abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 juli 2003 @ 13:35:27 #201
17510 _wie
Tweeterholic :-)
pi_12065952
hier kun je een indicatie krijgen, maar beter is het op het op een sportschool te laten meten, zij hebben als het goed is speciale aparatuur ervoor
pi_12066184
Ik laat weer ff wat van me horen. Ik zit nog steeds op 60 kilo rond, maar daar ben ik eigenlijk wel blij mee. Ik heb de laatste week namelijk niet zo heel erg goed gegeten; paar keer uit eten geweest, voor het eerst in maanden weer eens chips op etc. Ik was dus al lang blij dat ik niet was aangekomen...

Deze week gaan we er weer tegenaan...

pi_12067366
Ooooh ik vind het zo moeilijk om in de vakantie een normaal eetpatroon aan te houden! En ik eet al zoveel gezonder en ik snoep al zoveel minder dan vroeger en het lijkt niet te helpen!

Binnenkort toch maar eens een goede weegschaal kopen, ter motivatie ofzo, als ik ooit geld heb.

Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_12068910
quote:
Op maandag 28 juli 2003 14:30 schreef imago het volgende:
Ooooh ik vind het zo moeilijk om in de vakantie een normaal eetpatroon aan te houden! En ik eet al zoveel gezonder en ik snoep al zoveel minder dan vroeger en het lijkt niet te helpen!

Binnenkort toch maar eens een goede weegschaal kopen, ter motivatie ofzo, als ik ooit geld heb.

Met lijnen spaar je zoveel geld uit (ik iig wel) dat ik die weegschaal er al 100 keer uitheb ofzo

Ben trouwens nog steeds op mn streefgewicht, ook na de vakantie. Ik weet het niet zeker (is geen digitale) maar heb zelfs de indruk dat ik nog iets afgevallen ben...yesssssssssssss

pi_12068964
quote:
Op maandag 28 juli 2003 15:32 schreef Elanor het volgende:
Met lijnen spaar je zoveel geld uit (ik iig wel) dat ik die weegschaal er al 100 keer uitheb ofzo
Gezond koken met verse ingrediėnten kost anders een stuk meer daan een bakkie patat
pi_12069252
quote:
Op maandag 28 juli 2003 15:35 schreef imago het volgende:

[..]

Gezond koken met verse ingrediėnten kost anders een stuk meer daan een bakkie patat

Ja maar eet jij alleen een bakkie patat? Komt daar geen kroketje/milkshake e.d. bij? Ik denk dat je voor de prijs die je dan krijgt makkelijk rijst met lekkere geroerbakte groente oid kunt maken.

Sowieso scheelt, iig bij mij, het niet snoepen, minder drinken en minder (en helemaal geen vet) vlees bij mij ook stukken...maar dat kan persoonlijk zijn ik ken je oude eetpatroon niet

maandag 28 juli 2003 @ 22:56:24 #207
14790 EvilFaith
zie signature
pi_12079054
hmmz dat opmeten lukt niet echt omdat we geen goede meter hebben, alleen zo'n niet buigbare dus wordt lastig dan aangezien ik geen vierkante omtrek heb..
Verder blijf ik beetje rond die 62 hangen, ben ik eigenlijk best blij mee, naja liever wat eraf, maar ik merk gewoon dat ik weer een normaler eetpatroon heb en dat ik nu niet als ik 1x uiteten ga er meteen 2kilo bij heb.
Ik ga zaterdag op vakantie, ik ga proberen mijn buikje nog wat strakker te krijgen, en als het niet lukt tja..pech...
sorry ik koos deze nick toen ik 16 was.
  maandag 28 juli 2003 @ 23:00:22 #208
53504 Goodfellow
Fuck the World
pi_12079148
* Goodfellow is afgelopen woensdag weer naar de sportschool gegaan

schematje aan laten meten voor mijn wensen door een instructeur en nu 3 x per week gemiddeld 2 uur per keer in de school bezig zijn

het is wel even wennen weer , maar dat zit allemaal wel

Mocht ik door de drank bezwijken
Mocht ik naar de donder gaan
Laat dan op mijn grafsteen prijken:
Hij kon niet meer op z'n benen staan!
pi_12079880
quote:
Op maandag 28 juli 2003 22:56 schreef EvilFaith het volgende:
hmmz dat opmeten lukt niet echt omdat we geen goede meter hebben, alleen zo'n niet buigbare dus wordt lastig dan aangezien ik geen vierkante omtrek heb..
Tip: neem een touwtje, een stuk kadolint, of wat dan ook, meet daarmee je omtrek en leg het touwtje dan langs een lineaal ofzo
pi_12080204
Ik zet het even stil, ik ga namelijk een weekje op vakantie en wens dan NERGENS OP TE LETTEN
Daarna weer sporten en de patat- en pizzaconsumptie een beetje beperken, maar NU EVEN NIET
pi_12080587
quote:
Op maandag 28 juli 2003 23:40 schreef sheila_na_gig het volgende:
Ik zet het even stil, ik ga namelijk een weekje op vakantie en wens dan NERGENS OP TE LETTEN
Daarna weer sporten en de patat- en pizzaconsumptie een beetje beperken, maar NU EVEN NIET
Veel plezier!
  dinsdag 29 juli 2003 @ 10:16:54 #212
14790 EvilFaith
zie signature
pi_12085361
quote:
Op maandag 28 juli 2003 23:27 schreef imago het volgende:

[..]

Tip: neem een touwtje, een stuk kadolint, of wat dan ook, meet daarmee je omtrek en leg het touwtje dan langs een lineaal ofzo

oke datk daar zelf niet aan had gedacht...
thnx!
  dinsdag 29 juli 2003 @ 13:08:34 #213
56198 Kroeltroel
Kroelt heel wat weg ;)
pi_12089461
Hoera, hoera!!! Wie had dit ooit gedacht: Kroeltroel in 'Slank de Zomer in' Toch is het dan eindelijk zover!

Ben inmiddels 7,5 kilo afgevallen, in zo'n 8 weken dieeten. Heb een CD-rom van de Weight Watchers, en daarmee tel ik elke dag vrolijk mijn punten. Een methode die voor mij wel werkt; er is controle op wat ik elke dag eet. Zou ik 'richtlijnen' hebben, ga ik zondigen en werkt het alleen averechts (zo weet ik van mezelf).

Dat was het wel zo'n beetje, jullie zullen me hier wel vaker zien
Nog 9,5 kg te gaan!

Op naar de 73!!!!
  dinsdag 29 juli 2003 @ 14:28:49 #214
14790 EvilFaith
zie signature
pi_12091435
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 13:08 schreef Kroeltroel het volgende:
Hoera, hoera!!! Wie had dit ooit gedacht: Kroeltroel in 'Slank de Zomer in' Toch is het dan eindelijk zover!

Ben inmiddels 7,5 kilo afgevallen, in zo'n 8 weken dieeten. Heb een CD-rom van de Weight Watchers, en daarmee tel ik elke dag vrolijk mijn punten. Een methode die voor mij wel werkt; er is controle op wat ik elke dag eet. Zou ik 'richtlijnen' hebben, ga ik zondigen en werkt het alleen averechts (zo weet ik van mezelf).

Dat was het wel zo'n beetje, jullie zullen me hier wel vaker zien
Nog 9,5 kg te gaan!

woehoe! goed bezig! succes ermee!!
  dinsdag 29 juli 2003 @ 14:58:06 #215
56198 Kroeltroel
Kroelt heel wat weg ;)
pi_12092080
Een leuk idee: meten!

Toen ik begon heb ik alleen mijn bovenwijdte niet gemeten.
29/05/2003: .?. - 81 - 113
29/07/2003: 92 - 75 - 108

Ik heb alleen echt geen idee wat 'normaal' is; heeft iemand hier richtlijnen voor?

Op naar de 73!!!!
pi_12093763
Hoi
Mijn BMI is op dit moment 25,8.
Ik hoop dat ik nog net met jullie “slank de zomer uit“ kan gaan
Daarvoor moet ik eerst nog 2,5 kg afvallen
Hopelijk tot gauw!
  dinsdag 29 juli 2003 @ 16:13:49 #217
56198 Kroeltroel
Kroelt heel wat weg ;)
pi_12093919
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 16:08 schreef Petracev het volgende:
Hoi
Mijn BMI is op dit moment 25,8.
Ik hoop dat ik nog net met jullie “slank de zomer uit“ kan gaan
Daarvoor moet ik eerst nog 2,5 kg afvallen
Hopelijk tot gauw!
Het gaat je vast lukken
Sterker nog: het zal wel moeten, want straks is heel het dieet-topic leeg als zij ook allemaal hier zitten

Is er trouwens al iets bedacht voor als de zomer is afgelopen? "Slank de Zomer uit" vind ik eigenlijk wel een goeie

Op naar de 73!!!!
pi_12096142
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 16:13 schreef Kroeltroel het volgende:

[..]

Het gaat je vast lukken
Sterker nog: het zal wel moeten, want straks is heel het dieet-topic leeg als zij ook allemaal hier zitten

Is er trouwens al iets bedacht voor als de zomer is afgelopen? "Slank de Zomer uit" vind ik eigenlijk wel een goeie

Hmmm ja, maar dat heeft natuurlijk ook een beperkte houdbaarheidsdatum...als we nou slank 2004 in doen dan hebben we ff wat langer de tijd
pi_12096289
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 18:10 schreef Elanor het volgende:

[..]

Hmmm ja, maar dat heeft natuurlijk ook een beperkte houdbaarheidsdatum...als we nou slank 2004 in doen dan hebben we ff wat langer de tijd

Dan is de verleiding te groot
pi_12101054
Slank de herfst in
pi_12105301
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 16:13 schreef Kroeltroel het volgende:
Het gaat je vast lukken
Nou... hopelijk zit ik voor de volgende zomer in dit topic!
Ik had die vraag hier al eerder gesteld (jaja ... ik hoor hier niet te zitten maar lurk gewoon mee hoor ) ... het is wel een goeie slogan En dan in de winter weer gaan renamen naar "Slank de zomer in" ?
Of gewoon zo laten. Goede drijfveer voor de luitjes in het andere topic om slank de volgende zomer in te gaan (iig voor mij dan)
pi_12108591
'k zit nu op de 64, dus zelfs nog iets onder mijn streefgewicht, komt mooit uit want er komen veel feestjes e.d. aan

Krijg trouwens van iemand zodirect een ijsjesdieet opgestuurd, schijnt nog te werken ook, post het zo wel ff.

Weet iemand trowuens hoeveel kcal er in rose zitten? Ik weet dat het de ww 2 punten heeft, net als rode wijn dus zal ik het dan maar gewoon zo rekenen (mag rondf 1400 p/dag om op gewicht te blivjen).

[Dit bericht is gewijzigd door Elanor op 30-07-2003 11:04]

pi_12111838
Een ijsjesdieet klinkt goed!

Ik merk dat ik voor mezelf eigenlijk nog steeds geen hele goede methode gevonden heb om wat af te vallen. Ik zorg ervoor dat ik braaf rond de 1200 calorieėn per dag eet, maar het lijkt niets te helpen.

Natuurlijk zou ik dan eigenlijk gewoon meer moeten gaan sporten erbij, maar het verwondert me gewoon dat ik nu 2x zo weinig eet als vroeger, maar aan gewicht geen verschil merk. Iemand die daar een verklaring voor heeft? Dit is namelijk ook niet erg motiverend zo.

pi_12111948
Hallo!!!!!

Ja ja, ik is heel blij vandaag heb me net gewogen en het gaat nu echt stukker beter met lijnen, mijn motievatie is een STUK omhoog gegaan..

Ik wil alleen vanavond eens lekker gaan koken voor mijn vriend wat ik zelf ook mee kan eten IDEE'TJes????

pi_12112083
UPDATE

-1,56 kilo eraf

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')