abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 juli 2003 @ 20:52:07 #76
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_11671645
Mag ik vragen welke reëele optie voor een leiderstype in de achterhoede de anti-Boertjes dan in hun hoofd hebben?
pi_11671661
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 20:52 schreef twi het volgende:
Mag ik vragen welke reëele optie voor een leiderstype in de achterhoede de anti-Boertjes dan in hun hoofd hebben?
Zie mijn post. Ik acht alleen Kiwoe daar op dit moment waardig voor op het gebied van spelers die Ajax heeft/had/kan halen.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  woensdag 9 juli 2003 @ 20:52:56 #78
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_11671663
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 20:50 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

ARIE!!!!

pi_11671698
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 19:56 schreef jobosrulez het volgende:
[afbeelding]

Nou dan wensen we hem daar maar succes jammer dat het zo heeft moeten lopen.

Kiwoe, het gaat je goed jong...
quote:
AS Roma rondt transfer Chivu af

9/7/2003 20:26

Cristian Chivu mag zich een Giallorosso noemen. De Roemeense verdediger, die voor een recordbedrag Ajax verruilde voor AS Roma, doorliep de medische test zonder problemen. Daarmee was de weg vrij voor de afronding van de overgang.
Chivu (22) verbond zich voor vijf jaar aan AS Roma. In die periode ontvangt de Roemeense international 16,6 miljoen euro. De Italiaanse club betaalde achttien miljoen aan Ajax, dat in z'n historie nog nooit zoveel geld verdiende met een transfer.

'Dit is voor mij een belangrijke stap in mijn carrière. Het is voor mij een eer om hier te spelen', vertelde Chivu bij zijn presentatie in Rome. 'Ik verlaat Ajax en de Nederlandse competitie om me te kunnen storten in het Italiaanse avontuur. Natuurlijk staat Francesco Totti symbool voor deze ploeg, maar ik heb vertrouwen dat ik mijn aandeel kan leveren bij AS Roma.'

In Southern Sun
  woensdag 9 juli 2003 @ 20:55:17 #80
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_11671722
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 20:52 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Zie mijn post. Ik acht alleen Kiwoe daar op dit moment waardig voor op het gebied van spelers die Ajax heeft/had/kan halen.

Bullshit, Frank de Boer is er ook prima toe in staat. Opbouwend zelfs nog beter. Hij kan prima een Heitinga en de Jong de kneepjes van het verdedigen bijbrengen, en daarna z'n centjes tellen met z'n schoonvader.
pi_11671739
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 20:55 schreef twi het volgende:

[..]

Bullshit, Frank de Boer is er ook prima toe in staat. Opbouwend zelfs nog beter. Hij kan prima een Heitinga en de Jong de kneepjes van het verdedigen bijbrengen, en daarna z'n centjes tellen met z'n schoonvader.

Ik acht hem daar niet capabel genoeg (meer) voor... Maar dat is een puur persoonlijke visie.
In Southern Sun
  woensdag 9 juli 2003 @ 20:58:43 #82
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_11671785
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 20:54 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Kiwoe, het gaat je goed jong...
[..]

3,32 miljoen euro per jaar....

Aha...nu begrijp ik de keuze voor Roma gelijk een stuk beter...

pi_11671810
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 20:58 schreef twi het volgende:

[..]

3,32 miljoen euro per jaar....

Aha...nu begrijp ik de keuze voor Roma gelijk een stuk beter...

Ben benieuwd wanneer we de eerste signalen uit Rome horen dat Kiwoe moet wachten op zijn geld.
In Southern Sun
  woensdag 9 juli 2003 @ 21:01:38 #84
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_11671834
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 20:56 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ik acht hem daar niet capabel genoeg (meer) voor... Maar dat is een puur persoonlijke visie.

Ik vind het een gekleurde visie. Frank is achteruitgegaan, vooral qua verdedigende situaties (één-tegen-één). Iedereen schreeuwt dat Frank de Boer slecht is. Frank is slechter, maar zeker niet slecht, en Ajax hij kan voor een beperkte tijd nog van veel waarde zijn voor Ajax.

En over die één-op-één situaties. Pasanen of Trabelsi kunnen achterblijven, de paar keer dat Ajax in zo'n situatie terecht komt. De (nieuwe) slechte kanten van de Boer kunnen best opgevangen worden door het team. Zo behoort het toch te gaan binnen een team?

[Dit bericht is gewijzigd door twi op 09-07-2003 21:03]

woensdag 9 juli 2003 @ 21:02:33 #85
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_11671849
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 20:59 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ben benieuwd wanneer we de eerste signalen uit Rome horen dat Kiwoe moet wachten op zijn geld.

Ik hoop dat 'ie net zo slim is als Ajax, om die bankgaranties te vragen. Becali klinkt als een uitgekookt mannetje, maar is 'ie ook daadwerkelijk slim?
pi_11671876
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 21:01 schreef twi het volgende:

[..]

Ik vind het een gekleurde visie. Frank is achteruitgegaan, vooral qua verdedigende situaties (één-tegen-één). Iedereen schreeuwt dat Frank de Boer slecht is. Frank is slechter, maar zeker niet slecht, en Ajax kan voor een beperkte tijd nog van veel waarde zijn voor Ajax.

En over die één-op-één situaties. Pasanen of Trabelsi kunnen achterblijven, de paar keer dat Ajax in zo'n situatie terecht komt. De (nieuwe) slechte kanten van de Boer kunnen best opgevangen worden door het team. Zo behoort het toch te gaan binnen een team?

Ik zeg ook niets over Frank zijn voetbal kwaliteiten. Hij zal het ongetwijfeld allemaal nog kunnen. Maar hij wordt wel gehaald als de nieuwe leider van dit jonge Ajax, vanuit achteruit. En daar acht ik hem gewoon niet capabel in! En die kwaliteiten moet de nieuwe bewaker van de laatste linie gewoon hebben, dat is een must. En die kunnen dus niet worden overgenomen door zijn medespelers. Begrijp me niet verkeerd, Frank zal absoluut met zijn kwaliteiten nog een meerwaarde zijn voor Ajax, maar niet als leider.
In Southern Sun
  woensdag 9 juli 2003 @ 21:07:34 #87
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_11671941
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 21:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Begrijp me niet verkeerd, Frank zal absoluut met zijn kwaliteiten nog een meerwaarde zijn voor Ajax, maar niet als leider.
Tsja, een grondig verschil van mening hebben we dan, want dat zie ik juist als Frank z'n belangrijkste bijdrage bij dit team.

Ik moet wel toegeven dat het halen van Frank de Boer in principe een zwakte is. Liever had ik 'm niet gehad, als ik meer vertrouwen had in van der Vaart zijn leiderscapaciteiten. Maar die heeft 'ie niet of nauwelijks, vandaar mijn keuze voor Frank.

pi_11671958
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 21:07 schreef twi het volgende:

[..]

Tsja, een grondig verschil van mening hebben we dan, want dat zie ik juist als Frank z'n belangrijkste bijdrage bij dit team.

Ik moet wel toegeven dat het halen van Frank de Boer in principe een zwakte is. Liever had ik 'm niet gehad, als ik meer vertrouwen had in van der Vaart zijn leiderscapaciteiten. Maar die heeft 'ie niet of nauwelijks, vandaar mijn keuze voor Frank.

Ik denk het ook ja

Maar bij Van de Vaart kan dat nog groeien, maar ik vind zijn positie(s) geen positie(s) voor een aanvoerder...

In Southern Sun
  woensdag 9 juli 2003 @ 21:09:52 #89
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_11671990
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 21:08 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ik denk het ook ja

Maar bij Van de Vaart kan dat nog groeien, maar ik vind zijn positie(s) geen positie(s) voor een aanvoerder...

Noch de stem....
pi_11671998
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 21:09 schreef twi het volgende:

[..]

Noch de stem....

Das dan wel een statement. Maar Kiwoe had dat ook niet echt he
In Southern Sun
  Trouwste user 2022 woensdag 9 juli 2003 @ 21:10:36 #91
7889 tong80
Spleenheup
pi_11671999
De Boer ipv van Chivu.

Prima ruil.

Een wereldtopper ipv een overgewaardeerde voetballer die meer slidings nodig heeft in één wedstrijd dan de Boer in heel z'n carrière.

En nog geld overhouden ook.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_11672018
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 21:10 schreef tong80 het volgende:
De Boer ipv van Chivu.

Prima ruil.

Een wereldtopper ipv een overgewaardeerde voetballer die meer slidings nodig heeft in één wedstrijd dan de Boer in heel z'n carrière.

En nog geld overhouden ook.

Legt strikje in Tongs tongetje en zet hem in de hoek

Koest.

In Southern Sun
  Trouwste user 2022 woensdag 9 juli 2003 @ 21:14:52 #93
7889 tong80
Spleenheup
pi_11672068
Nu in langs de lijn oude radio fragmenten van de EC-1 finales van Ajax.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_11672099
Algemeen directeur van Ajax Arie Van Eijden heeft vanmiddag tegenover AT5 gezegd dat een overgang van Frank de Boer naar Ajax op dit moment niet aan de orde is.

Volgens berichten in de media zou De Boer deze week naar Amsterdam komen om te onderhandelen over een mogelijke terugkeer naar Ajax. Van Eijden: "Er zijn meer kandidaten. Er is deze week ook geen afspraak met Frank de Boer."

Ronald Koeman ziet een eventuele terugkeer van De Boer echter wel zitten: "Hij is nog steeds een optie om Chivu op te volgen". Ook over de andere optie Julien Escude wilde Koeman iets kwijt: "Ik heb hem zien spelen, maar ik ga niet in op namen."

Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
  woensdag 9 juli 2003 @ 21:19:14 #95
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_11672134
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 21:17 schreef superjoden het volgende:
Algemeen directeur van Ajax Arie Van Eijden heeft vanmiddag tegenover AT5 gezegd dat een overgang van Frank de Boer naar Ajax op dit moment niet aan de orde is.

Volgens berichten in de media zou De Boer deze week naar Amsterdam komen om te onderhandelen over een mogelijke terugkeer naar Ajax. Van Eijden: "Er zijn meer kandidaten. Er is deze week ook geen afspraak met Frank de Boer."

Ronald Koeman ziet een eventuele terugkeer van De Boer echter wel zitten: "Hij is nog steeds een optie om Chivu op te volgen". Ook over de andere optie Julien Escude wilde Koeman iets kwijt: "Ik heb hem zien spelen, maar ik ga niet in op namen."

Zei vd Eijden ook niet een paar dagen voor de komst van Sonck dat ze met geen 1 spits gepraat hadden?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_11672168
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 21:19 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Zei vd Eijden ook niet een paar dagen voor de komst van Sonck dat ze met geen 1 spits gepraat hadden?

ach je moet het ook met een korreltje zout nemen..... dus frank zal wel in de verdediging komen....
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
pi_11672182
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 21:19 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

wn hiermee bevestigen wij op Fok nu dus gewoon maar vast de komst van Frank de Boer naar Ajax.
In Southern Sun
  woensdag 9 juli 2003 @ 21:45:45 #98
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_11672567
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 21:21 schreef superjoden het volgende:

[..]

ach je moet het ook met een korreltje zout nemen..... dus frank zal wel in de verdediging komen....

daar mogen we idd vanuit gaan dan
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_11672914
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 18:07 schreef keeper het volgende:
...
Ajax profiteert er nu al van met twee toptransfers, want na David Beckham (25 miljoen euro van Manchester United naar Real Madrid) komen de transfers van Cristian Chivu (18 miljoen euro van Ajax naar AS Roma) en Ahmed Hossam (7.5 miljoen euro van Ajax naar Olympique Marseille) op plaats twee en drie in Europa. "Wanneer de bankgarantie in orde komt", aldus Van Eijden, "maar daar ben ik niet bang voor."
....
Mido was toch 13 miljoen dat scheelt nogal wat eurotjes
Life is what happens while you're busy making other plans
pi_11673038
De elftalfoto's op mini-formaat (zodat je ook niet goed ziet dat Chivu er stiekem op staat .).

Het Melkmeisje van Vermeer had voor de gelegenheid een passend ensemble aangetrokken .

Die Welt ist alles was der Fall ist.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')