Benieuwd waarom.
quote:En waarom vind je het goed fout ?
Op dinsdag 8 juli 2003 09:44 schreef vosss het volgende:
das IMO goed fout ja
quote:A-HA, jij hebt zo een broek!
Op dinsdag 8 juli 2003 09:46 schreef Gil-galad het volgende:[..]
En waarom vind je het goed fout ?
quote:Het is nooit goed geweest, tenzij je Jody Bernal heet, en das dan opzich al weer erg fout
Op dinsdag 8 juli 2003 09:47 schreef Jeukaanmenaat het volgende:
Het was goed, maar het is al weer een beetje passe vind ik
quote:Deze zomer zijn het witte linnen strandbroeken.
Op dinsdag 8 juli 2003 09:47 schreef robbiesheuvel het volgende:
Kan idd niet meer deze zomer
Maarruh, er zijn nogal wat verschillende "soorten" driekwartsbroeken, dus ongetwijfeld zijn nooit "alle" 3/4herenbroeken fout.
quote:Nah, ik stelde gewoon een vraag.
Op dinsdag 8 juli 2003 09:47 schreef vosss het volgende:
A-HA, jij hebt zo een broek!
quote:hmmmz, mijn sherlock holmes instict laat me weer eens in de steek
Op dinsdag 8 juli 2003 09:49 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Nah, ik stelde gewoon een vraag.
quote:Ga je nog in op de vraag ? Waarom vind je het goed fout ?
Op dinsdag 8 juli 2003 09:50 schreef vosss het volgende:
hmmmz, mijn sherlock holmes instict laat me weer eens in de steek
quote:zie mn eerdere reply <------> Jody Bernal enzo
Op dinsdag 8 juli 2003 09:51 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Ga je nog in op de vraag ? Waarom vind je het goed fout ?
En als je zo'n broek aan hebt in combinatie met zo'n mouwloos straks shirtje en een J-lo bril dan kan ik het ook begrjpen dat je het fout vind, maar het zijn prima broeken hoor..
[Dit bericht is gewijzigd door Neilza op 08-07-2003 09:56]
het ergste is trouwens nog overseaz 3/4 bij vrouwen, dan moet je echt
Zo dat moest ik effe kwijt
quote:SUK-KEL
Op dinsdag 8 juli 2003 09:46 schreef Gil-galad het volgende:[..]
En waarom vind je het goed fout ?
Nou ik vind het goed FOUT, en waarom ik het GOED FOUT vind, ga ik NIET uitleggen...
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 10:06 schreef Gijsje het volgende:
BOEIE ! ik heb er 3 en ik geen er geen ene reet om of het goed fout verkeerd rechts links etc is en degene die er wat op tegen hebben boeie !Zo dat moest ik effe kwijt
ze zien er echt niet uit. typisch iets voor de afgestompte mode slaafjes
quote:Ja precies, in combinatie met een mouwloos strak tshirt en een J-lo bril is het uber-fout natuurlijk
Op dinsdag 8 juli 2003 10:11 schreef qube808 het volgende:
Ik vind die broeken nogal nichterig overkomen, zeker als als er ook nog 's van die truttige je-mag-mijn-sokken-niet-zien sokjes onder gedragen worden. Brrr...
Met de huidige mode is de man een tuthola.
Maar niet kijken naar wat de mode is enzo zijn het wél fijne broeken!!!!
quote:4/4 (1) broeken...
Op dinsdag 8 juli 2003 10:18 schreef Noca het volgende:
Ik vin ze goed!Ben benieuwd wat lui dragen die ze fout vinden?
quote:Ow jij schaamt je gewoon voor je benen, ja dat kan ook natuurlijk
Op dinsdag 8 juli 2003 10:19 schreef qube808 het volgende:[..]
4/4 (1) broeken...
Ik snap niet waarom mensen bij superwarm weer een lange broek aandoen
quote:Zoals ik al zei, straks in Turkije gaat deze jongen mooi in die broeken uit! Helemaal van de pot gerukt om bij 30/40 graden een lange broek aan te doen!!
Op dinsdag 8 juli 2003 10:21 schreef Noca het volgende:[..]
Ow jij schaamt je gewoon voor je benen, ja dat kan ook natuurlijk
Ik snap niet waarom mensen bij superwarm weer een lange broek aandoen
En néé ik doe geen lijpe zonnebril op en geen strakke shirtjes of rode Puma's...
Mits je geen dikke wintervacht op je benen hebt en je geen spillepootjes hebt
quote:Aha, je herkent de Edwin-drager van mijlen ver. Zeker ook fijne badstofsokken aan en van die strak dichtgeknoopte ADIDAS-torsions erbij. Om het af te maken een lekker rockbandshirt en je ben geen tuthola...
Ik vind die broeken nogal nichterig overkomen, zeker als als er ook nog 's van die truttige je-mag-mijn-sokken-niet-zien sokjes onder gedragen worden. Brrr...
Het mag duidelijk zijn dat ik wel ¾broeken heb en ze wel top vind. Ook die kleine je-mag-mijn-sokken-niet-zien sokken vinnik top!
quote:een stoer merk wat alle stoere altotjes dragen...
Op dinsdag 8 juli 2003 10:07 schreef Kaityushi het volgende:
What in de fuck is overseaz?
quote:of 2/4 broeken natuurlijk
Op dinsdag 8 juli 2003 10:19 schreef qube808 het volgende:[..]
4/4 (1) broeken...
quote:Ja die sokken zijn idd ook goed, beter dan de "ik-loop-op-het-strand-en-het-lijkt-nog-steeds-of-ik-sokken-aan-heb-sokken"!
Op dinsdag 8 juli 2003 10:24 schreef DrFonk het volgende:[..]
Aha, je herkent de Edwin-drager van mijlen ver. Zeker ook fijne badstofsokken aan en van die strak dichtgeknoopte ADIDAS-torsions erbij. Om het af te maken een lekker rockbandshirt en je ben geen tuthola...
Het mag duidelijk zijn dat ik wel ¾broeken heb en ze wel top vind. Ook die kleine je-mag-mijn-sokken-niet-zien sokken vinnik top!
quote:wat is een vlotte bermuda
Op dinsdag 8 juli 2003 10:26 schreef exquisite_grimace het volgende:
Ben benieuwd wat de mensen dragen die een hekel aan 3/4 hebben.... Een vlotte bermuda gok ik, waar bij je harige knieën beter uitkomen
Met 3/4 is nix mis. Met witte linnen broeken die het deze zomer gaan worden ook niet. Alhoewel.....
quote:Helemaal gelijk, en dan zijn er nog wanna be hippe mensen die er Puma's onder durven te dragen.................................
quote:Zoals al vele zomers......
Op dinsdag 8 juli 2003 09:48 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
Deze zomer zijn het witte linnen strandbroeken.
quote:Bij 30+ graden een lange broek
Op dinsdag 8 juli 2003 10:35 schreef Aventura het volgende:
Nee, ik vind een man in zo'mn broek er werkelijk niet uitzien. Met van die aanrijgtrouwtjes eronder zeker, nou brr. En dan van die slappe instapschoentjes met inderdaad die sokkenvoetjes. Gatver! Wat vind ik dan wel mooi bij een man? Tja, toch eigenlijk wel een lange (spijker)broek. Hier mag dan, in tegenstelling tot wat de meesten hier vinden, dan weer best een (nauwluitend) hemd/shitrt boven. Die harige benen vind ik vaak niet erg fraai. Maar als het dan toch echt MOET, dan liever een korte broek, al walg ik ook van die kaki bermuda's die sommige mannen dan weer dragen. Voor mezelf vind ik driekwartbroeken ook gruwelijk, en korte broeken daar doe ik ook niet aan. Zo lelijk en onvrouwelijk! Bij 30 graden of meer doe ik of toch een lange (spijker)broek aan, of een leuk minirokje.
Waar ik heen ga is het 40+ graden, en daar zal deze jongen nergens een lange broek aan hebben! En wat anderen er ook van vinden fuckt me niks, het worden korte+zwem+3/4 broeken...
En eigenlijk wordt het hier al vaak zat gezegd; die linnen broeken zijn in, dus die Jodie Bernals (of hoe schrijf je dat) zie je toch niet meer...
dus leg me nou maar uit waarom deze fout is, want ik zie geen normaal argument ervoor
quote:Nee hoor.
Op dinsdag 8 juli 2003 10:08 schreef mister_popcorn het volgende:
SUK-KEL
niet te geloven jij, ben jij de moraalridder van fok?
quote:Dat heb ik niet gezegd, wel vraag ik naar een onderbouwing. Niet meer dan terecht, want ik wil ook wel weten wààrom hij dat vindt.
Of mag je soms van jou niets meer vinden zonder alles meteen te onderbouwen?
quote:met je korte sokjes en schone pumatjes... hoe bedoel je nichterig
Op dinsdag 8 juli 2003 10:53 schreef ice_ het volgende:
zal wel aan mij liggen maar ik vind in de zomer een lange broek te warm, en een korte broek vind ik dus fout
dan zit er maar 1 ding tussen en dat is een witte 3/4 broekdus leg me nou maar uit waarom deze fout is, want ik zie geen normaal argument ervoor
quote:Korte sokjes zorgen er wel voor dat je niet met zulke zweetpoten rondloopt
Op dinsdag 8 juli 2003 10:58 schreef superheist het volgende:[..]
met je korte sokjes en schone pumatjes... hoe bedoel je nichterig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |