Iedereen HEEL VEEL succes nog met het afvallen!! En spreek jullie over twee weken!!
quote:Fijne vakantie
Op zaterdag 2 augustus 2003 08:26 schreef EvilFaith het volgende:
woehoe ik dacht datk niet meer onder 62 zou komen maar kwas vandaag opeens 61,4!! DUs ik ga nu met 61,4 mijn vakantie in! Vertrek over 3uurtjes..Iedereen HEEL VEEL succes nog met het afvallen!! En spreek jullie over twee weken!!
Voor de fruittrek kan je beter gewoon afentoe een stuk echt vers fruit nemen. Ik heb weer een heerlijke moot meloen in de Marokkaanse winkel gekocht.
En wat eet ik zoal? * BBQ !!!*
Schijven geroosterde courgettes, grote champignons besprenkelt met peper en zout op hun hoedje gezet gesmoord in eigen vet, magere repen kipfilet, kebab-rolletjes maken van mager rundergehakt, vega-spiesjes van champignons, courgettes, stukken ui, blokjes annanas... sausjes van magere joghurt en verse tuinkruiden, salades van tomaten en uien of bladsla, komkommer en uien, eventueel wat becel light dressing maar liever olijfolie, in folie gepofte aardappels geserveerd met magere kwark met bieslook of een aardappelsaladevariant met zelfde ingredienten, halve appels gesmoord in eigen velletje en bestrooid met kaneel, pitabroodjes, ketchup, van die opgerolde bbqworstjes van AH... uren spelen met voedsel en toch heel light. Het voordeel van de BBQ is het vetloos roosteren en de restanten vet druipen eruit. (hamburgers zijn bvb niet zo ok vanwege hun vet: al wat walmt is niet light
En dat we hier alleen maar ons gewicht posten... het is zomervakantie en voor veel mensen, waaronder ik, net nog te doen om even ergens te internetten en het weekgewicht te melden. Voor de rest zijn de meesten net als ik in de gelukkige omstandigheid niet thuis of op het werk achter de computer te hoeven binnenzitten. Wat dat betreft is geen nieuws goed nieus: die dieeters van de Slankclub zijn hun rokjes, topjes, heupbroekjes en bikinni's aan het showen op de hotste plekken van het moment. Of gewoon bijna naakt aan het slankzweten op de koelste plek in de omgeving.
Mensen, tot maandag waneer ik even losgerukt van de volkstuin mn weekgewichtje weer kom melden
[Dit bericht is gewijzigd door Lurky op 02-08-2003 14:36]
Wat leuk dat je toch nog wat kwijt bent EvilFaith! Fijne vakantie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |