Zijn er meer mensen die dit leuk vinden en wel eens gekleed zwemmen of gekleed in bad gaan of onder de douche staan en daar misschien ervaring mee hebben?
ik heb er zelf ook wel eens een soortgelijk topic over gemaakt Naakt douchen
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 14:12 schreef MikeAir het volgende:
.....of op een andere manier mijn kleren nat te maken. ...
Was eigenlijk tot mn puberteit.
[Dit bericht is gewijzigd door WattaFakka op 08-07-2003 14:35]
quote:ik zwem weleens met een zwembroek aan...
Op dinsdag 8 juli 2003 14:12 schreef MikeAir het volgende:
Sinds mijn puberteit vind ik het leuk om gekleed te zwemmen of op een andere manier mijn kleren nat te maken. Soms ga ik met mijn kleren aan in bad of onder de douche; een flink watergevecht kan ook een mooie aanleiding zijn. Wanneer het weer het toelaat ga ik zwemmen in een recreatieplas, waarbij ik het liefst broek, T-shirt, sweater en schoenen aan houd.
Helaas is het (bijna) nergens toegestaan om in het zwembad gekleed te zwemmen. Behalve dan natuurlijk voor de zwemles of bij de reddingsbrigade, maar daar heb ik geen zin in.
Hoewel het vele voordelen heeft: je hoeft je bijvoorbeeld maar één keer om te kleden als je gaat zwemmen, je bent goed beschermt tegen de zon en daarbij train je ook nog eens je uithoudingsvermogen; lijkt het erop, dat er weinig mensen zijn die dezelfde hobby hebben.Zijn er meer mensen die dit leuk vinden en wel eens gekleed zwemmen of gekleed in bad gaan of onder de douche staan en daar misschien ervaring mee hebben?
quote:jij ook al?
Op dinsdag 8 juli 2003 14:23 schreef MadMarine het volgende:[..]
ik zwem weleens met een zwembroek aan...
quote:Vind ik ook lekker
Op dinsdag 8 juli 2003 14:16 schreef DennisMoore het volgende:
Als het een warme zomerdag is, en er barst ineens een flinke stortbui los, dan is 't leuk om buiten te staan, en je compleet nat te laten regenen..
quote:Mee eens.
Op maandag 21 juli 2003 10:25 schreef ook_gek het volgende:
Nee dat heb ik nou niet echt nee![]()
Wel als je aan het fietsen bent en het gaat opeens hart regenen. Dat vind ik dan wel weer lekker en leuk. Maar om nou met kleren het water in te springen
quote:jaa das errug lekker.... helaas laat de regen deze zomer op zich wachten en als het dan regent ben ik aan het werk of lig ik in bed ...jammer...
Op dinsdag 8 juli 2003 14:16 schreef DennisMoore het volgende:
Als het een warme zomerdag is, en er barst ineens een flinke stortbui los, dan is 't leuk om buiten te staan, en je compleet nat te laten regenen..
quote:kijk die snapt het!
Op zaterdag 23 augustus 2003 14:27 schreef hpbootsma het volgende:
Lekker gevoel om met kleren aan langzaam nat te worden.Douchen of zwemmen en daarna kleren wassen met de man erin. Al van alles geprobeerd, maar T-shirt met spijkerpak is favoriet. Al jarenlang een lekkere en gratis verslaving van een prettig gestoorde.
quote:
Op maandag 21 juli 2003 10:25 schreef ook_gek het volgende:Wel als je aan het fietsen bent en het gaat opeens hart regenen. Dat vind ik dan wel weer lekker en leuk.
Dat was altijd wel lekker, maar ik heb nou niet de neiging om het nog steeds te doen
quote:Wat is jouw fetish ?
Op maandag 29 september 2003 15:18 schreef hpbootsma het volgende:Wat is volgens jullie lekkerder, met je kleren aan langzaam nat worden of snel, en liever alleen of met anderen samen? Wat zijn de reakties van anderen als ze je nat zien worden. Willen ze het zelf ook of vinden ze het maar raar? Reageer eens!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |