Dave Swayze - Constant Love
Digital Delinquents - 2 Do Anything
Ron Van Den Beuken - Timeless (Ron Van Den Beuken Remix)
Signum - Push Through (Original Mix)
Vooral Digital Delinquents - 2 Do Anything is erg lekker.. geweldige bootleg van Carte Blanche.. doet nauwelijks iets voor het origineel onder imo. Dave Swayze - Constant Love is een relaxed progressief nummer ala de producties/remixes van Lemon 8. Ron Van Den Beuken - Timeless (Ron Van Den Beuken Remix) is een tamelijk harde track.. lijkt wel wat op Traffic van Tijs.
quote:Probeer eens wat nummers uit mijn beginpost van dit topic
Op dinsdag 29 juli 2003 20:11 schreef heartworm het volgende:
Vind trance niet zo bijzonder, maar een numnmer als:
The first rebirth van jones and stephenson kan mijn goedkeuring meer dan wegdragen..
quote:Inderdaad topnummers! Mijn tips:
Op maandag 28 juli 2003 22:49 schreef Jantjeuh het volgende:
Mijn tips voor deze week (31):Dave Swayze - Constant Love
Digital Delinquents - 2 Do Anything
Ron Van Den Beuken - Timeless (Ron Van Den Beuken Remix)
Signum - Push Through (Original Mix)Vooral Digital Delinquents - 2 Do Anything is erg lekker.. geweldige bootleg van Carte Blanche.. doet nauwelijks iets voor het origineel onder imo. Dave Swayze - Constant Love is een relaxed progressief nummer ala de producties/remixes van Lemon 8. Ron Van Den Beuken - Timeless (Ron Van Den Beuken Remix) is een tamelijk harde track.. lijkt wel wat op Traffic van Tijs.
Nog een oude track die ik weer heb herontdekt: Signum - Solar Level
quote:Hehe, ik heb dat nummer nu pas ontdekt van Kota....
Op woensdag 30 juli 2003 00:58 schreef Jantjeuh het volgende:
Darren Tate & Mike Koglin pres. K.O.T.A. - Waiting is al aardig oud hoorDie Heal is inderdaad een topplaat...
Loop weer eens achter de feiten aan
quote:Check de Gabriel & Dresden Unplugged Mix eens.. die's nog mooier. Probeer ook de andere Andain tracks eens:
Op woensdag 30 juli 2003 00:56 schreef Poepoog het volgende:
Beautiful Things van Andain (Gabriel en Dresden mix natuurlijk) heb ik nu pas ontdektWat geil ....
Andain - Summer's Calling (Josh Gabriel Remix)
Andain - Make Me
Andain - Get Up
Andain - You Once Told Me <- juweeltje
Andain - Avé Maria <- idem
De laatste 4 tracks zijn op de officiele site van Andain te vinden (http://www.andain.com).. het zijn niet de volledige nummers maar slechts demos. Klinkt echter al wel geweldig
Andain is dus Josh Gabriel van Gabriel & Dresden samen met David Penner (gitarist) en Mavie Marcos (zangeres). Errug mooie progressieve trance
Josh Gabriel is gewoon geniaal Ben erg benieuwd naar de nieuwe Motorcycle productie van G&D..
[Dit bericht is gewijzigd door Jantjeuh op 30-07-2003 14:41]
Zovaak gehoord op feesten enzo... Blijkt dat je hem al een jaar op je HD hebt staan
quote:Ja.... Ik download er altijd 40 bij elkaar... Kies er twee uit die ik echt geil vind en de rest verdwijnt in de vergetelheid...
Op woensdag 30 juli 2003 01:00 schreef Jantjeuh het volgende:[..]
Check de Gabriel & Dresden Unplugged Mix eens.. die's nog mooier. Probeer ook de andere Andain tracks eens:
Andain - Summer's Calling (Josh Gabriel Mix)
Andain - Make Me
Andain - Get Up
Andain - Once Upon A Time <- juweeltje
Andain - Avé Maria <- idemAndain is dus Josh Gabriel van Gabriel & Dresden samen met David Penner (gitarist) en Mavie Marcos (zangeres). Errug mooie progressieve trance
Die unplugged mix, is dat die rip van een radiouitzending vanaf Gatecrasher?
quote:Uhh, die versie die ik heb is geen liveset rip
Op woensdag 30 juli 2003 01:03 schreef Poepoog het volgende:
Ja.... Ik download er altijd 40 bij elkaar... Kies er twee uit die ik echt geil vind en de rest verdwijnt in de vergetelheid...Die unplugged mix, is dat die rip van een radiouitzending vanaf Gatecrasher?
[Dit bericht is gewijzigd door Jantjeuh op 30-07-2003 01:05]
quote:Nee ik hoor het het is die met die hele slechte kwaliteit...
Op woensdag 30 juli 2003 01:03 schreef Poepoog het volgende:Die unplugged mix, is dat die rip van een radiouitzending vanaf Gatecrasher?
[Dit bericht is gewijzigd door Jantjeuh op 30-07-2003 01:11]
quote:Er is inderdaad goede shit verschenen...
Op woensdag 30 juli 2003 01:07 schreef Jantjeuh het volgende:
Ik ben van mening dat dit jaar wel eens 1999 kan gaan overtreffen als hét trancejaar.. er zijn al erg veel goede producties gereleasedVorig jaar was het echt vele malen droeviger gesteld..
Alleen de grote namen vallen een beetje tegen....
wat is trance eigenlijk? als je iig synthesizers er doorheen hoort?
quote:Wie bedoel je met de grote namen?
Op woensdag 30 juli 2003 01:11 schreef Poepoog het volgende:
Alleen de grote namen vallen een beetje tegen....
quote:Tiesto enzo hebben toch nog niet echt grote dingen gemaakt/gemixed dit jaar?
Op woensdag 30 juli 2003 01:15 schreef Jantjeuh het volgende:[..]
Wie bedoel je met de grote namen?
quote:Tja... Moeilijk te zeggen... Meeste bekende namen zijn niet echt Producers maar meer echte "draaidj's".
Op woensdag 30 juli 2003 01:15 schreef Jantjeuh het volgende:[..]
Wie bedoel je met de grote namen?
Voor mij gevoel is het nu allemaal breder geworden en heb je nu meer artiesten die een lekker nummertje maken...
quote:Mwoah.. ik vond Tiësto In Concert aardig geslaagd
Op woensdag 30 juli 2003 01:17 schreef NightH4wk het volgende:
Tiesto enzo hebben toch nog niet echt grote dingen gemaakt/gemixed dit jaar?
Nyana viel inderdaad aardig tegen, maar ik vond zijn remixes van Tears From The Moon en Eternal Voices goed te pruimen. Ook Ten en Traffic mogen er wat mij betreft wezen.. Zelfs Searching klinkt leuk
quote:Veel over gehoord... Maar was het beter dan IC 99?
Op woensdag 30 juli 2003 01:21 schreef Jantjeuh het volgende:[..]
Mwoah.. ik vond Tiësto In Concert aardig geslaagd
quote:Aan deze 2 platen moest ik direct denken zeg ... wat een gigantisch goeie smaak heb jij. Dit zijn echt top maar dan ook top platen.
Op zaterdag 19 juli 2003 23:01 schreef bleiblei het volgende:
mijn top mooie trancenummers zijn (wel oudjes, en misschien al genoemd, en misschien zelfs geen trance):Paul Oakenfold - Southern Sun
Tillman Uhrmacher - On the run
Dj Tiesto - Close to you
Kamaya Painters - Endless Wave
Solar Stone - Solar Coaster
Yahel - Voyage
---> edit <---
Deze mocht natuurlijk niet ontbreken
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 19:14 schreef Ang3l het volgende:
Delerium ft Sarah McLachlan - Silence (DJ Tiesto in search for sunrise remix) 11 minuten
[Dit bericht is gewijzigd door jackson op 30-07-2003 01:31]
quote:Download de set and see for yourself
Op woensdag 30 juli 2003 01:23 schreef Poepoog het volgende:[..]
Veel over gehoord... Maar was het beter dan IC 99?
Ik zelf vind hem beter.. maar niets kan tippen aan Energy 2000 en Eau 2001
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |