor redenen wekt dat bij veel burgers irritatie op...
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')