abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 juli 2003 @ 14:12:35 #1
54925 MikeAir
Just did it!
pi_11641703
Sinds mijn puberteit vind ik het leuk om gekleed te zwemmen of op een andere manier mijn kleren nat te maken. Soms ga ik met mijn kleren aan in bad of onder de douche; een flink watergevecht kan ook een mooie aanleiding zijn. Wanneer het weer het toelaat ga ik zwemmen in een recreatieplas, waarbij ik het liefst broek, T-shirt, sweater en schoenen aan houd.
Helaas is het (bijna) nergens toegestaan om in het zwembad gekleed te zwemmen. Behalve dan natuurlijk voor de zwemles of bij de reddingsbrigade, maar daar heb ik geen zin in.
Hoewel het vele voordelen heeft: je hoeft je bijvoorbeeld maar één keer om te kleden als je gaat zwemmen, je bent goed beschermt tegen de zon en daarbij train je ook nog eens je uithoudingsvermogen; lijkt het erop, dat er weinig mensen zijn die dezelfde hobby hebben.

Zijn er meer mensen die dit leuk vinden en wel eens gekleed zwemmen of gekleed in bad gaan of onder de douche staan en daar misschien ervaring mee hebben?

dinsdag 8 juli 2003 @ 14:13:55 #2
50718 Dr.DarkXL
RKM streetwear..
pi_11641731
vroeger had ik dat meer dan nu, maar mijn vriendin kijkt dan ook zo vaag als ik geheel gekleed onder de douche erbij stap
"Some people say that I am sneaky, evil, and cruel. True, and I have many other fine qualities as well."
pi_11641735
leuke hobbie

ik heb er zelf ook wel eens een soortgelijk topic over gemaakt Naakt douchen

Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  dinsdag 8 juli 2003 @ 14:14:52 #4
50279 avdbree
Zeg maar Twan.
pi_11641748
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 14:12 schreef MikeAir het volgende:
.....of op een andere manier mijn kleren nat te maken. ...
....
pi_11641782
Als het een warme zomerdag is, en er barst ineens een flinke stortbui los, dan is 't leuk om buiten te staan, en je compleet nat te laten regenen. .
  dinsdag 8 juli 2003 @ 14:16:51 #6
41885 kless
morgen? waarom niet overmorgen
pi_11641797
die neiging heb ik alleen als ik zeikenat ben geregend.
dan met kleren en al onder de douche ( wel zonder jas )
gewoon lekker.
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
  dinsdag 8 juli 2003 @ 14:17:32 #7
57724 WattaFakka
Het was fijn...
pi_11641810
*steekt hand op

Was eigenlijk tot mn puberteit.

[Dit bericht is gewijzigd door WattaFakka op 08-07-2003 14:35]

... hier geweest te zijn!!!!
  dinsdag 8 juli 2003 @ 14:23:31 #8
20546 Kornovichvb
groove is in the heart
pi_11641931
lol kan me er echt niets bij voorstellen
No hydro, it's nice and ripe, speak in communication in bold type
  dinsdag 8 juli 2003 @ 14:23:41 #9
44963 MadMarine
geregistreerde gek
pi_11641937
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 14:12 schreef MikeAir het volgende:
Sinds mijn puberteit vind ik het leuk om gekleed te zwemmen of op een andere manier mijn kleren nat te maken. Soms ga ik met mijn kleren aan in bad of onder de douche; een flink watergevecht kan ook een mooie aanleiding zijn. Wanneer het weer het toelaat ga ik zwemmen in een recreatieplas, waarbij ik het liefst broek, T-shirt, sweater en schoenen aan houd.
Helaas is het (bijna) nergens toegestaan om in het zwembad gekleed te zwemmen. Behalve dan natuurlijk voor de zwemles of bij de reddingsbrigade, maar daar heb ik geen zin in.
Hoewel het vele voordelen heeft: je hoeft je bijvoorbeeld maar één keer om te kleden als je gaat zwemmen, je bent goed beschermt tegen de zon en daarbij train je ook nog eens je uithoudingsvermogen; lijkt het erop, dat er weinig mensen zijn die dezelfde hobby hebben.

Zijn er meer mensen die dit leuk vinden en wel eens gekleed zwemmen of gekleed in bad gaan of onder de douche staan en daar misschien ervaring mee hebben?

ik zwem weleens met een zwembroek aan...
ga maar even met die witte meneer mee...
[b]best bekeken topic, ooit[/b]
pi_11642129
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 14:23 schreef MadMarine het volgende:

[..]

ik zwem weleens met een zwembroek aan...

jij ook al?
Zwemmem met je kleren aan is wel een apart hobby moet ik zeggen
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
pi_11642181
hmm aparte hobby.
....
pi_11642238
vage hobby, watergevechten kan ik me nog wel voorstellen, doe ik zelf ook vaak genoeg (zelfs op mn werk ), maar met kleren en al zwemmen? ik vind het niets hebben..
Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast.
  dinsdag 8 juli 2003 @ 14:38:44 #13
28550 dynast
@ the top
pi_11642280
Ik heb voor reddingzwemmen wel eens in volledige winterkledij (snowboots, dikke broek, jas etc.) moeten zwemmen voor m'n diploma.. damn dat is zwaar. Daar kan aqua-jogging of andere water aerobics sporten niet tegenop.
Lacking membership in any group but also not actively or even passively ostracized by the general student body, pseudo-rejects socialize among themselves, taking pride in what they perceive to be their unique status.
  dinsdag 8 juli 2003 @ 23:23:58 #14
50674 Kage
Nu met random icon!
pi_11655211
t plakt wel lekker .. maar ik stap haast nooit zo met kleren onder de douche, enkel na een schuimparty als je kleren anders de volgende dag té ranzig zijn
That's the shit - [url=http://kage.n00bs.nl]kage.n00bs.nl![/url]
  dinsdag 8 juli 2003 @ 23:29:32 #15
54925 MikeAir
Just did it!
pi_11655355
Je zou het eigenlijk gewoon een keer moeten proberen... en het kan verder helemaal geen kwaad..!
  dinsdag 8 juli 2003 @ 23:40:26 #16
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_11655695
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 14:16 schreef DennisMoore het volgende:
Als het een warme zomerdag is, en er barst ineens een flinke stortbui los, dan is 't leuk om buiten te staan, en je compleet nat te laten regenen. .
Vind ik ook lekker
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  woensdag 9 juli 2003 @ 18:10:38 #17
54925 MikeAir
Just did it!
pi_11669047
Op een mooie zomerdag kun je ergens gaan zwemmen, zonder om te kleden. Je gaat zo met je zomerkleding het water in en na afloop laat je jezelf drogen in de zon... heerlijk!
Er is ook steeds meer kleding die daarvoor geschikt is: denk maar eens aan de dunne polyester broeken of aquasock-schoenen...
  maandag 21 juli 2003 @ 10:03:53 #18
54925 MikeAir
Just did it!
pi_11905462
Gister lekker gezwommen in een recreatieplas in de buurt...
Ik had m'n Adidas trainingsbroek, OP T-shirt en Nike Air Max Plus 1 aan. Was erg lekker met dat warme weer...
  maandag 21 juli 2003 @ 10:25:59 #19
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_11905775
Nee dat heb ik nou niet echt nee
Wel als je aan het fietsen bent en het gaat opeens hart regenen. Dat vind ik dan wel weer lekker en leuk. Maar om nou met kleren het water in te springen
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  maandag 21 juli 2003 @ 10:34:19 #20
33465 Smurfer
Knuffelbaar
pi_11905912
quote:
Op maandag 21 juli 2003 10:25 schreef ook_gek het volgende:
Nee dat heb ik nou niet echt nee
Wel als je aan het fietsen bent en het gaat opeens hart regenen. Dat vind ik dan wel weer lekker en leuk. Maar om nou met kleren het water in te springen
Mee eens.
Some people are chicken, other people eat chicken
pi_12591872
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 14:16 schreef DennisMoore het volgende:
jaa das errug lekker.... helaas laat de regen deze zomer op zich wachten en als het dan regent ben ik aan het werk of lig ik in bed ...jammer...
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_12655212
Lekker gevoel om met kleren aan langzaam nat te worden.Douchen of zwemmen en daarna kleren wassen met de man erin. Al van alles geprobeerd, maar T-shirt met spijkerpak is favoriet. Al jarenlang een lekkere en gratis verslaving van een prettig gestoorde.
pi_12870564
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 14:27 schreef hpbootsma het volgende:
Lekker gevoel om met kleren aan langzaam nat te worden.Douchen of zwemmen en daarna kleren wassen met de man erin. Al van alles geprobeerd, maar T-shirt met spijkerpak is favoriet. Al jarenlang een lekkere en gratis verslaving van een prettig gestoorde.
kijk die snapt het!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_12870668
quote:
Op maandag 21 juli 2003 10:25 schreef ook_gek het volgende:

Wel als je aan het fietsen bent en het gaat opeens hart regenen. Dat vind ik dan wel weer lekker en leuk.

, behalve als je op weg was naar je werk of school!
Ik heb trouwens ook weleens met kleren onder de douche gestaan,
was in een discotheek met een schuimparty, maar dat is best wel lekker ja
Leven is liefde,
Liefde is leven,
Leef in liefde,
Laat liefde leven!
  maandag 1 september 2003 @ 14:31:47 #25
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_12871430
Ik zou niet zo maar gekleed in het water springen zonder aanleiding. Maar toen ik een keer aan het kanoeën was in Florida in een niet al te diep riviertje, vond ik het geweldig om met kleding aan het water in te springen om de boot verder te duwen als het water te laag stond om verder te gaan. Het echte 'Indiana Jones'-gevoel, echt geweldig
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')