abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 november 2001 @ 17:09:40 #51
15906 henkyfox
Wel haren, geen streken
pi_2060827
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2001 11:19 schreef incubus het volgende:

[..]

oh mijn god dat is hetzelfde als je
aerosmith de beste metal :R band ooit vind
piet paulusma de beste weer presentator is en
het yorin nieuws beter vind dan het NOS nieuws.
Ik vind herman finkers over gewaardeerd. niks nieuws geen orginaliteit gewoon een beetje grappen vertellen...........kan je dus wel een beetje vergelijken met AB-normaal ook al zon slecht figuur

hehe, eindelijk iemand die die achterlijke achterhoeker op z'n plaats zet. Hij is af en toe idd wel leuk maar vaker niet.

Ik heb alle shows van de leukste cabaretiers op video (visscher, teeuwen, maassen, van 't hek, waardenberg & de jong) en dus kan ik (vind ik) redelijk vergelijken

Teeuwen is meesterlijk om grappen te maken die nergens over gaan. Hij kan 5 minuten lullen over 1 simpel zinnetje. Hij doet het jammer genoeg iets te vaak. (Zagen in garage, heilige huisjes en taboes). In trui herken je dingen die hij ook deed in Hard en Zielig. Dat vind ik iets te gemakkelijk. Een beetje CTRL-C, CTRL-V werk, ander stemmetje eronder en klaar is een nieuw programmavullend onderwerpje.

Maassen heeft net als Youp een rode draad in z'n shows zitten. Uiteraard zijn er wel losse grappen maar er is in elke show 1 geheel. Zoals genoemd vind ook ik de grappen die je zelf meemaakt (dansvloer) erg vermakelijk. Al zijn shows vind ik goed, van Teeuwen alleen de eerste 2. Trui is echt vrij slecht als je de vorige 2 bekijkt hoor!

De laaste show van teeuwen heb ik helaas nog niet gezien. wel veel goede reacties dat hij weer ouderwets grof en discriminerend is. Daar hou ik wel van.

Tot zover dit lulverhaal. Ben blij dat het eruit is

Maassen staat bij mij op nummer 1!

Uitstellen naar morgen, is vandaag geen zorgen
pi_2943508
Ennn.. *schop*
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  zaterdag 26 januari 2002 @ 15:55:26 #53
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_2943985
quote:
Op zaterdag 26 januari 2002 14:48 schreef kamagurka het volgende:
Ennn.. *schop*
Waarom?
pi_2944053
quote:
Op zaterdag 26 januari 2002 15:55 schreef Darklight het volgende:

[..]

Waarom?

Hierom: appels en peren topic
pi_2944088
Wil niet kiezen!!!
Beide keigoed!
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zaterdag 26 januari 2002 @ 16:12:22 #56
6456 Mata-Hari
Bedrieglijk en Gevaarlijk
pi_2944114
Hans Teeuwen!

Enig in zijn soort!
Mijn soort!

Laat me je verleiden........
pi_2944147
quote:
Op zaterdag 26 januari 2002 16:08 schreef milagro het volgende:
Wil niet kiezen!!!
Beide keigoed!
Jij bent iemand naar mijn hart Is inderdaad te moeilijk. Tussen alle andere cabaretiers op dit moment kan ik wel een duidelijke keuze maken, maar deze 2 staan zo'n duizend niveau's hoger dan de rest.
pi_12254582
quote:
Op donderdag 18 oktober 2001 15:27 schreef clowntje het volgende:
Maassen blijft idd langer leuk... (imho) Teeuwen gaat op den duur erg vervelen, ook halen de liedjes van Teeuwen over het algemeen de vaart uit de show... En Maassen heeft bijna geen liedjes

Alleen had Maassen geen Henk v/d Tillaart moeten spelen, daar wordt ik gemiddeld 3x per week mee geconfronteerd (ik heb dezelfde achternaam)

hehehe Henk v/d Tillaart is zijn meest geniale sketch!! "...en toen is Henk er op afgestapt... met zijn gladde praatjes.. en zijn onje klonje da's nie netje he! Da's nie netjes!"

* Stefkuh vindt dit topic net via google

Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  zondag 25 januari 2004 @ 18:34:17 #59
62182 Georges
That's the shit
pi_16573404
Hans Teeuwen vond ik eerst niet zo geweldig, maar had ook niet al te veel gezien van hem.
Pas geleden wat gedownload en wat ik knap vind is dat hij naast herkenbaarheid ook heel goed hele triviale dingen grappig kan maken door ze anders te brengen/zeggen.
Moeilijke keuze.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
  zondag 25 januari 2004 @ 18:37:32 #60
30961 Knaller
knalt er op los
pi_16573471
Hans Teeuwen vind ik toch net iets leuker.
Die gast kan van het onzinnige nog iets grappigs maken.

Je moet het wel kunnen waarderen natuurlijk.

"A single rose can be my garden, a single friend my world."
pi_16588140
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2001 16:20 schreef Mr.stardust het volgende:
wuzzewuzz ... moeilijk.

Ik vind Teeuwen wat sterker in de typetjes..

Maar Maassen weer sterker in de 'zet je ff aan het denken' onderwerpen.

Persoonlijk vond ik dat onderwerp over 'Hamelen" van hem echt briljant. "Waarom zijn er geen apekooi verenigingen?" Heel Sterk...

Teeuwen is inderdaad sterk in de typetjes....probleem is alleen dat dat zon beetje het enige is wat hij doet. De gelijkenis met de (typetjes uit de) vorige shows is erg groot. De eerste paar shows waren briljant, toen viel het me nog niet zo op dat het vooral veel van hetzelfde is.

Theo Maassen is geloofwaardiger, toegangkelijker, en raakt echt gevoelige punten ook op andere manieren dan alleen maar grof zijn......

Mijn stem gaat dus naar Theo Maassen

surrounded by people, yet still feelin' alone
pi_16588165
quote:
Op zondag 25 januari 2004 18:37 schreef Knaller het volgende:
Hans Teeuwen vind ik toch net iets leuker.
Die gast kan van het onzinnige nog iets grappigs maken.

Je moet het wel kunnen waarderen natuurlijk.

Misschien wel het grootste probleem, dat het bij teeuwen juist allemaal zo ONZINNIG is....
surrounded by people, yet still feelin' alone
  maandag 26 januari 2004 @ 09:30:13 #63
21170 robbieRdam
Amsterdam waar leg dattan !!
pi_16588196
theo maassen absoluut

hans teeuwen vaak niet grappig en zijn verschillende stemmetjes kennen we nu wel.
absoluut geen grote caberatier.
Het hoge tiener gehalte dat hem nu opeens leuk vindt , hans baalt er zelf ook enorm van.

maandag 26 januari 2004 @ 11:38:49 #64
36311 Pinobot
Te lui voor een echte religie.
pi_16590828
ik ben een aantal weken geleden naar een voorstelling van Hans Teeuwen geweest. Als ik 2 x gelachen heb dan is het veel, wat een wanprestatie. Weer meer van hetzelfde, het leek erop dat hij alle afgekeurde sketches uit vorige theatershows op een hoop had geveegd en er één nieuwe theatershow van had gemaakt.
En dan die mensen om je heen die nog steeds om dezelfde dingen lachen als een paar jaar geleden, echt zielig gewoon. Als ze zijn kop zien beginnen ze al te lachen, de man lijd duidelijk aan het André van Duin syndroom.
Het leven is als een pisvlek in de zwarte pantalon van de eeuwigheid.
pi_16594539
Fantastisch hoe Teeuwen je de hele tijd op de verkeerde been zet...
If you only walk on sunny days, you will never reach you're destination.
  maandag 26 januari 2004 @ 17:14:21 #66
32740 Luka
Schop kont!
pi_16601570
Zonder twijfel Theo!!

Eerste twee shows van Hans zijn wel goed maar daarna is het toch veel van hetzelfde.

It's my world...you're just livin' in it!!!
pi_16660270
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 12:30 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

hehehe Henk v/d Tillaart is zijn meest geniale sketch!! "...en toen is Henk er op afgestapt... met zijn gladde praatjes.. en zijn onje klonje da's nie netje he! Da's nie netjes!"

Henk van de tillaart is zeker een goede sketch
En Theo staat bij mij ook op nr 1!
"En een jaar later kwam ik connie tegen op de kermis in boekel... ook leuk"
I'm dead Pete. Dead people don't like company. (Johnny Quid)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')