abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 juli 2003 @ 10:13:50 #176
61782 Ondine
now you know
pi_12004529
Poeh, ik heb die oefeningen van Lurky ook maar eens geprobeerd... 3 dagen spierpijn... (Na een paar keer voel ik me gelukkig al wel wat 'soepeler')
Ik ben zelf overigens niet aan het lijnen (hoeft ook niet - 1.66 en 54 kilo, met een minibuikje dat er wel alleen af zal gaan als ik serieus ga fitnessen ofzo) maar lees dit topic graag vanwege de gezond-eten-tips... * Ondine is net op zichzelf gaan wonen... en de beweeg-tips dus.
Verder vind ik het gewoon wel leuk om te zien hoe iedereen goed bezig is, ga zo door!
this is what it feels like
  vrijdag 25 juli 2003 @ 11:34:35 #177
33465 Smurfer
Knuffelbaar
pi_12005947
Hallo allemaal! Ik ben volledig nieuw in dit topic en wil jullie graag wat voorleggen:

Ik wil graag wat slanker worden, of eigenlijk terug naar hoe slank ik 5 jaar geleden was toen ik 20 was.

Ik heb net dit topic en vele van de links zitten bekijken en ik heb een paar vragen:

Mijn BMI is nu 21 en ik wil graag naar een BMI van 18: van 52 kilo naar 45 kilo. Zoals ik het begrijp mag je nooit minder kcal nemen dan 1200 per dag. Maar als ik me daar aan houd dan doe ik over die 7 kilo 30 maanden. En dat duurt wel heel lang.

Is het niet zo dat ik, omdat ik klein ben, met minder callorien per dag toe kan, zodat ik het proces wat kan versnellen? Of moet ik dan dus gewoon meer gaan bewegen?

Jullie tips zijn zeer welkom.

NB. Mijn ontevredenheid zit hem niet zozeer in de kilo's als wel in mijn blubberigheid. Ik ben gewoon niet strak. Ik doe ook niet aan krachttraining ofzo want dat vind ik niet leuk om te doen. Nu lijkt het me onvermijdelijk dat ik dat wel moet doen, want als ik alleen maar gewicht verlies wordt de blubbergheid vast niet minder, of wel?

Some people are chicken, other people eat chicken
  vrijdag 25 juli 2003 @ 12:02:20 #178
61207 hazimoto
LAAT ME MET RUST MAN!
pi_12006612
Gewoon niet eten
Hoi mam ik ben op internet!
pi_12006790
quote:
Op vrijdag 25 juli 2003 11:34 schreef Smurfer het volgende:
NB. Mijn ontevredenheid zit hem niet zozeer in de kilo's als wel in mijn blubberigheid. Ik ben gewoon niet strak. Ik doe ook niet aan krachttraining ofzo want dat vind ik niet leuk om te doen. Nu lijkt het me onvermijdelijk dat ik dat wel moet doen, want als ik alleen maar gewicht verlies wordt de blubbergheid vast niet minder, of wel?
In dat geval zou ik kiezen voor gewoon achterlijk veel sporten. Krachttraining vind ik ook niet leuk, maar wat denk je van zwemmen, step aerobics, wielrennen, hardlopen, aerobics varianten zoals body pump e.d.?

Op je eetpatroon letten kan natuurlijk nooit kwaad, daar kun je ook al veel tips over lezen in dit topic.

Veel sporten leidt er overigens niet toe dat je veel afvalt, merk ik, sterker nog: vroeger toen ik erg mager was kwam ik zelfs aan als ik meer ging sporten. Omdat je spieren zwaarder worden. Nu val ik wel af, maar het gaat maar heel langzaam. Maar het gaat mij er ook niet om dat ik blij word als ik op de weegschaal kijk, het gaat mij er om dat ik blij ben met wat ik in de spiegel zie, en ik merk wel echt duidelijk dat de blubberigheid al een stuk minder is

45 kilo is trouwens echt erg weinig, tenzij je echt abnormaal klein bent. Hou het wel gezond!

pi_12007082
quote:
Mijn BMI is nu 21 en ik wil graag naar een BMI van 18: van 52 kilo naar 45 kilo. Zoals ik het begrijp mag je nooit minder kcal nemen dan 1200 per dag.
Inderdaad mag je niet minder dan 1200 kcal per dag. Je ingewanden en organen moeten namelijk wel normaal kunnen blijven werken. Een BMI onder de 18,5 is bovendien niet gezond. Een gewicht onder de 50 kilo ook niet, of je moet echt maar 3 turven hoog zijn

Als je blubberd kan je beter gaan sporten: dan val je ook af en zonder te dieeten. Of je gaat gymmen en doet bvb die oefeningen van mij

quote:
Op vrijdag 25 juli 2003 10:13 schreef Ondine het volgende:
Poeh, ik heb die oefeningen van Lurky ook maar eens geprobeerd... 3 dagen spierpijn... (Na een paar keer voel ik me gelukkig al wel wat 'soepeler')
Ik ben zelf overigens niet aan het lijnen (hoeft ook niet - 1.66 en 54 kilo, met een minibuikje dat er wel alleen af zal gaan als ik serieus ga fitnessen ofzo) maar lees dit topic graag vanwege de gezond-eten-tips... * Ondine is net op zichzelf gaan wonen... en de beweeg-tips dus.
Verder vind ik het gewoon wel leuk om te zien hoe iedereen goed bezig is, ga zo door!
Dat klinkt allemaal heel positief! Bedankt voor de steun, de complimentjes en ga zelf ook zo voort! Je lijkt me zelf op jouw beurt een voorbeeld van verstandig letten op gewicht en figuur.
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 17:01 schreef EvilFaith het volgende:
Gebruiken mensen hier trouwens ook nog onnatuurlijke middeltjes om af te vallen? Bepaalde pillen etc.?
Daar is het merendeel hier geen voorstander van. Je mag en kan dergelijke middeltjes en pillen namelijk niet lang gebruiken. Zodra je er mee stopt kom je weer aan. Je hebt namelijk niks veranderd hooguit je stofwisseling tijdenlijk veranderd en vaak zelfs van slag gebracht.Het is beter op je voeding en beweging te letten en je leefpatroon dusdanig te veranderen dat een natuurlijke levenslange controle over je gewicht en vorm mogenlijk wordt en blijft.
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 09:20 schreef dJ-Zcore het volgende: alleen nu ik ziek ben, krijg ik niks door m'n keel.
quote:
Op vrijdag 25 juli 2003 09:59 schreef miss_cee het volgende:
Ik ben ook ziek, lichte buikgriep.
Ik ook. Dhiaree, buikpijn, wattenhoofd, keelpijn, surealistisch gevoel en algehele slapte. Een bejaarde met een rolator haalt me nog in zo snel weet ik mij te bewegen. Ik kruip dan ook weer op mn fiets en ga op de tuin onder de wol. Lekker doezelen, pulpboekies lezen en extra veel water drinken, bouillon en vruchtensap. Voorkomen dat ik uitdroog en aldus op een ongezonde manier gewicht verlies.

Beterschap aan de zieken en voor de gene die op gezonde wijze afslanken: heel veel succes!

vrijdag 25 juli 2003 @ 12:27:57 #181
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_12007331
quote:

Mijn BMI is nu 21 en ik wil graag naar een BMI van 18: van 52 kilo naar 45 kilo.

Waarom wil je eigenlijk zo ontzettend licht wegen?? Een vriendin van mij is ongelukkig, omdat ze zo licht weegt en ze ziet er echt dun uit. Kan me niet voorstellen dat je dat zou willen....
Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
  vrijdag 25 juli 2003 @ 12:44:46 #182
33465 Smurfer
Knuffelbaar
pi_12007757
quote:
Op vrijdag 25 juli 2003 12:27 schreef dJ-Zcore het volgende:

[..]

Waarom wil je eigenlijk zo ontzettend licht wegen?? Een vriendin van mij is ongelukkig, omdat ze zo licht weegt en ze ziet er echt dun uit. Kan me niet voorstellen dat je dat zou willen....

Ik ben maar 1.58. Dan is dat niet zo'n vreemd gewicht toch? Toen ik dat vijf jaar geleden woog zag ik er ook echt niet idioot dun uit ofzo.
  vrijdag 25 juli 2003 @ 12:57:08 #183
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_12008061
quote:
Op vrijdag 25 juli 2003 12:44 schreef Smurfer het volgende:

[..]

Ik ben maar 1.58. Dan is dat niet zo'n vreemd gewicht toch? Toen ik dat vijf jaar geleden woog zag ik er ook echt niet idioot dun uit ofzo.

Owh. Met die lengte vind ik het niet idioot dun, want die vriendin van me is 1.68 ofzo, misschien nog iets langer, dus dan ziet het er wel anders uit.
pi_12026847
Ik voel me vandaag gelukkig weer iets beter, ben ook afgevallen 2 kilo.
Woog vanmorgen 62. Tgaat nu echt snel..misschien helpt het ook dat ik gestopt ben met de pil. Ik hield heel veel vocht vast.
Zou het kunnen dat ik daardoor diarree gekregen heb, omdat al dat vochtoverschot uit mn lichaam wil?
Want weet niet of het echt buikgriep was want ik hoefde niet over te geven.
Nog 9 daagjes en dan naar Spanje! Nog effe doorlijnen tot de 59 kilo.
Maar mn bikini staat nu ook al redelijk.

Mn maten zijn nu: 92-71-96
en ik ben 1.68
Vooral bij mn buik en heupen ben ik afgevallen. 7 cm zelfs

Wat zijn jullie maten eigenlijk?

zaterdag 26 juli 2003 @ 10:15:35 #185
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_12027232
quote:
Op zaterdag 26 juli 2003 09:12 schreef miss_cee het volgende:

Maar mn bikini staat nu ook al redelijk.

foto's, foto's, foto's!!!
  zaterdag 26 juli 2003 @ 10:30:15 #186
32966 Flying_Vee
Toyota Corolla G6R _O_
pi_12027376
quote:
Op zaterdag 26 juli 2003 10:15 schreef dJ-Zcore het volgende:

[..]

foto's, foto's, foto's!!!

"Censuur is de dood van de democratie"
  zaterdag 26 juli 2003 @ 10:35:50 #187
1762 YPPY
Yppiaans
pi_12027426
De korte broeken draag ik nog wel thuis Lurky. Maar op mijn werk kan het vooral niet. Ik durf best in een korte broek buiten te lopen, maar ze zitten nu echt als een vuilniszak. Best leuk eigenlijk maar geen gezicht. Met het rokje dat nu wel weer past ( ) gaat ik ook gewoon boodschappen doen. Maar dat ding past tenminste.

Heel verstandig dat je nu op je gezondheid gaat letten Ondine. Op jezelf gaan wonen is echt een moment waarop veel mensen aankomen. Dat lees je hier ook best vaak. Dan moet je je eetgewoontes zelf gaan vaststellen en ben je niet meer afhankelijk van je ouders. Succes!

Je moet echt 1200 kcal per dag eten Smurfer. Dat is het minimum. Meer sporten is dan inderdaad wel een goede optie. Het sporten hoeft niet meteen extreem, maar eens per week zwemmen en een keertje fietsen en dan de oefeningen van Lurky doen al veel. Je wordt dan wel wat zwaarder, omdat je spieren zwaarder zijn dan vet, maar je raakt wel vet kwijt. Meer sporten is gezonder dan minder eten.

Wat een zieken allemaal hier! Mijn vriendje was ook al ziek thuis, ik heb er nog geen last van gehad gelukkig. Lijkt me niet leuk om met die lekkere weer ziek thuis te zitten.

De openingspost is weer bijgewerkt.

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zaterdag 26 juli 2003 @ 11:25:07 #188
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_12028044
Hmz. M'n BMI is nu 25.1 Maar ik heb vanavond een hardcore feest, dus ik denk dat ik na dit weekend wel in dit topic erbij kan
Afvallen is echt leuk en ik merk bij het eten nu dat ik ook veel sneller volzit.
  zaterdag 26 juli 2003 @ 11:50:02 #189
14790 EvilFaith
zie signature
pi_12028283
quote:
Op zaterdag 26 juli 2003 11:25 schreef dJ-Zcore het volgende:
Afvallen is echt leuk en ik merk bij het eten nu dat ik ook veel sneller volzit.
als het goed gaat is afvallen zeker leuk en dan blijf je ook gemotiveerd, tenminste ik dan..

Veel plezier op je feest!

sorry ik koos deze nick toen ik 16 was.
  zaterdag 26 juli 2003 @ 11:59:41 #190
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_12028362
quote:
Op zaterdag 26 juli 2003 11:50 schreef EvilFaith het volgende:

[..]

als het goed gaat is afvallen zeker leuk en dan blijf je ook gemotiveerd, tenminste ik dan..

Veel plezier op je feest!

Dank je wel
  zaterdag 26 juli 2003 @ 14:17:24 #191
1762 YPPY
Yppiaans
pi_12030075
Kroeltroel: je staat er hier bij. Succes met de laatste loodjes.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_12030295
quote:
Op zaterdag 26 juli 2003 09:12 schreef miss_cee het volgende:
Mn maten zijn nu: 92-71-96
en ik ben 1.68
Vooral bij mn buik en heupen ben ik afgevallen. 7 cm zelfs

Wat zijn jullie maten eigenlijk?

Ik ben overal afgevallen. Mijn maten zijn nu 100-75-99 Het eerst genoemde is de bovenwijdte, 2e de taille en 3e de heupen.

Ik herinner me dat ik vorig jaar iets van 125-98-124 was ofzo. Misschien meer zelfs en dat ik dacht: "tjee, nog even en je haalt het niet meer in 1 x met je meetlint". Dat er nog maar een klein eindje over was van de rolcentimeter. Erg was dat. Dat was ook een rede om af te gaan vallen. En dat ik was gaan meten heb ik helemaal te danken aan de Fokdieetclub. Anders was ik nu misschien al maat 46 geworden. Dank dank dank Fokdieetclubgenoten voor de steun!

Dus mensen: afvallen zonder middeltjes kan echt. Minder (calorierijk)eten, minder alcohol, minder internetten, meer bewegen.

pi_12031105
quote:
Op zaterdag 26 juli 2003 14:33 schreef Lurky het volgende:minder alcohol
  zaterdag 26 juli 2003 @ 17:14:48 #194
14790 EvilFaith
zie signature
pi_12032823
dat meten heb ik eigenlijk nog nooit gedaan, zal het ook maar keertje doen! Waar kan je beste meten??
pi_12036500
quote:
Op zaterdag 26 juli 2003 17:14 schreef EvilFaith het volgende:
dat meten heb ik eigenlijk nog nooit gedaan, zal het ook maar keertje doen! Waar kan je beste meten??
Je borstomvang: breedste omtrek van je borsten
taille: smalste omtrek van je buik
Heup: breedste omtrek van je kont

Ik ben trouwens bang dat ik weer aan ga komen als ik normaal eet.
Ik ben nu niet meer ziek maar heb toch maar heel weinig gegeten vandaag.
5 beschuiten met kaas
1 banaan
1 glas yogho
4 handjes japanse mix
1 bordje gemengde salade van komkommer, tomaat en mais met dressing.

zaterdag 26 juli 2003 @ 23:13:06 #196
14790 EvilFaith
zie signature
pi_12038835
quote:
Op zaterdag 26 juli 2003 21:04 schreef miss_cee het volgende:

[..]

Je borstomvang: breedste omtrek van je borsten
taille: smalste omtrek van je buik
Heup: breedste omtrek van je kont

Ik ben trouwens bang dat ik weer aan ga komen als ik normaal eet.
Ik ben nu niet meer ziek maar heb toch maar heel weinig gegeten vandaag.
5 beschuiten met kaas
1 banaan
1 glas yogho
4 handjes japanse mix
1 bordje gemengde salade van komkommer, tomaat en mais met dressing.

thnx!

En over dat eten, ik eet op een normale dag echt minder!
Gister bijv:
bakje muesli
1 boterham
gewoon avondeten

vandaag
bakje muesli
3boterhammen
bordje spaghetti

en wel veel drinken daarbij...

Maargoed ligt maar net aant eetpatroon en tis idd vaak dat als je door ziek zijn veel afvalt dat dat er heeel snel weer aankomt, maar misschien als je t langzaam weer opbouwt dat het dan meevalt? Succes en beterschap nog

pi_12042575
HMMM ik ben alweer een halve kilo bijgekomen doordat ik niet meer ziek was.
En dat in 1 dag. Ik heb ook nog niet veel gegeten zoals jullie zagen.
Maar ja, nu dus 62,5..valt nog mee.
Ik probeer vandaag gewoon weer opnieuw.
Vanmorgen twee boterhammen met slankie

Voor de rest neem ik nog een broodje mee met rookvlees want ik ga vandaag naar Eindhoven toe. Dus denk dat ik wel iets meer beweging zal krijgen dan de laatste 3 daagjes. Dus meer energie nodig he.
En savonds gaan we ergens uiteten of zo en neem ik gewoon iets dat ik lekker vind maar dan laat ik gewoon de helft staan.

Tot straks!!!!!!

Ps. Is het opmeten nog gelukt?

zondag 27 juli 2003 @ 23:17:23 #198
47910 Killa_Bee
life bites...BITE BACK
pi_12056069
quote:
Hallo allemaal! Ik ben volledig nieuw in dit topic en wil jullie graag wat voorleggen:

Ik wil graag wat slanker worden, of eigenlijk terug naar hoe slank ik 5 jaar geleden was toen ik 20 was.

Ik heb net dit topic en vele van de links zitten bekijken en ik heb een paar vragen:

Mijn BMI is nu 21 en ik wil graag naar een BMI van 18: van 52 kilo naar 45 kilo. Zoals ik het begrijp mag je nooit minder kcal nemen dan 1200 per dag. Maar als ik me daar aan houd dan doe ik over die 7 kilo 30 maanden. En dat duurt wel heel lang.

Is het niet zo dat ik, omdat ik klein ben, met minder callorien per dag toe kan, zodat ik het proces wat kan versnellen? Of moet ik dan dus gewoon meer gaan bewegen?

Jullie tips zijn zeer welkom.

hey,

ten eerste vind ik dat bmi goed als algeme richtlijn, maar veel belangrijker is toch het vetpercentage...
je kan namelijk erg gespierd zijn, met een te laag vetpercentage (en dus ongezond) en toch een normaal (of als je erg gespierd bent een te hoog) bmi hebben.
Verder moet je niet vies zijn van spieren, het verschil tussen een dunne en een slanke vrouw (met model) zijn spieren...iedereen heeft liever gespierde, slanke benen ipv uitgemergelde sprietjes, of mooie brede schouders (niet te natuurlijk) waardoor je een taille hebt, en een gespierde bips natuurlijk kijk gewoon op de foto, en zorg dat je vet% ('blubberigheid') onder de 20 (of zo) is, en concentreer je daar op ipv dat bmi...
ik zou gewoon gaan lopen, verbruik je het meeste calorieën mee in korste tijd, en ipv je caloriën te tellen, let je erop dat je een kleinere hoev vet, grote hoev trage suikers (koolhydraten) en alle aminozuren (gevarieerd eiwit) binnen hebt, dan zou dat toch moeten gaan he

laat ook es wete wat je vet% is, en mss een foto ook e

Veel succes

biggest revolution since the microchip
pi_12060384
De mijne was vorige maand 28%, dus best hoog. Maar ik ben een vrouw he

En ik heb gister Mc donalds gegeten! snik snik...
Maar de week is weer begonnen dus ik ga nu weer nog 7 daagjes lijnen. En dan vertrekken we naar Spanje.

maandag 28 juli 2003 @ 09:22:46 #200
33465 Smurfer
Knuffelbaar
pi_12061033
quote:
Op zondag 27 juli 2003 23:17 schreef Killa_Bee het volgende:

[..]

hey,

ten eerste vind ik dat bmi goed als algeme richtlijn, maar veel belangrijker is toch het vetpercentage...
je kan namelijk erg gespierd zijn, met een te laag vetpercentage (en dus ongezond) en toch een normaal (of als je erg gespierd bent een te hoog) bmi hebben.
Verder moet je niet vies zijn van spieren, het verschil tussen een dunne en een slanke vrouw (met model) zijn spieren...iedereen heeft liever gespierde, slanke benen ipv uitgemergelde sprietjes, of mooie brede schouders (niet te natuurlijk) waardoor je een taille hebt, en een gespierde bips natuurlijk kijk gewoon op de foto, en zorg dat je vet% ('blubberigheid') onder de 20 (of zo) is, en concentreer je daar op ipv dat bmi...
ik zou gewoon gaan lopen, verbruik je het meeste calorieën mee in korste tijd, en ipv je caloriën te tellen, let je erop dat je een kleinere hoev vet, grote hoev trage suikers (koolhydraten) en alle aminozuren (gevarieerd eiwit) binnen hebt, dan zou dat toch moeten gaan he

laat ook es wete wat je vet% is, en mss een foto ook e

Veel succes

Hardlopen is voor mij helaas geen optie omdat ik nogal rottige knietjes heb, maar zwemmen en fietsen doe ik wel graag. Verder heb ik gister voor het eerst de oefeningen an Lurky geprobeerd, maar dat viel nog niet mee hoor!

Hoe kan ik meten wat mijn vetpercentage is?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')