quote:Leuk, heeft altijd wel verstandige dingen te melden.
Op woensdag 9 juli 2003 20:12 schreef Koos_26 het volgende:
Vanavond Peter Post, de man met verstand van ploegentijdritten.
Maar ja ik heb het tot nu toe 3x gezien en vind Smeets wel kleine en soms ook wel wat grotere fouten maken.
Maar ja Post + ploegentijdrit is perfecte combi.
quote:Ja dat SMS spel
Op woensdag 9 juli 2003 20:30 schreef Bartoli het volgende:Maar ja ik heb het tot nu toe 3x gezien en vind Smeets wel kleine en soms ook wel wat grotere fouten maken.
quote:Ja dat klopt ook dat SMS spel maar ja verspreekt zich ook vaker in namen ipv Baden Cooke zei hij eerst Bradley Cooke d8 ik toen werd het Brandon maar Baden zei die niet.
Op woensdag 9 juli 2003 20:50 schreef Koos_26 het volgende:[..]
Ja dat SMS spel
Hij snapt heus wel hoe het werkt, maar hij vind het veel cooler om te doen alsof hij het niet weet. Van mij mag ie. Mart heerst.
quote:Jegou zei die ook een paar keer fout.
Op woensdag 9 juli 2003 20:53 schreef Bartoli het volgende:[..]
Ja dat klopt ook dat SMS spel maar ja verspreekt zich ook vaker in namen ipv Baden Cooke zei hij eerst Bradley Cooke d8 ik toen werd het Brandon maar Baden zei die niet.
Eerst was het Jevou, toen weer Jebou en toen weer Jevou of zo. Iig geen Jegou
Maar ach, Mart kan er ook wel een naast zitten
quote:Ja das waar zo zei Wuyts gisteren ook iets verkeerds, reed Jegou lek en had hij het over een renner van Delatour.
Op woensdag 9 juli 2003 21:05 schreef Leatherface het volgende:[..]
Jegou zei die ook een paar keer fout.
Eerst was het Jevou, toen weer Jebou en toen weer Jevou of zo. Iig geen Jegou
Maar ach, Mart kan er ook wel een naast zitten
Dus ja iedereen maakt wel eens fouten
das echt
quote:Beunes noche, mon ami
Op woensdag 9 juli 2003 23:55 schreef mitt het volgende:
hoe heet dat liedje op het einde nou?das echt
quote:Buenas noches, mi amor versta ik de hele tijd, maar verder ???
Op woensdag 9 juli 2003 23:56 schreef Leatherface het volgende:[..]
Beunes noche, mon ami
quote:Mwah,
Op woensdag 9 juli 2003 23:55 schreef olavski het volgende:
Was wéér goed
Soms is die Smeets een beetje te enthousiast.
En die Raas en Post zaten bij elkaar te hielenlikken
Ze konden elkaars bloed wel drinken!
Dat item over die high tech fietsen had voor mij ook wel wat dieper mogen gaan. De verschillende merken naast elkaar zetten, bv. Je hoorde ook niet over de reglementen hoe een fiets eruit moet zien.
De Neel is nog steeds niks, weg ermee....
Wat dat betreft vond ik Wimbledon Today talloze keren beter
quote:Wel toch, heel kort even? Ze lieten zien hoe die fietsen tegen een dranghek werden gezet om te zien of ze aan de juiste maten voldeden. Er moest ook een driehoek in het frame zitten.
Op donderdag 10 juli 2003 09:38 schreef WorstKaas het volgende:[..]
Dat item over die high tech fietsen had voor mij ook wel wat dieper mogen gaan. De verschillende merken naast elkaar zetten, bv. Je hoorde ook niet over de reglementen hoe een fiets eruit moet zien.
quote:Omdat de NOS wilde verjongen.
Op donderdag 10 juli 2003 11:39 schreef Linz het volgende:
Waarom presenteer Jean Nelissen de Tour de France niet meer?
quote:met mart smeets???
Op donderdag 10 juli 2003 11:41 schreef freako het volgende:[..]
Omdat de NOS wilde verjongen.
ik vond hem wel ok, jammer...
Hij wordt echt oud.
Maar volgens mij kon hij er alsnog (of Mart) er beter zitten met Breukink dan Dijkstra. Dijkstra herhaald echt elke dag hetzelfde + dat ik denk dat de chemie tussen Breukink en Nelissen (die denk ik echt gevoel voor renners heeft en ze begrijp) een stuk groter zal zijn.
quote:Herbert Dijkstra: Simply de beste commentator.
Op donderdag 10 juli 2003 22:36 schreef PLAE@ het volgende:
Hebben jullie Jean Nellissen een paar dagen geleden zien lopen???Hij wordt echt oud.
Maar volgens mij kon hij er alsnog (of Mart) er beter zitten met Breukink dan Dijkstra. Dijkstra herhaald echt elke dag hetzelfde + dat ik denk dat de chemie tussen Breukink en Nelissen (die denk ik echt gevoel voor renners heeft en ze begrijp) een stuk groter zal zijn.
Ik lees momenteel zijn boek "De kopgroep" uit 1999 en dat is een roman over neprenners, maar wel gelardeerd met alle echte ins- en outs van de professionele wielerwereld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |