abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 juli 2003 @ 22:44:17 #101
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_11673749
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 19:56 schreef jobosrulez het volgende:
[afbeelding]

Nou dan wensen we hem daar maar succes jammer dat het zo heeft moeten lopen.

dit doet toch ff pijn zeg....damn

FOK!-Schrikkelbaas woensdag 9 juli 2003 @ 22:53:29 #102
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_11673953
Hoe men in Liverpool over Vandervaart en Ajax spreekt:

http://forums.thisisanfield.info/index.php

"a dutch international who plays for one of the most famous clubs in the world"
"Good player though and would love to see him at Anfield."
"but I would consider the Dutch league better than the French league, plus Van Der Vaart is simply a better player "
"If he does sign then I sincerely believe we could mount a serious challenge next season. "
"Van Der Vaart is quality. "

En zo hoort het ook

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  woensdag 9 juli 2003 @ 22:59:45 #103
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_11674083
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 22:44 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

Ik probeerde 'm al te negeren
pi_11675006
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 22:05 schreef robinvdt het volgende:

[..]

Mido was toch 13 miljoen dat scheelt nogal wat eurotjes

ach het exacte bedrag weten we toch niet....in de vi van deze week staat dat AA Gent geen geld krijgt voor Mido wat weer zou betekenen dat Mido voor maximaal 4,5 miljoen euro is verkocht.Bij iedere euro boven de 4,5 miljoen zou er 30% naar Gent voortvloeien.
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
  woensdag 9 juli 2003 @ 23:59:52 #105
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_11675479
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 23:35 schreef superjoden het volgende:

[..]

ach het exacte bedrag weten we toch niet....in de vi van deze week staat dat AA Gent geen geld krijgt voor Mido wat weer zou betekenen dat Mido voor maximaal 4,5 miljoen euro is verkocht.Bij iedere euro boven de 4,5 miljoen zou er 30% naar Gent voortvloeien.

Wellicht ligt daar dan de oplossing. Hij heeft Marseille 11 miljoen gekost, en Ajax heeft er 7,5 voor gekregen.

Niet moeilijker maken dan 't al is...

/edit: Gent zal wel blij zijn, die hebben hun hele begroting al op orde voor komend seizoen

pi_11677427
Vond Chivu eigenlijk de beste speler vorig seizoen! Dit kan hard aankomen.. Maar twas niet te vermijden.
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_11677918
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 13:15 schreef FrankyMcG het volgende:
De Boer grote geldwolf
Feit!
Ik begrijp de mensen die zeggen "Frank de Boer naar Ajax" niet zo.
Zitten zij echt te wachten op Frank? Laat hem lekker opzouten naar Galatasaray.
Kan ie lekker veel verdienen, die ouwe, dure, trage klungel.
pi_11677920
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 22:44 schreef Doopy-X- het volgende:

Ik moest van jou niet zo huilen weet je nog?
pi_11678538
Was er nog iemand die dacht dat Chivu een Ajax-hart had? Wakker worden:

http://www.gazzetta.it/statics/scalcio/pp_1.0.82486572.html

('Roma is beter dan Ajax, ik speel liever UEFA dan voorronde CL' etc.)

What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_11678555
* Da_Sandman blij is dat ie geen Italiaans kan.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_11678653
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 09:07 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman blij is dat ie geen Italiaans kan.
* Dylan Dog wil het graag voor je vertalen - kostenloos!
Wat een vrouw!
spits!
  donderdag 10 juli 2003 @ 09:26:19 #112
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_11678772
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 09:05 schreef Dylan Dog het volgende:
Was er nog iemand die dacht dat Chivu een Ajax-hart had? Wakker worden:

http://www.gazzetta.it/statics/scalcio/pp_1.0.82486572.html

('Roma is beter dan Ajax, ik speel liever UEFA dan voorronde CL' etc.)

The first day of the romeno from giallorosso: "I prefer the Uefa of the preliminary matters of Champions League. I hope to take the rivincita one to me on the Milan ". ROME, 9 July 2003 - Cristian Chivu has lived the first day from romanista. Begun to the 8,30 of morning with the medical visits in the rooms of Stuart Villa, far away from the onlookers. Then, to noon the encounter with the president Senses to Pacelli Villa and the company of the contract (5 years and gross 16,6 million euro total). Lunch with all the romanista leadership and to the 18 the official presentation in knows it Champions di Trigoria. Before, to receive it, it has found 200 tifosi enthusiastic in front of cancels of the sport center. Tifosi that the president of the Rome has intentional to reward the term of the press conference, making them to enter and arranging them to the edges of the only endowed field of tribune, where Sensi and Chivu sottobraccio have taken a walk sottobraccio. "the Rome is a great step for my career - it has declared the 2ènne romeno - one great challenge. It is best here to be to dispute to the Uefa goblet that the preliminary matters of Champions League with the Ajax. I hope to play in a winning square and of being able to take in championship one to me rivincita on the Milan, than the slid year it has eliminates to us to you from Europe. They are according to blow after Beckham? It does not interest to me. My role? I can play in the defense to three or four, but if I can choose I would prefer to play from centers them ". The mattatore of the conference has been the president Senses. On the romeno: "Chivu is a great champion, has taken it voluntarily. It has been more intelligent than Lucio ". On the square: "the Rome will return to concerns to us, but already the past year good square was one". On the next blow of market: "centravanti? We will concentrate ourselves in order to catch up our objective. Morientes? The name does not choose it the press ". Angry when they have asked to it for the economic difficulties and market of the society: "They are alone stupidaggini. We do not feel ourselves rings to you and we do not have economic difficulties. We had only some occasional problem of market. Legrottaglie? We followed is has been blown, understood in the free competition ".

Waar staat dat ie Roma beter vind

FOK!-Schrikkelbaas donderdag 10 juli 2003 @ 09:31:21 #113
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_11678843
Tjsa, hij zegt dat-ie liever UEFA speelt dan voorrondes CL. Van die zooi die je hoort te zeggen. Net zoals Sensi hoort te zeggen dat-ie liever Chivu heeft dan Lucio. Allemaal van die standaard bla bla.

DD, wat ben je trouwens knorrig in je laatste posts. Zo ken ik je helemaal niet...

pi_11678950
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 09:31 schreef Doc het volgende:
Tjsa, hij zegt dat-ie liever UEFA speelt dan voorrondes CL. Van die zooi die je hoort te zeggen. Net zoals Sensi hoort te zeggen dat-ie liever Chivu heeft dan Lucio. Allemaal van die standaard bla bla.

DD, wat ben je trouwens knorrig in je laatste posts. Zo ken ik je helemaal niet...

Nee hoor: die in VBL was meer schertsend bedoeld (al lijkt dat er niet op als ik het teruglees) en deze valt toch wel mee? Ik zal er meteen op gaan letten!
Wat een vrouw!
spits!
  donderdag 10 juli 2003 @ 09:39:42 #115
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_11679009
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 09:37 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Nee hoor: die in VBL was meer schertsend bedoeld (al lijkt dat er niet op als ik het teruglees) en deze valt toch wel mee? Ik zal er meteen op gaan letten!

jij probeerd gewoon een schop na te geven Hulde aan de online vertalers
pi_11679052
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 09:39 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

jij probeerd gewoon een schop na te geven Hulde aan de online vertalers

On line vertalers zijn een schande! En nee hoor, probeer ik niet: ik zou niet durven...O-)
Wat een vrouw!
spits!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 10 juli 2003 @ 12:24:36 #117
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_11682290
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 09:42 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

On line vertalers zijn een schande!

De Italiaanse journalisten zijn een schande: Onz'Chrisje zou dat nooit zo zeggen

En als zou-ie het gezegd hebben dat-ie liever UEFA speelt met Roma dan voorrondes CL met Ajax is dat puur cognitieve dissonatie ...

pi_11684707
nieuws op ajax.netwerk.to
Transfer Chivu geblokkeerd door FIFA, omdat Roma eerst nog een andere club moet betalen
Bod op Escude afgewezen
Frank de Boe tekent bij Galatassaray
  donderdag 10 juli 2003 @ 14:28:52 #119
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_11685206
Het is nog uiterst onzeker of de transfer van Ajax-speler Chivu naar AS Roma door gaat. De wereld-voetbalbond FIFA heeft de transfer geblokkeerd. De Italiaanse club is namelijk nog geld verschuldigd aan Sporting Cristal, een club uit Peru. Het bedrag van 450.000 dollar had voor negentien juni betaald moeten zijn. Maar dat heeft de club nog niet gedaan.

Het geld was voor de transger van de Peruaanse spits Gustavo Enrique Vassallo Ferrari die van de Peruaanse club naar het Franse Nice vertrok. In een deal was afgesproken dat de Italiaanse club het bedrag zou overmaken aan Sporting Cristal.

De transfer van Chivu is nu stilgelegd, tot AS Roma de transfer van Ferrari heeft afgerond. De transfer van Chivu was met achttien Miljoen euro de grootste uit de geschiedenis van Ajax.

AS Roma wilde nog niet reageren, maar liet weten later vandaag nog met een statement te komen.

|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
  donderdag 10 juli 2003 @ 14:36:48 #120
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_11685396
ik las op vol dat het nog maar de vraag is of de transfer van Chivu doorgaat..

Wat vinden jullie ajacieden..?? moet het nou doorgaan of niet...??

pi_11685428
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 14:36 schreef Frenkie het volgende:

Jammer dat Ajax niet eerst Escudé en De Boer had aangetrokken...
Wat een vrouw!
spits!
  donderdag 10 juli 2003 @ 14:39:01 #122
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_11685452
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 14:38 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Jammer dat Ajax niet eerst Escudé en De Boer had aangetrokken...

Escude konden ze niet betalen en de Boer gaat naar Galatasaray. Maar inderdaad erg jammer..
pi_11685460
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 14:36 schreef Frenkie het volgende:

Voor Chivu hoop ik dat het doorgaat, hij heeft zich erop ingesteld.
Vond het vanaf het begin dom dat Ajax betaling in termijnen heeft geaccepteerd. Verbaast me niks dat Roma af en toe denkt het te kunnen maken een rekening niet te betalen.
pi_11685581
Tja, ook weer erg vreemd. Zit je met een speler die al weg is en dan opeens terug komt.

Sportief gezien heb ik het graag, maar het zou wel vreemd zijn .

Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_11685831
Dan wordt het een Emmertonnetje, hij wil liever in Roma zijn. Overigens denk ik niet dat hij weer terugkomt. Die paar ton zullen ze nog wel hebben en ik kan er op de site van de UEFA nog niets over vinden. Wel dat Frank de Boer inderdaad getekend heeft bij Galatasaray

Edit: En toen ik dit schreef kon ik dus net wel iets vinden op de UEFA site: http://www.uefa.com/competitions/UEFACup/news/Kind=1/newsId=80542.html

A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')