quote:leer lezen
Op dinsdag 8 juli 2003 12:51 schreef Tweater het volgende:[..]
hè joh? vent?
ik moet echt eens in profielen gaan kijken zeg
quote:aw haal die quote ff weg, was een foutje. en doe niet gelijk zo pissig
Op dinsdag 8 juli 2003 12:51 schreef Partygurl het volgende:[..]
leer lezen
zo goed?,...
edit:
beter lezen eikel van een nightfall
[Dit bericht is gewijzigd door nightfall op 08-07-2003 12:54]
quote:Geachte newbies [met dank aan jogy]
Op dinsdag 8 juli 2003 12:49 schreef yvonne het volgende:
Laat gaan die gozer
Lekker met 2 maten meten weer, hypocriet gezeik
quote:Als je denkt dat de wereld zo in elkaar zit, ben je wel erg naief.
Op dinsdag 8 juli 2003 12:53 schreef yvonne het volgende:
Je bent een lief meisje en verdient een lieve jongen!!!
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 12:53 schreef vosss het volgende:[..]
Geachte newbies [met dank aan jogy]
Lekker met 2 maten meten weer, hypocriet gezeik
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 14:32 schreef jogy het volgende:
[afbeelding]Voor de mensen die de bagger zat zijn[afbeelding]Zoals de meeste wel weten onderhand, zit ONZ op een dieptepunt, bagger komt de spuigaten uit en er komen steeds meer newbies op Fok! die denken dat baggeren in ONZ okay is. Dit kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn, maar als je eerlijk bent kan je het de newbies niet kwalijk nemen, ze registreren zich op fok, gaan naar ONZ en zien een lijst met bagger, gescheld en gezeik van alle kanten komen en denken "cool" dus ze gaan evenhard meebaggeren, worden door diverse virtuele bushokjes getieft, en hebben aandacht dus gaan ze er gewoon mee door. Om dit een beetje tegen te gaan kunnen we het volgende doen.
Doorgaan met wat we aan het doen zijn Baggeraar opent een topic, een aantal andere users proberen hem naar een andere wereld te schelden waardoor de baggeraar denkt " aandacht
", klopt, het boeit ze niet wat voor een aandacht ze krijgen, er wordt op ze gereageerd, Geweldig toch?? ( nee dus)
Of
De hele riedel over een andere boeg gooien, bijvoorbeeld: Als je een newbie tegenkomt die een eerste misstap maakt ( tenminste jou is het nog niet opgevallen dat het een baggeraar is ) kan je hem ook gewoon zeggen ( in normale woorden dus ) dat ie eens moet nadenken voor hij een topic opent en of reactie plaatst met een baggerinhoud. Dit kan al dan niet met een sarcastische ondertoon, dat is ook weleens leuk
.
Blijkt het een herhalende baggeraar te zijn, reageer dan niet op het topic en je kan ook een ICQ naar 1 van de volgende personen sturen:
PrivateRyan ICQ: 132806453 [afbeelding] yvonne ICQ: 56478434 [afbeelding] Als die dan online zijn zullen ze het wel regelen, daar zijn ze voor
.
Er zal niet meteen verbetering te zien zijn, maar alle beetjes helpen natuurlijk.
Voor de oorsprong van van deze sticky, kan je dit topic wel even lezen misschien: Voor de onzinners... en Voor de Onzinners (2).
En nu maar hopen dat het werkt
.
x
quote:bagger, was dat niet duidelijk dan
Op dinsdag 8 juli 2003 12:54 schreef yvonne het volgende:[..]
quote:Zolang er nog een mooi cynische realiteit tussen verdienen en krijgen zit, geloof ik het allemaal wel...
Op dinsdag 8 juli 2003 12:54 schreef dwerg het volgende:
Als je denkt dat de wereld zo in elkaar zit, ben je wel erg naief.
Hoor je dat? *phiiiiiieeeeeeuuuuuwwwwww* dat is het geluid van een gedumpte gozer !
quote:waar ik opzich geen probleem mee heb, maar dat geheel terzijde
Op dinsdag 8 juli 2003 12:55 schreef vosss het volgende:[..]
bagger, was dat niet duidelijk dan
quote:Best en NU mijn sticky lezen.
Op dinsdag 8 juli 2003 12:54 schreef vosss het volgende:
hups, en nog 1 yvonne:
[..]
Ik heb hier twee meetlatten liggen, welke moet ik gebruiken? Die waarmee ik lekker mee ga posten en vosss zegt te kappen of of moet ik dat andere latje pakken .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |