1 2
Relax, het is maar Fok
Vorig jaar heb ik een aantal rijlessen gehad, stuk of 10, zodat ik op zich best kan rijden. Ben er toen mee gestopt, maar wil het weer gaan oppakken. Ik wil van de handelingen van het rijden zelf een routine maken, zodat ik me voluit kan concetreren om mijn omgeving tijdens de rijlessen zelf, dus eigenlijk wil ik ondertussen wel oefenen met mijn eigen auto. (Ik deel trouwens een auto met mijn zus, die wel haar rijbewijs al heeft).
Maar ik weet niet waar ik kan oefenen. Wie weet er van een bepaald terrein of omgeving waar ik kan rijden? Misschien heeft iemand zelf ooit met autorijles ergens op een bepaalde plek gereden?
De auto staat in Wormerveer, dus omgeving Zaanstad zou handig zijn! Ik woon zelf in Amsterdam, dus daar zou het eventueel ook wel kunnen al betwijfel ik of daar veel ruimte is.
Ik ben jarig!
Je kunt door heel de stad wel oefenen, er zijn genoeg rijscholen daar.

wat ik hiermee wil zeggen: al sje nie top een afgesloten terrein rijd met je auto zonder rijbewijs dan ben j eimo dom bezig.

"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"

quote:
Op woensdag 9 juli 2003 14:01 schreef GizartFRL het volgende:
wat ik hiermee wil zeggen: al sje nie top een afgesloten terrein rijd met je auto zonder rijbewijs dan ben j eimo dom bezig.
en daarom is ze dus ook op zoek naar een terrein waar niet al te veel verkeer is.
voorgoed vertrokken
Niet doen... Je bent onverzekerd en onbevoegd.

Als er ook maar iets gebeurt, al kan je er écht helemaal niets aan doen, dan ben je tóch volkomen zuur!!

Het digitale afscheid van NT-T.BartMan

zoek gewoon een industrieterrein op bij jou in de buurt, en ga op een moment dat het daar uitgestorven is. (niet 's nachts duh) en gewoon samen met je zus gaan.
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 14:07 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Niet doen... Je bent onverzekerd en onbevoegd.

Als er ook maar iets gebeurt, al kan je er écht helemaal niets aan doen, dan ben je tóch volkomen zuur!!

hier sluit ik me gedeeltelijk bij aan. Tenzij je een terein kan vinden waar geen verkeer is, is het niet verstandig om het risico te nemen. Maar een verlaten industrieterein kan best.
jeah industrie terreintje op zondagmiddag.. dan is daar meestal geen kip!
Volgens mij is dat toch de functie van een rijschool dat je leert rijden??????? En als jij op een rustig stuk wilt beginnen... ff melden bij je instructeur!! | :

de boom verbindt in weer en wind de wereld met de wolken om met zijn takken onze groet naar boven te vertolken, waar zij, door ons zo teer bemind het hemelrijk bevolken

@Whitehouse.gov
Wat dacht je van Spaarnwoude??
daar is het doordeweeks juist rustig met genoeg asfalt

"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"

Zo'n lesauto heeft niet voor niets dubbele bediening. Laatst ook al een nieuwsbericht van iemand die bij oefenen per ongeluk ze gas intrapte ipv de rem.. Niemand kan je stoppen behalve een harde muur of stuk beton. Niet doen en gewoon gaan lessen

Where facts are few, experts are many.

wat dacht je van Circuit Zandvoort...

Verkeerde planning van jouw kant hoeft nog geen haast van mijn kant te betekenen…

Twiske op een rustige dag/avond.
DTS heeft een hele grote parkeerplek die vrijwel geheel leeg is (DTS zit vlakbij het Kalf).
Euhm achtersluispoldergebied op zondag?

Volgens mij zijn dit wel de beste stukjes, vrijwel geen verkeer en je kan weer helemaal wennen aan de auto.

I`m not a complete idiot.... Some parts are missing

quote:
Op woensdag 9 juli 2003 14:12 schreef dabadbass het volgende:
Wat dacht je van Spaarnwoude??
daar is het doordeweeks juist rustig met genoeg asfalt
Yep spaarnwoude lijkt me ideaal.
Pas wel op voor de skaters en de dagjesmensen op de fiets.

Maar het is wel onverantwoordelijk, ja moet het ff zeggen sorry

Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N

Relax, het is maar Fok
Tja wat is onverantwoord..daarom wil ik ook op een verlaten terrein oefenen. En ik ga heus niet keihard scheuren, ik wil gewoon de mechanische handelingen wat beter onder de knie krijgen, ik weet nog van de vorige keer lessen dat we daar heel lang op doorgingen zodat ik niet aan andere dingen toekwam. Ik ben denk ik niet zo technisch aangelegd, ik heb veel meer tijd om aan schakelen te wennen dan een ander, heb ik zelf het idee. En 1 les is 37 euro dus ik wil mijn lesuur graag maximaal benutten.
Whosa numbah one now? LUIGI
Ga nou _niet_ op een verlaten terrein oefenen (en ook niet op de openbare weg). Neem gewoon rijlessen en steek er geld of of koop een scooter.

Je bent a) niet verzekerd en b) niet bevoegd om te rijden. In het slechtste geval duikt er op dat verlaten terrein plots een kleuter op. Omdat je niet voorbereid bent op dergelijke situaties is de kans erg groot dat je de verkeerde handelingen zult uitvoeren met in het ergste geval een dode kleuter.

Doe nou gewoon 'the right thing' en leer rijden. Of verhuis naar Belgie en ga rijden met een voorlopig rijbewijs

Sarcasm-O
hornbach parkeerplaats
wel op zondag

I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .

Amstel beer
Het TWISKE NATUURLIJK

| ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^|
| who gives a fuck-truck | '|""";.., ___.
|_... _ ... _11:11__ = = = | = _|__|..., ]
"(@ )'(@ )" " " " * | (@ )(@ )* * * * * (@ )

Sarcasm-O
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 17:27 schreef Reza-impreza het volgende:
Het TWISKE NATUURLIJK
en dan die vieze baggersloten in rijden

I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .

Whosa numbah one now? LUIGI
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 17:28 schreef Steve-O het volgende:

[..]

en dan die vieze baggersloten in rijden

Zal ze leren
want worst is al bezet
zo'n grapje heeft mijn overbuurjongen destijds fl 80.000 gekost en is nu nog aan het afbetalen

droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst - pe[per]worst

quote:
Op woensdag 9 juli 2003 14:14 schreef Atreidez het volgende:

Niemand kan je stoppen behalve een harde muur of stuk beton.

Je vergeet de dikke bomen. En die stoppen ook teveel auto's.

fokstok.nl

quote:
Op woensdag 9 juli 2003 19:40 schreef Weurst het volgende:
zo'n grapje heeft mijn overbuurjongen destijds fl 80.000 gekost en is nu nog aan het afbetalen
Fl. 80.000. Da's veel geld. Wat heeft'ie gedaan dan?

fokstok.nl

want worst is al bezet
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 19:53 schreef Light het volgende:

[..]

Fl. 80.000. Da's veel geld. Wat heeft'ie gedaan dan?

Controle over de auto verloren op nat en glad wegdek (reed niet eens hard ofzo) en daarbij een andere auto goed geraakt. 1 auto totall loss, andere leuke schade en die andere bestuurder naar het ziekenhuis -> die kosten kun je ook ff ophoesten en je wilt niet weten wat een ziekenhuisbed per nacht kost.
Was een stom ongelukje dat iedereen kan overkomen maar zonder rijbewijs ben je dan helemaal de sjaak.

droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst - pe[per]worst

Parkeerterrein Hornbach is groot zat op zondag-middag.

[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/173177][b]650 zoenende meiden[/b][/url][br][url=http://gathering.tweakers.net]8000.....[/url]

1 2
steun FOK! en koop via een van deze links
Coolblue Bitvavo