mee oneens, James Bond films zijn ook zo en daar zijn dr tig van, ik geef toe dat JB stoerder is dan "Ethan" (zo heet ie toch??) van MI2, maar de MI2 special effects en verhaal lijnen zijn beter.quote:Op maandag 19 juli 2004 18:52 schreef okkie-man het volgende:
niet nog een keer aub ... deel 2 was al zo slecht
quote:Op maandag 12 december 2005 12:11 schreef jimjim1983 het volgende:
Philip Seymour Hoffman is toch niet de bad guy in deze film?![]()
wat een belachelijke keuzequote:Op maandag 12 december 2005 20:49 schreef Timo20 het volgende:
[..]toch wel
coole trailer, ben erg benieuwd naar t eindresultaat
quote:
quote:Op woensdag 28 april 2004 18:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
Kenneth Branagh wordt de bad guy. En Scarlett Johansson zal ook een rol spelen.
Ik heb hem gisteren gezien.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zojuist gezien in Pathe de Kuip.
Mission Impossible III is zo'n actiefilm die alles heeft. Een topcast, met een uitblinkende Philip Seymour Hoffman, een fantastische regisseur, gave actie en mooie locaties.
Ik vond de film geweldig, 1 lange achtbaan rit met een leuk verhaal en wat plotwendingen.
Een dik verdiende 9!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Philip Seymour Hoffman is wel erg goed en ook de actiescenes zijn gaaf, alleen wel erg over-the-top.
4.75? sneak?quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:44 schreef YoshiBignose het volgende:
wat een b-film. maja had ook niet veel verwacht. het leek wel allemaal korte missies. eerst ff dit halen, dan ff slingeren en dit halen, dan weer ff vrouwtje redden. pffff als steven segal erin had gespeeld zou je zo denken dat het under siege 3 was. glijdend van dak ff 2 ventjes pakken, knal knal. hmmmm maja ik heb me wel vermaakt voor ¤4.75
Dan zaten wij in dezelfde zaal, voor de rest ben ik het helemaal met je eens.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zojuist gezien in Pathe de Kuip.
Mission Impossible III is zo'n actiefilm die alles heeft. Een topcast, met een uitblinkende Philip Seymour Hoffman, een fantastische regisseur, gave actie en mooie locaties.
Ik vond de film geweldig, 1 lange achtbaan rit met een leuk verhaal en wat plotwendingen.
Een dik verdiende 9!
...en voor een andere review hierquote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:12 schreef Timo20 het volgende:
Vond `m erg goed, zeer vermakelijke actie film. Kijk maar voor m`n review in t "gezien" topic
en laat ik Batman Begins nu een van de allerbeste films van het afgelopen jaar vinden, zeker weten de allerbeste Batman filmquote:Vergelijkbaar: Mission: Impossible (1996), Mission: Impossible II (2000), Batman Begins (2005)
ja ze weten wel wat ze moeten laten zienquote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:28 schreef EvilWasp het volgende:
Net de HD trailer gezien op een 34" LCD met 5.1 geluid.
Dat is toch best cheyl
Je bent zowat de enige die em bagger vind. Ik zou eerst eens naar jezelf kijken.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:44 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
ja ze weten wel wat ze moeten laten zien![]()
dan zie ik ook baggerquote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je bent zowat de enige die em bagger vind. Ik zou eerst eens naar jezelf kijken.
* eens is met reviewquote:
Ik heb sowieso de laatste tijd het idee dat die hetze heel erg is opgezet door de media.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:28 schreef sampoo het volgende:
Tom Cruise krijgt weer eens te weinig krediet. Ik ben benieuwd of de hetze minderd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |