quote:Oh nu snap ik em pas!!
Op donderdag 10 juli 2003 19:04 schreef Denni5 het volgende:[..]
Nog zo een die mn opmerking niet begrijpt, ik bedoel niet dat ie dan daadwerkelijk bij Ajax komt te spelen, maar toch een paar wedstrijden in Amsterdam komt te spelen.
En nu weer ontopic: Ajax mag de eerste page van hun site ook wel aan gaan passen, 2 van de 4 spelers die daar staan spelen er niet meer....
quote:Dat komt omdat de spelers van PSV niet goed genoeg zijn...
Op donderdag 10 juli 2003 19:38 schreef HeatWave het volgende:
altijd hetzelfde liedje. Je presteert een beetje leuk en je raakt iedereen weer kwijt..Zal psv niet overkomen....
quote:nou, dat zeg je nou wel, maar waar komt het dan WEL door????
Op vrijdag 11 juli 2003 10:26 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Oh nu snap ik em pas!!
[..]Dat komt omdat de spelers van PSV niet goed genoeg zijn...
van Hooijdonk (~1 miljoen~)
Bosvelt (? miljoen)
Kalou (~4 miljoen~)
Emerton (~5 miljoen~)
(Ik dacht, ik plaats 'm niet in het Bosvelt topic, want dan gaan die F'noorders weer zitten mauwen).
quote:ik denk dat jij de verkoopprijs van Mido helaas overschat. Ik ben bang dat het weer eens ouderwets niet een al te beste deal is geworden. Net als er voor Mandy meer had kunnen worden gevangen en het voor Chivu gewoon in één keer zou moeten worden betaald.
Op vrijdag 11 juli 2003 10:55 schreef twi het volgende:
Best wel grappig, ik vermoed dat die vier spelers van F'noord samen niet eens zoveel meer op gaan brengen dan Mido alleen
Bosvelt (? miljoen)
Kalou (~4 miljoen~)
Emerton (~5 miljoen~)
(Ik dacht, ik plaats 'm niet in het Bosvelt topic, want dan gaan die F'noorders weer zitten mauwen).
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 09:31 schreef Doopy-X- het volgende:[afbeelding] Nobody likes us, we don't care! [afbeelding]
Godzijdank zijn we van Mandy af ![]()
Wat een goede ontwikkelingen eigenlijk, behalve Chivu! Hoe is die mogelijke vervanger eigenlijk uit Rennes, Escudé? Nooit van gehoord.
quote:Duur
Op vrijdag 11 juli 2003 11:46 schreef kamagurka het volgende:
Hoe is die mogelijke vervanger eigenlijk uit Rennes, Escudé? Nooit van gehoord.
quote:En niet haalbaar, Rennes wil Escude niet kwijt
Op vrijdag 11 juli 2003 11:50 schreef twi het volgende:[..]
Duur
quote:en FdB zal ook wel niet komen,
Op vrijdag 11 juli 2003 11:51 schreef Duiveltja het volgende:[..]
En niet haalbaar, Rennes wil Escude niet kwijt
stam??
quote:Schijnbaar.
Op vrijdag 11 juli 2003 11:50 schreef twi het volgende:[..]
Duur
Stammie zou wel kiks zijn, maar lijkt me mission hopeless.
quote:Mido brengt niet meer op dan 4.5 miljoen euro: alles wat meer opbrengt, moet 30% naar AA Gent en gebleken is dat die niks ontvangen.
Op vrijdag 11 juli 2003 10:55 schreef twi het volgende:
Best wel grappig, ik vermoed dat die vier spelers van F'noord samen niet eens zoveel meer op gaan brengen dan Mido alleen
Bosvelt (? miljoen)
Kalou (~4 miljoen~)
Emerton (~5 miljoen~)
En heatWave: was serieus bedoeld: de huidige PSV'ers zijn vooral niet goed genoeg voor een transfer. De
-smilie was niet helemaal goed gekozen dus...
quote:Tja, wie dan wel, chivu moet toch opgevolgd worden.
Op vrijdag 11 juli 2003 11:55 schreef kamagurka het volgende:[..]
Schijnbaar.
Stammie zou wel kiks zijn, maar lijkt me mission hopeless.
quote:Hofland? Kost 25 miljoen euro of ruilen voor VDV (kan het toch proberen?)
Op vrijdag 11 juli 2003 11:58 schreef HeatWave het volgende:[..]
Tja, wie dan wel, chivu moet toch opgevolgd worden.
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 12:01 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Hofland? Kost 2.5 miljoen euro of ruilen voor wamberto (kan het toch proberen?)
quote:Tuurlijk wil Rennes Escudé niet kwijt. Geloof mij nou maar, Escudé speelt komend seizoen niet voor Rennes.
Op vrijdag 11 juli 2003 11:51 schreef Duiveltja het volgende:[..]
En niet haalbaar, Rennes wil Escude niet kwijt
Maar waarschijnlijk en hopelijk ook niet voor Ajax.
PSV heeft trouwens telkens het "geluk" dat spelers geblesseerd raken. Met Ruudje hadden ze nog mazzel dat Man Utd hem voor zo'n astronomisch bedrag over wilde nemen (en terecht dus, Ruud is de beste echte spits die Nederland heeft afgeleverd sinds van Basten, Kluivert is lang niet zo doeltreffend. Gelukkig is 'ie niet opgeleid bij PSV, want dan zou ik me bijna gaan schamen voor deze post
). Maar Hofland had zonder blessures al lang en breed weggeweest. En van Bommel is vrees ik toch te licht voor een topclub, en zal zelf geen genoegen nemen met een buitenlandse subtopper/middenmoter.
Ik zie Robben aan het eind van komend jaar wel vertrekken richting Barcelona of iets dergelijks, maar voor de rest loopt er bij PSV weinig rond wat Europese topclubs willen hebben. Als Tottenham al met een belachelijk laag bod van 3 miljoen euro komt voor Mateja Kezman, en dezelfde spits zich ondanks z'n staat van dienst smekend binnen probeert te werken bij Barcelona. Tsja....
Maar goed, wie weet speelt Mateja volgende week voor 15 miljoen euro bij Valencia, en gaat van Bommel alsnog voor hetzelfde bedrag bij Arsenal, waarna Robben de komende paar maanden gigantisch door de mand valt en met de staart tussen z'n benen afdruipt naar Groningen. Je weet het niet, je weet het niet
quote:Dat valt nog wel mee, ten tijde van die transfer spraken ze daar over een "koopje".
Op vrijdag 11 juli 2003 12:04 schreef twi het volgende:PSV heeft trouwens telkens het "geluk" dat spelers geblesseerd raken. Met Ruudje hadden ze nog mazzel dat Man Utd hem voor zo'n astronomisch bedrag over wilde nemen (en terecht dus, Ruud is de beste echte spits die Nederland heeft afgeleverd sinds van Basten, Kluivert is lang niet zo doeltreffend.
Kluivert is idd niet meer de koele killer die hij was in zijn AJAX tijd, maar hij is wel een betere voetballer geworden.
quote:Beter dan Ruud imo.
Op vrijdag 11 juli 2003 12:07 schreef Duiveltja het volgende:
Kluivert is idd niet meer de koele killer die hij was in zijn AJAX tijd, maar hij is wel een betere voetballer geworden.
quote:Kluivert is ook nooit echt de killer geweest... Hij was altijd al meer een voetballer...
Op vrijdag 11 juli 2003 12:07 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Dat valt nog wel mee, ten tijde van die transfer spraken ze daar over een "koopje".
quote:Ik had het dan ook over zijn killersmentaliteit op het veld
Op vrijdag 11 juli 2003 12:16 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Kluivert is ook nooit echt de killer geweest... Hij was altijd al meer een voetballer...
inkoppertje
quote:Nu doet Arie ineens wel uitspraken? Volgens mij heeft de schrijven van het stukje een duim gevonden om uit te zuigen.
Algemeen directeur van Ajax Arie van Eijden liet echter weten dat AA Gent (voormalige club Mido, red.) geen recht heeft op een percentage van de transfersom. Dat zou wijzen op een bedrag van niet meer dan 4,5 miljoen euro, aangezien de Belgen volgens afspraak recht zouden hebben op 30% van de overwaarde boven dat bedrag.
quote:
Over de financiële condities van het contract doet Ajax zoals gebruikelijk geen mededelingen.
quote:Lullig
10/7/2003 - FIFA blokkeert transfer Chivu
Reuters meldt zojuist dat de FIFA de transfer van Chivu on hold heeft gezet. AS Roma had voor 19 juni een bedrag van 450.000 dollar over moeten maken aan een club uit Peru, Sporting Cristal. Dat is nog niet gebeurt en de club heeft om die reden van de FIFA een verbod gekregen op het doen van nieuwe transfers. Het betreft een transfer van de Peruaanse spits Gustavo Enrique Vassallo Ferrari die van de Peruaanse club naar het Franse Nice vertrok. In een deal was afgesproken dat de Italiaanse club het bedrag zou overmaken aan Sporting Cristal.AS Roma wilde nog niet reageren, maar liet weten later vandaag nog met een statement te komen. Ajax heeft via zijn website laten weten dat de Fifa Ajax bevestigt heeft dat een eerder door de Fifa genomen beslissing, op grond waarvan AS Roma geen internationale transfers mag doen, geen invloed heeft op de transfer van Cristian Chivu van Ajax naar AS Roma. Ook verwacht de Fifa dat het verbod niet lang zal duren en stelt dat het verbod alleen gevolgen heeft voor het tijdstip waarop Chivu speelgerechtigd wordt voor AS Roma. De geldigheid van de overeenstemming tussen Ajax en AS Roma over de transfer wordt door het verbod niet aangetast.
quote:
10/7/2003 - Studio Sport: 'De Boer slaat aanbod Ajax af'
Studio Sport weet te melden dat Frank de Boer het aanbod van Ajax heeft afgeslagen omdat het 'te mager' zou zijn. Eerder vandaag meldde Galatasaray op de officiele website al dat er overeenstemming met Frank de Boer was bereikt. De voormalige speler van Barcelona zou nog op het enige wat hem weerhoudt naar Turkije af te reizen wachten: een bankgarantie.
quote:Bij mij is de speler niet bekend maar als het een Chivukloon is is hij van harte welkom
"Radoi nog steeds op lijst Ajax en Feyenoord"Volgens het Roemeense Prosport mag de Roemeense centrale verdediger Mirel Radoi nog steeds op belangstelling rekenen van Ajax en Feyenoord. De centrale verdediger van Steaua Boekarest en het nationale elftal werd eerder ook al met de twee topclubs in verband gebracht. Volgens Prosport heeft Ronald Koeman videobanden van de verdediger opgevraagd en heeft hij contact opgezocht met Nanu (met wie hij eerder bij Vitesse werkte). Ook Feyenoord zou nog steeds geinteresseerd zijn en zouden scouts vanavond het duel bekijken tussen Heerenveen en Steaua. De Roemeense club werkt momenteel een trainingsstage af in Nederland.
die roemeen zou wel ok zijn, als hij van Chivu wat positief tehoren krijgt....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |