quote:zal ik jou ook toevoegen op msn
Op donderdag 28 augustus 2003 14:56 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Hoe zit het trouwens met die super corolla? ze zouden toch ook een rappe bak gaan maken op basis van de corolla? of heb ik dat fout?
quote:graag!
Op donderdag 28 augustus 2003 15:18 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:[..]
zal ik jou ook toevoegen op msn
?
quote:Mooi dat alles goed is gegaan.....
Op donderdag 28 augustus 2003 14:46 schreef StefanP het volgende:
Te koop wegens overcompleet: Peugeot 206 GTIVanavond de foto's en het verhaal erbij als ik achter mijn eigen pc zit... maar vooralsnog: die suup staat nu in Malaga te wachten op het transport naar Nederland!
quote:Die paar kilometertjes?
Op donderdag 28 augustus 2003 17:31 schreef MicHELLo het volgende:
EINDELIJK!!!!!!!! Ik dacht dat je hem zelf ging terug rijden uit Spanje, was wel en mooie beproeving geweest van de Suup
Hoe heeft jou suup het volgehouden naar espanja en terug?
Alleen op de terugweg na 1500 km gereden te hebben hoorde ik opeens een lek in de motor toen ik optrok van het benzinestation. Ben gewoon met die lek doorgereden en thuisgekomen kwam ik erachter dat de Exhaust Gas Recirculation kapot was. Een slangetje was gescheurd en na een nieuw slangetje van ¤5,95 gekocht te hebben deed alles het weer zoals het moet.
We raar dat zo'n slangetje kapot gaat als je rustig rijdt....
Hier is de Suup op het strand:
quote:Vind die velgen niet zo, maar verder er
Op donderdag 28 augustus 2003 18:24 schreef MicHELLo het volgende:
Op de heenweg ging alles 100%, geen problemen gehad die 1900 km. Zelfs 1 op 10 gereden met een gangetje van 160 km/uur. In Spanje zelfs beetje heftig zitten rallyen in de bergen en ook daar bleef alles heel (ik had zelfs roodgloeiende remmen)
Alleen op de terugweg na 1500 km gereden te hebben hoorde ik opeens een lek in de motor toen ik optrok van het benzinestation. Ben gewoon met die lek doorgereden en thuisgekomen kwam ik erachter dat de Exhaust Gas Recirculation kapot was. Een slangetje was gescheurd en na een nieuw slangetje van ¤5,95 gekocht te hebben deed alles het weer zoals het moet.
quote:Gefeliciteerd Stefan, enne, ik ben gruwelijk jaloers nu
Op donderdag 28 augustus 2003 14:46 schreef StefanP het volgende:
Te koop wegens overcompleet: Peugeot 206 GTIVanavond de foto's en het verhaal erbij als ik achter mijn eigen pc zit... maar vooralsnog: die suup staat nu in Malaga te wachten op het transport naar Nederland!
quote:Tsja, zonder velgen komt ie niet vooruit
Op donderdag 28 augustus 2003 18:31 schreef PeuRac het volgende:[..]
Vind die velgen niet zo, maar verder er
Het zijn de standaard velgen, btw
Nu maar hopen dat het allemaal een beetje vlot gaat bij de RDW enz.
quote:Ik had de suup al gezien, als onderschrift op supras.nl forum
Op donderdag 28 augustus 2003 18:24 schreef MicHELLo het volgende:
Op de heenweg ging alles 100%, geen problemen gehad die 1900 km. Zelfs 1 op 10 gereden met een gangetje van 160 km/uur. In Spanje zelfs beetje heftig zitten rallyen in de bergen en ook daar bleef alles heel (ik had zelfs roodgloeiende remmen)
Wel gaaf dat die dingen zo betrouwbaar zijn. Dat is zoals ik dat lees op het supra forum wel anders met die mark III's die ze hebben. (maar die zijn ook redelijk tot zwaar getuned of niet? )
Enneh nog maar een keer... wij willen de PICS!!
Hij heeft het nu op z'n werk gedaan, ik heb al wat gekregen via mail, maar ik kan ze vanavond pas FTPen (firewall enzo)....
Dus vanavond pas :
quote:Zet je dan ook vanavond het hele verhaal er bij?
Op vrijdag 29 augustus 2003 11:11 schreef StefanP het volgende:
Had de camera geleend van een vriend (een veel betere dan de mijne), en wou ze gisteravond bij hem op CD zetten. Maar zijn pc was stukHij heeft het nu op z'n werk gedaan, ik heb al wat gekregen via mail, maar ik kan ze vanavond pas FTPen (firewall enzo)....
Dus vanavond pas :
quote:Edit.
Op vrijdag 29 augustus 2003 11:11 schreef StefanP het volgende:
Had de camera geleend van een vriend (een veel betere dan de mijne), en wou ze gisteravond bij hem op CD zetten. Maar zijn pc was stukHij heeft het nu op z'n werk gedaan, ik heb al wat gekregen via mail, maar ik kan ze vanavond pas FTPen (firewall enzo)....
Dus vanavond pas :
Hierbij dan de foto's van StefanP's eigen supra.
Hij zal en kan zelf de verdere details wel geven. ![]()

[Dit bericht is gewijzigd door Tjabbo op 29-08-2003 13:11]
Nuff said denk ik zo maar ![]()
-edit- let ook ff op 't detail van onze "taz" op de gordel
-edit-
[Dit bericht is gewijzigd door t0n op 29-08-2003 13:28]
Net mijn baas gesproken en hij zei dat die fouten in nummers wel vaker voorkomen in Spanje. Hij heeft zelf een huis in Spanje en zijn ouders wonen er.
Maar het is dus dood normaal dat er wel eens een lettertjes anders is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |