quote:Ach en als ze niet zeurt is 't helmaal meegenomen
Op vrijdag 11 juli 2003 22:07 schreef GM het volgende:
Zullen we nog even verder generaliseren?Mannen willen een lekker wijf,
vrouwen willen een dikke portemonne (de rest halen ze wel bij een ander)
quote:*Mee eens is*
Op woensdag 9 juli 2003 20:45 schreef Aernout het volgende:
Ik heb de indruk dat vrouwen kwa uiterlijk van een man bijna allemaal ongeveer dezelfde smaak hebben. Dit in tegenstelling tot mannen.Voorbeeld:
De meeste vrouwen vallen op een man die groot is, donker haar haar heeft en redelijk gespierd.Bij mannen is de smaak veel gevarieerder: de een houdt van blond, de andere weer rood of donker. Volgens mij zijn er evenveel mannen die van lange vrouwen houden als van kleine. En ook wat betreft borsten is er veel verschil. Veel mannen vinden cup A het mooiste dat er is, voor anderen kan het niet groot genoeg zijn.
Mee eens of niet ?
Ikke hou voornamelijk alleen van de soort bovenstaande heren.
Mijn vriend van alles wat een mooi figuur heeft.
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 13:11 schreef SpikeAlike het volgende:[..]
Zoals Brian Molko...
Coole gast he !
quote:Sommige vrouwen nemen met iets minder al genoegen ?
Op donderdag 17 juli 2003 09:39 schreef Powder het volgende:
Als vrouwen allemaal op hetzelfde type man vallen... waarom zijn zoveel minder bedeelde kerels dan toch voorzien?
Want mooie mannen heb je nooit voor je alleen
quote:Ik denk dat dat wel ongeveer klopt... ik val in elk geval inderdaad op grote sterke mannen met donker haar...
Ik heb de indruk dat vrouwen kwa uiterlijk van een man bijna allemaal ongeveer dezelfde smaak hebben. Dit in tegenstelling tot mannen.
Alhoewel er wel weer verschil is tussen wat vrouwen van borsthaar en dergelijke vinden... sommigen vinden het walgelijk, ik vind het heerlijk!
quote:Precies... ik had een vent die precies aan bovenstaande normen voldeed... maar helaas mocht dat niet lang duren...
Op maandag 21 juli 2003 12:04 schreef Mukie het volgende:
Sommige vrouwen nemen met iets minder al genoegen ?
Sommige vrouwen hebben wel een ideaal, maar willen "een vent voor zichzelf" ?Want mooie mannen heb je nooit voor je alleen
quote:hmmmm interresant.
Ik heb de indruk dat vrouwen kwa uiterlijk van een man bijna allemaal ongeveer dezelfde smaak hebben. Dit in tegenstelling tot mannen.Voorbeeld:
De meeste vrouwen vallen op een man die groot is, donker haar haar heeft en redelijk gespierd.Bij mannen is de smaak veel gevarieerder: de een houdt van blond, de andere weer rood of donker. Volgens mij zijn er evenveel mannen die van lange vrouwen houden als van kleine. En ook wat betreft borsten is er veel verschil. Veel mannen vinden cup A het mooiste dat er is, voor anderen kan het niet groot genoeg zijn.
Mee eens of niet ?
Nou ik er over nadenk hoor je dat wel heel vaak jah dat prototype man. Maar aan de andere kant vinden/denken/zeggen veel vrouwen ook dat mannen alleen op slanke, rondborstige en blonde vrouwen vallen.
Dus jah ik weet niet wat er waar van is. Misschien is het ook wel een beetje zo dat je er meer over praat met mannen en daardoor iets inhoudelijker kijkt.
quote:Of, wat voor zowel mannen als vrouwen geld, je leert iemand kennen en dan is dat uiterlijk niet meer zo belangerijk......
Op maandag 21 juli 2003 12:04 schreef Mukie het volgende:[..]
Sommige vrouwen nemen met iets minder al genoegen ?
Sommige vrouwen hebben wel een ideaal, maar willen "een vent voor zichzelf" ?Want mooie mannen heb je nooit voor je alleen
Waar ik op val, groot en sterk, geen anabolentype dat is te...
Haarkleur boeit niet echt, oogkleur ook niet, gewoon een lekker lichaam, lekker koppie.
Bij dames ook gewoon een lekker lichaam, lekker koppie, niet te mager, liefst lang haar.
Maar dit is alleen zo als ik het echt zo neer moet zetten(of om voor even naar te kijken bij het langslopen), waar ik uiteindelijk op val is toch iemands uitstraling, dat moet goed zitten, zit dat niet goed dan kan hij/zij nog zo'n lekker lichaam hebben, maar ik vind het dan weinig interresant.
Dus uiteindelijk is het heel verschillend waar ik op val in de praktijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |