Zijn er mensen hier die het doen? Of die er misschien wat meer inside info over hebben?
quote:Is dat die reus?
Op dinsdag 8 juli 2003 00:35 schreef SpankSpankeronie het volgende:
Musashimaru
quote:dat is die gast met dat haar op z'n rug
Op dinsdag 8 juli 2003 00:37 schreef Atreidez het volgende:[..]
Is dat die reus?
ik ben voor Takanohana, om een of andere rare reden...
Die reus is waarschijnlijk Akebono
quote:Dat klinkt idd bekend, Akebono.. Wordt die uberhaupt weleens uit de ring getild, lijkt me sterk
Op dinsdag 8 juli 2003 00:39 schreef HeyFreak het volgende:[..]
dat is die gast met dat haar op z'n rug
ik ben voor Takanohana, om een of andere rare reden...
Die reus is waarschijnlijk Akebono
quote:Ik keek t eigenlijk zonder geluid
Op dinsdag 8 juli 2003 00:43 schreef I.R.Baboon het volgende:
Sinds die ene commentator het niet meer doet (en ook al jaren dood is) vind ik het niet leuk meer.
dan gaat het soms echt zo van "hop, weg met jou" en die kleine flikkert zo uit de ring ![]()
ze laten trouwens niets zien van de voorbereiding, maar dat duurt dan ook langer dan het gevecht zelf...
quote:beter....
Op dinsdag 8 juli 2003 00:46 schreef Atreidez het volgende:[..]
Ik keek t eigenlijk zonder geluid
Was hij wat Mart Smeets voor de Tour is?
quote:Frans Henrichs r.i.p.
Op dinsdag 8 juli 2003 00:43 schreef I.R.Baboon het volgende:
Sinds die ene commentator het niet meer doet (en ook al jaren dood is) vind ik het niet leuk meer.
quote:Zoiets idd. Het was de man die lang lang geleden ijshockey en zo voor de NOS deed. Hij was al diep in de 70, maar gaf ontzettend fanatiek commentaar.
Op dinsdag 8 juli 2003 00:46 schreef Atreidez het volgende:[..]
Ik keek t eigenlijk zonder geluid
Was hij wat Mart Smeets voor de Tour is?
Ook mooi dat het nog een echt traditionele sport is. Zo mag dat haar van die worstelaars alleen zo gedaan worden door iemand die hiervoor opgeleid is enzo..
quote:Ja leuk dat je dat meld, want dat viel me dus net ook al op. Ging uitbreide verzorging aan vooraf.
Op dinsdag 8 juli 2003 00:50 schreef HeyFreak het volgende:
mensen onderschatten deze sport snel omdat het een stelletje dikkerds zijn, maar onder die laag vet zit een brok spieren dat wil je niet weten.Ook mooi dat het nog een echt traditionele sport is. Zo mag dat haar van die worstelaars alleen zo gedaan worden door iemand die hiervoor opgeleid is enzo..

Tis trouwens afgelopen nu
quote:komen allebei van Hawaii
Op dinsdag 8 juli 2003 01:10 schreef Atreidez het volgende:
Ahh, hij lijkt wel beetje op die Akebono
quote:Klopt helemaal, hij is toendertijd nog ontslagen bij Studio Sport omdat ie te emotioneel werd bij het verslaan van een ijshockey-wedstrijd...
Op dinsdag 8 juli 2003 00:48 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Zoiets idd. Het was de man die lang lang geleden ijshockey en zo voor de NOS deed. Hij was al diep in de 70, maar gaf ontzettend fanatiek commentaar.
Geweldig om naar hem te luisteren met die enthousiasme
quote:aan hem heb ik zo'n hekel. een jaar of wat geleden keek ik dit altijd op eurosport en hoopte altijd dat hij ging verliezen.
Op dinsdag 8 juli 2003 01:01 schreef HeyFreak het volgende:
oja, musashimaru:
quote:er zijn nu 4 geloof ik, takanohana, akebono, musashimaru en wakanohana (takanohana's broertje)
Op dinsdag 8 juli 2003 01:48 schreef forza22 het volgende:[..]
aan hem heb ik zo'n hekel. een jaar of wat geleden keek ik dit altijd op eurosport en hoopte altijd dat hij ging verliezen.
de laatste tijd niet echt meer gevolgd. zijn er nog steeds maar drie Yokozuna's. akebono en takanowana(ofzo iets) waren het en musashimaru was het net geworden toen.
en die zijn niet dik ![]()
tis een status om een sumoworstelaar als man te hebben
sex kan je wel vergeten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |