quote:Das met alle onderdelen van de Supra dat komt ook omdat het meeste niet op voorraad ligt.
Op dinsdag 2 september 2003 18:54 schreef StefanP het volgende:
Vandaag Toyota eens gebeld en gevraagd wat een linker koplamp kost... de rechter is pas vervangen, en dan kun je toch zien dat de linker 9.5 jaar oud is, hij is doffer en heeft wat krasjes.390 pleuro!
Da's niet normaal man, bijna 1000 pieken voor een koplamp
mail me anders ff over die lamp op: tommy_kuklinski@hotmail.com... (leg wel uit waarom via mail )
[Dit bericht is gewijzigd door MicHELLo op 02-09-2003 23:47]
quote:das de reden waarom ik het via mail wil doen, omdat ik anders voor 1000 mensen aan de gang kan:)
Op dinsdag 2 september 2003 23:41 schreef MicHELLo het volgende:
Tommy, je maakt mij nu ook nieuwsgierig! Kan ik ook korting krijgen bij jou voor Supra onderdelen?
quote:Auw. Je hebt jezelf verraajen joh!
Op dinsdag 2 september 2003 23:48 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:[..]
das de reden waarom ik het via mail wil doen, omdat ik anders voor 1000 mensen aan de gang kan:)
En stefan, wanneer ga je, en ben je terug uit, Zweden?
*Zich in de handen wrijft bij gedachte aan supra zien*
quote:heheheh, welnee ik heb nix verraden
Op woensdag 3 september 2003 01:04 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Auw. Je hebt jezelf verraajen joh!
En stefan, wanneer ga je, en ben je terug uit, Zweden?
*Zich in de handen wrijft bij gedachte aan supra zien*
en ook ik vraag me af wanneer de suup te bekijken valt
RDW keuring zsm daarna, een van de eerste dagen in november dus hopelijk.
quote:degene die deze custom parts fabriceert heeft er op de rollenbank 440 pk uit weten te persen, dus ik hoop iets in die richting.
Op donderdag 28 augustus 2003 13:40 schreef NDAsilenced het volgende:
mooi hoor Plaguebearer, maareh hoeveel extra perfomance denk je daar nu mee te krijgen?
Moet nog zien dat ie 2 maanden voor de deur overleeft! En het ergste is, hij kon niet verzekerd worden totdat hij een kentekenplaat heeft (op het laatste moment trok de ene verzekeraar die ik gevonden had, zich terug)... ja, ik heb ze van A tot Z gebeld en verder niemand.
2 maanden
quote:heb je geen garage waar hij in kan dan
Op vrijdag 12 september 2003 11:47 schreef StefanP het volgende:
Moet nog zien dat ie 2 maanden voor de deur overleeft! En het ergste is, hij kon niet verzekerd worden totdat hij een kentekenplaat heeft (op het laatste moment trok de ene verzekeraar die ik gevonden had, zich terug)... ja, ik heb ze van A tot Z gebeld en verder niemand.
2 maanden
quote:Blijf het eng vinden. Kom je op de meeting met die bak?
Op vrijdag 12 september 2003 11:56 schreef StefanP het volgende:
Nope, paste niet in de garage... hij staat nu op de oprit, met aan de ene kant het huis, de andere een muur, ervoor de garage, en mijn 206'je er direct achter. Hij kan geen kant op, maar toch baal ik er wel van dat al die #"%¤# verzekeraars ervoor bedankten.
quote:Kun je de spiegels niet inklappen en de auto er met de hand induwen ? Paar stenen voor de wielen en hij rolt nergens heen (handrem gaat lastig als de deur niet open kan)
Op vrijdag 12 september 2003 11:56 schreef StefanP het volgende:
Nope, paste niet in de garage... hij staat nu op de oprit, met aan de ene kant het huis, de andere een muur, ervoor de garage, en mijn 206'je er direct achter. Hij kan geen kant op, maar toch baal ik er wel van dat al die #"%¤# verzekeraars ervoor bedankten.
quote:Yeah, maar zal niet lukken voor de volgende meeting. Zal pas half November op z'n vroegst zijn voordat ie goedgekeurd is en alle papieren binnen zijn van het RDW.
Op vrijdag 12 september 2003 11:57 schreef ook_gek het volgende:[..]
Blijf het eng vinden. Kom je op de meeting met die bak?
quote:Goed kut dus
Op vrijdag 12 september 2003 13:28 schreef StefanP het volgende:[..]
Yeah, maar zal niet lukken voor de volgende meeting. Zal pas half November op z'n vroegst zijn voordat ie goedgekeurd is en alle papieren binnen zijn van het RDW.
quote:Maar heb je nog een verzekeraar gevonden? Anders heb je weinig aan die papieren van RDW.
Op vrijdag 12 september 2003 13:28 schreef StefanP het volgende:[..]
Yeah, maar zal niet lukken voor de volgende meeting. Zal pas half November op z'n vroegst zijn voordat ie goedgekeurd is en alle papieren binnen zijn van het RDW.
quote:Ik snap je vraag niet helemaal...
Op vrijdag 12 september 2003 14:02 schreef Extremini het volgende:[..]
Maar heb je nog een verzekeraar gevonden? Anders heb je weinig aan die papieren van RDW.
quote:Oh, maar we mochten niet met onverzekerde auto's rondrijden?
Op vrijdag 12 september 2003 14:20 schreef StefanP het volgende:[..]
Ik snap je vraag niet helemaal...
.... zodra hij gekeurd is een een kenteken heeft is het geen probleem meer, het gaat om de 2 maanden daarvoor...
Wel kut dattie zo aan de straat moet staan. Misschien even een familielid of een handige buur de accu laten verwijderen???
quote:Velgen er af halen. Maakt het rijden stukken moeilijker
Op maandag 15 september 2003 10:01 schreef Tjabbo het volgende:
Hey Stefan anders mag hij wel zolang bij mij in de garageWel kut dattie zo aan de straat moet staan. Misschien even een familielid of een handige buur de accu laten verwijderen???
Maar ja zij willen hem niet poetsen hehehe. Gelukkig heb ik een heel weekend als ik terugkom uit Zweden. Wattenstaafjes en wattenbolletjes, oh wat gaat dat ding in de watten gelegd worden
En het is toch wel de meest opvallende auto die je je maar kunt voorstellen, maar hij staat nu zo dat alleen de buren en de postbode hem kunnen zien. En hij kan er niet uit gehaald worden zonder eerst nog een andere auto weg te slepen. Ik geloof dat het wel goed gaat komen dus, maar bedankt voor de aanboden
* StefanP verheugt zich op het ritje naar het RDW en neemt expres de stoplicht route
quote:
Op maandag 15 september 2003 12:59 schreef StefanP het volgende:
Nou hij moet inderdaad gepoetst worden hoor! HahahaZat helemaal onder het stof van het transport (Motril is een behoorlijk stoffig stuk Spanje), en het heeft lichtjes gedruppeld vrijdag in Nederland.... hij ziet er niet uit volgens m'n ouders.
Maar ja zij willen hem niet poetsen hehehe. Gelukkig heb ik een heel weekend als ik terugkom uit Zweden. Wattenstaafjes en wattenbolletjes, oh wat gaat dat ding in de watten gelegd worden
Enneh... hulp nodig?
quote:Mocht je je bedenken....
En het is toch wel de meest opvallende auto die je je maar kunt voorstellen, maar hij staat nu zo dat alleen de buren en de postbode hem kunnen zien. En hij kan er niet uit gehaald worden zonder eerst nog een andere auto weg te slepen. Ik geloof dat het wel goed gaat komen dus, maar bedankt voor de aanboden
quote:Wat heb je nu aan een ritje met stoplichten als de auto op de trailer staat? Je mag er nog niet meer rijden dan toch?
* StefanP verheugt zich op het ritje naar het RDW en neemt expres de stoplicht route
quote:Jawel !!
Op maandag 15 september 2003 15:21 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Stoute, slechte ouders
Enneh... hulp nodig?
[..]Mocht je je bedenken....
[..]Wat heb je nu aan een ritje met stoplichten als de auto op de trailer staat? Je mag er nog niet meer rijden dan toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |