quote:Mits je partner er naast staat uiteraard.
Op dinsdag 8 juli 2003 22:09 schreef Fliepke het volgende:
Omdat flirten leuk is, en onschuldig?
quote:kweenie, is het niet de bedoeling dat je genoeg hebt aan de mening van je partner? of aan je partner
Op dinsdag 8 juli 2003 22:09 schreef Fliepke het volgende:
Omdat flirten leuk is, en onschuldig?
Weet niet of dit iets is dat je stoort bij je vriend(in), maar zelf doe je het waarschijnlijk ook. Toch blijft dit vaak een probleem. De menselijke geest is te ver ontwikkeld, en is echt los van het lichaam gaan staan. Die twee kanten zijn sociaal gezien vaak conflicterend.
quote:Flirten is niet meer dan een spelletje tussen jongens en meisjes, dat heeft niet zoveel te doen met genoeg hebben aan je partner vind ik.
Op dinsdag 8 juli 2003 22:12 schreef Zenchi het volgende:[..]
kweenie, is het niet de bedoeling dat je genoeg hebt aan de mening van je partner? of aan je partner
Dat is de natuur........
Kuch, laat je nog wat over voor mij ???
quote:oke, flirten is dus niet de natuur. want als dieren dat doen gaan ze meteen voor de sex.
Op dinsdag 8 juli 2003 22:13 schreef BBun het volgende:
Omdat het de natuur is. De mens schakelt niet in één keer dat oergedrag tegenover het andere geslacht uit, als er een evolutionair irrelevante 'relatie' in het spel is.Weet niet of dit iets is dat je stoort bij je vriend(in), maar zelf doe je het waarschijnlijk ook. Toch blijft dit vaak een probleem. De menselijke geest is te ver ontwikkeld, en is echt los van het lichaam gaan staan. Die twee kanten zijn sociaal gezien vaak conflicterend.
quote:waar heeft het dan wel mee te doen?
Op dinsdag 8 juli 2003 22:15 schreef Fliepke het volgende:[..]
Flirten is niet meer dan een spelletje tussen jongens en meisjes, dat heeft niet zoveel te doen met genoeg hebben aan je partner vind ik.
quote:Flirten is het begin van sex. De mens stopt echter vaak voortijdig, omdat ze een sociale schil heeft om de dierlijke aard. Dat er nog dit soort vragen de kop op steken, betekent mijns inziens slechts dat de mens zich geestelijk nog verder moet ontwikkelen.
Op dinsdag 8 juli 2003 22:19 schreef Zenchi het volgende:[..]
oke, flirten is dus niet de natuur. want als dieren dat doen gaan ze meteen voor de sex.
en de mens is niet te ver ontwikkeld. je definitie van ontwikkelen klopt niet bepaald. de mens is juist te veel verwikkeld en zou juist wat meer moeten "ontwikkelen"
komt uit een boek wat ik eens gelezen heb, weet niet meer welk... maar ben het er helemaal mee eens
Lekker op de bank liggen zij boven op mij, ik mijn armen om haar heen en dan film kijken is niks aparts meer
Dus ja flirten kan als het maar als vrienden gebeurt en niet met achterliggende bedoeling.
quote:waarom houdt het het spannend dan?
Op dinsdag 8 juli 2003 22:21 schreef Arinna het volgende:
Het is inderdaad een spelletje... een leuk spelletje. Als ik een vriend heb, vind ik het toch zo af en toe leuk om met een andere jongen te flirten. Dat houd je relatie spannend, zullen we maar zeggen... Zo lang je je grenzen kent...
* Zenchi snapt er zelf helemaal niks van
quote:Als ik dit goed begrepen heb... dan vind ik dit toch niet echt meer onder flirten vallen. "De kat op het spek binden" (letterlijk!) komt eerder bij me op.
Op dinsdag 8 juli 2003 22:22 schreef ByteMe het volgende:
Lekker op de bank liggen zij boven armen om haar heen en dan film kijken is niks aparts meer
quote:Uhm... gewoon gezelligheid
Op dinsdag 8 juli 2003 22:19 schreef Zenchi het volgende:[..]
waar heeft het dan wel mee te doen?
quote:* Zenchi snapt ook hier niks van. hoe kan zoiets nou zonder gevoel zijn? sowieso, waarom dingen zonder gevoel doen? dingen doen die alleen partners doen, maar geen partners zijn?
Op dinsdag 8 juli 2003 22:22 schreef ByteMe het volgende:
Ik heb twee hele goeie vrienden en die hebben samen relatie en wonen zelfs al samen. Maar afgelopen weekend was hij naar het buitenland en ging ik haar gezelschap houden. En ja wij flirten met elkaar, we weten ook dat we het doenwe oefenen zogezegd op elkaar en dat is best grappig.
Lekker op de bank liggen zij boven op mij, ik mijn armen om haar heen en dan film kijken is niks aparts meer
Dus ja flirten kan
als het maar als vrienden gebeurt en niet met achterliggende bedoeling.
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 22:25 schreef Fling het volgende:[..]
Als ik dit goed begrepen heb... dan vind ik dit toch niet echt meer onder flirten vallen. "De kat op het spek binden" (letterlijk!) komt eerder bij me op.
quote:Nah
Op dinsdag 8 juli 2003 22:25 schreef Fling het volgende:[..]
Als ik dit goed begrepen heb... dan vind ik dit toch niet echt meer onder flirten vallen. "De kat op het spek binden" (letterlijk!) komt eerder bij me op.
quote:*mee eens is*
Op dinsdag 8 juli 2003 22:21 schreef Arinna het volgende:
Het is inderdaad een spelletje... een leuk spelletje. Dat houd je relatie spannend, zullen we maar zeggen... Zo lang je je grenzen kent...
quote:Wordt er niet juist geflirt als je geen partner hebt?
Op dinsdag 8 juli 2003 22:27 schreef Zenchi het volgende:[..]
* Zenchi snapt ook hier niks van. hoe kan zoiets nou zonder gevoel zijn? sowieso, waarom dingen zonder gevoel doen? dingen doen die alleen partners doen, maar geen partners zijn?
quote:Dat heet nou een sterke vriendschap lieve kijkbuiskindertjes. Allebei de behoefte aan lichaamswarmte, oftewel een lekkere knuffel, en die elkaar gunnen. En tuurlijk speelt er gevoel bij maar dat is dan wel het gevoel wat je als diepe vriendschap kunt bestempelen, komt geen liefde bij kijken.
Op dinsdag 8 juli 2003 22:27 schreef Zenchi het volgende:[..]
* Zenchi snapt ook hier niks van. hoe kan zoiets nou zonder gevoel zijn? sowieso, waarom dingen zonder gevoel doen? dingen doen die alleen partners doen, maar geen partners zijn?
quote:ja, ik weet het. maar dat is nu juist mijn angst. moeten wij wel echt bij elkaar zijn. (ik ben een twijvelaar, dat ligt gewoon in mijn type, zal niet veel aan gedaan kunnen worden) maarja, door dit uit te leggen zou ik offtopic gaan en niemand is alwetend en alleen professionele psychologen zouden me misschien kunnen helpen en dat ben jij nog niet
Op dinsdag 8 juli 2003 22:26 schreef BBun het volgende:
Zenchi, laat je meisje lekker joh. Als je er over gaat zeuren creëert dat alleen maar weer problemen. Wanneer je haar lekker laat gaan komt ze uiteindelijk heerlijk naar jou toegehobbeld! Zo niet, dan hadden jullie ook niet bij elkaar moeten zijn.
quote:Dat is zeker sterke vriendschap... ik had dat tijdens mijn vorige relatie ook met een meisje, maar besefte uiteindelijk dat ik gewoon heel verliefd op haar was. Nu ben ik dus met haar...
Op dinsdag 8 juli 2003 22:30 schreef ByteMe het volgende:[..]
Dat heet nou een sterke vriendschap lieve kijkbuiskindertjes. Allebei de behoefte aan lichaamswarmte, oftewel een lekkere knuffel, en die elkaar gunnen. En tuurlijk speelt er gevoel bij maar dat is dan wel het gevoel wat je als diepe vriendschap kunt bestempelen, komt geen liefde bij kijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |