quote:Google andere forums en een paar had ik al gekregen via mail. Heb nog wel meer foto,s liggen die ik niet op internet mag dumpen.
Op vrijdag 18 juli 2003 12:45 schreef Steve-O het volgende:
Damn vind je die foto's allemaal via google ofzo?Of heb je andere bronnen
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 12:47 schreef ook_gek het volgende:[..]
Google andere forums en een paar had ik al gekregen via mail. Heb nog wel meer foto,s liggen die ik niet op internet mag dumpen.
quote:Ferrari masarati en mercedes.
Op vrijdag 18 juli 2003 12:47 schreef Steve-O het volgende:[..]
top secret
welke modellen dan ...
En nieuwe 3 serie
Nog een interessant artikel dat Jaguar misschien een SUV gaat maken.
En de Landrover Discovery
quote:Ze doen het helaas niet
Op vrijdag 18 juli 2003 15:56 schreef Fristi het volgende:
Weer een impressie van de nieuwe Ferrari 456 GT
[afbeelding]En nieuwe 3 serie
[afbeelding]Nog een interessant artikel dat Jaguar misschien een SUV gaat maken.
[afbeelding]En de Landrover Discovery
[afbeelding]
Remote linking forbidden
50Megs does not support remote linking of images of file for free accounts Please upgrade your account ![]()
Ik ga morgen weer zoeken naar foto,s denk ik en anders maandag. We hebben zo beetje bijna alles gehad. Ik verwacht nog meer van de peugeot 107 mercedes M en de Hummer H3 te vinden
quote:Hij heeft ook een boek geschreven over z'n werk, dat wil ik nog steeds een keer hebben.....
Op vrijdag 18 juli 2003 12:30 schreef ook_gek het volgende:
Aan dit soort mensen hebben bij dit soort dingen te danken
[afbeelding]
Hans Lehmann, the motor industry's most famous spy photographer, was
the man who took the magazine's world exclusive pictures of the next VW Golf
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 19:57 schreef Fristi het volgende:[..]
Nice pics...Ik heb ook al gezocht naar die nieuwe Mercedes maar kon niks fatsoelijks vinden.
Hier nog wat plaaikes van de nieuwe VW lupo... Der valt nog niet veel van te maken maar toch.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en nog soort van fotosoep impressie
[afbeelding]
Als eerst nieuwe plaatjes van de M5.(hele mooie velgen trouwens)

De nieuwe Ford Mustang

En Maserati's antwoord op de S-klasse en 7-serie van de achterkant gezien.

Nieuwe Renault Clio 3. Erg voorspelbaar zeg.... (PS. Laden kan lang duren)
De Saab SUV........
Ik vermoed dat dit soeps zijn.

En nogmaals de nieuwe Merc SLK.

En ja dat is een camera ja....... ![]()

En ten slotte pics waar je niets aan hebt omdat er vrijwel niets te zien is, maar goed..toch wel leuk.
De nieuwe Jeep Grand Cherokee.
quote:Je bedoelt www.autoscoops.tk ?
Op vrijdag 25 juli 2003 18:53 schreef Fristi het volgende:
Ja weer een nieuwe lichting. De bronnen beginnen aardig op te drogen.
quote:[off-topic] Als ik autoscoops.tk als bron had bedoeld dan zou ik me daar toch al geregistreerd hebben.
Op vrijdag 25 juli 2003 19:17 schreef Tonny het volgende:[..]
Je bedoelt www.autoscoops.tk ?
Effe registreren en je kan de scoops bekijken
Ik haal daar inderdaad plaatjes vandaan en ik ben daar ook al een tijdje geregistreerd.[/off-topic]
quote:www.leerresizen.nl
Op vrijdag 25 juli 2003 18:53 schreef Fristi het volgende:
Ja weer een nieuwe lichting. De bronnen beginnen aardig op te drogen. Maar bij deze toch nog wat interessante plaatjes.Als eerst nieuwe plaatjes van de M5.(hele mooie velgen trouwens)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]De nieuwe Ford Mustang
[afbeelding]
[afbeelding]En Maserati's antwoord op de S-klasse en 7-serie van de achterkant gezien.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]Nieuwe Renault Clio 3. Erg voorspelbaar zeg.... (PS. Laden kan lang duren)
[afbeelding]De Saab SUV........
Ik vermoed dat dit soeps zijn.
[afbeelding]
[afbeelding]En nogmaals de nieuwe Merc SLK.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En ja dat is een camera ja.......
[afbeelding]En ten slotte pics waar je niets aan hebt omdat er vrijwel niets te zien is, maar goed..toch wel leuk.
De nieuwe Jeep Grand Cherokee.
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Als je op de foto's klikt zul je zien dat het nauwelijks de moeite is om de foto's kleiner te maken. Behalve de clio3
Op vrijdag 25 juli 2003 19:41 schreef jeucken het volgende:[..]
Maar reageer liever on-topic. Over wat je van de pics vindt en begin niet te zeuren over de manier van plaatsen.
Trouwens je link werkt niet. Zo leer ik het natuurlijk nooit. Als je me kan vertellen hoe ik online-pics kan verkleinen zal ik het direct doen.
[Dit bericht is gewijzigd door Fristi op 25-07-2003 20:01]
quote:Ik vind deze 5-deurs te onsportief ogen. Renault heeft wel een naam hoog te houden kijk nu maar de clio v6 en clio sport. Dat zal dan door de nieuwe 3-deurs ingevuld moeten worden. Ben benieuwd naar plaatjes van dat model.
Op vrijdag 25 juli 2003 20:39 schreef Tonny het volgende:
Die clio 3, àls die zo op de markt zal verschijnen (zal er waarschijnlijk niet ver naast zitten als ik de concept elypse bekijk) dan is dit de 5 deurs versie, in een klasse vergelijkbaar met die van de opel meriva. Niet echt een mpv, maar wel de mpv binnen de clio familie. De 3 deurs zal (uitgaande van de diversiteit in modellen binnen de megane familie) er sportiever uitzien.
Dus met andere woorden, vergelijk die 5 deurs clio hierboven niet met de 5 deurs versie van nu
quote:
After the big coupe CL 65 AMG which will be on sale for roughly 230.000 Euro starting in autumn 2003 Mercedes plans the next drumbeat. At the Geneva Salon in March 2004 the strongest Mercedes roadster of all times will be presented - the SL 65 AMG which we caught at a test drive. The V12 pushed by two turbochargers boasts 612 PS and has a maximum torque of quite unbelievable 1.001 Mn at only 2.000 revs.
(Helaas grote en langzame pics maar zeker het wachten waard)
Scoops van de nieuwe 6-serie cabrio

En impressie van de nieuwe M5-serie
Ik weet alleen niet onder welke catergorie ik dit moet laten vallen. Impressie? Scoop? Geintje?
Bentley Arnage Break of Station of Wagon...????
Als ik dat weet plaats ik ff een scoop (?) van de nieuwe Subaru Impreza hatchback!!!!!
quote:uploaden op een site als picserver.tk
Op vrijdag 1 augustus 2003 19:58 schreef Robinhoed het volgende:
Hoe doe je foto's op dit forum plaatsen?Als ik dat weet plaats ik ff een scoop (?) van de nieuwe Subaru Impreza hatchback!!!!!
en dan krijg je een url en die zet je weer tussen [img ] en [/img ] (zonder spaties)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |