Ben als sinds vaderdag gestopt met snoepen en ben geleidelijk aan de onsjes eraf aan het schrapen op die manier, m'n buikje begint langzaam maar zeker te verdwijnen.
Trouwens dames... en klein buikje is zeker niet mis
Laat je niet verleiden door de hedendaagse barbiecultuur.
Jaartje terug was ik ook zo iemand die alleen maar op slank viel. Maar doordat ik in het begin van dit jaar een vriendin kreeg (nu weer ex ) met een redelijk buikje ben ik geheel van mening veranderd
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 20:27 schreef heaven7 het volgende:En nu weer o ff n fsrtopic
Doe je speciale oefeningen voor je buik, Refragmental? En zo ja: werken die?
quote:Hahahaja geweldig, het is 1 van mijn favoriete bezigheden
Op woensdag 16 juli 2003 08:51 schreef YPPY het volgende:
Gewoon even kijken naar mensen met 20 kilo meer dan jij Sneeuwwitje79. Dat werkt zelfs bij mij nog.Je voelt je dan ineens superslank.
quote:Het wordt steeds makkelijker, hoe slanker je wordt. Dat is wel een bijkomend voordeel.
Op woensdag 16 juli 2003 08:52 schreef sheila_na_gig het volgende:[..]
Hahahaja geweldig, het is 1 van mijn favoriete bezigheden
quote:Je staat nog in de openingspost!
Op woensdag 16 juli 2003 08:53 schreef U-lerZzZ het volgende:[..]
Pssssst!!!!
.
quote:Zeker te koop bij iedere drogist en supermarkt?? Als dat spul echt zo goed werkt, ga ik dat onmiddelijk aanschaffen.
Op dinsdag 15 juli 2003 19:03 schreef YPPY het volgende:Dat is een maaltijd vervanger. Die eet je dus in plaats van je gewone eten.
quote:Het zijn echt geen wondermiddelen hoor. In een Duitse documentaire over afvallen zeiden ze dat van dit soort producten alleen je beurs dunner wordt. Je zal er best wel van afvallen (je eet immers veel minder calorieen) maar zodra je ermee stopt (weer normaal gaat eten) komt het oude gewicht er gewoon weer bij (je eet immers op de manier zoals je vroeger ook te dik bent geworden. Het beste kun je dus afvallen door je bewegings- en voedingspatroon duurzaam te veranderen.
Op woensdag 16 juli 2003 10:18 schreef dJ-Zcore het volgende:[..]
Zeker te koop bij iedere drogist en supermarkt?? Als dat spul echt zo goed werkt, ga ik dat onmiddelijk aanschaffen.
quote:Dat is zo. Het afvallen met dat spul is niet zo moeilijk. Zeker niet als je het maar een tijdje gebruikt. Het op gewicht blijven is wel ontzettend moeilijk. Je valt dan snel weer terug in je oude, slechte eetpatroon. Dat is het jojo effect.
Op woensdag 16 juli 2003 10:24 schreef MNeMoNiCS het volgende:[..]
Het zijn echt geen wondermiddelen hoor. In een Duitse documentaire over afvallen zeiden ze dat van dit soort producten alleen je beurs dunner wordt. Je zal er best wel van afvallen (je eet immers veel minder calorieen) maar zodra je ermee stopt (weer normaal gaat eten) komt het oude gewicht er gewoon weer bij (je eet immers op de manier zoals je vroeger ook te dik bent geworden. Het beste kun je dus afvallen door je bewegings- en voedingspatroon duurzaam te veranderen.
quote:We zijn het gewoon niet met elkaar eens maar dan hoef je me nog geen lomp figuur te vinden en zo opgefokt te reageren....(maargoed dat zal wel een bijwerking zijn!!!
Op dinsdag 15 juli 2003 20:27 schreef heaven7 het volgende:[..]
Als jij in je heftige-reactie-bui nou even goed gaat lezen wat ik heb gezegd in dat topic dan zie je dat ik het niemand aanraad en het is niet gezond maar is roken wel gezond? En is alcohol wel gezond? En ja, ik vind je een lomp figuur als je eraan begint (voor je eraan begint behoor je namelijk al te weten dat het niet gezond is) en dan vervolgens begint te mekkeren dat het maar verboden moet worden omdat jij er last van hebt.
Niet iedereen reageert er zo op als jij, en voor sommigen biedt dit de uitkomst. Oa voor mij. Als je de "gevaren" kent en weet wat je gebruikt en er verantwoord mee omgaat dan is er weinig mismee.
En nu weer ontopic
Dan gaan we hier verder praten over bikini's en kleren die te groot zijn, verse meloen, flesjes water en zwemmen.
Ze hadden leuke bikini's trouwens bij de Livera. Ik heb al helemaal lopen fantaseren welke ik volgend jaar ga kopen.
Vandaag weer gezond gegeten tot nu toe:
Ontbijt: 2 knackebrot volkoren met slankie
2 knackebrot volkoren met runderrookvlees
1 glas multivitaminesap
1 nectarine
Wateeeeer
Lunch: 2 knackebrot volkoren met slankie
2 knackebrit volkoren met runderrookvlees
1 kiwi
1 bakje fruityoghurt
Wateeer
Diner: 1 bord lasagna
1 appel
[Dit bericht is gewijzigd door miss_cee op 16-07-2003 21:46]
quote:Ik doe niks speciaals.
Gewoon even kijken naar mensen met 20 kilo meer dan jij Sneeuwwitje79. Dat werkt zelfs bij mij nog.Je voelt je dan ineens superslank.
Doe je speciale oefeningen voor je buik, Refragmental? En zo ja: werken die?
Ik doe gewoon wat ik altijd deed.
Alleen snoep ik nu helemaal niet meer.
Geen chocolade, geen ijs, geen snoep.
Wel zo nu en dan een gebakje. 1 keer in de 2 weken.
Ben nu ook druk bezig met het afvallen. Ben 1.62 en woog een week of 3 geleden +/- 64 kg, ben sindsdien op mijn voeding gaan letten en weer begonnen met sporten. Heb hardgelopen en geskate een paar keer in de week. Momenteel fitniss ik 3-5 keer in de week en mijn gewicht is gedaald naar bijna 61 kg. (heb ook maar meteen een digi weegschaal gekocht) Wil eigenlijk weer terug naar de 58 kg (wat ik altijd zo'n beetje woog) en als het mogelijk is zelfs naar de 55 wat eigenlijk al heel lang mijn streefgewicht is, maar nooit gehaald heb.
quote:Meloen!
Op woensdag 16 juli 2003 12:38 schreef YPPY het volgende:
Dan gaan we hier verder praten over bikini's en kleren die te groot zijn, verse meloen, flesjes water en zwemmen.
quote:ja, je had gelijk, er lag iemand naast mij met een buik van minsten 30 kg, dus die van mij viel dan nog wel mee... eigenlijk viel 't me 100% mee, er waren natuurlijk wel meiden met een strakkere en plattere buik, maar heb er ook genoeg gezien die dat niet hadden
Strax met mijn collega's verplicht lunchen bij de Mac... ik neem wel een salade...
Ik weet alleen niet echt naar wat voor doel ik moet streven, want ik heb nooit een ideaal gewicht gehad en voor mannen is dat 80 kilo ofzo?? Ik ben btw 1.93m
Ontbijt:
4 knackebrot
1 plak rookworst
1 plak kipfilet
1 glas multivitaminesap
Lunch:
4 knackebrot
2 plakjes slankie
1 appel
1 banaan
Tussedoor: 1 stukje komkommer, water
Avondeten:
3 aardappelen
2 scheppen worteltjes
1 karbonade
jus
1 lepel appelmoes
1 bakje vruchtenyoghurt
quote:Maar als ik dat invul bij overgewicht.nl samen met de rest wat ik gegeten heb, kan ik volgens hun zelfs nog normaal avondeten zonder over m'n maximum aan vet en calorieën te komen!
Op donderdag 17 juli 2003 18:23 schreef imago het volgende:
Ik heb vandaag drie gevulde koeken gegeten
Eindelijk mag ik ook in jullie topic meespelen. Ik ben eruit gekicked bij de FokDieetclub omdat mijn BMI nu onder de 25 is gekomen.
Ik weeg momenteel 97 kilo en ben 1.97. Begin april woog ik 113 en ben dus 16 kilo afgevallen in drieenhalve maand.
De methode die ik heb gebruikt is die van de WeightWatchers, ook al ben ik daar nog nooit geweest. Ik heb gewoon zo'n boekje van mijn moeder kunnen lenen.
Mijn streefgewicht was eerst 95 kilo maar ik denk dat ik dat naar beneden bij ga stellen. Er kunnen namelijk nog wel een paar kilootjes af vind ik zelf. Maar aan de andere kant zit ook weer een beetje te fitnessen en spieren wegen natuurlijk ook heel wat.
Ik stop gewoon als ik er lekker genoeg uit zie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |