quote:ik heb zelf een beetle, dus laat die prutsers van radar maar een langs komen, doe ik het wel even voor 5min tijd 2 lampjes vervangen
Op vrijdag 13 februari 2004 12:22 schreef sop het volgende:[..]
't schijnt dat met de huidige beetle het vervangen van het lampje van een koplamp echt zo moet (zoals op de linker foto), bumper eraf en 3 monteurs 2 uur bezig.
daar waren toch allang echte pics van?quote:Op maandag 19 juli 2004 14:29 schreef ThaFreak het volgende:
nieuwe ferrari 360
[afbeelding]
[afbeelding]
kijk effe naar de datumquote:Op zaterdag 11 september 2004 03:15 schreef blup het volgende:
[..]
daar waren toch allang echte pics van?
heb je die al in het echt gezien dan??? mên das verreweg de mooiste auto die ik ooit in het wild heb gezienquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 19:51 schreef Modus het volgende:
Die is zooooveel mooier dan de DB9. Die is veel te lang.
Ik vind de DB9 qua vormgeving een slaapwekkend voorspelbare mix tussen een Vanquish en DB7. En net als de Ferrari 612 heeft ie een veel te lange motorkap, volkomen uit verhouding imo.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 19:52 schreef Ultimora het volgende:
heb je die al in het echt gezien dan??? mên das verreweg de mooiste auto die ik ooit in het wild heb gezien![]()
![]()
er zal wel vel veranderd zijn, maar zo op het eerste oog zie je dat niet..quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |