abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 juli 2003 @ 22:09:16 #1
57775 Zenchi
Makes love, not war
pi_11653282
oke, waarom zou iemand die al een relatie heeft, nog willen flirten?
doen jullie vrienden/vriendinnen dat, zoja, wat vind je ervan en wanneer vind je het te ver gaan.
als je het zelf doet, leg eens uit waarom...
  dinsdag 8 juli 2003 @ 22:09:51 #2
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_11653292
Omdat flirten leuk is, en onschuldig?
pi_11653305
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 22:09 schreef Fliepke het volgende:
Mits je partner er naast staat uiteraard.
Dat getuigt niet echt van respect
When does the hurting stop ? ...
  dinsdag 8 juli 2003 @ 22:12:55 #4
57775 Zenchi
Makes love, not war
pi_11653361
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 22:09 schreef Fliepke het volgende:
kweenie, is het niet de bedoeling dat je genoeg hebt aan de mening van je partner? of aan je partner
pi_11653370
Omdat het de natuur is. De mens schakelt niet in één keer dat oergedrag tegenover het andere geslacht uit, als er een evolutionair irrelevante 'relatie' in het spel is.

Weet niet of dit iets is dat je stoort bij je vriend(in), maar zelf doe je het waarschijnlijk ook. Toch blijft dit vaak een probleem. De menselijke geest is te ver ontwikkeld, en is echt los van het lichaam gaan staan. Die twee kanten zijn sociaal gezien vaak conflicterend.

dinsdag 8 juli 2003 @ 22:15:20 #6
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_11653422
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 22:12 schreef Zenchi het volgende:

[..]

kweenie, is het niet de bedoeling dat je genoeg hebt aan de mening van je partner? of aan je partner

Flirten is niet meer dan een spelletje tussen jongens en meisjes, dat heeft niet zoveel te doen met genoeg hebben aan je partner vind ik.
pi_11653504
De natuur is dat je als alfa man , zoveel mogelijk vrouwen bevrucht omdat je sterk en machtig bent..

Dat is de natuur........

Kuch, laat je nog wat over voor mij ???

Ja Ja , ik kom het wel weer maken !! domme doos..!!
  dinsdag 8 juli 2003 @ 22:19:09 #8
57775 Zenchi
Makes love, not war
pi_11653517
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 22:13 schreef BBun het volgende:
Omdat het de natuur is. De mens schakelt niet in één keer dat oergedrag tegenover het andere geslacht uit, als er een evolutionair irrelevante 'relatie' in het spel is.

Weet niet of dit iets is dat je stoort bij je vriend(in), maar zelf doe je het waarschijnlijk ook. Toch blijft dit vaak een probleem. De menselijke geest is te ver ontwikkeld, en is echt los van het lichaam gaan staan. Die twee kanten zijn sociaal gezien vaak conflicterend.

oke, flirten is dus niet de natuur. want als dieren dat doen gaan ze meteen voor de sex.
en de mens is niet te ver ontwikkeld. je definitie van ontwikkelen klopt niet bepaald. de mens is juist te veel verwikkeld en zou juist wat meer moeten "ontwikkelen"
  dinsdag 8 juli 2003 @ 22:19:52 #9
57775 Zenchi
Makes love, not war
pi_11653540
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 22:15 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Flirten is niet meer dan een spelletje tussen jongens en meisjes, dat heeft niet zoveel te doen met genoeg hebben aan je partner vind ik.

waar heeft het dan wel mee te doen?
pi_11653569
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 22:19 schreef Zenchi het volgende:

[..]

oke, flirten is dus niet de natuur. want als dieren dat doen gaan ze meteen voor de sex.
en de mens is niet te ver ontwikkeld. je definitie van ontwikkelen klopt niet bepaald. de mens is juist te veel verwikkeld en zou juist wat meer moeten "ontwikkelen"

Flirten is het begin van sex. De mens stopt echter vaak voortijdig, omdat ze een sociale schil heeft om de dierlijke aard. Dat er nog dit soort vragen de kop op steken, betekent mijns inziens slechts dat de mens zich geestelijk nog verder moet ontwikkelen.
  dinsdag 8 juli 2003 @ 22:21:06 #11
16976 Fling
Fan o' man
pi_11653574
Because it's fun. The important thing to know about flirting is that it doesn't have to have a goal. It does not have to be blatantly sexual. Flirting is a playful attitude and is a way of getting along with people. You do not have to restrict your flirtatiousness to men. You can flirt with everyone. You should. Flirting is natural. It is instinct.

komt uit een boek wat ik eens gelezen heb, weet niet meer welk... maar ben het er helemaal mee eens

Heads I win, tails you lose
Out of my way, I'm coming through
pi_11653590
Het is inderdaad een spelletje... een leuk spelletje. Als ik een vriend heb, vind ik het toch zo af en toe leuk om met een andere jongen te flirten. Dat houd je relatie spannend, zullen we maar zeggen... Zo lang je je grenzen kent...
  dinsdag 8 juli 2003 @ 22:22:56 #13
34992 ByteMe
Guinness is good for you!
pi_11653627
Ik heb twee hele goeie vrienden en die hebben samen relatie en wonen zelfs al samen. Maar afgelopen weekend was hij naar het buitenland en ging ik haar gezelschap houden. En ja wij flirten met elkaar, we weten ook dat we het doen we oefenen zogezegd op elkaar en dat is best grappig.

Lekker op de bank liggen zij boven op mij, ik mijn armen om haar heen en dan film kijken is niks aparts meer

Dus ja flirten kan als het maar als vrienden gebeurt en niet met achterliggende bedoeling.

"You're running Linux!" I gasp. - "Yes." - "Why?" - "Well, it's developed by thousands of people!" - "So was the Black Death, but that doesn't mean you want to expose yourself to it!"
  dinsdag 8 juli 2003 @ 22:25:07 #14
57775 Zenchi
Makes love, not war
pi_11653685
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 22:21 schreef Arinna het volgende:
Het is inderdaad een spelletje... een leuk spelletje. Als ik een vriend heb, vind ik het toch zo af en toe leuk om met een andere jongen te flirten. Dat houd je relatie spannend, zullen we maar zeggen... Zo lang je je grenzen kent...
waarom houdt het het spannend dan?

* Zenchi snapt er zelf helemaal niks van

dinsdag 8 juli 2003 @ 22:25:52 #15
16976 Fling
Fan o' man
pi_11653711
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 22:22 schreef ByteMe het volgende:
Lekker op de bank liggen zij boven armen om haar heen en dan film kijken is niks aparts meer
Als ik dit goed begrepen heb... dan vind ik dit toch niet echt meer onder flirten vallen. "De kat op het spek binden" (letterlijk!) komt eerder bij me op.
Heads I win, tails you lose
Out of my way, I'm coming through
  dinsdag 8 juli 2003 @ 22:26:26 #16
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_11653730
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 22:19 schreef Zenchi het volgende:

[..]

waar heeft het dan wel mee te doen?

Uhm... gewoon gezelligheid
Hoort misschien ook een beetje bij het stappen
pi_11653741
Zenchi, laat je meisje lekker joh. Als je er over gaat zeuren creëert dat alleen maar weer problemen. Wanneer je haar lekker laat gaan komt ze uiteindelijk heerlijk naar jou toegehobbeld! Zo niet, dan hadden jullie ook niet bij elkaar moeten zijn.
  dinsdag 8 juli 2003 @ 22:27:18 #18
57775 Zenchi
Makes love, not war
pi_11653748
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 22:22 schreef ByteMe het volgende:
Ik heb twee hele goeie vrienden en die hebben samen relatie en wonen zelfs al samen. Maar afgelopen weekend was hij naar het buitenland en ging ik haar gezelschap houden. En ja wij flirten met elkaar, we weten ook dat we het doen we oefenen zogezegd op elkaar en dat is best grappig.

Lekker op de bank liggen zij boven op mij, ik mijn armen om haar heen en dan film kijken is niks aparts meer

Dus ja flirten kan als het maar als vrienden gebeurt en niet met achterliggende bedoeling.

* Zenchi snapt ook hier niks van. hoe kan zoiets nou zonder gevoel zijn? sowieso, waarom dingen zonder gevoel doen? dingen doen die alleen partners doen, maar geen partners zijn?
pi_11653753
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 22:25 schreef Fling het volgende:

[..]

Als ik dit goed begrepen heb... dan vind ik dit toch niet echt meer onder flirten vallen. "De kat op het spek binden" (letterlijk!) komt eerder bij me op.

dinsdag 8 juli 2003 @ 22:28:24 #20
34992 ByteMe
pi_11653773
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 22:25 schreef Fling het volgende:

[..]

Nah niet zo kat op spek binden hoor.. niet bovenop zoals je in bed zou doen. Nee kom op zeg. Nee ik lag over de bank heen met rug tegen leuning en zij lag tegen mij aan op mij benen.. niks bijzonders toch ?
"You're running Linux!" I gasp. - "Yes." - "Why?" - "Well, it's developed by thousands of people!" - "So was the Black Death, but that doesn't mean you want to expose yourself to it!"
  dinsdag 8 juli 2003 @ 22:28:49 #21
16715 Mylene
*schatje*
pi_11653793
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 22:21 schreef Arinna het volgende:
Het is inderdaad een spelletje... een leuk spelletje. Dat houd je relatie spannend, zullen we maar zeggen... Zo lang je je grenzen kent...
*mee eens is*
  dinsdag 8 juli 2003 @ 22:28:55 #22
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_11653796
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 22:27 schreef Zenchi het volgende:

[..]

* Zenchi snapt ook hier niks van. hoe kan zoiets nou zonder gevoel zijn? sowieso, waarom dingen zonder gevoel doen? dingen doen die alleen partners doen, maar geen partners zijn?

Wordt er niet juist geflirt als je geen partner hebt?
om juist een partner te krijgen?
En flirten gaat meer om lust dan om gevoelens...
  dinsdag 8 juli 2003 @ 22:30:51 #23
34992 ByteMe
pi_11653841
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 22:27 schreef Zenchi het volgende:

[..]

Dat heet nou een sterke vriendschap lieve kijkbuiskindertjes. Allebei de behoefte aan lichaamswarmte, oftewel een lekkere knuffel, en die elkaar gunnen. En tuurlijk speelt er gevoel bij maar dat is dan wel het gevoel wat je als diepe vriendschap kunt bestempelen, komt geen liefde bij kijken.
  dinsdag 8 juli 2003 @ 22:32:12 #24
57775 Zenchi
Makes love, not war
pi_11653873
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 22:26 schreef BBun het volgende:
Zenchi, laat je meisje lekker joh. Als je er over gaat zeuren creëert dat alleen maar weer problemen. Wanneer je haar lekker laat gaan komt ze uiteindelijk heerlijk naar jou toegehobbeld! Zo niet, dan hadden jullie ook niet bij elkaar moeten zijn.
ja, ik weet het. maar dat is nu juist mijn angst. moeten wij wel echt bij elkaar zijn. (ik ben een twijvelaar, dat ligt gewoon in mijn type, zal niet veel aan gedaan kunnen worden) maarja, door dit uit te leggen zou ik offtopic gaan en niemand is alwetend en alleen professionele psychologen zouden me misschien kunnen helpen en dat ben jij nog niet
ikzelf flirt ook weleens, maar krijg dan toch een vaag gevoel dat het niet klopt, dat het niet hoort, dat het alleen iets is wat je doet als je relatie niet 100% goed meer is.
nja, kdenk dat het iets is dat pas gebeurt als de verliefdheid weg is? maar waarom dan opeens de behoefte om te flirten?
pi_11653918
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 22:30 schreef ByteMe het volgende:

[..]

Dat heet nou een sterke vriendschap lieve kijkbuiskindertjes. Allebei de behoefte aan lichaamswarmte, oftewel een lekkere knuffel, en die elkaar gunnen. En tuurlijk speelt er gevoel bij maar dat is dan wel het gevoel wat je als diepe vriendschap kunt bestempelen, komt geen liefde bij kijken.

Dat is zeker sterke vriendschap... ik had dat tijdens mijn vorige relatie ook met een meisje, maar besefte uiteindelijk dat ik gewoon heel verliefd op haar was. Nu ben ik dus met haar...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')