Hoe kan ik nou dat onder werktijd regelen ?
Zou zeker niet liegen tegen je werkgever. Iedere werkgever weet dat een aantal van zijn personeelsleden bij een psych lopen en daar houdt ie echt wel rekening mee. Doet ie het niet, dan is het jammer voor je! En zou ik zeker gaan zoeken naar een nieuwe baas!
Je zou kunnen proberen aan te geven dat je een cursus hebt? Of de kinderen van een vriend van school haalt op een bepaalde dag? Dan moet je wel proberen je therapiesessie zo laat mogelijk op de dag te plannen. Moet kunnen lijkt me zo'n leugentje om bestwil
Lastig! Heel lastig. Maar ik denk dat je moet oppassen dat je niet allemaal verschillende dingen verteld, want ik denk dat het dan nog wel eens heel lastig kan worden.
Succes!
Nieuwe baan en 1 x in de drie weken moest ik naar de psychiater en af en toe bloedprikken voor mijn medicatie. Natuurlijk zat er een lekkere reistijd aan vast.
Ik heb het op fysiotherapie gehouden en beleefd de vragen af gehouden over wat het was etc, privé is privé en je hoeft verder niet uit te weiden.
quote:Ja ik ga het daar ok bij houden. Ik ben in behandeling voor mijn fobie. Deze hoeft geen nadelige gevolgen voor mijn werk te hebben dat ik meteen maanden uit de roulatie ben. Ik heb alleen 1,5 uur per week nodig. En prive is idd prive.
Op dinsdag 8 juli 2003 21:50 schreef DarkElf het volgende:
Zelfde probleem gehad.Nieuwe baan en 1 x in de drie weken moest ik naar de psychiater en af en toe bloedprikken voor mijn medicatie. Natuurlijk zat er een lekkere reistijd aan vast.
Ik heb het op fysiotherapie gehouden en beleefd de vragen af gehouden over wat het was etc, privé is privé en je hoeft verder niet uit te weiden.
quote:Gewoon vertellen dat je naar fysio moet, net als hier boven staat dus. Zelf heb ik 2 jaar lang probleem gehad om maar smoezen te verzinnen waarom ik met opleiding ben gestopt want ik moest naar deeltijdtherapie (5 ochtende in de week dus iets moeilijker te zeggen dat je naar fysio gaat hehe)
Op woensdag 9 juli 2003 13:50 schreef DjMuggs het volgende:[..]
Ja ik ga het daar ok bij houden. Ik ben in behandeling voor mijn fobie. Deze hoeft geen nadelige gevolgen voor mijn werk te hebben dat ik meteen maanden uit de roulatie ben. Ik heb alleen 1,5 uur per week nodig. En prive is idd prive.
Ik ga voor fysiotherapie en hoop dat het geen problemen oplevert.
Gewoon zeggen dat je op een bepaalde datum niet kunt werken inverband met prive redenen. Dan ben je veel beter af. Het zou zonde zijn als je die baan niet krijgt omdat je naar de psych moet. Hou het gewoon op prive redenen!
Oja: En zoals DarkElf zei: Prive is Prive! Maak er geen story van
Ik moet binnenkort ook gaan solliciteren en vind het doodeng want in mn cv zit een "gat" van 2 jaar waarin ik aan mezelf heb gewerkt, om t maar ff zo te zeggen. Ben best beetje bang om er vragen over te krijgen, maar ik wil er niet om gaan liegen.
T zou klote zijn als ze me niet aan willen nemen, maar k ben wel weer goed gekeurd dus dat moet voor hun toch ook een teken zijn dat t weer goed is???
Misschien ben ik te naief, maar als mensen steeds maar blijven zwijgen over gesprekken e.d. met psychologen/psychiaters, blijft het een taboe!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |