abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12567273
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 01:11 schreef D-Devil het volgende:

[..]

Om eerlijk te zijn vind ik wel dat je je enorm aanstelt m.b.t. kilometers voor een 3.0 6 cilinder blok. Die kunnen wel meer hebben en dan is 129, misschien meer dan 90k of 100k. Maar zo'n ramp is het voor een dergelijk blok beslist niet. En al helemaal niet bij zo'n automaat.

Voor de rest mag ik hopen dat alles in orde komt komende week ! .

ik heb er veel gezien die meer dan 300k gedraait hebben, dat kunnen die blokken perfect aan...

(en zoals bekent heeel weinig km is ook weer niet oke omdat dan de kans bestaat dat de eigenaar alleen kleine stukjes heeft gereden en komt er weer troep in de olie enz. enz. enz. het bekende verhaal... dus heel weinig km's hoeft niet perse beter te zijn dan wat meer.)

pi_12581397
Nee hoor, ik weet dat je er makkelijk 3 ton mee kunt rijden, maar waarom zou je genoegen nemen met een auto die anderhalve ton op de teller heeft als je er ook een met een ton minder kunt kopen? Dan kun je die 100000 zelf ook nog rijden. Dat is geen aanstellen, dat is logisch nadenken.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_12582488
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 17:28 schreef StefanP het volgende:
Nee hoor, ik weet dat je er makkelijk 3 ton mee kunt rijden, maar waarom zou je genoegen nemen met een auto die anderhalve ton op de teller heeft als je er ook een met een ton minder kunt kopen? Dan kun je die 100000 zelf ook nog rijden. Dat is geen aanstellen, dat is logisch nadenken.
daar ben ik het ook helemaal mee eens hoor, ik zou dat ook doen
mijn reactie ging uiteraard over of de motor 3 ton kan draaien enz.
pi_12584529
Ah mijn reactie was niet aan jou gericht hoor, no worries

Overigens is het chassisnummer wat op zijn papieren staat verkeerd! Er staat

JR164JA8000017120 ipv
JT164JA8000017120

Dat zal waarschijnlijk een heleboel problemen bij het RDW gaan geven... ik kan ze natuurlijk vertellen dat JR geen bestaande fabrikant is, en dat het natuurlijk JT (toyota) moet zijn, maar ik weet nu al dat het een ellendig karwei gaat worden

Eens proberen of Juan niet voor die tijd de nummers op de papieren in orde kan maken....

Stefan, kan niet wachten op volgende week

"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_12585025
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 19:44 schreef StefanP het volgende:
Ah mijn reactie was niet aan jou gericht hoor, no worries

Overigens is het chassisnummer wat op zijn papieren staat verkeerd! Er staat

JR164JA8000017120 ipv
JT164JA8000017120

Dat zal waarschijnlijk een heleboel problemen bij het RDW gaan geven... ik kan ze natuurlijk vertellen dat JR geen bestaande fabrikant is, en dat het natuurlijk JT (toyota) moet zijn, maar ik weet nu al dat het een ellendig karwei gaat worden

Eens proberen of Juan niet voor die tijd de nummers op de papieren in orde kan maken....

Stefan, kan niet wachten op volgende week

Ik begrijp dus echt niet hoe ze het voorelkaar krijgen om het verkeerde VIN nr erop te zetten, hier in Nederland wordt dat VIN nr gecheckt. Dus of ze checken het niet in spanje of er klopt iets niet...

Stefan, ik zou het ff heel goed checken allemaal, er zijn opzich supra's zat en je wilt echt NIET in de shit komen met de RDW enz.
Ik zal ff kijken of ik wat voor je kan doen, ken nog 1 paar mensen die wat 'insiders' info betreffende VIN nr's kunnen verschaffen, misschien heb je er wat aan..

edit: die twin-turbo's zijn alleen in Japan gemaakt, dus er moet JT staan, als er in de auto zelf ook JR staat kan je em het best laten staan hoe spijtig ook, als in de auto JT staat kan idd de verkoper de papieren in orde maken of je moet het zelf regelen bij de RDW maar dat..... :S

[Dit bericht is gewijzigd door Tommy_Kuklinski op 20-08-2003 20:10]

pi_12604014
Idd, volgens mij gewoon een typefout van de plaatselijke Spaanse typemiep In en op de auto staat nl. gewoon JT.... en op de papieren JR... De R en T liggen naast elkaar op het toetsenbord...

Heb de eigenaar vanochtend gesproken, hij bezweert dat het volgende week opgelost is als ik kom, dat de nrs op de papieren dan in orde gemaakt zijn. Hij wist er ook niet eens van af tot ik hem er op wees.

Eind goed al goed? Ik hoop het

-Mark Steyn
pi_12607224
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 14:25 schreef StefanP het volgende:
Idd, volgens mij gewoon een typefout van de plaatselijke Spaanse typemiep In en op de auto staat nl. gewoon JT.... en op de papieren JR... De R en T liggen naast elkaar op het toetsenbord...

Heb de eigenaar vanochtend gesproken, hij bezweert dat het volgende week opgelost is als ik kom, dat de nrs op de papieren dan in orde gemaakt zijn. Hij wist er ook niet eens van af tot ik hem er op wees.

Eind goed al goed? Ik hoop het

Ik hoop het voor je, het lijkt iig op 1 typefout... bespaart je weer 1 hoop ellende bij de RDW
pi_12636913

-Mark Steyn
pi_12637004
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 18:10 schreef StefanP het volgende:
[afbeelding]

aah dat is al beter!
Volgens mij gaat het helemaal goed komen!
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_12642833
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 18:10 schreef StefanP het volgende:
[afbeelding]

nu kan je met 1 gerust hart naar de RDW
suc6 en we horen hoe het gegaan is!!

kom je wel 1 keer langs om mijn Toyota hart weer ff wat sneller te laten kloppen

pi_12643705
Maar zullen ze nu met al die pijlen erop akkoord gaan bij de RDW?
pi_12673934
Nou ik ga inpakken en richting Randstad, morgenochtend het vliegtuig naar Malaga en dan naar Motril rijden...

Spannend ik hoop echt dat het deze keer raak is

Donderdag horen jullie het wel

* StefanP heeft iig 128mb aan flash geheugen om foto's te maken

-Mark Steyn
pi_12674505
toppie voor je

als een keer langs Den Helder gaat, geef dan ff een mailtje
dan hou ik m'n fotocamera paraat;)

[ aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, spelfouten onder voorbehoud ]
  zondag 24 augustus 2003 @ 16:00:50 #164
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_12678679
Hey ff een snelle reactie vanuit de canarische weilanden voordat ik zo huiswaarts ga.

Stefan, als je dit leest, succes!!!
later!

pi_12679065
Succes Stefan!

En natuurlijk wachten we ongeduldig op de foto's

pi_12694750
Ben benieuwd! Ik duim voor je
<<Hier kan uw advertentie staan>>
  maandag 25 augustus 2003 @ 17:55:32 #167
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_12707054
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 08:28 schreef Plaguebearer het volgende:
Ben benieuwd! Ik duim voor je
hoe is het trouwens met jou toyo?
  woensdag 27 augustus 2003 @ 16:47:59 #168
48735 knillis
Pig in cyberspace
pi_12760421
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 11:59 schreef StefanP het volgende:
Schopje, want ben benieuwd naar morgen
pi_12770412
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 11:59 schreef StefanP het volgende:
Nou ik ga inpakken en richting Randstad, morgenochtend het vliegtuig naar Malaga en dan naar Motril rijden...

Spannend ik hoop echt dat het deze keer raak is

Damn....very intrested hoe dit af gaat lopen!

Succes!!!

pi_12775612
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 17:55 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

hoe is het trouwens met jou toyo?

Met mijn toyo is alles goed. Staat lekker droog en geschorst in mijn garage. Ben bezig met offertes voor de motorrevisie en heb een lijst gemaakt met custom parts die ik nodig heb.

Dit wordt mijn nieuwe inlaatspruitstuk:

En dit mijn nieuwe intercooler:

En dit mijn nieuwe turbo (Garett T25 BB >500 bhp)

En dit wordt mijn nieuwe uitlaatspruitstuk:

(Bijna) allemaal customshop werk door Paul Rennisson
http://www.rennison.info/newgt4faq

<<Hier kan uw advertentie staan>>
pi_12781545
mooi hoor Plaguebearer, maareh hoeveel extra perfomance denk je daar nu mee te krijgen?
pi_12783137
Te koop wegens overcompleet: Peugeot 206 GTI

Vanavond de foto's en het verhaal erbij als ik achter mijn eigen pc zit... maar vooralsnog: die suup staat nu in Malaga te wachten op het transport naar Nederland!

-Mark Steyn
  donderdag 28 augustus 2003 @ 14:49:13 #173
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_12783202
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 14:46 schreef StefanP het volgende:

Vanavond de foto's en het verhaal erbij als ik achter mijn eigen pc zit... maar vooralsnog: die suup staat nu in Malaga te wachten op het transport naar Nederland!

hey goed man.
Ik las 5 minuten terug je topic al om nieuws te horen.

Laat me dan de eerste zijn om je te feliciteren met je aankoop.
Ik lees/hoor vanavond graag het hele verhaal.

En je weet het, eenmaal het toyota virus, altijd het toyota virus.

ps. heb je toevallig ook msn ofzo? misschien leuk...
Mijn msn adres staat in mijn profile

pi_12783373
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 14:46 schreef StefanP het volgende:

GEWELDIG MAN!!!! Veel plezier met je SUPRA.... :D
en wat Tjabbo zegt klopt!!
over 2 jaar komt waarschijnlijk de opvolger voor de suup vanwege de F1, dus dan weer ff naar spanje....
  donderdag 28 augustus 2003 @ 14:56:48 #175
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_12783437
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 14:55 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

GEWELDIG MAN!!!! Veel plezier met je SUPRA.... :D
en wat Tjabbo zegt klopt!!
over 2 jaar komt waarschijnlijk de opvolger voor de suup vanwege de F1, dus dan weer ff naar spanje....

Hoe zit het trouwens met die super corolla? ze zouden toch ook een rappe bak gaan maken op basis van de corolla? of heb ik dat fout?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')