Voorbeeld:
De meeste vrouwen vallen op een man die groot is, donker haar haar heeft en redelijk gespierd.
Bij mannen is de smaak veel gevarieerder: de een houdt van blond, de andere weer rood of donker. Volgens mij zijn er evenveel mannen die van lange vrouwen houden als van kleine. En ook wat betreft borsten is er veel verschil. Veel mannen vinden cup A het mooiste dat er is, voor anderen kan het niet groot genoeg zijn.
Mee eens of niet ?
vrouwen houden van 1 man.
quote:Ik bedoel inderdaad in NL
Op woensdag 9 juli 2003 20:46 schreef Wuder het volgende:
Donker haar? WTF?In het zuiden is elke blonde man een god..
quote:Ik heb juist het gevoel dat het andersom is!
Op woensdag 9 juli 2003 20:45 schreef Aernout het volgende:
Ik heb de indruk dat vrouwen kwa uiterlijk van een man bijna allemaal ongeveer dezelfde smaak hebben. Dit in tegenstelling tot mannen.Voorbeeld:
De meeste vrouwen vallen op een man die groot is, donker haar haar heeft en redelijk gespierd.Bij mannen is de smaak veel gevarieerder: de een houdt van blond, de andere weer rood of donker. Volgens mij zijn er evenveel mannen die van lange vrouwen houden als van kleine. En ook wat betreft borsten is er veel verschil. Veel mannen vinden cup A het mooiste dat er is, voor anderen kan het niet groot genoeg zijn.
Mee eens of niet ?
quote:Hoi...
Op woensdag 9 juli 2003 20:52 schreef Burger_Queen het volgende:
Ik zal dan wel een uitzondering zijn.. Ik val op kleine, tengere mannen met make-up..
quote:Omdat je geen spatie hebt gebruikt.
Op woensdag 9 juli 2003 20:53 schreef GuitarMaistro het volgende:
Waarom doen mijn smiley's het niet?
Dit geldt ook voor mannen: sommigen is het droombeeld grote tieten en andere weer niet.
En persoonlijk denk ik dat niet veel mannen een kleine vrouw ècht als droombeeld zien. Anders zou je dat wel in de show-bizz zien denk ik. Kylie Minogue daar gelaten, maar het aantrekkelijke aan haar is ook niet haar lengte, denk ik
quote:Meestal vallen vrouwen op mannen die een bepaalde percentage langer zijn dan zichzelf en beide sexen vallen op een symetrisch (alles op de juiste hoogte, geen onnodige uitstekels, enz) en egaal (gladde huid, bijvoorbeeld) lichaam. Mannen moeten een V-Torso hebben en vrouwen een zandloper figuur (onder andere).
Op woensdag 9 juli 2003 20:55 schreef Tarantino het volgende:
Weet ik niet, wat je beschrijft is een droombeeld van een man. Maar veel vrouwen hoeven geen man met superveel spieren (atletisch) en andere vrouwen houden juist daar wel van.Dit geldt ook voor mannen: sommigen is het droombeeld grote tieten en andere weer niet.
En persoonlijk denk ik dat niet veel mannen een kleine vrouw ècht als droombeeld zien. Anders zou je dat wel in de show-bizz zien denk ik. Kylie Minogue daar gelaten, maar het aantrekkelijke aan haar is ook niet haar lengte, denk ik
[Dit bericht is gewijzigd door nuk3 op 09-07-2003 21:01]
quote:Haha, ik moet wat bekennen, ik lijk niks op je droomman!
Op woensdag 9 juli 2003 20:57 schreef Burger_Queen het volgende:[..]
Hi
quote:Ja precies! Maar dit is een droombeeld! Het is zelfs zo dat vrouwen macht/geld/status vaak veel aantrekkelijker vinden! Kijk maar naar: secretaresses versus bazen, Clinton, Prince, Reiziger.
Op woensdag 9 juli 2003 20:58 schreef nuk3 het volgende:[..]
Meestal vallen vrouwen op mannen die een bepaalde percentage langer zijn dan zichzelf en beide sexen vallen op een symetrisch en egaal lichaam. Mannen moeten een V-Torso hebben en vrouwen een zandloper figuur (onder andere).
quote:Dat klopt ook, vrouwen vallen over het algemeen op macht. Door macht maken de nakomelingen een grotere kans op overleving. Nu is het kiezen van de juiste chromosomen natuurlijk belangerijk, maar dit zijn nieuwe tijden en evolutie blijft niet slapen. Een sterk lichaam duidt op kracht (fysiek ten minste) en kracht is macht.
Op woensdag 9 juli 2003 21:02 schreef Tarantino het volgende:[..]
Ja precies! Maar dit is een droombeeld! Het zelfs zo dat vrouwen macht/geld/status vaak veel aantrekkelijker vinden! Kijk maar naar: secretaresses versus bazen, Clinton, Prince, Reizger.
quote:Juist door die nieuwe tijden is een sterk lichaam secundair! Vroeger moest het mannetje het vrouwtje/kindje beschermen tegen sabeltandtijgers! Nu geven vrouwen veel meer om een mooie toekomst met groot huis/tuin/auto.
Op woensdag 9 juli 2003 21:04 schreef nuk3 het volgende:[..]
Dat klopt ook, vrouwen vallen over het algemeen op macht. Door macht maken de nakomelingen een grotere kans op overleving. Nu is het kiezen van de juiste chromosomen natuurlijk belangerijk, maar dit zijn nieuwe tijden en evolutie blijft niet slapen. Een sterk lichaam duidt op kracht (fysiek ten minste) en kracht is macht.
quote:Haha, precies. Die Hugh Hefner is niet bepaald Arnold Schwarzenegger!
Op woensdag 9 juli 2003 21:08 schreef Tarantino het volgende:[..]
Juist door die nieuwe tijden is een sterk lichaam secundair! Vroeger moest het mannetje het vrouwtje/kindje beschermen tegen sabeltandtijgers! Nu geven vrouwen veel meer om een mooie toekomst met groot huis/tuin/auto.
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 20:58 schreef nuk3 het volgende:[..]
Haha, ik moet wat bekennen, ik lijk niks op je droomman!
Hehe hij is moeilijk te vinden.. Ik denk niet dattie op FOK ergens rondhangt hehe
quote:Moet je een keer een gay-bar proberen (de kans is natuurljik groot dat hij dan gay is, maar anders kom je hem denk ik niet zo gauw tegen).
Op woensdag 9 juli 2003 21:10 schreef Burger_Queen het volgende:[..]
![]()
Hehe hij is moeilijk te vinden.. Ik denk niet dattie op FOK ergens rondhangt hehe
quote:Of het circus, heeft ook vaak te grote schoenen aan.
Op woensdag 9 juli 2003 21:13 schreef nuk3 het volgende:[..]
Moet je een keer een gay-bar proberen (de kans is natuurljik groot dat hij dan gay is, maar anders kom je hem denk ik niet zo gauw tegen).
quote:Haha, of dat.
Op woensdag 9 juli 2003 21:17 schreef Tarantino het volgende:[..]
Of het circus, heeft ook vaak te grote schoenen aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |