abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11690134
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 17:56 schreef Mr.Markuz het volgende:

[..]

Zo ken ik er wel meer, maar behalve Sikora zijn het allemaal geen typische rechtsbuitens van niveau (óf direct inzetbaar zoals je met de Mul en de Ridder zult hebben).

Typische rechtsbuiten zou Trabelsi alleen maar in de weg zitten. Mandy stond ook niet altijd stijf aan de zijlijn. Die zwierf ook meer.
pi_11690167
Een typische rechtsbuiten hoeft ook niet vastgetapted te zitten aan de zijlijn. Dat is juist het geen wat een goede rechtsbuiten nooit moet doen! Anders is het ook geen goede...
pi_11690192
Hoe zit het eigenlijk met Overmars, die kan toch ook op rechts uit de voeten....

Edit:
Las pas geleden wel dat ie naar Turkije ging ofzo.

No matter how No matter why We're gonna play that hardcore music till we die!
Lego de ga euh korfbal kampioen.
pi_11690203
Weet je wel hoe torenhoog de marktwaarde is van Overmars? Dat zal Ajax als het slim is nooit uitgeven voor een speler...
pi_11690211
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 18:04 schreef Ajaxno1 het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met Overmars, die kan toch ook op rechts uit de voeten....

Edit:
Las pas geleden wel dat ie naar Turkije ging ofzo.

Misschien dat Gronkjaer ook wel zin heeft.
pi_11690275
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 18:06 schreef The_Coach het volgende:

[..]

Misschien dat Gronkjaer ook wel zin heeft.

Daar zeg je wat

Grønkjær heeft bewezen prima uit te voeten te kunnen in het systeem van Ajax, zit soms nogal op een zijspoor bij Chelsea en zal niet al te veel kosten...

pi_11690304
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 17:56 schreef golfer het volgende:
Ik hoop dat ze Inter financieel flink hebben uitgekleed met die toekomstige transfer van Mandy.

Goede dag voor mij: Frank de Geldwolf niet terug en overschatte Mandy weg.

Vraag me nu toch echt af wie er als verdediger aantrokken gaat worden dan, aangezien Escude kennelijk ook nog andere geinteresseerde clubs heeft, en Rennes hem kennelijk niet makkelijk laat gaan. In de Telegraaf las ik de naam van Zwaanswijk, en ergens anders weer de naam van Stefanovic die problemen heeft om een werkvergunning te krijgen in Engeland, nee dan had ik toch liever de Boer gehad als je deze namen leest.

Dat van der Meyde weg is vind ik ook geen drama, als ze maar leuk voor hem gevangen hebben

pi_11690325
quote:
wanneer ze uitgeschakeld worden op een WK gaan ze huilen over de scheidsrechter die plots corrupt is. Echt, die gasten zijn echt arrogante ...
Nou, over die scheids hadden ze wel gelijk...

En Tom de Mul mag wel in het A-team, dan zijn er meteen 3 Belgen in het a-team van Ajax!

donderdag 10 juli 2003 @ 18:16:23 #184
41975 ddZ
Qui ceci lit est fou
pi_11690333
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 17:10 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nou ja als het hierbij blijft kan ik het wel hebben. moet niet opeens vd vaart ook weggaan....

Inderdaad. Maar je kunt er rustig vanuit gaan dat Ajax net als bij Chivu een dikke transfersom heeft vastgelegd die al dan niet hoger dan die van Chivu zal liggen...

Ik ben bang dat we nog we over een jaartje afscheid moeten nemen van de beste speler van de competitie

Leuk voor vd. Meyde dat hij voor zo'n kutclub gaat spelen (imho), hij heeft altijd al op de bank bij Inter willen zitten

Zijde des Weppes | Iedereen heeft recht op mijn eigen mening
  donderdag 10 juli 2003 @ 18:26:41 #185
30919 mitt
Michael Corleone
pi_11690476
Ach ..

Het is geen ramp van dat van der Meyde weggaat.

Ik zie precies hetzelfde gebeuren als er nu met Zenden gebeurd...dat hij weinig aan de bak komt overal en dat ie geruild wordt met Parma ofzo.

Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  donderdag 10 juli 2003 @ 18:31:20 #186
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_11690543
Ik denk dat CAZZO heel erg blij is met dit nieuws
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  donderdag 10 juli 2003 @ 18:46:05 #187
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_11690732
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 18:31 schreef Zapper het volgende:
Ik denk dat CAZZO heel erg blij is met dit nieuws
damn, dan vind ik het opeens HEEEEEL erg .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 10 juli 2003 @ 18:51:27 #188
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_11690797
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 17:56 schreef DaMayan het volgende:
Vraag me echt af wat Ajax van plan is met al die miljoenen die ze overhouden.
Eindelijk een beetje divident voor de aandeelhoudertjes.

En volgend jaar geen CL miljoenen meer maar vechten voor UEFA met Vitesse ofzo

Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
pi_11690872
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 16:28 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Jaja, Henry speelt ook bij PSV want die speelde het afgelopen seizoen met Arsenal in Eindhoven...

Een duidelijk geval van een opmerking niet begrijpen.....
Comfortably numb
  donderdag 10 juli 2003 @ 19:00:07 #190
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_11690907
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 18:57 schreef Denni5 het volgende:

[..]

Een duidelijk geval van een opmerking niet begrijpen.....

ik denk dat ie hem heel goed begreep,begrijp jij het wel?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_11690945
quote:
Andy van der Meyde: 'Ajax zal altijd mijn club blijven'

Amsterdam, 10 juli 2003
Zijn telefoon gaat om de haverklap af wanneer we Andy van der Meyde op het Arena-dek voor de laatste keer spreken. Familie en vrienden willen hem allemaal als eerste feliciteren met zijn transfer naar Internazionale. ,,Het is een heel raar gevoel. Aan de ene kant vind ik het zonde dat ik weg ga. Maar als je zo'n kans krijgt dan moet je die pakken."

Na Cristian Chivu is Andy van der Meyde de tweede Ajax-speler die naar Italië vertrekt. De rechtsbuiten speelde wel langer voor de club. Andy van der Meyde debuteerde al op 1 november 1997 in de competitiewedstrijd tegen FC Twente. Nadat hij in het seizoen 1999-2000 op huurbasis voor FC Twente uitkwam, groeide Andy van der Meyde de daaropvolgende jaren uit tot een vaste kracht voor Ajax en Ronald Koeman. ,,Ik heb veel aan hem te danken. Hij heeft me beter gemaakt. Onder zijn leiding ben ik uitgegroeid tot de voetballer die ik wil zijn", vertelt Van der Meyde.
Morgen of zaterdag zal Andy van der Meyde in Milaan worden gepresenteerd aan de pers. ,,Ik weet absoluut niet wat me dan daar allemaal te wachten staat. Het enige wat ik op dit moment wel weet is dat ik die gasten in de kleedkamer hier zal missen. De warmte binnen de club zal me verder het meeste bijblijven. Het is heel dubbel. Een droom die uitkomt, maar ook zonde dat ik weg ga", is de laatste overpeinzing voordat hij weg rijdt.

pi_11690972
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 19:00 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

ik denk dat ie hem heel goed begreep,begrijp jij het wel?

Nog zo een die mn opmerking niet begrijpt, ik bedoel niet dat ie dan daadwerkelijk bij Ajax komt te spelen, maar toch een paar wedstrijden in Amsterdam komt te spelen.

En nu weer ontopic: Ajax mag de eerste page van hun site ook wel aan gaan passen, 2 van de 4 spelers die daar staan spelen er niet meer....

Comfortably numb
pi_11691448
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 19:02 schreef kreischer2000 het volgende:

"Maar als je zo'n kans krijgt dan moet je die pakken."

Wat een droplul.

Alsof je die kans nooit krijgt als ie door was blijven ballen en zich hier was blijven ontwikkelen. De tweede jongeling die een domme keuze maakt na Chivu. Maar Andy gooit al helemaal zijn glazen in. Als ie bankzitter wordt, en dat zit er dik in, kan ie Oranje ook wel weer vergeten.

Maar op zich wel te verwachten dit. Hele seizoen niet bepaald geaccepteert door het publiek en een jongen die zich snel het hoofd gek laat maken kan de verleiding voor zo'n club niet weerstaan, ook al kopen die maffiosi alleen maar om Ajax zwakker te maken en om er verder niks mee te doen. Naja, hopelijk kopen ze Wooter terug want ik zie geen goeie vervanger rondlopen in de selectie nu.

"When the last tree is cut, the last river poisoned, and the last fish dead, we will discover that we can't eat money."
  donderdag 10 juli 2003 @ 19:38:32 #194
24988 Roscoo
THT: 30 - 06 - 2088
pi_11691505
De meeste Ajacieden liggen niet wakker van t vertrek van Andy van der Meyde. In Sikora, Boukhari, Wamberto en Van der Gun zit Ajax nog ruim in de buitenspelers. Trouwens als er dan toch 1 gehaald moet worden, Arnold Bruggink kan ook op de rechter vleugel uit de voeten en da's nou een speler waar ik veel schik van heb, al was t maar om PSV een loer te draaien. Bruggink heeft al veel gescoord in de ArenA hoor. Het is de vraag wie de verdediging van Ajax komt versterken nu blijkt dat Frank de Boer niet komt en Escude te duur is. Zou Koeman al aan Rob Penders van NAC gedacht hebben of aan Patrick Zwaanswijk en Ruud Kras, is hij niet klaar voor het grote werk.
Er gaat niks boven Urk
  donderdag 10 juli 2003 @ 19:38:38 #195
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_11691507
altijd hetzelfde liedje. Je presteert een beetje leuk en je raakt iedereen weer kwijt..

Zal psv niet overkomen....

A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_11691572
Het is wel duidelijk dat Ajax gewoon 4-4-2 wil gaan spelen volgend jaar.

Pienaar en van der Vaart vanaf de flanken, Gálasek en Sneijder controlerend op het middenveld.

Spitsenkoppel Sonck / Ibrahimovic, met Litmanen en Sikora als reserves. Mogelijk kan dan Bergkamp wel eens een verrassende aankoop worden, als de Engelse geruchten kloppen. Dat heb ik liever dan die wisselvallige van der Meyde op de rechterflank.

Van der Meyde heeft zeker kwaliteiten, maar hij is absoluut vervangbaar. Die assists (waren er 11 en geen 14) kunnen anderen ook wel geven en die 11 goals... ach, daar zaten ook regelmatig "nutteloze" treffers tussen (lees: de 3-0, de 5-1 enzovoort).

Ik ben bang dat hij het in Italië niet gaat redden, bij Ajax zat hij echt aan zijn top. Koeman doet ook niet echt moeilijk over het vertrek van hem, dus die heeft al lang een andere visie.

Chivu zal je wel degelijk missen, van der Meyde veel minder.

ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_11691592
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 19:38 schreef Roscoo het volgende:
Het is de vraag wie de verdediging van Ajax komt versterken nu blijkt dat Frank de Boer niet komt en Escude te duur is. Zou Koeman al aan Rob Penders van NAC gedacht hebben of aan Patrick Zwaanswijk en Ruud Kras, is hij niet klaar voor het grote werk.
De Boer komt nog praten hoor, die Turken zijn wat voorbarig.

Escudé is een kwestie van bod verhogen, maar Sociedad gaat ook meedoen.

ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 10 juli 2003 @ 19:43:52 #198
44116 Vikingo
Sterker door strijd
pi_11691598
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 19:04 schreef Denni5 het volgende:

[..]

Nog zo een die mn opmerking niet begrijpt, ik bedoel niet dat ie dan daadwerkelijk bij Ajax komt te spelen, maar toch een paar wedstrijden in Amsterdam komt te spelen.

En nu weer ontopic: Ajax mag de eerste page van hun site ook wel aan gaan passen, 2 van de 4 spelers die daar staan spelen er niet meer....

Nee daar wachten ze nog even mee, volgens een anonieme bron uit de selectie van Ajax gaat namelijk het gerucht dat na het vertrek van Chivu met zn lekkere roemeens piel en van der Meyde, die kon zuigen als marc Overmars er nu meerdere spelers een vertrek naar Italie willen forceren zodat ze toch nog saampjes kunnen zijn. Chivu zal vanacht alvast een goed woordje doen voor de andere binkies tijdens het sigaretje.
............................................................Hasta La Victoria Para Siempre............................................................
pi_11691635
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 19:42 schreef methodmich het volgende:
Mogelijk kan dan Bergkamp wel eens een verrassende aankoop worden, als de Engelse geruchten kloppen.
Dat hoop ik echt van harte, de held terug waar hij hoort!
Dan koop ik zeker gelijk een Bergkamp-shirt van Ajax.
Comfortably numb
pi_11691824
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 19:43 schreef methodmich het volgende:

[..]

De Boer komt nog praten hoor, die Turken zijn wat voorbarig.

Escudé is een kwestie van bod verhogen, maar Sociedad gaat ook meedoen.

De Boer komt niet meer, want ik hoorde net op Studio Sport dat hij het bod van Ajax totaal onacceptabel vond, dus die gaat echt voor de knaken denk ik. En geef 'm es ongelijk, die is binnen een paar jaar ook met "pensioen" en iets anders kan ie niet denk ik.
Comfortably numb
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')