quote:Het was geen klagen maar feedback geven. En zo te zien heeft het veel mensen op ideeën gebracht. Hartstikke leuk!!
Op vrijdag 11 juli 2003 13:15 schreef Kleintje het volgende:
Klagen is altijd zo makkelijk, maar topics openen die je wel boeien is ook makkelijk hoor
Trouwens, over die andere naam, OOKGBAK vind ik ook een heel leuke!
quote:Maar waarom open je dan zelf die topics niet??? Dat snap ik dan niet. Feedback is oké, maar hou wel de manier in de gaten waarop je het doet...
Op vrijdag 11 juli 2003 13:17 schreef sombie het volgende:[..]
Het was geen klagen maar feedback geven. En zo te zien heeft het veel mensen op ideeën gebracht. Hartstikke leuk!!
Trouwens, over die andere naam, OOKGBAK vind ik ook een heel leuke!
quote:Ik had niet het idee dat die feedback op zo'n vreselijke manier werd gegeven, maar goed... Laten we het erop houden dat dit heel leuk is zo. Ik kan niet zeggen waarom anderen geen topics openen maar voor mij geldt in ieder geval dat ik me niet realiseerde dat ook al dit soort onderwerpen onder OUDER(S) zou kunnen vallen.
Op vrijdag 11 juli 2003 13:21 schreef Kleintje het volgende:[..]
Maar waarom open je dan zelf die topics niet??? Dat snap ik dan niet. Feedback is oké, maar hou wel de manier in de gaten waarop je het doet...
En misschien open ik nog wel eens een topic. Heb het ook wel eens gedaan, hoor. Maar ik vind het leuker om te reageren op andermans topics, aangezien ik zelf nog geen kinderen heb, maar het wel leuk vind om mee te praten.
quote:Maar als niemand een topic opent met dingen waar jij graag over wilt praten, ga je daar toch niet op zitten wachten? Dan open je dat gewoon zelf
Op vrijdag 11 juli 2003 15:41 schreef Angeles het volgende:
En misschien open ik nog wel eens een topic. Heb het ook wel eens gedaan, hoor. Maar ik vind het leuker om te reageren op andermans topics, aangezien ik zelf nog geen kinderen heb, maar het wel leuk vind om mee te praten.
quote:Dat wil ik net zeggen. Om die reden heb ik van de week het schoolgaan topic geopend.
Op vrijdag 11 juli 2003 17:55 schreef Rewimo het volgende:[..]
Maar als niemand een topic opent met dingen waar jij graag over wilt praten, ga je daar toch niet op zitten wachten? Dan open je dat gewoon zelf
Maakt niets uit of je al kinderen hebt of niet.
quote:Ik heb net ook al een topic geopend, misschien open ik er nog wel meer.
Op vrijdag 11 juli 2003 17:55 schreef Rewimo het volgende:Maar als niemand een topic opent met dingen waar jij graag over wilt praten, ga je daar toch niet op zitten wachten? Dan open je dat gewoon zelf
Maakt niets uit of je al kinderen hebt of niet.
quote:That's the spirit!
Op vrijdag 11 juli 2003 18:24 schreef Angeles het volgende:[..]
Ik heb net ook al een topic geopend, misschien open ik er nog wel meer.
quote:Deze blijft erg leuk! Voor de lol zou je er "Ouders, Opvoeding, Kinderen, Gezinssituatie, EN Begeleiding, Achterkleinkinderen, kleinkinderen." van kunnen maken
Op woensdag 9 juli 2003 23:50 schreef tong80 het volgende:
Ouders, Opvoeding, Kinderen, Gezinssituatie, Begeleiding, Achterkleinkinderen, kleinkinderen.OOKGBAK.
Spreek uit : ook gebak.
Dan staat er dus echt OOKGEBAK
quote:Maar dat lijkt me voor een nieuwe member erg onbegrijpelijk,
Op zaterdag 12 juli 2003 16:54 schreef Rewimo het volgende:[..]
Deze blijft erg leuk! Voor de lol zou je er "Ouders, Opvoeding, Kinderen, Gezinssituatie, EN Begeleiding, Achterkleinkinderen, kleinkinderen." van kunnen maken
quote:OOK? OGB?
Op zaterdag 12 juli 2003 16:55 schreef yvonne het volgende:[..]
Maar dat lijkt me voor een nieuwe member erg onbegrijpelijk,
emn wat zou de afkorting voor de index moeten zijn?
quote:Ik vind het dus echt een ongelooflijk suffe naam.
Op zaterdag 12 juli 2003 16:54 schreef Rewimo het volgende:
Naja, ik denk dat de naam van een subforum van ondergeschikt belang is. Het soort topics, de sfeer en een duidelijke omschrijving in de huisregels en index zeggen vele malen meer.
Laten we het Ouder(s) noemen!
quote:Pcies, niets mis mee.
Op zaterdag 12 juli 2003 17:30 schreef yvonne het volgende:
Wat is er eigenlijk mis met Ouders als forumnaam?
iedereen, ook nieuwe members weten meteen wat er bedoeld wordt.?
quote:Omdat het de lading niet (meer) dekt.
Op zaterdag 12 juli 2003 17:30 schreef yvonne het volgende:
Wat is er eigenlijk mis met Ouders als forumnaam?
iedereen, ook nieuwe members weten meteen wat er bedoeld wordt.?
quote:Die vind ik wel leuk.
Op zaterdag 12 juli 2003 17:29 schreef Grobbenkuiken het volgende:
Ik peins me suf, maar kom niet verder dan Alles Kids.
Afgekort dus FOK
quote:Leuk!
Op zaterdag 12 juli 2003 17:59 schreef Rewimo het volgende:
Familie, Ouders en Kinderen?Afgekort dus FOK
quote:Vind ik ook! Dat dekt lading wel, lijkt het.
Op zaterdag 12 juli 2003 19:06 schreef Moonah het volgende:[..]
Leuk!
En ik ben ook erg blij met dit forum, niet meer zoeken tussen de lifestyle topics, die overigens vaak ook leuk zijn!
quote:Die afkorting is helaas al in gebruik voor 1 van de crewfora
Op zaterdag 12 juli 2003 17:59 schreef Rewimo het volgende:
Familie, Ouders en Kinderen?Afgekort dus FOK
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |