wat ik hiermee wil zeggen: al sje nie top een afgesloten terrein rijd met je auto zonder rijbewijs dan ben j eimo dom bezig.
quote:en daarom is ze dus ook op zoek naar een terrein waar niet al te veel verkeer is.
Op woensdag 9 juli 2003 14:01 schreef GizartFRL het volgende:
wat ik hiermee wil zeggen: al sje nie top een afgesloten terrein rijd met je auto zonder rijbewijs dan ben j eimo dom bezig.
Als er ook maar iets gebeurt, al kan je er écht helemaal niets aan doen, dan ben je tóch volkomen zuur!!
quote:hier sluit ik me gedeeltelijk bij aan. Tenzij je een terein kan vinden waar geen verkeer is, is het niet verstandig om het risico te nemen. Maar een verlaten industrieterein kan best.
Op woensdag 9 juli 2003 14:07 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Niet doen... Je bent onverzekerd en onbevoegd.Als er ook maar iets gebeurt, al kan je er écht helemaal niets aan doen, dan ben je tóch volkomen zuur!!
Zo'n lesauto heeft niet voor niets dubbele bediening. Laatst ook al een nieuwsbericht van iemand die bij oefenen per ongeluk ze gas intrapte ipv de rem.. Niemand kan je stoppen behalve een harde muur of stuk beton. Niet doen en gewoon gaan lessen
Volgens mij zijn dit wel de beste stukjes, vrijwel geen verkeer en je kan weer helemaal wennen aan de auto.
quote:Yep spaarnwoude lijkt me ideaal.
Op woensdag 9 juli 2003 14:12 schreef dabadbass het volgende:
Wat dacht je van Spaarnwoude??
daar is het doordeweeks juist rustig met genoeg asfalt
Maar het is wel onverantwoordelijk, ja moet het ff zeggen sorry
Je bent a) niet verzekerd en b) niet bevoegd om te rijden. In het slechtste geval duikt er op dat verlaten terrein plots een kleuter op. Omdat je niet voorbereid bent op dergelijke situaties is de kans erg groot dat je de verkeerde handelingen zult uitvoeren met in het ergste geval een dode kleuter.
Doe nou gewoon 'the right thing' en leer rijden. Of verhuis naar Belgie en ga rijden met een voorlopig rijbewijs
[Dit bericht is gewijzigd door -Eddow- op 09-07-2003 17:26]
quote:en dan die vieze baggersloten in rijden
Op woensdag 9 juli 2003 17:27 schreef Reza-impreza het volgende:
Het TWISKE NATUURLIJK
quote:Zal ze leren
Op woensdag 9 juli 2003 17:28 schreef Steve-O het volgende:[..]
en dan die vieze baggersloten in rijden
quote:Je vergeet de dikke bomen. En die stoppen ook teveel auto's.
Op woensdag 9 juli 2003 14:14 schreef Atreidez het volgende:Niemand kan je stoppen behalve een harde muur of stuk beton.
quote:Fl. 80.000. Da's veel geld. Wat heeft'ie gedaan dan?
Op woensdag 9 juli 2003 19:40 schreef Weurst het volgende:
zo'n grapje heeft mijn overbuurjongen destijds fl 80.000 gekost en is nu nog aan het afbetalen
quote:Controle over de auto verloren op nat en glad wegdek (reed niet eens hard ofzo) en daarbij een andere auto goed geraakt. 1 auto totall loss, andere leuke schade en die andere bestuurder naar het ziekenhuis -> die kosten kun je ook ff ophoesten en je wilt niet weten wat een ziekenhuisbed per nacht kost.
Op woensdag 9 juli 2003 19:53 schreef Light het volgende:[..]
Fl. 80.000. Da's veel geld. Wat heeft'ie gedaan dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |